Voor regerend CL-houder FC Portoquote:Op donderdag 9 december 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea is favoriet bij de Bookmakers voor winst van de CL, wij staan voorlaatste; http://teletekst.nos.nl/gif/664-02.html
Monaco, Lyon of Interquote:Op woensdag 8 december 2004 23:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
huhniet eens gezien
![]()
welke tegenstander heeft jouw voorkeur?
Van PSV.nlquote:Op donderdag 9 december 2004 16:05 schreef appelsientje het volgende:
Zeg die loting is op vrijdag 17 dec.... dan kan je denk ik pas kaartjes kopen op zaterdag 18 december zeker ???
quote:PSV haalt tweede ronde UEFA Champions League!
De verkoop van toegangskaarten voor de thuiswedstrijd in de tweede ronde van de UEFA Champions League start begin januari, meer informatie over de kaartverkoop wordt eind december bekend gemaakt. Op 17 december wordt de tegenstander van PSV bekend gemaakt tijdens de loting. De thuiswedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 22 februari, woensdag 23 februari, dinsdag 8 maart of woensdag 9 maart.
hehequote:
eerst de seizoenkaarthouders die hun eigen plaats kunnen kopen ...... die zullen wel vrijwel alle kaarten kopen en daarna mogen de leden van supportersvereniging (*O* ikke dus) en daarna de andere clubcardsquote:Op donderdag 9 december 2004 16:05 schreef appelsientje het volgende:
Zeg die loting is op vrijdag 17 dec.... dan kan je denk ik pas kaartjes kopen op zaterdag 18 december zeker ???
Moet er dan vroeg bij zijn, voor je het weet is Oost uitverkocht.....
Ik probeer zeker van de partij te zijn namelijk..... duurt nog ffmaar dan heb je ook wat
Mooi voorlaatste..... The underdog
Als we dus hadden gewonnen zou je op voorhand al bijna uitgeschakeld zijn.quote:Liverpool, Real Madrid, Bayern München, Manchester United, FC Barcelona maar ook titelverdediger FC Porto en outsider Werder Bremen werden allemaal tweede. Dit houdt in de PSV tegen deze ploegen niet komt te spelen in de achtste finale.
Leverkussen, Monaco en Lyon zijn ook niet verkeerd om tegen te loten hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Inter is de enige ploeg waar PSV op papier een serieuze kans tegen maakt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de seizoenkaarthouders die hun eigen plaats kunnen kopen ...... die zullen wel vrijwel alle kaarten kopen en daarna mogen de leden van supportersvereniging (*O* ikke dus) en daarna de andere clubcards
Die kans is denk ik wel groot (helaas dan), zeker als we Chelsea treffen, verwacht ik wel een stormloop op de kaartjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
damm dan zit ik denk ik niet op Oost.....
Zijn alle drie beter dan PSV en behoorlijk wat ook. Maar ja, het zijn geen Zuid-Amerikaanse clubs, dus wellicht ken je ze nog niet zo goed.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leverkussen, Monaco en Lyon zijn ook niet verkeerd om tegen te loten hoor.
maar gelukkig win je een wedstrijd niet alleen op papier, er wordt ook nog gespeeld gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn alle drie beter dan PSV en behoorlijk wat ook. Maar ja, het zijn geen Zuid-Amerikaanse clubs, dus wellicht ken je ze nog niet zo goed.
PSV is vaak genoeg bedonderd in de CL door onterechte goals tegen, rode kaarten, scheidsrechterlijke dwalingen en algehele pech, dus ze verdienen wel een keertje verder te komen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. En PSV heeft nooit te klagen over mazzeltjes, dus wie weet.
Ik heb iemand met canal+ gevondenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat ik zondagmiddag niet voor de radio kan zitten.....
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Spideyman is Pacman. Maar tuurlijk moesten ze na al die pogingen ook eens door die vermadelijde 1e ronde heen.
Op papier misschien beter ja. Ajax is op papier ook beter dan Maccabi, Schalke is op papier ook beter dan Feyenoordquote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn alle drie beter dan PSV en behoorlijk wat ook. Maar ja, het zijn geen Zuid-Amerikaanse clubs, dus wellicht ken je ze nog niet zo goed.
voordeel met het vrije keuze gebeuren op oost is dat als je met meer mensen bent het geen probleem meer is als je kaartje uit verschillende oost vakken hebt.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
damm dan zit ik denk ik niet op Oost.....
idd die vrije keuze is echt relax, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat PSV daar weer een staan tribune van wilde maken. Maar ik kan ff niet precies herinneren waar dat nu was.... op zich kan dat makkelijk, iedereen staat daar toch tijdens de wedstrijdquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel met het vrije keuze gebeuren op oost is dat als je met meer mensen bent het geen probleem meer is als je kaartje uit verschillende oost vakken hebt.
Maar als lid van de supportersvereniging kan k geluk hebben dat niet alle seizoenkaarthouders hun plaats kopen
een vriend van me heeft ook Canal + en is voor Feyenoord, dus dat zou helemaal mooi zijn geweest.... maar ik kan die hele zondag niet .....maar hij zou mij sms-enquote:Op donderdag 9 december 2004 19:48 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik heb iemand met canal+ gevonden
ben benieuwd hoe ze dat willen doen want met Europacup wedstrijden moeten er wel weer stoelen is. Bovendien mag een stavak maximaal 1.000 toeschouwers hebben (weet niet of je iets van 7 vakken naast elkaar mag maken) en er moet één op één gefouilleerd worden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd die vrije keuze is echt relax, maar ik dacht dat ik ergens gelezen had dat PSV daar weer een staan tribune van wilde maken. Maar ik kan ff niet precies herinneren waar dat nu was.... op zich kan dat makkelijk, iedereen staat daar toch tijdens de wedstrijd(of hangt in de hekken)
Nou ja ik ga toch mijn best doen om daar te komen.... misschien heb ik geluk
Ja maar dat ging volgens mij veranderen,omdat sommige testen positief waren gelopen.... zal nog wel ff duren, maar goed veel weet ik er niet meer van..... en waarom nu extra fouilleren ?? Nou ja we zullen het in de gaten houden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze dat willen doen want met Europacup wedstrijden moeten er wel weer stoelen is. Bovendien mag een stavak maximaal 1.000 toeschouwers hebben (weet niet of je iets van 7 vakken naast elkaar mag maken) en er moet één op één gefouilleerd worden.
Maar staan blijft toch het fijnst om naar wedstrijden te kijken
Ach nee. Dat is helemaal niet waar. Monaco is alleen in de voorste linie sterker. Lyon is misschien net iets sterker, overall, maar dat scheelt weinig.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |