Nou..Groene dingen enzo.. Mijn kamer word namelijk groen.. En ook een kookboek hoe of dat je salade's moet maken enzo..quote:Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef Dos37 het volgende:
wat heb je gehad vertel vertel
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldquote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vergeet nog de komma na 'kunnen' en 'ik' ipv 'k'.
goa juh SCHammuH !!quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef rubbereend het volgende:
bovendien was overspoeld verkeerd gespeldschandalig die taalverloedering hier
Zou zeker dom zijn om te vragen of je honger had?quote:Op maandag 6 december 2004 12:13 schreef Dos37 het volgende:
Zo ik eet een cup a soup automaat
Ligt wat zwaar op de maagquote:Op maandag 6 december 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou zeker dom zijn om te vragen of je honger had?
quote:
quote:
Iedereen is gewoon normaal aan het eten, behalve Bjoro:quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:39 schreef Bjoro het volgende:
Bloemetje, wijffie
ja.. waar bleef je nouquote:Op maandag 6 december 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
De sirene loeit hier al een kwartier
Moet ik naar het keldertje?
quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.boxer-forum.de(...)&mesg_id=30668&page=.
Die zat er wel warmpjes bij, dus dit is je tip voor Justmuts?quote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.boxer-forum.de(...)&mesg_id=30668&page=.
dan wordt het JustzonderMutsquote:Op maandag 6 december 2004 13:03 schreef DIGGER het volgende:
Die zat er wel warmpjes bij, dus dit is je tip voor Justmuts?
Lekkere wijven gaan voor het eten........ben ik nou zo vreemdquote:Op maandag 6 december 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
Iedereen is gewoon normaal aan het eten, behalve Bjoro:
nou ligt eraan wat voor een eten op een lege maag presteer je ook niksquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lekkere wijven gaan voor het eten........ben ik nou zo vreemd
quote:Staatsloterij publiceert verkeerde uitslagen
Uitgegeven: 6 december 2004 09:18
AMSTERDAM - De Staatsloterij heeft maandag in verschillende kranten de uitslagen van een trekking uit november gepubliceerd, onder de kop; uitslagen 5 december 2004. Dat meldde een woordvoerder maandag.
Op teletekst en de website van de Staatsloterij staan maandagochtend inmiddels de juiste uitslagen, die van de trekking van 5 december. De loterij vreest dat mensen hun loten weggooien wanneer ze zien dat ze niets gewonnen hebben, ,,terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn'', aldus de woordvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |