hahaha nee hoorquote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Feijenoord met hun enorm slechte verdediging vergeleken met de onze
middenveld hebben zij Ono
maar wij hebben Bommel en Cocu
in de aanval hebben zij kalou en kuyt
wij Sibonen farfan en Beasley
op 1 front leggen we het af, maar het scheelt dan ook niet veel
Op welk front leggen wij het af danquote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Misschien zorgt dat front er wel voor dat jullie serie wedstrijden zonder tegengoal ophoudtquote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Feijenoord met hun enorm slechte verdediging vergeleken met de onze
middenveld hebben zij Ono
maar wij hebben Bommel en Cocu
in de aanval hebben zij kalou en kuyt
wij Sibonen farfan en Beasley
ik zeg dat hun aanval beter is dan de onzequote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef Furby het volgende:
[..]
Op welk front leggen wij het af danWij hebben een verdediging die zij nooit zullen bereiken, zo wel dan staat daar Alex. Ons middenveld is superieur tov van die van hun en onze aanval tegenover hun ontbrekende verdediging is ook al mooi
Die goal van Barettoquote:Op zondag 5 december 2004 23:31 schreef cultheld het volgende:
Als 't met die Eddie Johnson gaat lukken, zal die vast niet duur zijn (2 á 3 miljoen). Mocht hij de nieuwe spits worden, dan is er dus geld voor nog 2 spelers. Aan wie moeten we denken, Hofs en Barreto?![]()
Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.quote:
en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacksquote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is niet alleen vanwege die goal. Hij heeft een betere traptechniek dan Beckham, speelt helaas met semi-amateurs om zich heen (Op Wielaert, Niedzielan, Gentenaar en Boutahar na), maar bij PSV zou ie vrijwel meteen een basisplek vergaren.
Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSVquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en als ie weer fit is Leiwakabesy één van slands beste linksbacks
maar Barreto is van harte welkom die gast is echt goed, veel te goed voor NEC
Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.quote:Op maandag 6 december 2004 00:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leiwakabessy is niet slecht, maar ik denk dat Filipovic iets beter is. Barreto en Hofs in PSVDan heeft PSV pas echt een goed team en voor de prijs van 1 Barreto en 1 Hofs heb je vast geen Marco Né. Ajax stort zich lekker op Landzaat en een spits die er meteen staat, Feyenoord moet proberen om Kuijt en Kalou te behouden en heeft niet veel geld meer. Dus wij kunnen in alle rust Barreto en Hofs binnenhalen en een spits kopen (Hopelijk ziet Hiddink Barreto niet over het hoofd, van Hofs verwacht ik wel dat ie al in de winterstop komt in ruil voor Schaaf)
In dat geval heb je wel gelijk jaquote:Op maandag 6 december 2004 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Filipovic is dan ook geen Nederlander en dat bedoelde ik met één van slands beste linksbacks.
en Landzaat gaat echt niet naar ajax, AZ laat hem alleen maar voor heel veel geld naar een buitenlandse club vertelde Scheringa vanmiddag nog
quote:Op maandag 6 december 2004 00:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
In dat geval heb je wel gelijk jaMaar goed nog een maandje en we weten meer over nieuwe spelers
In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.quote:Op maandag 6 december 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]denk ook wel dat er nog een goede speler bij gaat komen, want je kan beter de opvolger van Bommel nu al binnen halen zodat hij wat tijd heeft om te wennen en zich aan te passen lijkt mij.
zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschatquote:Op maandag 6 december 2004 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Nederland is Barreto één van de weinigen die hem op kan volgen. En Hofs als draver in je elftal hebben is natuurlijk super, vandaag blonk ie ook weer uit tegen Utrecht.
van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.quote:Op maandag 6 december 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n draver hadden we, maar van der Doelen werd niet op waarde geschat
Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimdquote:Op maandag 6 december 2004 00:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
van der Doelen is niet zo goed als Hofs, dat is echt een toekomstig international.
Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finalequote:Op maandag 6 december 2004 01:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zonder Doelen hadden we destijds Man Utd niet opgeruimd
quote:Op maandag 6 december 2004 02:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Over een jaar roepen we misschien wel: Zonder Hofs en Barreto hadden we Barcelona niet aan de kant gezet in de CL finale(dromen mag altijd, toch?)
Verschil tussen Barreto en Landzaat is ook dat Edgar ruim 8 jaar jonger is dan Danny.quote:Op maandag 6 december 2004 09:19 schreef Spideyman het volgende:
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |