haiquote:
van de TU wel.. er is toch geen fuck te doen, er is nog steeds niets bekend over wanneer ik nu weg moet en onder welke omstandigheden en.. ik had nog dagen zat over.quote:Op maandag 6 december 2004 14:29 schreef rubbereend het volgende:
dus je hebt zeg maar al vakantie JM?
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te latenquote:Op maandag 6 december 2004 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
van de TU wel.. er is toch geen fuck te doen, er is nog steeds niets bekend over wanneer ik nu weg moet en onder welke omstandigheden en.. ik had nog dagen zat over.
aha ronde 2 is die duitser er al uit ik zal even stemmen middag iedereenquote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te laten
trouwens voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 2
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenquote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe lang zijn ze nog van plan jou in het ongewisse te laten
oke cool, beetje jammer dat ze zo'n beetje jaarlijks op een Nederlands festival staan, maar tis altijd wel feest. waar heb je t vandaan?quote:Op maandag 6 december 2004 15:04 schreef pascalheister het volgende:
al 1 leuke act bekend op pinkpop
Faithless
belachelijk dat je er zelf achteraan moet gaan. Suc6 ermee.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenik heb wel duidelijk aangegeven dat ik er van baal dat ik in inkomen achteruit ga omdat zij geen werk meer hebben!!
was vanmorgen op 3FM en ook te zien op www.graz.nlquote:Op maandag 6 december 2004 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke cool, beetje jammer dat ze zo'n beetje jaarlijks op een Nederlands festival staan, maar tis altijd wel feest. waar heb je t vandaan?
[..]
belachelijk dat je er zelf achteraan moet gaan. Suc6 ermee.
1)"Ja, wij vinden dat ook erg jammer...maar helaas kunnen wij er ook niets aan doen"quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
ben vanmiddag, op eigen initiatief, naar P&O gegaan maar ze konden nog niks zeggenik heb wel duidelijk aangegeven dat ik er van baal dat ik in inkomen achteruit ga omdat zij geen werk meer hebben!!
misschien ook Kanequote:Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was vanmorgen op 3FM en ook te zien op www.graz.nl
volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 6 december 2004 15:28 schreef Bjoro het volgende:
Nog ff wat anders....die prachtige goal van Alex...dat was toch buitenspel, maar door de verwarring waren ze waarschijnlijk vergeten te fluiten ??
...want..........quote:Op maandag 6 december 2004 15:38 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij niet hoor.
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.quote:
Ja hij stond volgens mij achter de balquote:Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.
maar hij stond voorbij de keeper en alle verdedigers toch en de bal werd vooruit gespeeld ??quote:Op maandag 6 december 2004 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alex staat volgens mij niet eens voor de bal op het moment dat cocu hem speelt, maar k zou t terug moeten zien.
lijkt me een mooie vraag voor VI vanavondquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hij stond voorbij de keeper en alle verdedigers toch en de bal werd vooruit gespeeld ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |