dat zeg ik........quote:Op maandag 6 december 2004 11:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de kassa van de bouwmarkt verwarmen
Hopen dat dat lekker ding uit de reclame er isquote:Op maandag 6 december 2004 11:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de kassa van de bouwmarkt verwarmen
waai wiellen oik well zoon kraanquote:Op maandag 6 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Hopen dat dat lekker ding uit de reclame er is
quote:Op maandag 6 december 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
of die van "Tja best druk zo'n dagje...in je eentje"
Val jij op zoooooo jongquote:
quote:
ik val op wat ouder, wat verstandiger, wat gezetterquote:
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff knipperlichtverbinding niet tof...
....quote:Op maandag 6 december 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:de AIVD wordt overspeold met solicitaties
iedereen denkt, wat hunZIJ niet kunnen kan ik ook niet2x negatief is positief dus dan kan k er best gaan werken
Je vergeet nog de komma na 'kunnen' en 'ik' ipv 'k'.quote:
*duikt onder*quote:
Bovendien is het sollicitatie.quote:
En heb je een goede deal gemaakt?quote:Op maandag 6 december 2004 11:56 schreef JaWi het volgende:
Er zaten schotten in de trein die vroegen of ze mijn sjaal mochten hebben.
Nou..Groene dingen enzo.. Mijn kamer word namelijk groen.. En ook een kookboek hoe of dat je salade's moet maken enzo..quote:Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
wat heb je gehad vertel vertel
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldquote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vergeet nog de komma na 'kunnen' en 'ik' ipv 'k'.
goa juh SCHammuH !!quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef rubbereend het volgende:
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldschandalig die taalverloedering hier
Zou zeker dom zijn om te vragen of je honger had?quote:Op maandag 6 december 2004 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Zo ik eet een cup a soup automaat
Ligt wat zwaar op de maagquote:Op maandag 6 december 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou zeker dom zijn om te vragen of je honger had?
quote:
quote:
Iedereen is gewoon normaal aan het eten, behalve Bjoro:quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Bjoro het volgende:
Bloemetje, wijffie
ja.. waar bleef je nouquote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
De sirene loeit hier al een kwartier
Moet ik naar het keldertje?
quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.boxer-forum.de(...)&mesg_id=30668&page=.
Die zat er wel warmpjes bij, dus dit is je tip voor Justmuts?quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.boxer-forum.de(...)&mesg_id=30668&page=.
dan wordt het JustzonderMutsquote:Op maandag 6 december 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Die zat er wel warmpjes bij, dus dit is je tip voor Justmuts?
Lekkere wijven gaan voor het eten........ben ik nou zo vreemdquote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Iedereen is gewoon normaal aan het eten, behalve Bjoro:
nou ligt eraan wat voor een eten op een lege maag presteer je ook niksquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lekkere wijven gaan voor het eten........ben ik nou zo vreemd
quote:Staatsloterij publiceert verkeerde uitslagen
Uitgegeven: 6 december 2004 09:18
AMSTERDAM - De Staatsloterij heeft maandag in verschillende kranten de uitslagen van een trekking uit november gepubliceerd, onder de kop; uitslagen 5 december 2004. Dat meldde een woordvoerder maandag.
Op teletekst en de website van de Staatsloterij staan maandagochtend inmiddels de juiste uitslagen, die van de trekking van 5 december. De loterij vreest dat mensen hun loten weggooien wanneer ze zien dat ze niets gewonnen hebben, ,,terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn'', aldus de woordvoerder.
haiquote:
van de TU wel.. er is toch geen fuck te doen, er is nog steeds niets bekend over wanneer ik nu weg moet en onder welke omstandigheden en.. ik had nog dagen zat over.quote:Op maandag 6 december 2004 14:29 schreef rubbereend het volgende:
dus je hebt zeg maar al vakantie JM?
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te latenquote:Op maandag 6 december 2004 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
van de TU wel.. er is toch geen fuck te doen, er is nog steeds niets bekend over wanneer ik nu weg moet en onder welke omstandigheden en.. ik had nog dagen zat over.
aha ronde 2 is die duitser er al uit ik zal even stemmen middag iedereenquote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te laten
trouwens voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 2
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenquote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te laten
oke cool, beetje jammer dat ze zo'n beetje jaarlijks op een Nederlands festival staan, maar tis altijd wel feest. waar heb je t vandaan?quote:Op maandag 6 december 2004 15:04 schreef pascalheister het volgende:
al 1 leuke act bekend op pinkpop
Faithless
belachelijk dat je er zelf achteraan moet gaan. Suc6 ermee.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenik heb wel duidelijk aangegeven dat ik er van baal dat ik in inkomen achteruit ga omdat zij geen werk meer hebben!!
was vanmorgen op 3FM en ook te zien op www.graz.nlquote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke cool, beetje jammer dat ze zo'n beetje jaarlijks op een Nederlands festival staan, maar tis altijd wel feest. waar heb je t vandaan?
[..]
belachelijk dat je er zelf achteraan moet gaan. Suc6 ermee.
1)"Ja, wij vinden dat ook erg jammer...maar helaas kunnen wij er ook niets aan doen"quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenik heb wel duidelijk aangegeven dat ik er van baal dat ik in inkomen achteruit ga omdat zij geen werk meer hebben!!
misschien ook Kanequote:Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was vanmorgen op 3FM en ook te zien op www.graz.nl
volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef Bjoro het volgende:
Nog ff wat anders....die prachtige goal van Alex...dat was toch buitenspel, maar door de verwarring waren ze waarschijnlijk vergeten te fluiten ??
...want..........quote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij niet hoor.
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.quote:
Ja hij stond volgens mij achter de balquote:Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.
maar hij stond voorbij de keeper en alle verdedigers toch en de bal werd vooruit gespeeld ??quote:Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.
lijkt me een mooie vraag voor VI vanavondquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hij stond voorbij de keeper en alle verdedigers toch en de bal werd vooruit gespeeld ??
Neej hij stond gelijk met de keeper dacht ikquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hij stond voorbij de keeper en alle verdedigers toch en de bal werd vooruit gespeeld ??
En ging een minuutje of 10 door, maar dat terzijde.quote:
dan doe ik aan verhuizen (G&B), voetballen, zuipen en sex ..... maar dat waarschijnlijk niet binnen jouw prioritietenquote:
eindelijk met SCH afgesproken ?quote:Op maandag 6 december 2004 17:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sex ..... maar dat waarschijnlijk niet binnen jouw prioritieten
Gewoon Tong bellenquote:Op maandag 6 december 2004 17:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Help!
Ben de scrollbalk (rechts) en de balk waarin bijvoorbeeld het paginaaantal wordt vermeld kwijt in Word. Hoe krijg ik die terug?
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 december 2004 17:21 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk met SCH afgesproken
Die is niet thuis. Help!quote:Op maandag 6 december 2004 17:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Help!
Ben de scrollbalk (rechts) en de balk waarin bijvoorbeeld het paginaaantal wordt vermeld kwijt in Word. Hoe krijg ik die terug?
Dus je hebt het druk gehadquote:Op maandag 6 december 2004 17:37 schreef golfer het volgende:
Zo weer een dagje gebikkeld.
In nieuwe huis buitenverlichting aangelegd, luxaflex voor keukenraam opgehangen, alle ramen gezeemd en blauwe glitter wc-bril bevestigd in badkamer.
In ouwe huisje weer verder ingepakt en de enorme Lundiakast is eindelijk leeg en gedemonteerd.
Pijnlijk rugje nu even rust gaat gunnen.
Geen korfbal, verhuizen ook niet, voor het zuipen zie m'n ondertitel, en die 4e laat ik maar een stilte over vallen.quote:Op maandag 6 december 2004 17:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan doe ik aan verhuizen (G&B), voetballen, zuipen en sex ..... maar dat waarschijnlijk niet binnen jouw prioritieten
Stom toeval dat ik toevallig langszapte inderdaad net....quote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom zenden ze verdomme south park nu weer om 6 uur uit!
Ik ook... gelukkig was het net begonnen, maar toch.quote:Op maandag 6 december 2004 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stom toeval dat ik toevallig langszapte inderdaad net....
wat zeur je danquote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook... gelukkig was het net begonnen, maar toch.
quote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom zenden ze verdomme south park nu weer om 6 uur uit!
die feyenoorders trainen ook heel veel...en om nou te zeggen dat daar wat mooi van komtquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
Oeps, geen nichtje en nog een jongetje ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Petekindje Rens! Met Feyenoord speen en Feyenoord rompertje!
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
Waarom zeg je nou niet eerder dat The Shins meetellen voor de Excelsior jaarlijst?quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Die man zou sowieso niet meer op de buis moeten mogen.quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Op PaPaul een kale doos, op prime time. Raar hoor.
Een amsterdamse kut mét scheurquote:Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Iemand PaPaul aan het kijken leuke poppenkast.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
http://info.omroep.nl/ncrv?nav=iedaKsHtGLQZGA
En pfaf, je lijst is juist leuk zonder Shins.
Dat was het eerste dat ik dacht.quote:Op maandag 6 december 2004 20:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een amsterdamse kut mét scheur
Beetje raar tijdstip voor uitzenden of ligt dat aan mij?
Jan Janssen was al in gebruik door een wielrennerquote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Kees Keessen was mijn pseudoniem.
en terechtquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef pascalheister het volgende:
http://www.world-cnn.com/(...)sh.arrest/index.html
altijd leuk
hoi hoiquote:
ik vond die van Carlito toch mooierquote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatarMet dank aan Het-Gele-Teken
Ook maar meteen een nieuwe ondertitel genomen
quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Herinner je je die nog steedsquote:Op maandag 6 december 2004 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik vond die van Carlito toch mooier
quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hebben ze geen sloggi's met het Feyenoord-logo er op?quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Lekker kerstachtigquote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatar![]()
Met dank aan Het-Gele-Teken
Nee, die heb ik al aan dus die was even niet beschikbaarquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze geen sloggi's met het Feyenoord-logo er op?
Wat je zegtquote:
quote:die is goed he...gele teken !!!!!
ik onthoud alleen positieve dingen van usersquote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Herinner je je die nog steeds
Misschien komt die nog wel eens voorbij
weer met die prachtige pocamon plaatjesquote:Op maandag 6 december 2004 22:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga ook maar even m'n kerstava uit het stof halen. Maandje terug al aangevraagd.
1. Dat was Sonic.quote:Op maandag 6 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer met die prachtige pocamon plaatjes
Jij hebt makkelijk praten jij heb een Awardquote:
ha ha ha ....die zijn ook in kerst uitvoering leverbaar hoor !!!quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten jij heb een Award
hebben al die griekse spelers dan een kerstmuts op ofzo?quote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....die zijn ook in kerst uitvoering leverbaar hoor !!!
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...quote:Op maandag 6 december 2004 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben al die griekse spelers dan een kerstmuts op ofzo?
truste romario....quote:
Slaap zacht Bjoroquote:Op maandag 6 december 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
truste romario....![]()
bjorario gaat ook
Hier doet die hed gewoonquote:Op maandag 6 december 2004 22:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...
klapte er een kwartier geleden uit en krijg het niet meer aan de praat !!
Slaap zacht zo Dos37quote:
nu werkt het hier.quote:Op maandag 6 december 2004 22:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...
klapte er een kwartier geleden uit en krijg het niet meer aan de praat !!
quote:
Zat je niet op te letten?quote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef VoreG het volgende:
Hm... 30 posts geleden had ik 7000 posts. Rondje op mijn kosten dan maar.
* Bluezz gaat ff op zoek naar haar kerstjaponnetjequote:Op maandag 6 december 2004 23:24 schreef ErikT het volgende:
* ErikT loopt binnen en herkent een aantal mensen niet.
Al die kerstmutsen
prachtige jurkquote:Op maandag 6 december 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat ff op zoek naar haar kerstjaponnetje
Moet ik die inkoppen of wat joggiequote:Op maandag 6 december 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie heeft al jaren in december een kerstmuts
mooi hoe is t met hem?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond
Quizen was leuk, lekker laatste geworden...
Overigens mail van TM67 gehad, dus die is ook weer boven water
ikke niet,ik moet tot 87 wachten voor mijn eerste potquote:
dan hoef je nu dus niet zoveel haast te makenquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:31 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn verwarmingsknopje maar eens nu opzoeken.
Ze ligt vanaf afgelopen zaterdag in het vervolg elke dag naast me.![]()
Ben ook erg rustig aan heel veel topics nog aan het nalezen, waar ik de laatste tijd (verhuisperikelen) niet aan toe gekomen ben.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
dan hoef je nu dus niet zoveel haast te maken
uittreksels ervan maken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ook erg rustig aan heel veel topics nog aan het nalezen, waar ik de laatste tijd (verhuisperikelen) niet aan toe gekomen ben.
Maar ben bijna door mijn 'rijtje' heen.
Ik ben er doorheen.quote:
Mogguh liefjequote:Op dinsdag 7 december 2004 01:47 schreef golfer het volgende:
Ik wens Bluezz alvast even goedemorgen als in het vervolg op haar werkdagjes haar wekkertje om 6 uur afgaat.
Die werd gisteren nogal hardhandig 'afgemaakt' door Sjaak Bral.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:31 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik word lekker ingestopt door :
[afbeelding]
Wat is dat met mijlpalen missen, jij hebt net de 30000 gemist.quote:
en ik was weer te laat op mijn werk, rotterdam - delft 65 minutenquote:
zeker weten!quote:
Ja idd kon ik dat maar maarja daar zijn ze het niet mee eens denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:00 schreef Blumchen het volgende:
Pff Ik heb geen zin om te gaan![]()
Thuis blijven is zoo lekker..
Ja, van November zekerquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat is dat met mijlpalen missen, jij hebt net de 30000 gemist.
Prima gegaan, alleen die vouwfiets heeft zo'n hard zadelquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge iedereen.
Bluezz, hoe was de NS?
D'r zijn homo's die dat heeeerlijk vindenquote:[b]Op dinsdag 7 december 2004 09:28 schreef Bluezz het volgende:[/b
Prima gegaan, alleen die vouwfiets heeft zo'n hard zadel
Die zitten er dan ook anders opquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:30 schreef Bjoro het volgende:
D'r zijn homo's die dat heeeerlijk vinden
misschien een optie voor jou ookquote:
ouwe stiekumertquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2004 06:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mogguh liefje![]()
En mogge rest
6 uur wakker worden in Bloemendaal door i.p.v. je wekker, de eendjes in de vijver hierachter, wens ik iedereen toe![]()
Hai haiquote:
kun je die eendjes ook instellen, of heb je ze een horloge gegevenquote:6 uur wakker worden in Bloemendaal door i.p.v. je wekker, de eendjes in de vijver hierachter, wens ik iedereen toe![]()
ik eet een mandarijntjequote:Op dinsdag 7 december 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
Ik wil een mandarijntje.
heb ik niet nodig...want ik heb een lichtje in mijn hart....en die heet........quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:17 schreef golfer het volgende:
Straks nog een paar lampjes ophangen in nieuwe huisje.
weet je tochquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezusquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb ik niet nodig...want ik heb een lichtje in mijn hart....en die heet........
Ze hebben een klokkie ingesliktquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
kun je die eendjes ook instellen, of heb je ze een horloge gegeven
quote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:10 schreef Eilanden het volgende:
En die paringsroep inspireerde je niet om hetzelfde te doen? Ik bedoel als je toch niet kan slapen![]()
de eerste 2 weken wel....daarna was ik dusdanig chagerijnig door het slap te kort, dat ze er beter aan deed van me af te blijven !quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:10 schreef Eilanden het volgende:
En die paringsroep inspireerde je niet om hetzelfde te doen? Ik bedoel als je toch niet kan slapen![]()
Bedoel je hiermee slaaptekort of bedoel je dat je in die periode te klein geschapen en impotent was?quote:
kan een mens typfoutjes maken...........quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:17 schreef Eilanden het volgende:
Bedoel je hiermee slaaptekort of bedoel je dat je in die periode te klein geschapen en impotent was?![]()
![]()
Maar is ie nou slap of tekort.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:19 schreef Bjoro het volgende:
kan een mens typfoutjes maken...........
zaterdagquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar is ie nou slap of tekort.
Duidelijke antwoorden graag
quote:
quote:
SCH ik had nog iets voor je.. heb je het bekeken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef SCH het volgende:
Dweil aangeeft
SCH heeft het niet zo op blote dames foto'squote:Op dinsdag 7 december 2004 13:41 schreef Blumchen het volgende:
[..]
SCH ik had nog iets voor je.. heb je het bekeken?
Er komen geen dames is voor...quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:11 schreef just me het volgende:
[..]
SCH heeft het niet zo op blote dames foto's [afbeelding]
Succesquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef pfaf het volgende:
Middag. Straks een MRI-scan van m'n knie. k Ben benieuwd....
Kom je dan bij mij langs voor de uitslagquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef pfaf het volgende:
Middag. Straks een MRI-scan van m'n knie. k Ben benieuwd....
Heb je de boel al een beetje opgeruimd? Ik kan echt niet tegen rotzooi hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij langs voor de uitslag![]()
Gyros? Borden om stuk te gooien?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef okee6 het volgende:
Lekker zo'n mandarijntje tussendoor, vanavond de Griekse fans, ben benieuwd wat zij meebrengen deze keer
* sapje Geeftquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe mij een beetje Grapefruitsap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |