Hiddink had t laatst nog gewoon over een optie die Chelsea had dus k kan t me eigenlijk niet voorstellenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vandaag staat in de VI dat Alex eigendom is van Chelsea en dat wij alleen zijn salaris betalen. Terwijl van Raaij altijd heeft gezegd dat Chelsea slechts een optie op hem heeft.
Zou een smerige streek van Harry zijn, dan heeft ie de supporters mooi bedonderd met zijn uitspraken...

Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Overigens een groter schandaal dan de 4-0 in München waar jullie zo over lachten.

Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verschil is wel dat wij wel geplaatst waren voor de 1/8 finale natuurlijk.
Guus moest risico nemen waardoor er teveel ruimte kwam en tja een onbenutte penalty en een onterecht afgekeurde goal.

haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helftquote:Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoor

Nee, dat had een rode kaart voor die flutkeeper van jullie moeten zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 18:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
haha yea right, net zo'n schwalbe als die van Papadopoulos aan de andere kant in de 1e helft

Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaasquote:Op woensdag 8 december 2004 18:12 schreef Sloggi het volgende:
Wij hebben de beste keeper van Nederland, Ajax in potentie de beste.

Helaas, jaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maarja als je een kutverdediging hebt kun je niks met "de beste" keeper van nederland helaas![]()

Zit niet zo te flamen blinde kneus.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Die onbenutte penalty was ook een schwalbe van die Chinees hoor

Perceptie is subjectief, hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zit niet zo te flamen blinde kneus.

En Park een Chinees noemen is gewoon dom.quote:

Nee, dat is alle Aziaten over één kam scherenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Park een Chinees noemen is gewoon dom.

Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,quote:Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Ach cultheld toch... Praat het maar goed. Doe eens realistisch, zoals DD.

Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.

Dat zei ik al eerder, maar desondanks mag je over een 4-1 toch flink nadenken...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon doorkrijgt dat de wedstrijd van gisteren niet boeide,
in plaats van van het resultaat een hard pikkie te krijgen

Nee hoor, PSV is gewoon veel beter dan Feyenoord op het moment en staat dik verdiend eerste.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.

Natuurlijk wel, en die bevestiging krijgen we zondag weerquote:Op woensdag 8 december 2004 20:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil gewoon even aangeven dat die keeper en verdediging van jullie helemaal niet zo geweldig is als sommige PSV'ers beweren.

Leverkusen heeft mijn voorkeur. Maar de andere clubs die je noemt zou ik ook niet erg vinden. Chelsea, AC Milan, Juventus zijn leuk voor het affiche, maar liever een ronde later.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef rubbereend het volgende:
als k mag kiezen dan graag tegen Lyon, Leverkursen of Monaco, desnoods Inter
Maar niet: Chelsea, AC Milaan of Juventus

huhquote:Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
PSV kan nog 1e worden pas 5 wedstrijden

vorig hebben we Monaco bijna gewonnen en waren we beter. Ik onderschat ze niet maar Chelsea wint dit jaar de CL en Juve en Milaan zijn ook beterquote:Op woensdag 8 december 2004 22:58 schreef andre77 het volgende:
De Fransen worden weer vreselijk onderschat. Vorig jaar kwamen Lyon en Monaco ook een eind en wat hebben ze vanavond gedaan ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |