abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 23:04:26 #26
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23788315
Wat een geweldige actie trouwens van de supporters van RKC......
Echt heel mooi, dat is nou ook het mooie aan voetbal!!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23788505
Feijenoord met hun enorm slechte verdediging vergeleken met de onze
middenveld hebben zij Ono
maar wij hebben Bommel en Cocu
in de aanval hebben zij kalou en kuyt
wij Sibon en farfan en Beasley

op 1 front leggen we het af, maar het scheelt dan ook niet veel
  zondag 5 december 2004 @ 23:21:31 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23788628
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:

hahaha nee hoor zet Sibon tegen over Paauwe en hij wint het nog (Sibon dan)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23788725
Met Alex de sloper, Van Bommel de rasvoetballer, Lee de cult held van PSV en Cocu met z'n geslepen tactiek domineren wij gewoon in de Kuip
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 5 december 2004 @ 23:27:17 #30
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_23788737
quote:

Op welk front leggen wij het af dan Wij hebben een verdediging die zij nooit zullen bereiken, zo wel dan staat daar Alex. Ons middenveld is superieur tov van die van hun en onze aanval tegenover hun ontbrekende verdediging is ook al mooi

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 5 december 2004 @ 23:28:18 #31
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23788757
quote:

Misschien zorgt dat front er wel voor dat jullie serie wedstrijden zonder tegengoal ophoudt .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_23788763
wil niet te vroeg juichen, maar het ziet er eigenlijk wel goed uit
pi_23788790
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef Furby het volgende:

[..]

Op welk front leggen wij het af dan Wij hebben een verdediging die zij nooit zullen bereiken, zo wel dan staat daar Alex. Ons middenveld is superieur tov van die van hun en onze aanval tegenover hun ontbrekende verdediging is ook al mooi

ik zeg dat hun aanval beter is dan de onze
in het algemeen
tegen de defensie van feijenoord is elke spits gevaarlijk
pi_23788825
Als 't met die Eddie Johnson gaat lukken, zal die vast niet duur zijn (2 á 3 miljoen). Mocht hij de nieuwe spits worden, dan is er dus geld voor nog 2 spelers. Aan wie moeten we denken, Hofs en Barreto?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 december 2004 @ 00:09:24 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23789657
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Als 't met die Eddie Johnson gaat lukken, zal die vast niet duur zijn (2 á 3 miljoen). Mocht hij de nieuwe spits worden, dan is er dus geld voor nog 2 spelers. Aan wie moeten we denken, Hofs en Barreto?
Die goal van Baretto

pi_23789708
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die goal van Baretto

Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:15:28 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23789777
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.
en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacks

maar Barreto is van harte welkom die gast is echt goed, veel te goed voor NEC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23789972
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacks

maar Barreto is van harte welkom die gast is echt goed, veel te goed voor NEC
Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSV Dan heeft PSV pas echt een goed team en voor de prijs van 1 Barreto en 1 Hofs heb je vast geen Marco Né. Ajax stort zich lekker op Landzaat en een spits die er meteen staat, Feyenoord moet proberen om Kuijt en Kalou te behouden en heeft niet veel geld meer. Dus wij kunnen in alle rust Barreto en Hofs binnenhalen en een spits kopen (Hopelijk ziet Hiddink Barreto niet over het hoofd, van Hofs verwacht ik wel dat ie al in de winterstop komt in ruil voor Schaaf)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:34:59 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790150
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSV Dan heeft PSV pas echt een goed team en voor de prijs van 1 Barreto en 1 Hofs heb je vast geen Marco Né. Ajax stort zich lekker op Landzaat en een spits die er meteen staat, Feyenoord moet proberen om Kuijt en Kalou te behouden en heeft niet veel geld meer. Dus wij kunnen in alle rust Barreto en Hofs binnenhalen en een spits kopen (Hopelijk ziet Hiddink Barreto niet over het hoofd, van Hofs verwacht ik wel dat ie al in de winterstop komt in ruil voor Schaaf)
Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.

en Landzaat gaat echt niet naar ajax, AZ laat hem alleen maar voor heel veel geld naar een buitenlandse club vertelde Scheringa vanmiddag nog
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23790286
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.

en Landzaat gaat echt niet naar ajax, AZ laat hem alleen maar voor heel veel geld naar een buitenlandse club vertelde Scheringa vanmiddag nog
In dat geval heb je wel gelijk ja Maar goed nog een maandje en we weten meer over nieuwe spelers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:44:42 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790350
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

In dat geval heb je wel gelijk ja Maar goed nog een maandje en we weten meer over nieuwe spelers
denk ook wel dat er nog een goede speler bij gaat komen, want je kan beter de opvolger van Bommel nu al binnen halen zodat hij wat tijd heeft om te wennen en zich aan te passen lijkt mij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23790373
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

denk ook wel dat er nog een goede speler bij gaat komen, want je kan beter de opvolger van Bommel nu al binnen halen zodat hij wat tijd heeft om te wennen en zich aan te passen lijkt mij.
In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:54:02 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790556
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.
zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23790581
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschat
van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 01:32:58 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23791377
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.
Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23791890
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimd
Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finale (dromen mag altijd, toch?)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 02:17:18 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23791950
quote:
Op maandag 6 december 2004 02:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finale (dromen mag altijd, toch?)

maar k blijf doelen een van de meest onderschatte tallenten uit onze eigen jeugd vinden.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 09:19:02 #48
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23793381
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 6 december 2004 @ 09:45:23 #49
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23793672
Nieuwe records lonken voor PSV

Door tegen De Graafschap voor de twaalfde keer op rij de nul te houden, brak PSV zaterdag twee records. Nog nooit slaagde een club er in de eredivisie in om twaalf opeenvolgende duels zonder tegentreffer te blijven. Bovendien is PSV nu 1110 minuten zonder tegendoelpunt en dat is ook een record. Toch mag Heinz Stuy zich nog recordhouder noemen.

In het seizoen 1970/1971 hield de Ajax-doelman elf wedstrijden op rij de nul. In totaal bleef hij toen 1082 minuten zonder tegentreffer. Omdat bij PSV zowel Gomes als Edwin Zoetebier een aandeel had in het record blijft Stuy de doelman die het langst zonder tegendoelpunt bleef. Gomes staat nu op 871 minuten zonder tegengoal en heeft dus nog een lange weg te gaan om Stuy te passeren. De Braziliaan moet in de komende wedstrijden bij Feyenoord (12 december) en thuis tegen Roda JC (18 december) en NAC Breda (22 januari) nog 212 minuten zijn doel schoonhouden om Stuy te doen vergeten. Zaterdag passeerde Gomes al wel Edwin van der Sar, die in het seizoen 1995/1996 in dienst van Ajax 846 minuten niet werd gepasseerd.

PSV heeft nu na vijftien wedstrijden pas vijf doelpunten geïncasseerd. Als de Eindhovenaren zo doorgaan, komen er ook andere records in zicht. In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente maar dertien doelpunten tegen. Over 34 wedstrijden was dat een gemiddelde van 0.38 per duel. Het gemiddelde aantal tegengoals van PSV is dit seizoen 0.33 per wedstrijd. Twente hield in het seizoen 1971/1972 bovendien 23 keer de nul. PSV staat na vijftien competitiewedstrijden al op twaalf.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 6 december 2004 @ 10:33:43 #50
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23794377
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:19 schreef Spideyman het volgende:
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
Verschil tussen Barreto en Landzaat is ook dat Edgar ruim 8 jaar jonger is dan Danny.
Landzaat is op het moment te duur, zit op de topppen van zijn kunnen en eigenlijk al te oud vind ik persoonlijk.

Ook denk ik dat Barreto in potentie meer in huis heeft dan Landzaat.
Hij is net 20 en als hij zich bij PSV door kan ontwikkelen zie ik in hem een hele grote.

Er schijnt vanuit Schotland al echt serieuze interesse voor hem te zijn dus het zal niet makkelijk worden hem te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 06-12-2004 10:51:27 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')