Nee, weet ik niet. Ik heb nooit gekeken op tv. Ik volg de serie van 5 jaar op divx.quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:00 schreef Seborik het volgende:
Oh, trouwens, WF, weet jij wanneer Andromeda weer op tv komt?
ik durf niet te beginnen aan BSG.Ondanks dat het al wel op m'n HD rust, ben ik bang, dat het mijn beeld van de vroegere BSG compleet zal verwoesten en daar denk ik zo nostalgisch aan terug, want vroeger mocht ik ervoor opblijven, etc. etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keraunos op 18-01-2005 17:44:40 ]
best wel kut, ben je net door de winterstop heen, krijg je de lente/zomerstopquote:SEASON TWO
2005-2006
Season Two of Stargate Atlantis begins filming in February for a summer premiere on The SCI FI Channel! Info and rumors not specific to a particular, known episode are listed below. Be warned: this section of the site does include some big spoilers!
Nee aarde schiet te hulp met een nieuwe spaceship !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:19 schreef Radeon_NL het volgende:
Als series zoals Enterprise en Andromeda stoppen voor de zomer break dan begint SG meestal met het begin van het seizoen. Dus dat komt allemaal wel goed.
Maar nog 1 weekje en dan zijn de wraith bij atlantis, dus denk dat we nog 1 tussen ep zien voor de laatste aflevering en dan de laatste van het seizoen de cliffhnager wordt met de wraith vloot boven atlantis.
Dus denk dat we volgende week een ZPM vinden of "the chair" gaat ineens werken.
Idd, ze staan via een geestelijk netwerk met elkaar in contact. Het word pas echt erg als dadelijk ook nog blijkt dat ze kennis "assimileren" als ze zich voeden op slachtoffers.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef DarthNick het volgende:
Uitererst interessant, alhoewel het me een beetje aan de Borg uit ST liet denken. In ieder geval hebben ze nog geen defence dus vraag me af wat ze komende maandag gaan doen.
Idd, ze staan via een geestelijk netwerk met elkaar in contact. Het word pas echt erg als dadelijk ook nog blijkt dat ze kennis "assimileren" als ze zich voeden op slachtoffers.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:04 schreef DarthNick het volgende:
Uitererst interessant, alhoewel het me een beetje aan de Borg uit ST liet denken. In ieder geval hebben ze nog geen defence dus vraag me af wat ze komende maandag gaan doen.
Ik neem aan dat je doelt op de vermeende "geheime relatie" tussen McKay en die psychologe? Want ik begreep juist dat McKay zich schaamde voor zijn bezoek aan de psycholoog en daarom een (ongeloofwaardige) uitvlucht verzon voor Tayla. Het was een smoes, geen bekentenis.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:23 schreef mvt het volgende:
Ben bezig met aflevering 18. Toch een andere kant van McKay dan die we zagen tijdens Brotherhood. Ook al is het maar heeeeeel even.
Precies: die episode toonde dat hij zich geen raad weet met vrouwen. En deze episode bevestigde dat, door te tonen dat hij een 'geheime relatie' als uitvlucht verzon voor zijn bezoek aan de psychologe.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:45 schreef DarthNick het volgende:
ik denk dat hij doelde op McKay en die vrouw wat later lid bleek te zijn van van The Brotherhood. Ze had een oogje op hem
hmm, opeens doet de file het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:34 schreef DarthNick het volgende:
Tip: Kijk die scene nog eens als McKay daar naar buiten loopt en als je Tayla dan van voren ziet en McKay op de achtergrond wegloopt..... hilarisch als je er over nadenkt
heb hem net gezien. maar wat als de wraith komenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtige episode weer! De Wraith dreiging blijft maar groter worden, ze weten dus dat de planeet Aarde bestaar!
En blijkbaar zijn de Wraith niet alleen fysiek enorm sterk, maar ook mentaal. Die controle over Teyla was echt cool!
En ik ben benieuwd hoe het nou zit met het ontstaan van de Wraith. Ze vermoeden dus blijkbaar dat de Ancients zelf per ongeluk daarvoor verantwoordelijk zijn. Maar het Ancient hologram in de eerste aflevering zei zoiets van: wij kwamen in het pegasusstelsel en begonnen de lege werelden van leven te voorzien...tot we op een planeet stuitten waar een duistere vijand sliep...
Echt een probleem is dat toch niet voor de Wraith? Ze beschikten toch over een soort techniek om alle wraith aanboord een Hive ship in stasis te houden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vermoed dat ze gewoon met een paar Hiveships gaan. Hoewel die wel erg traag zijn trouwens.
en die psycholoog mag ook vaker terug komenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat de Wraith per Stargate naar Aarde zouden gaan, dus van de iris hebben ze geen last. Ze willen naar Atlantis om de locatie van Aarde te achterhalen denk ik.
Ik vermoed dat ze gewoon met een paar Hiveships gaan. Hoewel die wel erg traag zijn trouwens. Sinds de ontdekking van de Wraithvloot duurt het nog 2 weken voordat ze er zouden zijn. En da's érg lang. Asgardschepen bijvoorbeeld doorkruisen het heelal in een paar minuten.
En dat tussen Teyla & Sheppard wordt nog wel wat, het is wel een mooi stelletje samen. Over mooi gesproken: wanneer krijgen we Sora weer eens te zien? Die zit nog altijd gevangen in Atlantis. Zonde om daar niks mee te doen
En zijn er zoveel tussenstops op weg naar Atlantisquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is inderdaad het probleem. Toen Teyla contact maakte met de Wraith kwam zij erachter dat er teveel Wraith tegelijk zijn ontwaakt en dat er nu een voedseltekort is. Daarom willen ze dan ook naar Aarde.
De schepen zijn traag, ze hebben een voedseltekort en de reis is lang. Als ze dus per schip naar aarde gaan verhongeren ze halverwege en zijn ze alsnog dood.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat de Wraith per Stargate naar Aarde zouden gaan, dus van de iris hebben ze geen last. Ze willen naar Atlantis om de locatie van Aarde te achterhalen denk ik.
plus we hebben de asgard dan nog ze moeten per schip nog langs de goa`uld wat ook niet makkelijk zal wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
De schepen zijn traag, ze hebben een voedseltekort en de reis is lang. Als ze dus per schip naar aarde gaan verhongeren ze halverwege en zijn ze alsnog dood.
hmm denk het nietquote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef DarthNick het volgende:
Mhh, ik denk niet echt dat de Goa'uld een probleem voor de Wraith zijn. Zodra ze de locatie zouden weten zouden ze alle schepen verzamelen, wat wil je tegen zo'n armada beginnen ? Voordat de Goa'uld een groot genoege vloot konden samenstellen waren ze allang voorbij. Is trouwens niet nodig denk ik want de Wraith eten net zo graag Jaffa etc dan dat ze Humans doen.
Misschien hebben ze nog wat geheime wapens?quote:Op zondag 23 januari 2005 19:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm denk het niet
de goa`uld heben sde wapens waar de wraith weinig tegen kunnen doen
Ja, dat filmpje ken ik! Ooit eens gedownload, echt lachenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb de bonus gezien van de season 6 box
....
De laatste als ik het goed heb. Het heet 'the lowdown'quote:Op zondag 23 januari 2005 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje ken ik! Ooit eens gedownload, echt lachen
Maar ik wist niet dat het ook op de DVD's stond. Op welke disc van de box staat het precies?
En toen maakte Anubis een nieuw wapen en wekte het tot levenquote:Op zondag 23 januari 2005 19:27 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar 1 op 1 stellen die Goa'ulds niks voor ondanks dat ze sterker zijn dan mensen, hoeveel keer heeft SG1 ze immers al niet verslagen?
Check de nieuwe episode maar dan qua firepower daarin zit een leuk voorproefje qua Wraith firepower voor part 2 van de Season Finalequote:Op zondag 23 januari 2005 23:46 schreef DarthNick het volgende:
Euhm, we hebben nog niets van de Wraith gezien qua wapens, dat is dus aardig wat vuurwerk wat die gasten hebben neem dat maar van mij aan. Ze hebben immers te ancients verslagen !!
Ik denk niet dat ze van plan zijn de stad op te blazen. Ze willen de hyperspace motor en de stargate hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:02 schreef DarthNick het volgende:
Mmhh vraag me af hoe dit zich gaan ontwikkelen... ze hebben echt wel een ZPM nodig voor dat shield, want de wraith kunnen de stad zo in puin leggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |