ikke niet,ik moet tot 87 wachten voor mijn eerste potquote:
dan hoef je nu dus niet zoveel haast te makenquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:31 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn verwarmingsknopje maar eens nu opzoeken.
Ze ligt vanaf afgelopen zaterdag in het vervolg elke dag naast me.![]()
Ben ook erg rustig aan heel veel topics nog aan het nalezen, waar ik de laatste tijd (verhuisperikelen) niet aan toe gekomen ben.quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
dan hoef je nu dus niet zoveel haast te maken
uittreksels ervan maken?quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ook erg rustig aan heel veel topics nog aan het nalezen, waar ik de laatste tijd (verhuisperikelen) niet aan toe gekomen ben.
Maar ben bijna door mijn 'rijtje' heen.
Ik ben er doorheen.quote:
Mogguh liefjequote:Op dinsdag 7 december 2004 01:47 schreef golfer het volgende:
Ik wens Bluezz alvast even goedemorgen als in het vervolg op haar werkdagjes haar wekkertje om 6 uur afgaat.
Die werd gisteren nogal hardhandig 'afgemaakt' door Sjaak Bral.quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:31 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik word lekker ingestopt door :
[afbeelding]
Wat is dat met mijlpalen missen, jij hebt net de 30000 gemist.quote:
en ik was weer te laat op mijn werk, rotterdam - delft 65 minutenquote:
zeker weten!quote:
Ja idd kon ik dat maar maarja daar zijn ze het niet mee eens denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:00 schreef Blumchen het volgende:
Pff Ik heb geen zin om te gaan![]()
Thuis blijven is zoo lekker..
Ja, van November zekerquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat is dat met mijlpalen missen, jij hebt net de 30000 gemist.
Prima gegaan, alleen die vouwfiets heeft zo'n hard zadelquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge iedereen.
Bluezz, hoe was de NS?
D'r zijn homo's die dat heeeerlijk vindenquote:[b]Op dinsdag 7 december 2004 09:28 schreef Bluezz het volgende:[/b
Prima gegaan, alleen die vouwfiets heeft zo'n hard zadel
Die zitten er dan ook anders opquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:30 schreef Bjoro het volgende:
D'r zijn homo's die dat heeeerlijk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |