Dus je hebt het druk gehadquote:Op maandag 6 december 2004 17:37 schreef golfer het volgende:
Zo weer een dagje gebikkeld.
In nieuwe huis buitenverlichting aangelegd, luxaflex voor keukenraam opgehangen, alle ramen gezeemd en blauwe glitter wc-bril bevestigd in badkamer.
In ouwe huisje weer verder ingepakt en de enorme Lundiakast is eindelijk leeg en gedemonteerd.
Pijnlijk rugje nu even rust gaat gunnen.
Geen korfbal, verhuizen ook niet, voor het zuipen zie m'n ondertitel, en die 4e laat ik maar een stilte over vallen.quote:Op maandag 6 december 2004 17:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan doe ik aan verhuizen (G&B), voetballen, zuipen en sex ..... maar dat waarschijnlijk niet binnen jouw prioritieten
Stom toeval dat ik toevallig langszapte inderdaad net....quote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom zenden ze verdomme south park nu weer om 6 uur uit!
Ik ook... gelukkig was het net begonnen, maar toch.quote:Op maandag 6 december 2004 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stom toeval dat ik toevallig langszapte inderdaad net....
wat zeur je danquote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook... gelukkig was het net begonnen, maar toch.
quote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom zenden ze verdomme south park nu weer om 6 uur uit!
die feyenoorders trainen ook heel veel...en om nou te zeggen dat daar wat mooi van komtquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
Oeps, geen nichtje en nog een jongetje ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Petekindje Rens! Met Feyenoord speen en Feyenoord rompertje!
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |