is het goed als ik je mail:quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
En deze aflevering deed ook weer het vermoeden stijgen dat de hyperspacetechnologie van de Wraith zeer beperkt is. Een paar posts terug zei ik al iets over de traagheid van hun schepen, en dat lijkt dus te kloppen. Blijkbaar kunnen ze zelf niet het Pegasusstelsel verlaten en willen ze de hyperspacemotor van Atlantis onderzoeken/gebruiken. Erg interessant allemaal
maar dat wil;den ze er toch uithalen en in 1 van de eerste afleveringen doen ze dat ook en wilden ze ook connecten naar aarde maar werden ze tegengehouden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Enkel de Atlantisgate kan Aarde bereiken, dat hebben ze al vaker uitgelegd. Alleen die gate heeft namelijk het extra benodigde controlekristal, dat hebben de Ancients zelf zo bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:10 schreef Keraunos het volgende:
Spoiler over hoe ze laatse aflevering gaan halen, opzich wel te verwachten.waarom las ik dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Ja dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Breetai het volgende:
Dat virus gaat nooit werken. De Ancient technologie zal zo'n opgevoerd VB-script wel aankunnen.
Das waar, ze hoeven alleen windows maar te installeren op de ancient computers en klaar, de hele zooi crasht binnen no-timequote:Op donderdag 27 januari 2005 10:08 schreef DarthNick het volgende:
hey , de ancients kenden microsoft nog niet.....
Inderdaad, ik snap dat Teyla waarschijnlijk wel oprecht is, maar ze blijft wel een veiligheidsrisico.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Bates heeft wel een goed punt over Teyla. Ze is zeker wel een veiligheidsrisico, ongewild wel, maar toch. Ik denk dat Teyla in de toekomst echt nog wel eens overgenomen zal worden door een Wraith.
Ik dacht dat ze pas een klein deel hebben weten te ontcijferen van de database, werd dat ook niet gezegd in The Siege part 1?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef Chello200 het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet in die befaamde Ancient database kijken hoe je een ZPM moet ontwikkelen. Kennelijk staat er van alles in die computers maar niemand gaat ook even op zoek ernaar.
Het zal idd wel een leuke aflevering worden, maar ik moet morgen vroeg gewoon op tijd opstaan. Ik kan hem pas woensdag downloaden / kijken hoop ik. In de tussentijd dus maar niet hier kijken.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:14 schreef glannie het volgende:
Vannacht zit ik weer klaar om 3uur voor de season finale!! Kan haast niet w88
Hopelijk wordt het een vette aflevering... kan ook eigenlijk niet echt anders he
Ja, het is waar, dus je moet net als ik maar een leven gaan kopen voor de komende maandenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef DarthNick het volgende:
zeg die shit tussen spoiler tags !!!![]()
en is het waar dat de rest pas in de zomer komt ? wtf moet ik zolang dan gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |