jo bedankt weet ik wanneer ik ernaar moet zoekenquote:Op zondag 2 januari 2005 14:38 schreef metallicattim het volgende:
10 jan is het weer tijd voor nieuwe aflevering
Eff update he!
Excellent. Het wachten op nieuwe afleveringen duurde veel te lang.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef Witchfynder het volgende:
Vanavond wordt op het Canadese kanaal M om 20:00 aflevering 1x16 " The Brotherhood" uitgezonden. 10 Januari volgt dan 1x17 "Letters from Pegasus"
quote:Next on Sky One (UK)
Season 8: Episode 13 - It's Good to be King
Airs Jan 4, 8 PM (US Air Date: Feb 4, 2005)
SG-1 discovers that Harry Maybourne is living well on the planet to which he retired.
yep en morgen alweer de nieuwe SG-1 EPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:23 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Atlantis is btw al te verkrijgen he
SG-1 probeert ook al contact met Atlantis team te leggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef PirE het volgende:
Conclusie na 116.
ZPM 1 is dus niet voor het Atlantis team (gg Rodney). Leuk dat de Genii weer langskwamen. En de Wraith dreiging begint eindelijk serieuze vormen aan te nemen. Ze moeten dus heel snel die ZPM's vinden en er zal aan het einde van seizoen 1 wel een leuke confrontatie zijn.
Geen slechte aflevering.
Denk dat ze voor die tijd wel een ZPM in handen krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:43 schreef Mighty_Mike het volgende:
zeker een gave ep, en binnen 2 weken 2 hiveships op de stoep bij atlantis
Vooral omdat 2 Drone wapens al genoeg waren om een Goa'uld moederschip neer te maaienquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn
wraith met symbiott erin, dan kan je pas lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik vraag mij af of de Wraith ook de Symbiont van een Goauld zouden oppeuzelen...![]()
Da's weer zo ongezelligquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef metallicattim het volgende:
ze kunnen alleen niet tegelijk eten
Slechte piloot die hem vergeten was aan te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Het karakter McKay is toch prachtig uitgewerkt. Hij's ongelooflijk bot en arrogant, kan totaal niet met kinderen omgaan (te zien in 'Childhood's End') en in deze aflevering laat ie ook al zien zich geen raad te weten met vrouwen
De Genii zijn echt een vreselijk irritant ras, maar het kan wel een interessante verhaallijn worden. Het lijkt uit te draaien op een soort persoonlijke vete tussen Sheppard en Coljah. En ze moeten inderdaad nog eens iets gaan doen met Sora, de gevangen Genii chick
Het wordt echt eens tijd dat ze een ZPM vinden, nu er 3 hiveships op weg naar Atlantis zijn. Zo'n hightech stad moet toch wel over enorm krachtige wapens beschikken lijkt me.
Wat ik raar vond was dat de overvliegende Wraith Dart niet makkelijk vernietigd werd. Er kwamen 3 Puddle Jumpers van voren aan vliegen, met Drone wapens die zelfsturend zijn. Dan zou uitschakelen geen probleem mogen zijn. Bovendien vond ik het raar dat 1 Puddle Jumper neergeschoten werd. Die dingen hebben toch schilden? (te zien in 'The Defiant One')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |