abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 18:14:30 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23782148

Zo en hier gaan we weer verder.

TVP

op naar Rotterdam
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 5 december 2004 @ 18:15:23 #2
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23782162
TVP
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 5 december 2004 @ 18:16:26 #3
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23782183
Oja en wederom met dank aan Pascal voor de banner
pi_23782191
wat een mooie banner toch die komt me bekend voor
  zondag 5 december 2004 @ 18:17:31 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23782201
tvp
pi_23782666
Omdat 't vorige topic bijna dicht was toen ik 't filmpje postte, post ik 'm nog 1 keer

http://www.members.lycos.nl/vandenelzen1/PSV-ARSENAL.wmv

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23782667
En wat is het volgende record dan?
Bruin, groen en als je te hard peutert.... rood
pi_23782706
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:43 schreef oorsmeer het volgende:
100x achter elkaar verliezen
  zondag 5 december 2004 @ 18:50:19 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23782787
quote:
- Meeste aantal keer de nul voor PSV
- Gomes aantal minuten zonder tegengoal
- Minst aantal tegendoelpunten voor PSV
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 5 december 2004 @ 19:05:40 #10
90464 R4V3
Forza PSV
pi_23783055
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:43 schreef cultheld het volgende:
Omdat 't vorige topic bijna dicht was toen ik 't filmpje postte, post ik 'm nog 1 keer

http://www.members.lycos.nl/vandenelzen1/PSV-ARSENAL.wmv

beleef het nog een keer echt vet filmpje
pi_23783858
quote:
Het hele seizoen ongeslagen blijven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 december 2004 @ 20:01:44 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23783897
volgende week mooi feijenoord oprollen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23783974
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:01 schreef rubbereend het volgende:
volgende week mooi feijenoord oprollen
Gaat ook zeker gebeuren, Alex schakelt Kalou gewoon uit, onze vleugelspitsen spelen hun backs helemaal kapot en Van Bommel en de spits (hopelijk Vonlanthen maar waarschijnlijk Gerald) lopen dwars door Pauwe heen
pi_23784006
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het hele seizoen ongeslagen blijven.
Dat is geen record, teminste ik weet niet wat het record is (hoeveel wedstrijden). Maar het is wel eens vaker gebeurd dat een ploeg ongeslagen kampioen is geworden.

Maar het langst ongeslagen blijven is natuurlijk wel een mooi record, maar op dit moment nog niet aan de orde, want dat is nog te ver weg om er zelfs al van te dromen .
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_23784109
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is geen record, teminste ik weet niet wat het record is (hoeveel wedstrijden). Maar het is wel eens vaker gebeurd dat een ploeg ongeslagen kampioen is geworden.

Maar het langst ongeslagen blijven is natuurlijk wel een mooi record, maar op dit moment nog niet aan de orde, want dat is nog te ver weg om er zelfs al van te dromen .
Het enige waar wij voor moeten waken is het niet wakker maken van de slapende hond genaamd Chelsea, want als die club zich meldt voor Alex en Farfán, heeft PSV een probleem.
pi_23784735
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 5 december 2004 @ 20:53:35 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23785091
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het enige waar wij voor moeten waken is het niet wakker maken van de slapende hond genaamd Chelsea, want als die club zich meldt voor Alex en Farfán, heeft PSV een probleem.
Er is toch soieso een kans dat Alex na anderhalf jaar vertrekt naar Chelsea?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23785169
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Er is toch soieso een kans dat Alex na anderhalf jaar vertrekt naar Chelsea?
Het is niet zo dat Chelsea hem kan opeisen. Als Alex bijvoorbeeld naar Barcelona wil en niet naar Chelsea, houdt 't op voor Chelsea Dan kan PSV 'm alsnog voor de volle mep aan Barcelona verkopen.
  zondag 5 december 2004 @ 20:58:41 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23785251
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is niet zo dat Chelsea hem kan opeisen. Als Alex bijvoorbeeld naar Barcelona wil en niet naar Chelsea, houdt 't op voor Chelsea Dan kan PSV 'm alsnog voor de volle mep aan Barcelona verkopen.
Maar Chelsea had toch mee betaald cq optie tot eerste koop bedwongen oid?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 5 december 2004 @ 21:02:05 #20
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23785350
quote:
Op zondag 5 december 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar Chelsea had toch mee betaald cq optie tot eerste koop bedwongen oid?
Klopt. Maar als Alex zelf niet wil houdt alles op. Jammer voor Chelsea, maar die miljoenen zijn ze dan kwijt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 december 2004 @ 22:02:28 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23786824
Als chelsea komt hebben ze het eerste recht een bod te doen, als een andere club daar overheen gaat (de gedachte alleen al is al lachwekkend natuurlijk) dan gaat hij niet naar Chelsea. Speler en club komen er altijd wel uit.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23787340
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Als chelsea komt hebben ze het eerste recht een bod te doen, als een andere club daar overheen gaat (de gedachte alleen al is al lachwekkend natuurlijk) dan gaat hij niet naar Chelsea. Speler en club komen er altijd wel uit.
Het grote voordeel wat we hier natuurlijk hebben is een eventuele prijsopdrijving
Want de grote Europese clubs kunnen dan mee gaan bieden om Chelsea maar zoveel mogelijk te laten betalen
  zondag 5 december 2004 @ 22:37:37 #23
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_23787692
Ik zie het voordeel niet zoals jij het zegt. Als dat zo zou zijn is het tevens de laatste keer dat er zo'n deal is met Chelsea.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_23787791
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:37 schreef Furby het volgende:
Ik zie het voordeel niet zoals jij het zegt. Als dat zo zou zijn is het tevens de laatste keer dat er zo'n deal is met Chelsea.

Ga maar na, Chelsea wordt landskampioen, zal succes hebben in de CL en plaatst de andere clubs zo enigszins uit de markt. Die clubs moeten iets doen, kunnen de club niet verbieden dus dan komen ze met zulke dingen aan Noem het hoop, maar 't zou zo maar kunnen gebeuren.
  zondag 5 december 2004 @ 22:59:37 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23788200
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 5 december 2004 @ 23:04:26 #26
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23788315
Wat een geweldige actie trouwens van de supporters van RKC......
Echt heel mooi, dat is nou ook het mooie aan voetbal!!
pi_23788505
Feijenoord met hun enorm slechte verdediging vergeleken met de onze
middenveld hebben zij Ono
maar wij hebben Bommel en Cocu
in de aanval hebben zij kalou en kuyt
wij Sibon en farfan en Beasley

op 1 front leggen we het af, maar het scheelt dan ook niet veel
  zondag 5 december 2004 @ 23:21:31 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23788628
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:

hahaha nee hoor zet Sibon tegen over Paauwe en hij wint het nog (Sibon dan)
pi_23788725
Met Alex de sloper, Van Bommel de rasvoetballer, Lee de cult held van PSV en Cocu met z'n geslepen tactiek domineren wij gewoon in de Kuip
  zondag 5 december 2004 @ 23:27:17 #30
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_23788737
quote:

Op welk front leggen wij het af dan Wij hebben een verdediging die zij nooit zullen bereiken, zo wel dan staat daar Alex. Ons middenveld is superieur tov van die van hun en onze aanval tegenover hun ontbrekende verdediging is ook al mooi

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 5 december 2004 @ 23:28:18 #31
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23788757
quote:

Misschien zorgt dat front er wel voor dat jullie serie wedstrijden zonder tegengoal ophoudt .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_23788763
wil niet te vroeg juichen, maar het ziet er eigenlijk wel goed uit
pi_23788790
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef Furby het volgende:

[..]

Op welk front leggen wij het af dan Wij hebben een verdediging die zij nooit zullen bereiken, zo wel dan staat daar Alex. Ons middenveld is superieur tov van die van hun en onze aanval tegenover hun ontbrekende verdediging is ook al mooi

ik zeg dat hun aanval beter is dan de onze
in het algemeen
tegen de defensie van feijenoord is elke spits gevaarlijk
pi_23788825
Als 't met die Eddie Johnson gaat lukken, zal die vast niet duur zijn (2 á 3 miljoen). Mocht hij de nieuwe spits worden, dan is er dus geld voor nog 2 spelers. Aan wie moeten we denken, Hofs en Barreto?
  maandag 6 december 2004 @ 00:09:24 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23789657
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Als 't met die Eddie Johnson gaat lukken, zal die vast niet duur zijn (2 á 3 miljoen). Mocht hij de nieuwe spits worden, dan is er dus geld voor nog 2 spelers. Aan wie moeten we denken, Hofs en Barreto?
Die goal van Baretto

pi_23789708
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die goal van Baretto

Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:15:28 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23789777
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.
en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacks

maar Barreto is van harte welkom die gast is echt goed, veel te goed voor NEC
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23789972
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacks

maar Barreto is van harte welkom die gast is echt goed, veel te goed voor NEC
Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSV Dan heeft PSV pas echt een goed team en voor de prijs van 1 Barreto en 1 Hofs heb je vast geen Marco Né. Ajax stort zich lekker op Landzaat en een spits die er meteen staat, Feyenoord moet proberen om Kuijt en Kalou te behouden en heeft niet veel geld meer. Dus wij kunnen in alle rust Barreto en Hofs binnenhalen en een spits kopen (Hopelijk ziet Hiddink Barreto niet over het hoofd, van Hofs verwacht ik wel dat ie al in de winterstop komt in ruil voor Schaaf)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:34:59 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790150
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSV Dan heeft PSV pas echt een goed team en voor de prijs van 1 Barreto en 1 Hofs heb je vast geen Marco Né. Ajax stort zich lekker op Landzaat en een spits die er meteen staat, Feyenoord moet proberen om Kuijt en Kalou te behouden en heeft niet veel geld meer. Dus wij kunnen in alle rust Barreto en Hofs binnenhalen en een spits kopen (Hopelijk ziet Hiddink Barreto niet over het hoofd, van Hofs verwacht ik wel dat ie al in de winterstop komt in ruil voor Schaaf)
Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.

en Landzaat gaat echt niet naar ajax, AZ laat hem alleen maar voor heel veel geld naar een buitenlandse club vertelde Scheringa vanmiddag nog
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23790286
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.

en Landzaat gaat echt niet naar ajax, AZ laat hem alleen maar voor heel veel geld naar een buitenlandse club vertelde Scheringa vanmiddag nog
In dat geval heb je wel gelijk ja Maar goed nog een maandje en we weten meer over nieuwe spelers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:44:42 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790350
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

In dat geval heb je wel gelijk ja Maar goed nog een maandje en we weten meer over nieuwe spelers
denk ook wel dat er nog een goede speler bij gaat komen, want je kan beter de opvolger van Bommel nu al binnen halen zodat hij wat tijd heeft om te wennen en zich aan te passen lijkt mij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23790373
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

denk ook wel dat er nog een goede speler bij gaat komen, want je kan beter de opvolger van Bommel nu al binnen halen zodat hij wat tijd heeft om te wennen en zich aan te passen lijkt mij.
In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:54:02 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790556
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.
zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23790581
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschat
van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 01:32:58 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23791377
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.
Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23791890
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimd
Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finale (dromen mag altijd, toch?)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 02:17:18 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23791950
quote:
Op maandag 6 december 2004 02:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finale (dromen mag altijd, toch?)

maar k blijf doelen een van de meest onderschatte tallenten uit onze eigen jeugd vinden.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 09:19:02 #48
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23793381
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 6 december 2004 @ 09:45:23 #49
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23793672
Nieuwe records lonken voor PSV

Door tegen De Graafschap voor de twaalfde keer op rij de nul te houden, brak PSV zaterdag twee records. Nog nooit slaagde een club er in de eredivisie in om twaalf opeenvolgende duels zonder tegentreffer te blijven. Bovendien is PSV nu 1110 minuten zonder tegendoelpunt en dat is ook een record. Toch mag Heinz Stuy zich nog recordhouder noemen.

In het seizoen 1970/1971 hield de Ajax-doelman elf wedstrijden op rij de nul. In totaal bleef hij toen 1082 minuten zonder tegentreffer. Omdat bij PSV zowel Gomes als Edwin Zoetebier een aandeel had in het record blijft Stuy de doelman die het langst zonder tegendoelpunt bleef. Gomes staat nu op 871 minuten zonder tegengoal en heeft dus nog een lange weg te gaan om Stuy te passeren. De Braziliaan moet in de komende wedstrijden bij Feyenoord (12 december) en thuis tegen Roda JC (18 december) en NAC Breda (22 januari) nog 212 minuten zijn doel schoonhouden om Stuy te doen vergeten. Zaterdag passeerde Gomes al wel Edwin van der Sar, die in het seizoen 1995/1996 in dienst van Ajax 846 minuten niet werd gepasseerd.

PSV heeft nu na vijftien wedstrijden pas vijf doelpunten geïncasseerd. Als de Eindhovenaren zo doorgaan, komen er ook andere records in zicht. In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente maar dertien doelpunten tegen. Over 34 wedstrijden was dat een gemiddelde van 0.38 per duel. Het gemiddelde aantal tegengoals van PSV is dit seizoen 0.33 per wedstrijd. Twente hield in het seizoen 1971/1972 bovendien 23 keer de nul. PSV staat na vijftien competitiewedstrijden al op twaalf.
  maandag 6 december 2004 @ 10:33:43 #50
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23794377
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:19 schreef Spideyman het volgende:
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
Verschil tussen Barreto en Landzaat is ook dat Edgar ruim 8 jaar jonger is dan Danny.
Landzaat is op het moment te duur, zit op de topppen van zijn kunnen en eigenlijk al te oud vind ik persoonlijk.

Ook denk ik dat Barreto in potentie meer in huis heeft dan Landzaat.
Hij is net 20 en als hij zich bij PSV door kan ontwikkelen zie ik in hem een hele grote.

Er schijnt vanuit Schotland al echt serieuze interesse voor hem te zijn dus het zal niet makkelijk worden hem te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 06-12-2004 10:51:27 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_23794498
Een groot nadeel aan Barreto is dat hij vaak weg is door interlandverplichtingen. Daarom denk ik niet dat PSV hem wil hebben. Landzaat is ook geen optie.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 12:10:09 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23796159
quote:
dat spel heb k nog nooit gespeeld. K heb hele wedstrijden bij NEC gezien en dan zie je gewoon dat die jongen ver boven de rest uitsteekt. Hij ziet ruimte en mogelijkheden die andere NECers niet zien.
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Een groot nadeel aan Barreto is dat hij vaak weg is door interlandverplichtingen. Daarom denk ik niet dat PSV hem wil hebben. Landzaat is ook geen optie.
Hij is niet vaker weg dan Farfan volgens mij, ook Lee en Park zijn vaak weg en die moeten ook naar het andere eind van de wereld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23797302
Baretto is inderdaad een goede .
pi_23797402
Landzaat zie ik überhaupt niet naar psv komen.
slettebak [@] gmail.com
pi_23797504
Nee en je hebt er eigenlijk ook niet zo veel meer aan opzich.
  maandag 6 december 2004 @ 13:14:35 #56
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23797571
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat spel heb k nog nooit gespeeld. K heb hele wedstrijden bij NEC gezien en dan zie je gewoon dat die jongen ver boven de rest uitsteekt. Hij ziet ruimte en mogelijkheden die andere NECers niet zien.
Het sloeg ook niet echt op jouw reacties. In FM 2005 wordt Barreto gezien als de beste verdedigende middenvelder van Nederland en dat vind ik wat overdreven.
  maandag 6 december 2004 @ 14:15:38 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23798820
Ik denk dat Hiddink voor de opvolging van van Bommel Ooijer op het oog heeft.
Daarbij zal hij Hofs aankopen voor de toekomst.

Niet eens zo gek gedacht van Guus natuurlijk
  maandag 6 december 2004 @ 14:53:13 #58
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23799555
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:07 schreef JaWi het volgende:
Landzaat zie ik überhaupt niet naar psv komen.
Licht toe
pi_23799587
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:15 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat Hiddink voor de opvolging van van Bommel Ooijer op het oog heeft.
Daarbij zal hij Hofs aankopen voor de toekomst.

Niet eens zo gek gedacht van Guus natuurlijk
Weet niet of dat wel zo slim is, Ooijer is veruit de beste rechtsback in de PSV selectie.
pi_23799631
quote:
Ik ken Barreto niet bepaald uit dat spel (in tegen stelling tot de in werkelijkheid amateurspeler de la cuesta ) Maar toen ie met Niedzielan naar NEC kwam, dacht ik al van: hoe kan dit. Niedzielan kende ik niet, maar ik hoorde dat PSV en Deportivo interesse hadden dus zou 't vast een klasbak zijn. Maar Barreto, dat is gewoon een superspeler in de toekomst. Kijk maar naar wat ie presteert met prut om zich heen. Bij Paraguay speelt ie heel constant en dat is echt geen voetbalnatie als België, Georgië of Panama. De gozer heeft een traptechniek die beter is dan die van Yildirim en hij wordt in eigen land niet voor niets de Beckham van Zuid-Amerika genoemd. Is tactisch ook erg sterk en heeft een prima pass; Waar speelde Van Bommel op z'n 20e?
pi_23799703
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Licht toe
Ik geef 'm wel gelijk hoor, Landzaat is een echte Ajacied. Daar moet Hiddink het ook niet gaan proberen, haal Barreto en na 1 jaar PSV is ie beter dan Landzaat, doordat ie een kwaliteitsinjectie van tactisch inzicht en handigheidjes krijgt, dankzij het samen spelen met spelers als Cocu, Van Bommel (mits Barreto in de winterstop komt), Ooijer en Vogel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 15:08:08 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23799856
Barreto is in iedergeval niet te halen in de winterstop, NEC laat hem nooit gaan. en Landzaat is onbetaalbaar, daar zal op zn minst 10 miljoen euro voor betaald moeten worden en waarschijnlijk meer.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23799918
15 miljoen had Scheringa het gister al over rubber
pi_23800005
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Barreto is in iedergeval niet te halen in de winterstop, NEC laat hem nooit gaan. en Landzaat is onbetaalbaar, daar zal op zn minst 10 miljoen euro voor betaald moeten worden en waarschijnlijk meer.
Waarom zou NEC 'm niet laten gaan? Verontrustend trouwens: Knoeiman wil hem (en Roque Santa Cruz, maar dat terzijde) ook kopen in de winterstop.
  maandag 6 december 2004 @ 15:17:05 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800034
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Als PSV in de winterstop genoeg betaald valt Barreto echt wel te halen maar dat is waarschijnlijk ook niet nodig aangezien Mark pas aan het einde van het seizoen vertrekt.

Ik hoop echt dat Baretto aangekocht wordt, met goede spelers om zich heen is Edgar volgens mij echt een verademing.
  maandag 6 december 2004 @ 15:20:19 #66
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800075
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou NEC 'm niet laten gaan? Verontrustend trouwens: Knoeiman wil hem (en Roque Santa Cruz, maar dat terzijde) ook kopen in de winterstop.
Bron?
Lijkt me namelijk heel sterk dat koeman en Landzaat en Barreto wil kopen.
Zit hij namelijk met veel te veel middenvelders, hij heeft nog pienaars, de jong, galasek, sneijder, van der vaart, obodai.
pi_23800088
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als PSV in de winterstop genoeg betaald valt Barreto echt wel te halen maar dat is waarschijnlijk ook niet nodig aangezien Mark pas aan het einde van het seizoen vertrekt.

Ik hoop echt dat Baretto aangekocht wordt, met goede spelers om zich heen is Edgar volgens mij echt een verademing.
We moeten hem in de winterstop al halen, dan kan ie gelijk (net als Hofs) ingezet worden in de Champions League Met Eddie Johnson (schijnt al vrij concreet te zijn) er bij als goedkope, doch zeer getalenteerde spits kunnen we dan wel eens héél ver gaan komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 15:25:58 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23800186
Barreto is trouwens ook een speler die een elftal op sleeptouw neemt, die gast speelt echt met passie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23800197
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bron?
Lijkt me namelijk heel sterk dat koeman en Landzaat en Barreto wil kopen.
Zit hij namelijk met veel te veel middenvelders, hij heeft nog pienaars, de jong, galasek, sneijder, van der vaart, obodai.
PSV netwerk. Knoeiman schijnt via Sören Lerby contact proberen te regelen met Barreto en Santa Cruz. Maar ik hoop dat PSV Barreto binnenhaalt, hij is in potentie veel beter dan Landzaat.
  maandag 6 december 2004 @ 15:37:33 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800434
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV netwerk. Knoeiman schijnt via Sören Lerby contact proberen te regelen met Barreto en Santa Cruz. Maar ik hoop dat PSV Barreto binnenhaalt, hij is in potentie veel beter dan Landzaat.
Forum zeker?
Ik acht het zeer onwaarrschijnlijk dat ajax Barreto probeert aan te trekken maar zou natuurlijk altijd kunnen als landzaat geen haalbare kaart blijkt.
Santa Cruz zou een verstandige aankoop zijn van ajax, beetje een type Sladan alleen wat minder technisch begaafd.

Behartigd Sören trouwens de zaken van beide heren?
pi_23800537
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Forum zeker?
Ik acht het zeer onwaarrschijnlijk dat ajax Barreto probeert aan te trekken maar zou natuurlijk altijd kunnen als landzaat geen haalbare kaart blijkt.
Santa Cruz zou een verstandige aankoop zijn van ajax, beetje een type Sladan alleen wat minder technisch begaafd.

Behartigd Sören trouwens de zaken van beide heren?
forum inderdaad, ik geloof dat Lerby inderdaad de zaakwaarnemer voor beiden is
pi_23801377
krijg je ook na zo'n wedstrijd van de Graafschap, zaten zaterdag een paar smerige trappen etc.. tussen toch jammer dat een ploeg als de Graafschap dit nodig heeft
  maandag 6 december 2004 @ 17:36:04 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23802414
Dan zal ik Baretto een nader bekijken Heeft hjij dit seizoen een blessure gehad of iets dergelijks? Hij is me namelijk nog niet zo opgevallen, muv de wedstrijd tegen feyenoord.
pi_23802474
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:36 schreef Spideyman het volgende:
Dan zal ik Baretto een nader bekijken Heeft hjij dit seizoen een blessure gehad of iets dergelijks? Hij is me namelijk nog niet zo opgevallen, muv de wedstrijd tegen feyenoord.
Mooi doelpunt ergens in het begin gemaakt, daarna 3 wedstrijden gekregen voor het natrappen tegen Pienaar
pi_23802749
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mooi doelpunt ergens in het begin gemaakt, daarna 3 wedstrijden gekregen voor het natrappen tegen Pienaar
ah kijk die mag wel naar PSV

Barreto maakte gister tegen Feyenoord een mooie poeier in de kruising
pi_23803107
Aardig dat PSV de tweede ronde bereikt heeft, ik gun het jullie best en dat jullie -mede voor het Nederlands voetbal- ver moge komen.

Maar wat ik toch maar niet begrijp is dat overheersende Calimero-gevoel bij die PSV supporters, die zich zo belachelijk maken door almaar bezig te zijn met Ajax. Twee jaar geleden bij Graafschap - PSV was het nog het meest schrijnend. Ajax had bijna de halve finale van de CL gehaald (PSV nog nooit en lag er natuurlijk weer eens de eerste ronde uit) en de PSV supporters zongen de hele wedstrijd 'AC Milan', 'Inzaghi', 'Helemaal niets uit Amsterdam', 'Are you watching..' etc. Ook bij het bereiken van de tweede ronde hoorde ik de liederen weer voorbij komen en eergisteren was het weer raak. Het bleef behoorlijk stil in het uitvak, en als men zich liet horen dan ging het natuurlijk over Ajax (of boeren). Nu was al bekend dat de PSV supporters niet bepaald de grootste sfeer maken, maar ik vind dat toch wel zielig. Steun gewoon je eigen ploeg! En als je niet als provincieclub aangezien wil worden, wees dan niet zo druk met die Amsterdammers. PSV heeft toch genoeg succes gekend in het verleden en de laatste jaren?
  maandag 6 december 2004 @ 18:16:48 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23803169
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:13 schreef RTuur het volgende:
Aardig dat PSV de tweede ronde bereikt heeft, ik gun het jullie best en dat jullie -mede voor het Nederlands voetbal- ver moge komen.

Maar wat ik toch maar niet begrijp is dat overheersende Calimero-gevoel bij die PSV supporters, die zich zo belachelijk maken door almaar bezig te zijn met Ajax. Twee jaar geleden bij Graafschap - PSV was het nog het meest schrijnend. Ajax had bijna de halve finale van de CL gehaald (PSV nog nooit en lag er natuurlijk weer eens de eerste ronde uit) en de PSV supporters zongen de hele wedstrijd 'AC Milan', 'Inzaghi', 'Helemaal niets uit Amsterdam', 'Are you watching..' etc. Ook bij het bereiken van de tweede ronde hoorde ik de liederen weer voorbij komen en eergisteren was het weer raak. Het bleef behoorlijk stil in het uitvak, en als men zich liet horen dan ging het natuurlijk over Ajax (of boeren). Nu was al bekend dat de PSV supporters niet bepaald de grootste sfeer maken, maar ik vind dat toch wel zielig. Steun gewoon je eigen ploeg! En als je niet als provincieclub aangezien wil worden, wees dan niet zo druk met die Amsterdammers. PSV heeft toch genoeg succes gekend in het verleden en de laatste jaren?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23803234
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zit wat in ja
pi_23803279
quote:

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb ook zo iets van moeten we nu altijd liederen zingen die aan het adres van Ajax zijn gericht? Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Iedere thuiswedstrijd hoor je wel. Wie niet springt....
pi_23803314
quote:

pi_23803331
quote:

Nee dan de Graafschap, met hun eeuwige Calimero gevoel m.b.t. Vitesse.
Toen Vitesse Europees voetbal haalde waren de Graafschap spreekkoren ook niet van de lucht.
In de stad voetbalsupporters die niet eens tot de harde kern behoren achterna rennen met 40 "hooligans" en dan heel stoer aan de omgeving op maandag vertellen dat ze klappen hebben uitgedeeld aan "de harde kern van den bosch" (eigenlijk mensen die gewoon een biertje wilden drinken en helemaal niet op ruzie uit waren).
De echte Graafschapsupporters zijn prima, maar die kneusjes die de hooligan willen spelen mogen van mij kogels koppen
pi_23803466
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee dan de Graafschap, met hun eeuwige Calimero gevoel m.b.t. Vitesse.
Toen Vitesse Europees voetbal haalde waren de Graafschap spreekkoren ook niet van de lucht.
In de stad voetbalsupporters die niet eens tot de harde kern behoren achterna rennen met 40 "hooligans" en dan heel stoer aan de omgeving op maandag vertellen dat ze klappen hebben uitgedeeld aan "de harde kern van den bosch" (eigenlijk mensen die gewoon een biertje wilden drinken en helemaal niet op ruzie uit waren).
De echte Graafschapsupporters zijn prima, maar die kneusjes die de hooligan willen spelen mogen van mij kogels koppen
Inderdaad, goed punt! Ik vind dan ook dat die zogenaamde haat tegen Vitesse nogal opgeklopt en 'gemaakt' is. Ik heb ook geen sympathie met de club, maar dat komt niet doordat die toevallig uit het nabijgelegen Arnhem komt of dat er sprake zou zijn van oude rivaliteit, maar omdat de club beloond wordt voor wanbeleid. Dat steekt als het moeizaam gaat met je eigen club uit dezelfde provincie met minder middelen maar een keurig financieel beleid. Onder de Graafschapsupporters heb je helaas ook gasten die door kansloos gedrag de club belachelijk maken. En Bos81, ik spreek wel eens PSV supporters die er net als jij zo over denken, gelukkig maar
pi_23803524
quote:

ben het wel met je eens,
maar je hebt supporters die steeds weer die link met ajax zoeken daar wordt je wel is moe van ja
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 19:02:00 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23804104
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:36 schreef Spideyman het volgende:
aan het begin van het seizoen zat hij ook in Athene waar hij met zn land de zilveren medaille haalde.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23804852
Barreto heet de beste man en hij gaat waarschijnlijk naar Celtic. Zo supergoed is ie bij NEC niet trouwens, slechts bij vlagen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 december 2004 @ 20:05:00 #86
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23805200
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Barreto heet de beste man en hij gaat waarschijnlijk naar Celtic. Zo supergoed is ie bij NEC niet trouwens, slechts bij vlagen.
Waarschijnljk ja, Berbatov ging waarschijnlijk ook naar ajax maar dat is er ook nooit van gekomen.
En of Edgar zelf ook daadwerkelijk naar Schotland wil verkassen blijft ook maar de vraag.

Wat dat betreft kan hij beter in Nederland wat hogerop spelen.
pi_23805333
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Zet Sneijder in een team met Wisgerhof, Tininho, Ebbinge, Denneboom, Simr en Heije en z'n rendement is ook stukken lager dan nu 't geval is.
pi_23805338
Wat moet PSV er mee dan? Het middenveld is toch al goed bezet?
www.thuisuiteten.nl
pi_23805375
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Als Ajax landskampioen zou worden met dit materiaal (uiteraard puur hypothetisch ) en door zou gaan in de CL en Ajax kan Van Bommel, Kalou, Kuijt en Farfán kopen dan zeg jij nee dank je wel, onze selectie is al goed bezet?
pi_23805628
Nou, dan zou ik geen overschatte Zuid-Amerikaanse middenvelder halen eigenlijk...
www.thuisuiteten.nl
pi_23805701
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Nou, dan zou ik geen overschatte Zuid-Amerikaanse middenvelder halen eigenlijk...
Heb je gezien hoe sterk hij op de OS speelde? Mede dankzij zijn sterke input werden ze pas in de finale verslagen door Tevez en de zijnen.
  maandag 6 december 2004 @ 20:25:48 #92
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23805706
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Hoe kun je nou van overschat spreken als iemand net 20 is?
En kun je dat overschat toelichten want ik vind dat nog wel meevallen.
pi_23805825
Je ziet hem bij NEC alleen uitblinken in de duels waarin er wat meer media-aandacht is, zoals tegen Feyenoord. Verder zie je hem nauwelijks. Hij hobbelt een beetje mee en parasiteert op een aardige trap. PSV heeft genoeg betere spelers in de eigen selectie.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 december 2004 @ 20:42:55 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23806190
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:30 schreef methodmich het volgende:
Je ziet hem bij NEC alleen uitblinken in de duels waarin er wat meer media-aandacht is, zoals tegen Feyenoord. Verder zie je hem nauwelijks. Hij hobbelt een beetje mee en parasiteert op een aardige trap. PSV heeft genoeg betere spelers in de eigen selectie.
Mwaaah ben ik niet met je eens.
Jij roept ook al vanaf het begin dat Alex niks is, daar moet je als je eerlijk bent nu ook van terugkomen.

Ik zou het een welkome aanvulling op de selectie vinden als Van Bommel aan het einde van het seizoen vertrekt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 21:08:10 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23806845
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
de discussie kwam opgang over opvolging van van Bommel, maar dat had je natuurlijk wel begrepen andat je alles terug las
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 21:18:25 #96
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23807081
Ik snap uberhaupt niet waarom hier over Baretto wordt gesproken, als er een veel betere speler door PSV in de gaten wordt gehouden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 21:21:54 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23807146
ook een prima opvolging voor van Bommel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23808382
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:18 schreef Djekko het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom hier over Baretto wordt gesproken, als er een veel betere speler door PSV in de gaten wordt gehouden
jaja... Mika ....zou gaaf zijn als die zou komen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_23809783
Schaaf gaat in de winterstop naar Vitesse (lijkt me duidelijk dat Hofs bij de deal wordt betrokken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 23:48:20 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23810427
Als Smit zelf wil dan mag hij van Hiddink voor de rest van het seizoen naar de Graafschap op huurbasis
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23815483
RTuur je hebt helemaal gelijk, maar zaterdag was er wb dat Helemaal niets in Amsterdam wel een verschilletje, vanzelfsprekend het record dat na 33 jaar van die o zo sympathieke Heinz Stuy en Ajax werd afgepakt. Dat maakt het dan wel leuk.

Normaal gesproken gewoon opzouten met dat Helemaal niets en UEFA Maffia...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:23:40 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23816383
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef Dylan Dog het volgende:
RTuur je hebt helemaal gelijk, maar zaterdag was er wb dat Helemaal niets in Amsterdam wel een verschilletje, vanzelfsprekend het record dat na 33 jaar van die o zo sympathieke Heinz Stuy en Ajax werd afgepakt. Dat maakt het dan wel leuk.

Normaal gesproken gewoon opzouten met dat Helemaal niets en UEFA Maffia...
Ja ik ben het hier ook wel mee eens, een paar keer zingen is leuk, maar om alleen maar te zingen wordt wel een beetje erg vervelend.
Toch wil ik nog ff opmerken dat een maat van me (is voor Ajax) het vele malen gezelliger vond in het PSV stadion dan bij Ajax.... (dit geldt eigenlijk alleen voor CL wedstrijden, want met compititie wedstrijden is hij nooit bij Ajax geweest)
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:18:39 #103
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23817272
Rtuur, wat is volgens jou dan het verschil tussen calimero en rivaliteit tussen clubs?

Ik kan me nog goed dat spandoek herinneren met "groeten uit de champions league". PSV wordt door veel 'ajacieden' geschreven als P$V of als 'lampjes' betiteld. Dat is in jouw woorden net zo goed 'calimero'.

Het is ook logisch dat de rivaliteit is gegroeid omdat Feyenoord (helaas) de afgelopen 15/20 jaar wat is weggezakt.
  dinsdag 7 december 2004 @ 11:51:09 #104
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23817766
Ge-wel-dig-e column, erg gelachen:
quote:
'Geef posterboy Alex een spreekverbod'

7/12/2004 10:03

Veel sportidolen heb ik nooit gehad. In de jaren zeventig bewonderde ik wielrenner Hennie Kuiper, omdat hij fietste alsof hij tien smachtende kindermondjes moest voeden. Trappen met de hongerwinter op de hielen. Later kreeg ik een zwak voor Henk Holland, een anonieme marathonschaatser en een anonieme boer uit Ambt-Delden. En dan vooral omdat we samen door hemzelf meegebrachte verse koeienmelk dronken, midden in de nacht in een reisbureau in Leeuwarden. Een paar uur later werd Holland een tragikomische held omdat hij aan de start van de Elfstedentocht verscheen in de verbijsterende ontdekking dat hij zijn schaatsen was vergeten.
Sinds een paar maanden heb ik eindelijk weer een posterboy: Alex. Alleen die naam al. Als je die blijvend herhaalt en versnelt uitspreekt, hoor je het dodelijke geratel van een repeteergeweer. In augustus, op een veldje van het jeugdcomplex van Manchester United, stond de angstaanjagende verschijning ineens voor me. Benen als kabeltrossen, de torso van een gladiator en een duistere blik die je dreigde mee te zuigen in een onheilspellende diepte. Ergens naar het middelpunt der aarde of zo. De voetballer als de moderne manifestatie van de Hulk. Alleen heeft Alex sindsdien nimmer meer de normale proporties van een mens aangenomen.

In Eindhoven wordt beweerd dat de Braziliaan buiten het veld geen vlieg kwaad doet. Ik geloof er niets van. Volgens mij eet Alex vliegen, volgens mij eet hij álles. Zelfs aanvallers. Het zal me niet verbazen als bij een toekomstig maagonderzoek ooit nog eens de huid- en haarresten van een favela-spitsje worden aangetroffen. Hap-slik weg.

Natuurlijk is PSV niet voor niets in de Holland Casino Eredivisie al 1.110 minuten zonder tegendoelpunt. Dat is niet het gevolg van de Vurige Hand van Guus Geluk, noch van de onconventionele reddingen van goalie Gomes. Het is louter en alleen het gevolg van de komst van de mastodontische verdediger Alex. Een zeis in de duels, onklopbaar in de lucht, een ongeleid projectiel in zijn woeste dribbels en niet te beroerd een bal in een baan om de aarde te jagen. Een cocktail van het stoïcijnse van Ivan Nielsen en het meedogenloze van Adri van Tiggelen. En hij is nog maar 22 jaar, deze bottenkraker uit Brazilië.

Twee weken terug glipte zowaar Arsenals Thierry Henry door PSV’s onklopbare defensie, maar daarbij werd met name Wilfred Bouma in de luren gelegd. Bovendien kan het een keer dat de ene geweldenaar zijn meerdere moet erkennen in de andere. Maar in Nederland spelende spitsen sneuvelen stuk voor stuk op de eenmans-Desert Storm uit Eindhoven. Zo had onlangs Blaise N’Kufo, die andere kolos, geen schijn van kans namens FC Twente en een week eerder riep Igor Gluscevic zelfs puur medelijden op. De Vitesse-spits kwam als invaller op het veld, Alex fronste een keer zijn gitzwarte wenkbrauwen en Gluscevic deinsde verschrikt achteruit. De Serviër raakte in het vervolg geen bal en alles wat hij deed had het effect van fluisteren in een orkaan.

In dezelfde wedstrijd deed collega Frans van den Nieuwenhof van het Eindhovens Dagblad een terechte constatering: Alex is geen man voor woorden, maar louter voor verwoestende daden. Hij heeft gelijk. Enkele weken geleden stond er in VI een verhaal met de Braziliaanse voetballer die daarin bekende een goede communicatie met God te hebben. Daar moet het ook bij blijven. Alex moet vanaf nu niets meer zeggen, alleen nog maar doen. Boos kijken, af en toe diep grommen en elke spits op voorhand het lood in de schoenen doen zinken. Hap-slik-weg. Daarom één verzoek aan PSV: geef Alex een spreekverbod. Opdat de Braziliaan alle ruimte en kans krijgt een mythe voor de eeuwigheid te worden.

Peter Wekking
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:39:18 #105
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23818720
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:51 schreef Spideyman het volgende:
Ge-wel-dig-e column, erg gelachen:
[..]

Hahahaha die is echt geweldig ja, leuk geschreven.
pi_23818790
Hij is inderdaad leuk

Alex is dus eigenlijk gewoon een Feyenoorder
pi_23818851
Leuk geschreven ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 december 2004 @ 12:51:17 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23818935
erg leuk die column
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23818960
Ik vond hem niet zo leuk als ik eerlijk mag zijn.
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:05:37 #110
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23819193
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Dat kan.

Ergens niet mee eens, of teveel een karikatuur van Alex of zo?
pi_23819246
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Nee. Zout maar op naar het Ajax-topic.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:02:04 #112
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23819811
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee. Zout maar op naar het Ajax-topic.

Tegen wie zeg je dat?
pi_23820049
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 13:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dat kan.

Ergens niet mee eens, of teveel een karikatuur van Alex of zo?
Ja, ik vind dat hij iets te veel overdrijft.
pi_23820454
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:02 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Tegen wie zeg je dat?
Tegen Bos81, die vuile ajacied.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:49:42 #115
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23820845
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tegen Bos81, die vuile ajacied.
Euh, wij missen blijkbaar iets?
pi_23820923
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:49 schreef Djekko het volgende:

[..]

Euh, wij missen blijkbaar iets?
Vuile Ajacied, zegt toch genoeg?

dinsdag 7 december 2004 @ 15:26:24 #117
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23821250
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:18 schreef Spideyman het volgende:
Rtuur, wat is volgens jou dan het verschil tussen calimero en rivaliteit tussen clubs?

Ik kan me nog goed dat spandoek herinneren met "groeten uit de champions league". PSV wordt door veel 'ajacieden' geschreven als P$V of als 'lampjes' betiteld. Dat is in jouw woorden net zo goed 'calimero'.

Het is ook logisch dat de rivaliteit is gegroeid omdat Feyenoord (helaas) de afgelopen 15/20 jaar wat is weggezakt.
je wilt die paar keer (want dat is het, meestal wordt er gewoon psv geschreven) dat er p$v geschreven wordt of lampies gezegd wordt toch niet vergelijken met: het systematisch anders schrijven van de naam Ajax of van haar supporters (ik noem bv: alles met neus, 020, studio jood enzovoort), het in alle wedstrijden zingen over de mooie hoofdstedelijke club zelfs in europees verband en alles spiegelen aan de mooiste club ter wereld: Ajax?

want dat zou pas echt calimero zijn
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23821503
dat is juist het leuke aan zo'n columm dat kleine beetje overdrijven
  dinsdag 7 december 2004 @ 16:38:35 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23821683
Nou zo ge-wel-dig is ie ook niet hoor gewoon leuk leesvoer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23821694
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:

[..]

je wilt die paar keer (want dat is het, meestal wordt er gewoon psv geschreven) dat er p$v geschreven wordt of lampies gezegd wordt toch niet vergelijken met: het systematisch anders schrijven van de naam Ajax of van haar supporters (ik noem bv: alles met neus, 020, studio jood enzovoort), het in alle wedstrijden zingen over de mooie hoofdstedelijke club zelfs in europees verband en alles spiegelen aan de mooiste club ter wereld: Ajax?

Als jij eens opzout naar het Feyenoord-topic...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 16:57:18 #121
50936 The_Hives
pi_23821788
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als jij eens opzout naar het Feyenoord-topic...
, daar happen ze niet

en de waarheid is hard zeker
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23821819
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:57 schreef The_Hives het volgende:

[..]

, daar happen ze niet

en de waarheid is hard zeker
Flutfeyenoorder
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 17:20:33 #123
50936 The_Hives
pi_23821890
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Flutfeyenoorder

piep piep
Fok! Federatie
pi_23822043
Idd een geweldige column
  dinsdag 7 december 2004 @ 19:12:01 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23822144
Wanneer laat je nou je avatar eens resizen cultheld?
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:50:43 #126
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23822990
Vond dat er niet genoeg strijd geleverd werd, teveel onnodig balverlies was en als je dan ook nog eens een strafschop mist, tjah dan roep je het een beetje over jezelf af.

Wel jammer dat er een zuivere goal van Park onterecht afgekeurd wordt.
De grensrechters waren duidelijk niet in vorm vanavond.

Op naar de 1/8 finale waarin je zult moeten aantreden tegen een van de volgende teams:

Chelsea
Inter
AC Milan
Juventus
Manchester/Lyon
Dynamo Kiev/Bayer Leverkussen/Real Madrid
Olympiakos/Liverpool/Monaco

Heb het liefste geen Italiaanse tegenstander.

Doe mij maar Man U, Chelsea, Liverpool, Olympiakos, Lyon of Monaco
Als het een van die wordt ben ik een tevreden mens
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:56:20 #127
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23823102

zo dat was best slecht 4 - 1 Als je dan ook nog eens een penalty mist....
Maar goed snel vergeten en op naar zondag... wil er niet teveel woorden over vuil maken, maar ik vond dat sommige spelers wel erg slap aan het voetballen waren en ik vind dat je op Europees niveau er 100% voor moet gaan.....
Maar goed nogmaals op naar zondag, hopeljk dat ze dan wel wakker zijn...
pi_23823156
slappe wedstrijd geen 100% inzet slordig voetbal etc.
koppies nu richting zondag

als het maar geen franse of engelse ploeg is
Italiaanse club is ook wel weer is leuk
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:01:46 #129
11102 knep
Mountainfreak
pi_23823202
Doe mij Monaco maar, wraak . (en een leuk snoepreisje )
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:04:06 #130
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23823245
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:59 schreef pascalheister het volgende:
slappe wedstrijd geen 100% inzet slordig voetbal etc.
koppies nu richting zondag

als het maar geen franse of engelse ploeg is
Italiaanse club is ook wel weer is leuk

Lijkt me ook leuk worden, ik zie er al weer naar uit
Hey Fok! doet het trouwens weer "redelijk"
pi_23823406
Ik hoop op Real Madrid, daar wint iedere geplaatste club van. Tenzij Real Madrid opeens 4 superspelers contracteert in de winterstop die speelgerechtigd zijn voor de CL (utopie dus).
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:14:53 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23823482
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op Real Madrid, daar wint iedere geplaatste club van. Tenzij Real Madrid opeens 4 superspelers contracteert in de winterstop die speelgerechtigd zijn voor de CL (utopie dus).
culty, je slaat weer wartaal uit jungske
En ik zie ik Real geen 1e in de poule worden trouwens, ik denk dat Bayer 1e wordt in groep B
pi_23823619
Was toch duidelijkd at PSV meer gevaar leverde NAdat Vonlanthen binnenkwam
niet zo'n leuke wedstrijd
pi_23823639
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

culty, je slaat weer wartaal uit jungske
En ik zie ik Real geen 1e in de poule worden trouwens, ik denk dat Bayer 1e wordt in groep B
Ik hoop op Real Madrid, organisatorisch gezien is 't niks. Real verliest nog van Getafe en Numancia, dat doen ze vast niet expres.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:33:18 #135
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23823868
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Nou ja, op dit forum zie ik net zoveel Ajaxsupporters die PSVsupporters proberen een hak te zetten als andersom. In het Philipsstadion wordt er inderdaad meer aandacht gegeven aan Ajax dan in de Arena aan PSV.

Neemt niet weg dat de grens tussen rivaliteit en calimerogedrag nog niet helder is.
pi_23823918
Helaas verloren, meer niet.
Zondag weer scherp.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:51:08 #137
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23824206
Maar deze was toch wel pijnlijk

4 goals zeg
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:52:58 #138
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23824236
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Zapper het volgende:

4 goals zeg
De laatste keer dat dat gebeurde was tegen Arsenal toch?
pi_23824254
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:51 schreef Zapper het volgende:

4 goals zeg
Ik vond die doelpunten nog niet eens het meest pijnlijk. Het pijnlijkst was de mentaliteit van de staf en de PSV'ers in het veld.
  dinsdag 7 december 2004 @ 23:58:17 #140
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23824328
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vond die doelpunten nog niet eens het meest pijnlijk. Het pijnlijkst was de mentaliteit van de staf en de PSV'ers in het veld.
De instelling in het veld was voor mij wel goed hoor. PSV was na de 2-1 constant in de aanval en kreeg een gemiste penalty en een afgekeurde goal.

Hiddink deed eraan mee door PSV op het laatst met 3 verdedigers te laten spelen, vind ik geen verkeerde instelling. Jammer genoeg kreeg hij de deksel op zijn neus door die 4-1.
pi_23824559
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 23:58 schreef Spideyman het volgende:

[..]

De instelling in het veld was voor mij wel goed hoor. PSV was na de 2-1 constant in de aanval en kreeg een gemiste penalty en een afgekeurde goal.

Hiddink deed eraan mee door PSV op het laatst met 3 verdedigers te laten spelen, vind ik geen verkeerde instelling. Jammer genoeg kreeg hij de deksel op zijn neus door die 4-1.
Nou ja 't kan aan mij liggen, maar tegen Arsenal thuis nam ik 10 keer zoveel strijd waar van PSV kant, logisch want toen waren ze nog niet geplaatst. Maar hadden ze vanavond ook met deze instelling in het veld gestaan, dan was PSV 660.000 euro rijker en zouden we een betere loting krijgen, wat weer hogere kansen op een kwartfinale (+ bijbehorende inkomsten) oplevert. Dat is voor mij meer waard dan eventueel puntverlies tegen Feyenoord in eigen huis, waar AZ en Ajax ook nog naartoe moeten. Daarnaast is Feyenoord nog uit vorm ook, dus zo'n gok zou niet eens heel riskant zijn geweest
  woensdag 8 december 2004 @ 00:19:14 #142
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23824701
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nou ja 't kan aan mij liggen, maar tegen Arsenal thuis nam ik 10 keer zoveel strijd waar van PSV kant, logisch want toen waren ze nog niet geplaatst. Maar hadden ze vanavond ook met deze instelling in het veld gestaan, dan was PSV 660.000 euro rijker en zouden we een betere loting krijgen, wat weer hogere kansen op een kwartfinale (+ bijbehorende inkomsten) oplevert. Dat is voor mij meer waard dan eventueel puntverlies tegen Feyenoord in eigen huis, waar AZ en Ajax ook nog naartoe moeten. Daarnaast is Feyenoord nog uit vorm ook, dus zo'n gok zou niet eens heel riskant zijn geweest
Oh, ik ben het zeker met je eens dat het zonde is van de bonus en de zwaardere loting. Maar ik heb (voornamelijk in de tweede helft) een PSV gezien wat constant in de aanval was, op jacht naar de gelijkmaker.

En als je een penalty mist en een goal onterecht afgekeurd krijgt zit het ook niet echt mee.
pi_23824812
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:19 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Oh, ik ben het zeker met je eens dat het zonde is van de bonus en de zwaardere loting. Maar ik heb (voornamelijk in de tweede helft) een PSV gezien wat constant in de aanval was, op jacht naar de gelijkmaker.

En als je een penalty mist en een goal onterecht afgekeurd krijgt zit het ook niet echt mee.
Overigens, wel aardig veel geld verdiend tot nu toe Iedere winst (Pana thuis, 2 keer Rosenborg) levert 660.000 euro op. Ieder gelijkspel ( 1 x Arsenal) de helft. Dat is dus al 2.310.000 euro en dan komt daar nog plaatsingsgeld voor de groepsronde en plaatsingsgeld voor de 2e ronde bij
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 02:36:45 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23826029
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Overigens, wel aardig veel geld verdiend tot nu toe Iedere winst (Pana thuis, 2 keer Rosenborg) levert 660.000 euro op. Ieder gelijkspel ( 1 x Arsenal) de helft. Dat is dus al 2.310.000 euro en dan komt daar nog plaatsingsgeld voor de groepsronde en plaatsingsgeld voor de 2e ronde bij
+ achteraf deling van de TV gelden

brrr mn nachtmerrie is dat we Chelsea loten dan krijg we nog een pak slaag toe ook nog
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23826060
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

+ achteraf deling van de TV gelden

brrr mn nachtmerrie is dat we Chelsea loten dan krijg we nog een pak slaag toe ook nog
Dat is ook mijn nachtmerrie ja Of nog erger, we winnen met heel veel geluk van Chelsea en zij kopen Farfán, Alex en Lee weg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 02:45:16 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23826071
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is ook mijn nachtmerrie ja Of nog erger, we winnen met heel veel geluk van Chelsea en zij kopen Farfán, Alex en Lee weg

alex kopen ze soweiso weg en op de interesse in Farfan hoeven niet langer dan een jaar te wachten. Lee zie ik wel zn carriere eindigen PSV op de een of andere manier
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 8 december 2004 @ 10:10:45 #147
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23827906
8/12/2004 - PSV zeker van enkele miljoenen
Bron

Het Algemeen Dagblad heeft de verdiensten van PSV in de Champions League op een rijtje gezet. Naast de startpremie van 1,6 miljoen euro verdiende PSV tot nu toe 2 miljoen euro aan premies. Daarnaast levert kwalificatie voor de volgende ronde 1,6 miljoen euro op. Dat betekent samen 5,2 miljoen euro. Dara komt in ieder geval PSV's deel van de geld voor de tv-rechten nog bij. Als PSV verder komt worden de inkomsten beduidend meer. Een kwartfinalist krijgt ¤2 miljoen, een halve finalist ¤2,6 miljoen, de verliezende finalist ¤4 miljoen en de CL-winnaar ¤6,6 miljoen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 12:32:02 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23830239
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:10 schreef Spideyman het volgende:
8/12/2004 - PSV zeker van enkele miljoenen
Bron

Het Algemeen Dagblad heeft de verdiensten van PSV in de Champions League op een rijtje gezet. Naast de startpremie van 1,6 miljoen euro verdiende PSV tot nu toe 2 miljoen euro aan premies. Daarnaast levert kwalificatie voor de volgende ronde 1,6 miljoen euro op. Dat betekent samen 5,2 miljoen euro. Dara komt in ieder geval PSV's deel van de geld voor de tv-rechten nog bij. Als PSV verder komt worden de inkomsten beduidend meer. Een kwartfinalist krijgt ¤2 miljoen, een halve finalist ¤2,6 miljoen, de verliezende finalist ¤4 miljoen en de CL-winnaar ¤6,6 miljoen.
daar tellen we nog de 5 thuiswedstrijden bij op dan. De eerste 4 brachten rond de 120.000 toeschouwers binnen..... reken maar uit da's best aardig.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23830549
Wat werden ze gister afgestraft zeg, met een beetje meer wilskracht (en geluk) hadden ze er zowieso een gelijk spel uit moeten halen.
That's all folks!
  woensdag 8 december 2004 @ 13:17:54 #150
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23831098
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat werden ze gister afgestraft zeg, met een beetje meer wilskracht (en geluk) hadden ze er zowieso een gelijk spel uit moeten halen.
idd, maar zo blijkt maar weer, als je even je aandacht laat verslappen in de CL wordt je meteen bestraft.... zo hard is het nu eenmaal.
Maar goed mooi les voor de jongens, neus op halen en naar Rotterdam toe.....
pi_23834069
Alex was goed man!

Maar ja, PSV was al door, dus maakt het niet uit dat ze compleet van de mat werden gespeeld door de Grieken.

Farfán en Beasley haalden wel een voldoende, Marks penalty was een dijenkletser en die afgekeurde goal was idd lullig.
www.thuisuiteten.nl
pi_23834096
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mwaaah ben ik niet met je eens.
Jij roept ook al vanaf het begin dat Alex niks is, daar moet je als je eerlijk bent nu ook van terugkomen.
Gisteren niet gekeken zeker?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 15:53:59 #153
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23834125
Wanneer gaan we loten?
pi_23834191
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex was goed man!

Maar ja, PSV was al door, dus maakt het niet uit dat ze compleet van de mat werden gespeeld door de Grieken.

Farfán en Beasley haalden wel een voldoende, Marks penalty was een dijenkletser en die afgekeurde goal was idd lullig.
als er geen 100% inzet is kan je ook niet goed spelen
Farfan en Beasley waren nog aardig de rest was allemaal met het koppie bij zondag

volgende week vrijdag dacht ik Zwansen
pi_23834194
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer gaan we loten?
Nu?
Wat een vrouw!
spits!
pi_23834223
Overigens een groter schandaal dan de 4-0 in München waar jullie zo over lachten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 15:59:04 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23834248
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Overigens een groter schandaal dan de 4-0 in München waar jullie zo over lachten.
Wat een bullshit!
pi_23834275
quote:
vind je ?
Vind dat van ajax toch echt een flinke afgang, vooral die doelstellingen aanpassen daarna
pi_23834327
Kom op zeg, Panathinaikos is een middenmoter. En let ook eens op de vet gedrukte tekst.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 16:03:10 #160
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23834331
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex was goed man!

Welke wedstrijd was dat?

*uit geheugen gewist is*
  woensdag 8 december 2004 @ 16:03:27 #161
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23834340
quote:
Ksst, ga es naar je eigen topic

pi_23834400
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Kom op zeg, Panathinaikos is een middenmoter. En let ook eens op de vet gedrukte tekst.
ging ook nergens meer om voor PSV. dus al met al ook niet raar
  woensdag 8 december 2004 @ 16:06:13 #163
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23834409
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Nou, deze uitslag was geflatteerd. Voetbalkanaal liet de statistieken zien: PSV had meer doelpogingen op de goal en naast de goal, had meer balbezit en er werd procentueel gezien meer op de helft van Pana gespeeld dan op de helft van PSV. Tel daar bij op een gemiste penalty en een onterecht afgekeurde goal en dan kun je echt niet zeggen dat PSV van de mat is gespeeld.

Domme verdedigingsfouten en een superwedstrijd van Munch. Geen blamage en niet vand e mat gespeeld hoor.
pi_23834538
Jullie topkeeper gisteren: 3 fouten

Jullie geweldige verdediging gisteren: nog veel meer fouten (op Alex na).

Het geweldige PSV

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2004 16:11:58 ]
pi_23834551
Alex was juist erg slecht gisteren. Zelfs überfan DD zei het net.
www.thuisuiteten.nl
pi_23834598
Vandaag staat in de VI dat Alex eigendom is van Chelsea en dat wij alleen zijn salaris betalen. Terwijl van Raaij altijd heeft gezegd dat Chelsea slechts een optie op hem heeft.

Zou een smerige streek van Harry zijn, dan heeft ie de supporters mooi bedonderd met zijn uitspraken...
Wat een vrouw!
spits!
pi_23834628
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Alex was juist erg slecht gisteren. Zelfs überfan DD zei het net.
Ik heb maar met een schuin oog gekeken. Maar de PSV'ers zullen moeten toegeven, bij drie van de vier doelpunten zag Gomes er niet goed uit
pi_23834647
het maakte PSV echt niet uit gister de wedstrijd tegen feyenoord is belangrijker.
pi_23834712
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
het maakte PSV echt niet uit gister de wedstrijd tegen feyenoord is belangrijker.
Oh ja, verliezen is leuk
pi_23834726
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Sloggi het volgende:
Jullie topkeeper gisteren: 3 fouten

Jullie geweldige verdediging gisteren: nog veel meer fouten (op Alex na).

Het geweldige PSV
Gomes 3 ? heb er maar 1 gezien en dat was met die pingel, rest van de goals kon hij weinig aan doen..

wel leuk dit eigenlijk nu onderschat iedereen PSV zondag en krijgt Feyenoord plotseling dik aan de broek
  woensdag 8 december 2004 @ 16:20:10 #171
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_23834731
Gisteren was niet belangrijk, jammer dat 't zo'n vertekende uitslag is. Tegen Feyenoord winnen we gewoon met 'n 0-3 ofzo
Gr.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:20:54 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23834753
Iedereen hier maakt zich druk, behalve de PSV-fan

[ Bericht 47% gewijzigd door Zapper op 08-12-2004 17:09:07 ]
pi_23834782
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oh ja, verliezen is leuk
Natuurlijk is verliezen niet leuk, maar het is helemaal niet erg dat er verloren is, er stond toch nauwelijks iets op het spel. Natuurlijk werden de doelpunten makkelijk weggegeven was het niet echt best gisteren, maar toch echt balen zoals bij een andere nederlaag van PSV doe ik persoonlijk niet.
pi_23834916
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oh ja, verliezen is leuk
Niemand ging voluit gister.
Ze hadden allemaal Feyenoord in hun hoofd en daar kan ik ze geen ongelijk in geven.

Zondag gewoon winnen en dan praat niemand meer over gister
pi_23835210
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Gomes 3 ? heb er maar 1 gezien en dat was met die pingel, rest van de goals kon hij weinig aan doen..

wel leuk dit eigenlijk nu onderschat iedereen PSV zondag en krijgt Feyenoord plotseling dik aan de broek
Die penalty mag je eigenlijk zelfs een blunder noemen.

Die eerste of tweede was simpel in de korte hoek, dan zit een keeper altijd fout, en die andere was ook in de korte hoek plus Gomes was veel te laat.
pi_23835393
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die penalty mag je eigenlijk zelfs een blunder noemen.

Die eerste of tweede was simpel in de korte hoek, dan zit een keeper altijd fout, en die andere was ook in de korte hoek plus Gomes was veel te laat.
bij die 1e goal is het 1 op 1, Lee liep zo weg van z'n man
en bij die trap van munch veranderde de bal nog iets van richting
de 4e goal staat me niet zoveel meer van bij
pi_23835484
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Schot van afstand viel 'm inderdaad niet aan te rekenen. Die eerste was dan wel 1 op 1, een bal mag nooit in de korte hoek als 'n man van de zijkant het doel nadert.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:53:25 #178
90464 R4V3
Forza PSV
pi_23835486
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

4e goal was gwoon aan Lamey te danken. Kon Gomes weinig aan doen verder.
pi_23835504
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:53 schreef R4V3 het volgende:

[..]

4e goal was gwoon aan Lamey te danken. Kon Gomes weinig aan doen verder.
In je goal blijven of gaan en de bal hebben. Als je de bal dan niet hebt is dat een fout.
pi_23835700
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 11:18 schreef Spideyman het volgende:

Nou, rivaliteit is een soort strijd die er van oudsher bestaat tussen clubs. Vergelijk bijvoorbeeld Ajax - Feyenoord en Ajax - PSV. Tussen de eerste twee clubs bestaat er van oudsher een rivaliteit. Een moeilijjk uit te leggen begrip, maar het komt toch anders tot uiting dan het calimero gedrag van PSV ten opzichte van Ajax. Als er rivaltieit is tussen Ajax en PSV tijdens hun onderlinge wedstrijden, dan vind ik dat niet raar. Het zijn grote concurrenten in Nederland, met wat cultuurverschillen daarnaast. Maar rivaliteit ontaardt in Calimero gedrag wanneer de supporters buiten de wedstrijden met Ajax in overloed met Ajax bezig blijven. Ik zie Ajax supporters bij succes niet steeds over Eindhoven zingen, of Feyenoord fans over Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 17:33:11 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23836256
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag staat in de VI dat Alex eigendom is van Chelsea en dat wij alleen zijn salaris betalen. Terwijl van Raaij altijd heeft gezegd dat Chelsea slechts een optie op hem heeft.

Zou een smerige streek van Harry zijn, dan heeft ie de supporters mooi bedonderd met zijn uitspraken...
Hiddink had t laatst nog gewoon over een optie die Chelsea had dus k kan t me eigenlijk niet voorstellen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23836353
Volgens mij vindt mm Barcelona en Chelsea nu ook lachwekkend Wat pas echt lachwekkend is: Zeggen dat je gaat winnen in München, alles staat nog op het spel en vervolgens met 4-0 aan de kloten krijgen. Hoe anders was de aankondiging van Hiddink voor deze wedstrijd, jammer hoor mm
  woensdag 8 december 2004 @ 17:50:20 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23836612
quote:
Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.
Guus moest risico nemen waardoor er teveel ruimte kwam en tja een onbenutte penalty en een onterecht afgekeurde goal.

ajax is in Munchen amper in de buurt van Olly geweest.
Dus je vergelijking is ietwat krom.
pi_23836877
ach ja 1 voordeel, Barcelona kunnen we niet meer loten
pi_23836879
quote:
Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.
Guus moest risico nemen waardoor er teveel ruimte kwam en tja een onbenutte penalty en een onterecht afgekeurde goal.
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoor
  woensdag 8 december 2004 @ 18:11:42 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23836966
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helft
pi_23836984
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helft
Nee, dat had een rode kaart voor die flutkeeper van jullie moeten zijn

Wij hebben de beste keeper van Nederland, Ajax in potentie de beste.
  woensdag 8 december 2004 @ 18:16:24 #188
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23837049
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:12 schreef Sloggi het volgende:

Wij hebben de beste keeper van Nederland, Ajax in potentie de beste.
Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaas
pi_23837080
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaas
Helaas, ja
  woensdag 8 december 2004 @ 19:00:42 #190
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23838020
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Zit niet zo te flamen blinde kneus.
pi_23838283
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zit niet zo te flamen blinde kneus.
Perceptie is subjectief, hoor
  woensdag 8 december 2004 @ 19:12:41 #192
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23838318
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Perceptie is subjectief, hoor
En Park een Chinees noemen is gewoon dom.
pi_23838355
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Spideyman het volgende:

[..]

En Park een Chinees noemen is gewoon dom.
Nee, dat is alle Aziaten over één kam scheren
pi_23838625
Ach cultheld toch... Praat het maar goed. Doe eens realistisch, zoals DD.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 december 2004 @ 19:32:58 #195
90464 R4V3
Forza PSV
pi_23838749
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.
  woensdag 8 december 2004 @ 19:38:16 #196
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23838886
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ach cultheld toch... Praat het maar goed. Doe eens realistisch, zoals DD.
Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,
in plaats van van het resultaat een hard pikkie te krijgen
  woensdag 8 december 2004 @ 19:42:05 #197
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23838974
En weer ontopic mensen.

Van de PSV.nl site:

De nederlaag die PSV dinsdagavond tegen Panathinaikos FC leed was onnodig. Dat vinden Mark van Bommel, DaMarcus Beasley en trainer-coach Guus Hiddink. Het trio verwacht dat de nederlaag geen consequenties heeft voor de topper van aanstaande zondag tegen Feyenoord.
In een nieuw videojournaal komt naast Van Bommel, Beasley en Hiddink ook zwemmer Pieter van den Hoogenband aan het woord:

http://sitestat.kpn-is.nl(...)os4&ns_type=clickout

Video-gegevens:

Duur: 6.09 min.
Bitsnelheid: 346kbps.
Formaat: 360x288
Audio: 32 kbps, 32 kHz, stereo
Video: Windows Media Video 9
  woensdag 8 december 2004 @ 19:42:43 #198
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23838983
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.
Ja, dat viel mij ook al op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 19:44:45 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23839033
nou de discussies zijn weer van hoog niveau. Daar ga k dan ook maar niet op reageren
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23839417
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Zapper het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,
in plaats van van het resultaat een hard pikkie te krijgen
Dat zei ik al eerder, maar desondanks mag je over een 4-1 toch flink nadenken...
www.thuisuiteten.nl
pi_23839469
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
Nee hoor, PSV is gewoon veel beter dan Feyenoord op het moment en staat dik verdiend eerste.
Ik wil gewoon even aangeven dat die keeper en verdediging van jullie helemaal niet zo geweldig is als sommige PSV'ers beweren.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:53:31 #202
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23840268
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil gewoon even aangeven dat die keeper en verdediging van jullie helemaal niet zo geweldig is als sommige PSV'ers beweren.
Natuurlijk wel, en die bevestiging krijgen we zondag weer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 22:48:07 #203
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23843605
als k mag kiezen dan graag tegen Lyon, Leverkursen of Monaco, desnoods Inter
Maar niet: Chelsea, AC Milaan of Juventus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23843733
Goeie keuzes rubbereend
de bovenste zijn idd de "makkelijkere" tegenstanders
maareh, Inter is tegenwoordig ook op dreef in Europa
dus daar zou ik nog van af zien
pi_23843906
De Fransen worden weer vreselijk onderschat. Vorig jaar kwamen Lyon en Monaco ook een eind en wat hebben ze vanavond gedaan ?
pi_23843919
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef rubbereend het volgende:
als k mag kiezen dan graag tegen Lyon, Leverkursen of Monaco, desnoods Inter
Maar niet: Chelsea, AC Milaan of Juventus
Leverkusen heeft mijn voorkeur. Maar de andere clubs die je noemt zou ik ook niet erg vinden. Chelsea, AC Milan, Juventus zijn leuk voor het affiche, maar liever een ronde later.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:59:51 #207
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23843930
ff alles op een rijtje:

pi_23844016
PSV kan nog 1e worden pas 5 wedstrijden
  woensdag 8 december 2004 @ 23:04:43 #209
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23844054
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
PSV kan nog 1e worden pas 5 wedstrijden
huh niet eens gezien

welke tegenstander heeft jouw voorkeur?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 23:05:32 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23844079
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:58 schreef andre77 het volgende:
De Fransen worden weer vreselijk onderschat. Vorig jaar kwamen Lyon en Monaco ook een eind en wat hebben ze vanavond gedaan ?
vorig hebben we Monaco bijna gewonnen en waren we beter. Ik onderschat ze niet maar Chelsea wint dit jaar de CL en Juve en Milaan zijn ook beter
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 8 december 2004 @ 23:07:43 #211
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23844134
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vorig hebben we Monaco bijna gewonnen en waren we beter. Ik onderschat ze niet maar Chelsea wint dit jaar de CL en Juve en Milaan zijn ook beter
Psies, en Morientes is nu ook weg bij Monaco. Ik zou kiezen tussen Monaco, Leverkursen en Juventus, voor m'n gevoel kunnen we daar wel wat tegen presteren.
pi_23844187
Barça wint
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 december 2004 @ 23:12:39 #213
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23844259
Barca Chelsea dat zou toch wel een bijzonder aanvallende finale worden. Na PSV in de finale lijkt me dat wel mooi
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23844970
Zoals ik een tijd geleden al zei, PSV loot Bayer Leverkusen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23845755
3-0 thuis tegen Kiev, 3-0 thuis tegen Real Madrid, ook geen makkie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 00:11:43 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23845805
17 december loting en 22 of 23 februari 2005 de thuiswedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23846935
Ik heb het niet op Leverkusen en PSV niet op Duitse ploegen. Mijn voorkeur gaat uit naar Monaco, maar met Inter zou ik ook niet ontevreden zijn.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23846974
Wie ze ook loten het wordt zeer moeilijk, maar tegen ploegen als Leverkusen, Monaco, Lyon en Inter liggen zeker kansen lijkt mij.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_23847124
Ik denk dat Leverkussen dit PSV 't best ligt
pi_23847626
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Leverkussen dit PSV 't best ligt
Nou ik niet, dank je vriendelijk. Duitse clubs vs. PSV?
pi_23847633
En Inter ook niet, want die hebben Adriano.

Dus doe maar Monaco.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:48:47 #222
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23847859
Ik ga voor Lyon of Monaco... Leverkussen is duits... dus lukt zowiezo niet voor PSV en de rest is denk ik net een maatje te groot...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 10:27:30 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23849999
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

tis tijd om ook af te komen van dat trauma. K heb nog angstzweet als de naam 1. FC Kaiserslautern hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 10:29:41 #224
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23850031
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tis tijd om ook af te komen van dat trauma. K heb nog angstzweet als de naam 1. FC Kaiserslautern hoor.
*krijgt nachtmerrie flashback van een oerlelijke Duitser met een hand achter zijn oor

brrrrr....
  donderdag 9 december 2004 @ 11:29:11 #225
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23851075
quote:
"Hiddink mogelijk ook met Farfan in de spits tegen Feyenoord"
Volgens De Telegraaf werd het concept met de snelle en beweeglijke Farfan tegen Panathinaikos getest voor het duel tegen Feyenoord. "Het handenbindertje Farfán wordt geacht de matig draaiende Feyenoord-defensie meer pijn te kunnen doen dan de technisch begaafde, maar statische Gerald Sibon" aldus de ochtendkrant.
Psv netwerk en telegraaf

Kijk dit willen we natuurlijk allemaal, geen Sibon maar Farfan..... dat zou wel eens een hele mooie aanvals trio kunnen worden....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 11:31:31 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23851117
de snelheid van Farfan is een goed wapen tegen het trage centrum van feijenoord. In de Gelderlander stond trouwens voor Pana al dat Guus dit van plan was en dat hij het tegen Pana ging uitproberen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 11:36:07 #227
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23851231
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:31 schreef rubbereend het volgende:
de snelheid van Farfan is een goed wapen tegen het trage centrum van feijenoord. In de Gelderlander stond trouwens voor Pana al dat Guus dit van plan was en dat hij het tegen Pana ging uitproberen
oo oke nou we hebben de Gelderlander niet ernie
Maar ik verwacht ook mooier voetbal als farfan in de spits staat, maar goed we moeten ff afwachten hoe het tegen Feyenoord uitpakt....
Jammer dat ik zondagmiddag niet voor de radio kan zitten.....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 11:39:00 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23851293
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef appelsientje het volgende:

[..]

oo oke nou we hebben de Gelderlander niet ernie
Maar ik verwacht ook mooier voetbal als farfan in de spits staat, maar goed we moeten ff afwachten hoe het tegen Feyenoord uitpakt....
daarom k denk k meld t ff

k denk ook dat er veel meer beweging in het centrum komt, bovendien kan Farfan zomaar ineens met één van de vleugelspelers ofzo van plaats wisselen, dan is Pauwe helemaal de weg kwijt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23851879
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Mwa dit vind ik wel meevallen, PSV heeft meer kans tegen Duitsers dan tegen een Italiaanse ploeg m.i.
pi_23852091
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:10 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Mwa dit vind ik wel meevallen, PSV heeft meer kans tegen Duitsers dan tegen een Italiaanse ploeg m.i.
Nee, denk ik niet. Van alle Nederlandse ploegen heeft PSV de meeste kansen tegen Italianen. Juve en Milan zijn te goed denk ik, maar tegen Inter geef ikz e best kans. PSV heeft het altijd ontieglijk moeilijk tegen Duitsers.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23852719
En tegen Engelsen gaat het over het algemeen ook niet onaardig. Bovendien lijkt het me voor jullie ook wel leuk om Robben en Kezman weer te zien spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 9 december 2004 @ 13:09:31 #232
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23852993
Ik zou hopen op die Fransen. Tegen OM zie ik nog wel kansen voor jullie.

Al zal Cultheld er bij verlies wel weer omkoping in zien
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23853098
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee, denk ik niet. Van alle Nederlandse ploegen heeft PSV de meeste kansen tegen Italianen. Juve en Milan zijn te goed denk ik, maar tegen Inter geef ikz e best kans. PSV heeft het altijd ontieglijk moeilijk tegen Duitsers.
Dat klopt wel, maar toch geef ik ze wel kans tegen Leverkusen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 13:41:53 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23853656
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:09 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou hopen op die Fransen. Tegen OM zie ik nog wel kansen voor jullie.

Al zal Cultheld er bij verlies wel weer omkoping in zien
sinds wanneer zit Marseille in de CL?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 13:46:48 #235
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23853751
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:41 schreef rubbereend het volgende:
sinds wanneer zit Marseille in de CL?
Woeps. Ik bedoelde die andere Olympique. Lyonnais.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 13:50:48 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23853825
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:46 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Woeps. Ik bedoelde die andere Olympique. Lyonnais.
Lyonnais hoort achter Credit en da's een bank als k me niet vergis
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23853931
Lyonnais hoort er wel achter hoor. Zo noemen de fransen Lyon.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 13:57:20 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23853953
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:56 schreef Bos81 het volgende:
Lyonnais hoort er wel achter hoor. Zo noemen de fransen Lyon.
dan neem ik het laatste weer terug
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 13:57:56 #239
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23853966
Goeie ploeg, dat wel, maar PSV maakt zeker een kans.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 14:05:28 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23854112
Chelsea is favoriet bij de Bookmakers voor winst van de CL, wij staan voorlaatste; http://teletekst.nos.nl/gif/664-02.html
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 14:09:12 #241
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23854190
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea is favoriet bij de Bookmakers voor winst van de CL, wij staan voorlaatste; http://teletekst.nos.nl/gif/664-02.html
Voor regerend CL-houder FC Porto
pi_23855601
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:04 schreef Spideyman het volgende:

[..]

huh niet eens gezien

welke tegenstander heeft jouw voorkeur?
Monaco, Lyon of Inter
  donderdag 9 december 2004 @ 15:26:05 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23855769
Denk niet dat PSV Inter of Lyon zou willen loten. Ik zou voor Monaco gaan. Maar van mij mag het Milan worden
  donderdag 9 december 2004 @ 15:53:53 #244
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23856272
Ik denk dat PSV zeker een kans maakt tegen Inter.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 9 december 2004 @ 16:05:56 #245
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23856508
Zeg die loting is op vrijdag 17 dec.... dan kan je denk ik pas kaartjes kopen op zaterdag 18 december zeker ???
Moet er dan vroeg bij zijn, voor je het weet is Oost uitverkocht.....
Ik probeer zeker van de partij te zijn namelijk..... duurt nog ff maar dan heb je ook wat

Mooi voorlaatste..... The underdog
pi_23856649
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:05 schreef appelsientje het volgende:
Zeg die loting is op vrijdag 17 dec.... dan kan je denk ik pas kaartjes kopen op zaterdag 18 december zeker ???
Van PSV.nl
quote:
PSV haalt tweede ronde UEFA Champions League!
De verkoop van toegangskaarten voor de thuiswedstrijd in de tweede ronde van de UEFA Champions League start begin januari, meer informatie over de kaartverkoop wordt eind december bekend gemaakt. Op 17 december wordt de tegenstander van PSV bekend gemaakt tijdens de loting. De thuiswedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 22 februari, woensdag 23 februari, dinsdag 8 maart of woensdag 9 maart.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:16:24 #247
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23856726
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Van PSV.nl
[..]

hehe daar had ik nog niet eens gekeken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 december 2004 @ 16:39:55 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23857294
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:05 schreef appelsientje het volgende:
Moet er dan vroeg bij zijn, voor je het weet is Oost uitverkocht.....
Ik probeer zeker van de partij te zijn namelijk..... duurt nog ff maar dan heb je ook wat

Mooi voorlaatste..... The underdog
eerst de seizoenkaarthouders die hun eigen plaats kunnen kopen ...... die zullen wel vrijwel alle kaarten kopen en daarna mogen de leden van supportersvereniging (*O* ikke dus) en daarna de andere clubcards
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 9 december 2004 @ 16:51:42 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23857585
PSV kan Leverkusen toch ook loten? Dat lijkt me wel wat
  donderdag 9 december 2004 @ 17:26:14 #250
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23858463
Eigenlijk is het best voordelig dat we hebben verloren van Pana. Van VZ:
quote:
Liverpool, Real Madrid, Bayern München, Manchester United, FC Barcelona maar ook titelverdediger FC Porto en outsider Werder Bremen werden allemaal tweede. Dit houdt in de PSV tegen deze ploegen niet komt te spelen in de achtste finale.
Als we dus hadden gewonnen zou je op voorhand al bijna uitgeschakeld zijn.
pi_23858936
Inter is de enige ploeg waar PSV op papier een serieuze kans tegen maakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_23859261
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Inter is de enige ploeg waar PSV op papier een serieuze kans tegen maakt.
Leverkussen, Monaco en Lyon zijn ook niet verkeerd om tegen te loten hoor.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:35:31 #253
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23859909
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eerst de seizoenkaarthouders die hun eigen plaats kunnen kopen ...... die zullen wel vrijwel alle kaarten kopen en daarna mogen de leden van supportersvereniging (*O* ikke dus) en daarna de andere clubcards

damm dan zit ik denk ik niet op Oost.....
pi_23860048
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Die kans is denk ik wel groot (helaas dan), zeker als we Chelsea treffen, verwacht ik wel een stormloop op de kaartjes.
pi_23860521
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leverkussen, Monaco en Lyon zijn ook niet verkeerd om tegen te loten hoor.
Zijn alle drie beter dan PSV en behoorlijk wat ook. Maar ja, het zijn geen Zuid-Amerikaanse clubs, dus wellicht ken je ze nog niet zo goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_23860737
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zijn alle drie beter dan PSV en behoorlijk wat ook. Maar ja, het zijn geen Zuid-Amerikaanse clubs, dus wellicht ken je ze nog niet zo goed.
maar gelukkig win je een wedstrijd niet alleen op papier, er wordt ook nog gespeeld gelukkig
pi_23860851
Dat is zo. En PSV heeft nooit te klagen over mazzeltjes, dus wie weet.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 december 2004 @ 19:31:56 #258
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23861268
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. En PSV heeft nooit te klagen over mazzeltjes, dus wie weet.
PSV is vaak genoeg bedonderd in de CL door onterechte goals tegen, rode kaarten, scheidsrechterlijke dwalingen en algehele pech, dus ze verdienen wel een keertje verder te komen.

* Spideyman hapt
pi_23861383
Spideyman is Pacman. Maar tuurlijk moesten ze na al die pogingen ook eens door die vermadelijde 1e ronde heen.
www.thuisuiteten.nl
pi_23861630
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik heb iemand met canal+ gevonden
  donderdag 9 december 2004 @ 19:58:46 #261
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23861914
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Spideyman is Pacman. Maar tuurlijk moesten ze na al die pogingen ook eens door die vermadelijde 1e ronde heen.
pi_23862942
quote:

[..]

Op papier misschien beter ja. Ajax is op papier ook beter dan Maccabi, Schalke is op papier ook beter dan Feyenoord
pi_23863919
Leuke top 3 had je Cultheld
Keep the faith!!
pi_23868920
Ik zie net op RTL 4 dat Ooijer jullie nieuwe coach is?

http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Kopspijkers-momentje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 00:26:05 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23869024
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef appelsientje het volgende:

[..]

voordeel met het vrije keuze gebeuren op oost is dat als je met meer mensen bent het geen probleem meer is als je kaartje uit verschillende oost vakken hebt.

Maar als lid van de supportersvereniging kan k geluk hebben dat niet alle seizoenkaarthouders hun plaats kopen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:01:05 #266
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23872169
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voordeel met het vrije keuze gebeuren op oost is dat als je met meer mensen bent het geen probleem meer is als je kaartje uit verschillende oost vakken hebt.

Maar als lid van de supportersvereniging kan k geluk hebben dat niet alle seizoenkaarthouders hun plaats kopen
idd die vrije keuze is echt relax, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat PSV daar weer een staan tribune van wilde maken. Maar ik kan ff niet precies herinneren waar dat nu was.... op zich kan dat makkelijk, iedereen staat daar toch tijdens de wedstrijd (of hangt in de hekken)

Nou ja ik ga toch mijn best doen om daar te komen.... misschien heb ik geluk
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:10:03 #267
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23872245
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:48 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Ik heb iemand met canal+ gevonden
een vriend van me heeft ook Canal + en is voor Feyenoord, dus dat zou helemaal mooi zijn geweest.... maar ik kan die hele zondag niet .....maar hij zou mij sms-en
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 12:54:09 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23875937
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:01 schreef appelsientje het volgende:

[..]

idd die vrije keuze is echt relax, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat PSV daar weer een staan tribune van wilde maken. Maar ik kan ff niet precies herinneren waar dat nu was.... op zich kan dat makkelijk, iedereen staat daar toch tijdens de wedstrijd (of hangt in de hekken)

Nou ja ik ga toch mijn best doen om daar te komen.... misschien heb ik geluk
ben benieuwd hoe ze dat willen doen want met Europacup wedstrijden moeten er wel weer stoelen is. Bovendien mag een stavak maximaal 1.000 toeschouwers hebben (weet niet of je iets van 7 vakken naast elkaar mag maken) en er moet één op één gefouilleerd worden.
Maar staan blijft toch het fijnst om naar wedstrijden te kijken
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:40:57 #269
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23877135
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe ze dat willen doen want met Europacup wedstrijden moeten er wel weer stoelen is. Bovendien mag een stavak maximaal 1.000 toeschouwers hebben (weet niet of je iets van 7 vakken naast elkaar mag maken) en er moet één op één gefouilleerd worden.
Maar staan blijft toch het fijnst om naar wedstrijden te kijken
Ja maar dat ging volgens mij veranderen,omdat sommige testen positief waren gelopen.... zal nog wel ff duren, maar goed veel weet ik er niet meer van..... en waarom nu extra fouilleren ?? Nou ja we zullen het in de gaten houden.
pi_23877467
quote:

[..]

Ach nee. Dat is helemaal niet waar. Monaco is alleen in de voorste linie sterker. Lyon is misschien net iets sterker, overall, maar dat scheelt weinig.
Leverkusen heb ik 't hoogst zitten van deze teams.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:55:10 #271
50936 The_Hives
pi_23877529
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:40 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar dat ging volgens mij veranderen,omdat sommige testen positief waren gelopen....
nee, na die positieve test is juist die max van 1000 man besproken . Maarja hoe ze nou op zo'n maximum komen . En inderdaad dat extra fouilleren is absurd. Alsof mensen die staan eerder wat meenemen dan mensen die zitten . Komt ook bij dat groepen die nu elke wedstrijd al staan toch ook niet extra gefouilleerd worden......
Fok! Federatie
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:57:33 #272
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23877586
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:55 schreef The_Hives het volgende:

[..]

nee, na die positieve test is juist die max van 1000 man besproken . Maarja hoe ze nou op zo'n maximum komen . En inderdaad dat extra fouilleren is absurd. Alsof mensen die staan eerder wat meenemen dan mensen die zitten . Komt ook bij dat groepen die nu elke wedstrijd al staan toch ook niet extra gefouilleerd worden......
Ja met de verandering bedoel ik, dat het ook in Europa mag...... het kan ook zijn dat ik de plank volledig mis sla
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 14:08:46 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23877874
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:57 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja met de verandering bedoel ik, dat het ook in Europa mag...... het kan ook zijn dat ik de plank volledig mis sla
in Europa mag het volgens mij absoluut niet en ze zijn het ook niet van plan toe te staan. Schalke en Dortmund hebben in de competitie enorme sta-vakken en bij de EC wedstrijden worden daar stoeltjes in gezet
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:10:48 #274
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23877927
Voor dat een neusje hem plaats:

lijkt er best wel op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 14:30:27 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23878460
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23878871
Hee, wat is je icoon lekker kersterig geworden, eendje

Keep the faith!!
pi_23878920
bijna perfect
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 14:55:01 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23879005
ernie maar weer eens van stal gehaald
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23879118
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ernie maar weer eens van stal gehaald
Hij is leuk zo hoor voor de kerst

Die foto van Gomes vind ik om te huilen
Ik vind hem er helemaal niet zo verkeerd uitzien hoor.
Ik zie wel veel lelijkere kereltjes lopen.
Keep the faith!!
pi_23880232
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in Europa mag het volgens mij absoluut niet en ze zijn het ook niet van plan toe te staan. Schalke en Dortmund hebben in de competitie enorme sta-vakken en bij de EC wedstrijden worden daar stoeltjes in gezet
Weet je dat zeker dat er bij Schalke en Dortmund daar stoeltjes staan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:29:21 #281
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23881040
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

oo oke dat is dan een dure aangelegenheid lijkt me...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 16:46:00 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23881416
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Weet je dat zeker dat er bij Schalke en Dortmund daar stoeltjes staan?
vrijwel zeker! wat bij EC wedstrijden gaat de capaciteit ook flink naar beneden
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 16:48:27 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23881479
het bewijs:
quote:
Das multifunktionale Stadion bietet exakt 61.524 Zuschauern (bei internationalen Spielen: 53.975 Zuschauern) Platz und garantiert beste Sicht von allen Plätzen. Dabei stehen den Zuschauern neben 45.217 Sitzplätzen auch 16.307 Stehplätze zur Verfügung, die bei internationalen Spielen in Sitzplätze umgewandelt werden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23881554
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vrijwel zeker! wat bij EC wedstrijden gaat de capaciteit ook flink naar beneden
Heb net ff gekeken naar de toeschouwersaantallen van Schalke in de UEFA Cup wedstrijd tegen Basel. Dat klopt dan zo wel met jouw aanname. Al had ik nou niet echt het idee dat er zoveel minder mensen achter het doel zatan/stonden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 december 2004 @ 17:06:09 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23881899
wat foto's als bewijs:

hier zijn de nummertje van de stoelen goed te zien:

kan alleen nog geen foto vinden met de stoeltjes erin
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23882212
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ach nee. Dat is helemaal niet waar. Monaco is alleen in de voorste linie sterker. Lyon is misschien net iets sterker, overall, maar dat scheelt weinig.
Leverkusen heb ik 't hoogst zitten van deze teams.
De hele Monaco-defensie is international voor aansprekende landen, dus die kan zich absoluut meten met die van PSV, zeker op CL-niveau.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 december 2004 @ 20:18:33 #287
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23885698
Leuk interview in het ED
quote:
Alex en Gomes, tank en lachebek van PSV

EINDHOVEN - De een heeft volgens zijn trainer veel weg van een wendbare tank op enorme rupsbanden, de ander lijkt met zijn komische uiterlijk zo uit een stripboek te komen. Samen hebben verdediger Alex Rodrigo Dias da Costa en doelman Heurelho da Silva Gomes een groot aandeel in het vorige week door PSV verbeterde record van 1110 minuten competitievoetbal zonder tegentreffer. „ Nu gaan we Feyenoord met Kalou en Kuijt het scoren beletten.“

Alex (rechts) en Gomes (Foto ANP)

Het is donderdag op de Herdgang, het trainingscomplex van PSV. Een dag na de terugkomst uit Athene blijven de basisspelers van de verliezende ploeg tegen Panathinaikos (4-1) binnen. Ze bekijken samen met trainer Hiddink een video en houden de conditie op peil in de gymzaal. Als eerste opent Alex de deur richting eetzaal. Zijn kolossale verschijning roept vergelijkingen op met een bodyguard of portier van een uitgaansgelegenheid. 1 meter 88 hoog, geen grammetje vet en ruim boven de negentig kilo. Breedgeschouderd, norse blik, de haren kortgeschoren en wenkbrauwen tot bijna over de ogen. Hij lijkt in niets op zijn vriend en ploeggenoot. Doelman Gomes is nog langer (1.91 meter) maar heeft altijd een glimlach op zijn gezicht. Zijn hoofd, met flaporen en een spitse neus, doet denken aan een stripboekfiguur. Zijn zwabberbenen, lange armen en enorme handen maken hem nog grappiger dan hij al oogt. „Die Gomes is loco“, tikt Alex met zijn wijsvinger midden op zijn voorhoofd. „Moet je horen wie het zegt“, zegt de doelman tegen ploeggenoot Farfan, Peruviaan van geboorte. „Was het niet Alex die onlangs dacht dat hij aanvoerder was?“ De verdediger in kwestie plooit zijn strakke gezicht. Hij weet maar al te goed wat Gomes bedoelt. „We spelen toch met zwarte rouwbanden vanwege de dood van Prins Bernard“, licht Alex toe. „Ik begreep dat eerst niet. Ik dacht dat ik aanvoerder was geworden toen ik die band kreeg. Toen zag ik dat Farfan die band ook droeg. Hadden we dan plotseling twee aanvoerders?“ Aanvoerder is Alex nog niet, al is het alleen maar vanwege zijn nog heel geringe kennis van het Nederlands. Net als Gomes komt hij nog niet tot veel meer dan: „Hallo, tot ziens en doei doei“. Toch is hij binnen een half jaar verrassend snel bij PSV geacclimatiseerd. De reus op gouden voetbalschoenen is niet meer weg te denken uit de veel geprezen Eindhovense defensie. Bij de supporters kan hij ook niet meer kapot. „We zijn niet bang want Alex is erbij“, zingen ze. Op spandoeken vergelijken de supporters hem met een tank. „Leuk toch“, meent de verdediger. „Romario had gelijk. PSV is voor mij een heel goede club. Hier kan ik beter worden. Hopelijk net zo goed als Aldair, mijn grote voorbeeld.“ Gomes is al even populair als Alex. Je hoort in Eindhoven en omgeving niemand meer over Waterreus, de tot voor kort razend populaire en bij PSV niet weg te denken doelman. „Ze zingen allerlei liedjes over mij“, weet Gomes die net als alle Brazilianen eigenlijk spits wilde worden. „Ik vind dat prachtig. Supporters zijn belangrijker dan spelers of trainers“, aldus de voetballer die dus in het doel belandde. „Ik hou van ze. Alleen voor hen moeten we al van Feyenoord winnen.“ De naam van de komende tegenstander is gevallen. Feyenoord, de ploeg van de topscorers Kuijt en Kalou. Liefkozend 'K2' genoemd in Rotterdam. „Goede voetballers“, aldus Alex. „Maar wij hebben wat goed te maken. Vier treffers tegen bij Panathinaikos kan natuurlijk niet.“ „Eén doet al pijn“, verzuchtte Gomes. „Dat gaan we goedmaken bij Feyenoord“, stelt Alex. „Daar moeten en gaan we winnen. Daarvoor ben ik namelijk naar PSV gekomen, om te winnen. „En anders ik wel“, lacht Gomes. „Zeker weten“, stelt hij voordat hij wegloopt. „Doei, tot ziens.“
pi_23886095
quote:
„Was het niet Alex die onlangs dacht dat hij aanvoerder was?“ De verdediger in kwestie plooit zijn strakke gezicht. Hij weet maar al te goed wat Gomes bedoelt. „We spelen toch met zwarte rouwbanden vanwege de dood van Prins Bernard“, licht Alex toe. „Ik begreep dat eerst niet. Ik dacht dat ik aanvoerder was geworden toen ik die band kreeg. Toen zag ik dat Farfan die band ook droeg. Hadden we dan plotseling twee aanvoerders?“
pi_23886272
prachtig dat over die rouwband
pi_23891469
Maar inderdaad Watereus wordt niet serieus gemist. Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig ?
pi_23895320
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:40 schreef du_ke het volgende:
Maar inderdaad Watereus wordt niet serieus gemist. Wat doet hij eigenlijk tegenwoordig ?
Hij is reservedoelman bij Manchester City
pi_23897068
Prachtig verhaal!
Keep the faith!!
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:50:32 #293
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23898465
quote:
Vermoedelijke opstelling PSV

De enige aanpassing in het elftal na het duel tegen Panathinaikos zal waarschijnlijk de terugkeer van Ooijer zijn op de positie van rechtsback.

Vermoedelijke opstelling PSV: Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Vogel, Park, Farfan, Beasley
quote:
Feyenoord gaat voor de winst

Feyenoord gaat tegen koploper PSV voor de winst. Gezien de grote achterstand en de druk om eindelijk na zoveel jaar weer eens kampioen te worden, moet de stadionclub dat ook wel. Ondanks dat PSV staat als een huis gelooff Feyenoord heilig in een positief resultaat. "Als we niet in een overwinning zouden geloven, kunnen we net zo goed naar PSV bellen dat ze niet hoeven te komen", aldus Zeljko Petrovic die net als Ruud Gullit zijn grootste successen in Nederland bij PSV vierde.
quote:
Gullit: 'PSV moet Feyenoord vrezen'

Ruud Gullit vindt dat PSV meer moet vrezen dat ze een doelpunt tegen krijgen dan dat Feyenoord PSV moet vrezen omdat ze al ruim 3 maanden geen tegendoelpunt hebben gekregen. "Feyenoord scoort het vaakst van alle eredivisie clubs", aldus de Feyenoord trainer. Overigens staat Feyenoord gedeeld eerste qua gescoorde doelpunten. Het moet de koppositie met 39 doelpunten delen met PSV, de ploeg die er veruit het minste (5) tegen kreeg.
Trouwes Dylan Dog, zie ik nu goed dat je op het netwerk pleit voor Van der Vaart als aankoop?
pi_23898758
Ooijer er weer bij gelukkig
PSV zie ik deze wedstrijd wel winnen.
pi_23899340
DD is stiekem gewoon een fan van Raffie, hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_23899569
Vitesse wint in de Arena en PSV in de Kuip en om 't feest compleet te maken speelt Twente gelijk tegen AZ
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:08:29 #297
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23900878
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:50 schreef Djekko het volgende:

[..]

[..]

[..]

Trouwes Dylan Dog, zie ik nu goed dat je op het netwerk pleit voor Van der Vaart als aankoop?
Zo gek is het niet. PSV ging met Robinho voor een nummer 10, VdV kan daar ook goed. Op dit moment is VdV ongelukkig bij Ajax en het gaat volgens geruchten zover dat of VdV aan het eind van het seizoen vertrekt of Koeman.

Ik zou hem overigens niet willen ruilen tegen Van Bommel.
pi_23900925
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Zo gek is het niet. PSV ging met Robinho voor een nummer 10, VdV kan daar ook goed. Op dit moment is VdV ongelukkig bij Ajax en het gaat volgens geruchten zover dat of VdV aan het eind van het seizoen vertrekt of Koeman.

Ik zou VDV nooit bij PSV willen zien spelen, die P.C. Hooftcultuur hoef ik niet bij PSV.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:11:52 #299
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23900948
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:08 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dan kunnen ze zingen, sylvie is de hoer van PSV
Nou ja en hij zou veel kunnen leren van Cocu.
pi_23900966
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zou VDV nooit bij PSV willen zien spelen, die P.C. Hooftcultuur hoef ik niet bij PSV.
Hup carnavalshoed op en maar in de polonaise
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:14:42 #301
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23901013
VOl!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')