dat zeg ik........quote:Op maandag 6 december 2004 11:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de kassa van de bouwmarkt verwarmen
Hopen dat dat lekker ding uit de reclame er isquote:Op maandag 6 december 2004 11:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat de kassa van de bouwmarkt verwarmen
waai wiellen oik well zoon kraanquote:Op maandag 6 december 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
Hopen dat dat lekker ding uit de reclame er is
quote:Op maandag 6 december 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
of die van "Tja best druk zo'n dagje...in je eentje"
Val jij op zoooooo jongquote:
quote:
ik val op wat ouder, wat verstandiger, wat gezetterquote:
elk voordeel heb ze nadeelquote:Op maandag 6 december 2004 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff knipperlichtverbinding niet tof...
....quote:Op maandag 6 december 2004 11:55 schreef rubbereend het volgende:de AIVD wordt overspeold met solicitaties
iedereen denkt, wat hunZIJ niet kunnen kan ik ook niet2x negatief is positief dus dan kan k er best gaan werken
Je vergeet nog de komma na 'kunnen' en 'ik' ipv 'k'.quote:
*duikt onder*quote:
Bovendien is het sollicitatie.quote:
En heb je een goede deal gemaakt?quote:Op maandag 6 december 2004 11:56 schreef JaWi het volgende:
Er zaten schotten in de trein die vroegen of ze mijn sjaal mochten hebben.
Nou..Groene dingen enzo.. Mijn kamer word namelijk groen.. En ook een kookboek hoe of dat je salade's moet maken enzo..quote:Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
wat heb je gehad vertel vertel
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldquote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vergeet nog de komma na 'kunnen' en 'ik' ipv 'k'.
goa juh SCHammuH !!quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef rubbereend het volgende:
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldschandalig die taalverloedering hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |