Ja, precies!quote:
Die kolonel vond ik fantastisch. Komt lekker nonchalant binnestappen alsof er niks aan de hand is. Voor de rest had je meteen al door dat het een goede paardelul is die de toko nog een beetje kan redden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:41 schreef Seborik het volgende:
Die kolonel is ook perfect, zodra hij door de poort komt, weet je dat het een paardenlul is.
Is er nog ruimte in die puddlejumper voor mede-fokkers?quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:04 schreef Radeon_NL het volgende:
Fucking hell wat een Cliffhanger zeg. Di kunnen ze eigenlijk niet maken zo fucking spannend. Denk dat ik maar me puddlejumper met dat timemachine gaat pakken en 6 maanden vooruit gaat.
waar kan ik die halenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waaah! supergave aflevering!
Alleen 6 maanden wachten.
Als je trouwens de extra behind the scenes aflevering gezien hebt van vorige week ofzo weet je precies waar al die scenes met die rail guns en die M-60 achtige wapens zijn opgenomen.
Het is natuurlijk wachten op de redding van Sheppard want die gaat toch niet dood als main character.
Je bedoeld als actieve verdediging zoals Sheppard later deed?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat ik niet snapte is waarom ze niet meteen die puddle nukes gebruikte tegen de hive ships
quote:
Yep! We verwachten hem om 03:00 online, dus zorg dat je dan klaar zit!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef BMH het volgende:
Maandag weer de volgende ep?
Oh, lieve hemel, The MAtrix met een verhaal dat goed is, dat zou me wat zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef BMH het volgende:
Beelden deden me heel erg denken aan Matrix revolutions, maar dan minder gedetaileerd. Maar nog steeds erg high-end voor een tv-serie.
Prachtige aflevering! Jammer dat we die Ubernukes niet zagen ontploffen.
Maandag weer de volgende ep?
jepquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:14 schreef mvt het volgende:
[..]
Je bedoeld als actieve verdediging zoals Sheppard later deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |