Gisteren niet gekeken zeker?quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mwaaah ben ik niet met je eens.
Jij roept ook al vanaf het begin dat Alex niks is, daar moet je als je eerlijk bent nu ook van terugkomen.
als er geen 100% inzet is kan je ook niet goed spelenquote:Op woensdag 8 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex was goed man!
Maar ja, PSV was al door, dus maakt het niet uit dat ze compleet van de mat werden gespeeld door de Grieken.
Farfán en Beasley haalden wel een voldoende, Marks penalty was een dijenkletser en die afgekeurde goal was idd lullig.
Wat een bullshit!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Overigens een groter schandaal dan de 4-0 in München waar jullie zo over lachten.
vind je ?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Overigens een groter schandaal dan de 4-0 in München waar jullie zo over lachten.
Welke wedstrijd was dat?quote:Op woensdag 8 december 2004 15:51 schreef methodmich het volgende:
Alex was goed man!
Maar ja, PSV was al door, dus maakt het niet uit dat ze compleet van de mat werden gespeeld door de Grieken.
Farfán en Beasley haalden wel een voldoende, Marks penalty was een dijenkletser en die afgekeurde goal was idd lullig.
Ksst, ga es naar je eigen topicquote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
ging ook nergens meer om voor PSV. dus al met al ook niet raarquote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Kom op zeg, Panathinaikos is een middenmoter. En let ook eens op de vet gedrukte tekst.
Nou, deze uitslag was geflatteerd. Voetbalkanaal liet de statistieken zien: PSV had meer doelpogingen op de goal en naast de goal, had meer balbezit en er werd procentueel gezien meer op de helft van Pana gespeeld dan op de helft van PSV. Tel daar bij op een gemiste penalty en een onterecht afgekeurde goal en dan kun je echt niet zeggen dat PSV van de mat is gespeeld.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Kom op zeg, Panathinaikos is een middenmoter. En let ook eens op de vet gedrukte tekst.
Ik heb maar met een schuin oog gekeken. Maar de PSV'ers zullen moeten toegeven, bij drie van de vier doelpunten zag Gomes er niet goed uitquote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Alex was juist erg slecht gisteren. Zelfs überfan DD zei het net.
Oh ja, verliezen is leukquote:Op woensdag 8 december 2004 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
het maakte PSV echt niet uit gister de wedstrijd tegen feyenoord is belangrijker.
Gomes 3 ? heb er maar 1 gezien en dat was met die pingel, rest van de goals kon hij weinig aan doen..quote:Op woensdag 8 december 2004 16:11 schreef Sloggi het volgende:
Jullie topkeeper gisteren: 3 fouten
Jullie geweldige verdediging gisteren: nog veel meer fouten (op Alex na).
Het geweldige PSV
Natuurlijk is verliezen niet leuk, maar het is helemaal niet erg dat er verloren is, er stond toch nauwelijks iets op het spel. Natuurlijk werden de doelpunten makkelijk weggegeven was het niet echt best gisteren, maar toch echt balen zoals bij een andere nederlaag van PSV doe ik persoonlijk niet.quote:
Niemand ging voluit gister.quote:
Die penalty mag je eigenlijk zelfs een blunder noemen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Gomes 3 ? heb er maar 1 gezien en dat was met die pingel, rest van de goals kon hij weinig aan doen..
wel leuk dit eigenlijk nu onderschat iedereen PSV zondag en krijgt Feyenoord plotseling dik aan de broek![]()
bij die 1e goal is het 1 op 1, Lee liep zo weg van z'n manquote:Op woensdag 8 december 2004 16:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die penalty mag je eigenlijk zelfs een blunder noemen.
Die eerste of tweede was simpel in de korte hoek, dan zit een keeper altijd fout, en die andere was ook in de korte hoek plus Gomes was veel te laat.
Schot van afstand viel 'm inderdaad niet aan te rekenen. Die eerste was dan wel 1 op 1, een bal mag nooit in de korte hoek als 'n man van de zijkant het doel nadert.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij die 1e goal is het 1 op 1, Lee liep zo weg van z'n man
en bij die trap van munch veranderde de bal nog iets van richting
de 4e goal staat me niet zoveel meer van bij
4e goal was gwoon aan Lamey te danken. Kon Gomes weinig aan doen verder.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij die 1e goal is het 1 op 1, Lee liep zo weg van z'n man
en bij die trap van munch veranderde de bal nog iets van richting
de 4e goal staat me niet zoveel meer van bij
In je goal blijven of gaan en de bal hebben. Als je de bal dan niet hebt is dat een fout.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
4e goal was gwoon aan Lamey te danken. Kon Gomes weinig aan doen verder.
Nou, rivaliteit is een soort strijd die er van oudsher bestaat tussen clubs. Vergelijk bijvoorbeeld Ajax - Feyenoord en Ajax - PSV. Tussen de eerste twee clubs bestaat er van oudsher een rivaliteit. Een moeilijjk uit te leggen begrip, maar het komt toch anders tot uiting dan het calimero gedrag van PSV ten opzichte van Ajax. Als er rivaltieit is tussen Ajax en PSV tijdens hun onderlinge wedstrijden, dan vind ik dat niet raar. Het zijn grote concurrenten in Nederland, met wat cultuurverschillen daarnaast. Maar rivaliteit ontaardt in Calimero gedrag wanneer de supporters buiten de wedstrijden met Ajax in overloed met Ajax bezig blijven. Ik zie Ajax supporters bij succes niet steeds over Eindhoven zingen, of Feyenoord fans over Ajax.quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:18 schreef Spideyman het volgende:
Rtuur, wat is volgens jou dan het verschil tussen calimero en rivaliteit tussen clubs?
Ik kan me nog goed dat spandoek herinneren met "groeten uit de champions league". PSV wordt door veel 'ajacieden' geschreven als P$V of als 'lampjes' betiteld. Dat is in jouw woorden net zo goed 'calimero'.
Het is ook logisch dat de rivaliteit is gegroeid omdat Feyenoord (helaas) de afgelopen 15/20 jaar wat is weggezakt.
Hiddink had t laatst nog gewoon over een optie die Chelsea had dus k kan t me eigenlijk niet voorstellenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag staat in de VI dat Alex eigendom is van Chelsea en dat wij alleen zijn salaris betalen. Terwijl van Raaij altijd heeft gezegd dat Chelsea slechts een optie op hem heeft.
Zou een smerige streek van Harry zijn, dan heeft ie de supporters mooi bedonderd met zijn uitspraken...
Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.
Guus moest risico nemen waardoor er teveel ruimte kwam en tja een onbenutte penalty en een onterecht afgekeurde goal.
haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helftquote:Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoor
Nee, dat had een rode kaart voor die flutkeeper van jullie moeten zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helft
Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaasquote:Op woensdag 8 december 2004 18:12 schreef Sloggi het volgende:
Wij hebben de beste keeper van Nederland, Ajax in potentie de beste.
Helaas, jaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaas![]()
Zit niet zo te flamen blinde kneus.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoor
Perceptie is subjectief, hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zit niet zo te flamen blinde kneus.
En Park een Chinees noemen is gewoon dom.quote:
Nee, dat is alle Aziaten over één kam scherenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Park een Chinees noemen is gewoon dom.
Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,quote:Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ach cultheld toch... Praat het maar goed. Doe eens realistisch, zoals DD.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.
Dat zei ik al eerder, maar desondanks mag je over een 4-1 toch flink nadenken...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,
in plaats van van het resultaat een hard pikkie te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |