quote:Op maandag 6 december 2004 18:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom zenden ze verdomme south park nu weer om 6 uur uit!
die feyenoorders trainen ook heel veel...en om nou te zeggen dat daar wat mooi van komtquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
Oeps, geen nichtje en nog een jongetje ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Petekindje Rens! Met Feyenoord speen en Feyenoord rompertje!
Mijn eigen kindje duurt nog wel ffkes, flink oefenen in de tussentijd!
Waarom zeg je nou niet eerder dat The Shins meetellen voor de Excelsior jaarlijst?quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Die man zou sowieso niet meer op de buis moeten mogen.quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Op PaPaul een kale doos, op prime time. Raar hoor.
Een amsterdamse kut mét scheurquote:Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef tong80 het volgende:
Iemand PaPaul aan het kijken leuke poppenkast.
quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
http://info.omroep.nl/ncrv?nav=iedaKsHtGLQZGA
En pfaf, je lijst is juist leuk zonder Shins.
Dat was het eerste dat ik dacht.quote:Op maandag 6 december 2004 20:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een amsterdamse kut mét scheur
Beetje raar tijdstip voor uitzenden of ligt dat aan mij?
Jan Janssen was al in gebruik door een wielrennerquote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Kees Keessen was mijn pseudoniem.
en terechtquote:Op maandag 6 december 2004 21:08 schreef pascalheister het volgende:
http://www.world-cnn.com/(...)sh.arrest/index.html
altijd leuk
hoi hoiquote:
ik vond die van Carlito toch mooierquote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatarMet dank aan Het-Gele-Teken
Ook maar meteen een nieuwe ondertitel genomen
quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Herinner je je die nog steedsquote:Op maandag 6 december 2004 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik vond die van Carlito toch mooier
quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hebben ze geen sloggi's met het Feyenoord-logo er op?quote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Lekker kerstachtigquote:Op maandag 6 december 2004 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe avatar![]()
Met dank aan Het-Gele-Teken
Nee, die heb ik al aan dus die was even niet beschikbaarquote:Op maandag 6 december 2004 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze geen sloggi's met het Feyenoord-logo er op?
Wat je zegtquote:
quote:die is goed he...gele teken !!!!!
ik onthoud alleen positieve dingen van usersquote:Op maandag 6 december 2004 22:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Herinner je je die nog steeds
Misschien komt die nog wel eens voorbij
weer met die prachtige pocamon plaatjesquote:Op maandag 6 december 2004 22:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga ook maar even m'n kerstava uit het stof halen. Maandje terug al aangevraagd.
1. Dat was Sonic.quote:Op maandag 6 december 2004 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer met die prachtige pocamon plaatjes
Jij hebt makkelijk praten jij heb een Awardquote:
ha ha ha ....die zijn ook in kerst uitvoering leverbaar hoor !!!quote:Op maandag 6 december 2004 22:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten jij heb een Award
hebben al die griekse spelers dan een kerstmuts op ofzo?quote:Op maandag 6 december 2004 22:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....die zijn ook in kerst uitvoering leverbaar hoor !!!
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...quote:Op maandag 6 december 2004 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben al die griekse spelers dan een kerstmuts op ofzo?
truste romario....quote:
Slaap zacht Bjoroquote:Op maandag 6 december 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
truste romario....![]()
bjorario gaat ook
Hier doet die hed gewoonquote:Op maandag 6 december 2004 22:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...
klapte er een kwartier geleden uit en krijg het niet meer aan de praat !!
Slaap zacht zo Dos37quote:
nu werkt het hier.quote:Op maandag 6 december 2004 22:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geen idee....den dat er vast wel creatieve users zijn die iets verzinnen...trouwens doet msn bij jullie ook zo gek...
klapte er een kwartier geleden uit en krijg het niet meer aan de praat !!
quote:
Zat je niet op te letten?quote:Op maandag 6 december 2004 23:20 schreef VoreG het volgende:
Hm... 30 posts geleden had ik 7000 posts. Rondje op mijn kosten dan maar.
* Bluezz gaat ff op zoek naar haar kerstjaponnetjequote:Op maandag 6 december 2004 23:24 schreef ErikT het volgende:
* ErikT loopt binnen en herkent een aantal mensen niet.
Al die kerstmutsen
prachtige jurkquote:Op maandag 6 december 2004 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz gaat ff op zoek naar haar kerstjaponnetje
Moet ik die inkoppen of wat joggiequote:Op maandag 6 december 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie heeft al jaren in december een kerstmuts
mooi hoe is t met hem?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Avond
Quizen was leuk, lekker laatste geworden...
Overigens mail van TM67 gehad, dus die is ook weer boven water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |