Nee hoor, PSV is gewoon veel beter dan Feyenoord op het moment en staat dik verdiend eerste.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef R4V3 het volgende:
kweenie maar krijg beetje het idee dat dit topic gebruikt wordt door sommige mensen om hun frustraties over het falen van hun eigen club af te reageren.
Natuurlijk wel, en die bevestiging krijgen we zondag weerquote:Op woensdag 8 december 2004 20:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil gewoon even aangeven dat die keeper en verdediging van jullie helemaal niet zo geweldig is als sommige PSV'ers beweren.
Leverkusen heeft mijn voorkeur. Maar de andere clubs die je noemt zou ik ook niet erg vinden. Chelsea, AC Milan, Juventus zijn leuk voor het affiche, maar liever een ronde later.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef rubbereend het volgende:
als k mag kiezen dan graag tegen Lyon, Leverkursen of Monaco, desnoods Inter
Maar niet: Chelsea, AC Milaan of Juventus
huhquote:Op woensdag 8 december 2004 23:03 schreef pascalheister het volgende:
PSV kan nog 1e worden pas 5 wedstrijden
vorig hebben we Monaco bijna gewonnen en waren we beter. Ik onderschat ze niet maar Chelsea wint dit jaar de CL en Juve en Milaan zijn ook beterquote:Op woensdag 8 december 2004 22:58 schreef andre77 het volgende:
De Fransen worden weer vreselijk onderschat. Vorig jaar kwamen Lyon en Monaco ook een eind en wat hebben ze vanavond gedaan ?
Psies, en Morientes is nu ook weg bij Monaco. Ik zou kiezen tussen Monaco, Leverkursen en Juventus, voor m'n gevoel kunnen we daar wel wat tegen presteren.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig hebben we Monaco bijna gewonnen en waren we beter. Ik onderschat ze niet maar Chelsea wint dit jaar de CL en Juve en Milaan zijn ook beter
Nou ik niet, dank je vriendelijk. Duitse clubs vs. PSV?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:25 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Leverkussen dit PSV 't best ligt![]()
tis tijd om ook af te komen van dat trauma. K heb nog angstzweet als de naam 1. FC Kaiserslautern hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou ik niet, dank je vriendelijk. Duitse clubs vs. PSV?![]()
*krijgt nachtmerrie flashback van een oerlelijke Duitser met een hand achter zijn oorquote:Op donderdag 9 december 2004 10:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis tijd om ook af te komen van dat trauma. K heb nog angstzweet als de naam 1. FC Kaiserslautern hoor.
Psv netwerk en telegraafquote:"Hiddink mogelijk ook met Farfan in de spits tegen Feyenoord"
Volgens De Telegraaf werd het concept met de snelle en beweeglijke Farfan tegen Panathinaikos getest voor het duel tegen Feyenoord. "Het handenbindertje Farfán wordt geacht de matig draaiende Feyenoord-defensie meer pijn te kunnen doen dan de technisch begaafde, maar statische Gerald Sibon" aldus de ochtendkrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |