abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23794498
Een groot nadeel aan Barreto is dat hij vaak weg is door interlandverplichtingen. Daarom denk ik niet dat PSV hem wil hebben. Landzaat is ook geen optie.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 12:10:09 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23796159
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:19 schreef Spideyman het volgende:
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
dat spel heb k nog nooit gespeeld. K heb hele wedstrijden bij NEC gezien en dan zie je gewoon dat die jongen ver boven de rest uitsteekt. Hij ziet ruimte en mogelijkheden die andere NECers niet zien.
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Een groot nadeel aan Barreto is dat hij vaak weg is door interlandverplichtingen. Daarom denk ik niet dat PSV hem wil hebben. Landzaat is ook geen optie.
Hij is niet vaker weg dan Farfan volgens mij, ook Lee en Park zijn vaak weg en die moeten ook naar het andere eind van de wereld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23797302
Baretto is inderdaad een goede .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23797402
Landzaat zie ik überhaupt niet naar psv komen.
slettebak [@] gmail.com
pi_23797504
Nee en je hebt er eigenlijk ook niet zo veel meer aan opzich.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 6 december 2004 @ 13:14:35 #56
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23797571
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat spel heb k nog nooit gespeeld. K heb hele wedstrijden bij NEC gezien en dan zie je gewoon dat die jongen ver boven de rest uitsteekt. Hij ziet ruimte en mogelijkheden die andere NECers niet zien.
Het sloeg ook niet echt op jouw reacties. In FM 2005 wordt Barreto gezien als de beste verdedigende middenvelder van Nederland en dat vind ik wat overdreven.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 6 december 2004 @ 14:15:38 #57
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23798820
Ik denk dat Hiddink voor de opvolging van van Bommel Ooijer op het oog heeft.
Daarbij zal hij Hofs aankopen voor de toekomst.

Niet eens zo gek gedacht van Guus natuurlijk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 6 december 2004 @ 14:53:13 #58
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23799555
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:07 schreef JaWi het volgende:
Landzaat zie ik überhaupt niet naar psv komen.
Licht toe
pi_23799587
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:15 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat Hiddink voor de opvolging van van Bommel Ooijer op het oog heeft.
Daarbij zal hij Hofs aankopen voor de toekomst.

Niet eens zo gek gedacht van Guus natuurlijk
Weet niet of dat wel zo slim is, Ooijer is veruit de beste rechtsback in de PSV selectie.
pi_23799631
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:19 schreef Spideyman het volgende:
Er zit wel een verschil tussen Barreto in Footbal manager 2005 en in real life hoor. Landzaat is natuurlijk wel een klasse beter dan Barreto. Als er extern een vervanger voor Van Bommel moet worden gehaald zou ik een zwaargewicht terugkopen, Barreto is dan een te groot risico.
Ik ken Barreto niet bepaald uit dat spel (in tegen stelling tot de in werkelijkheid amateurspeler de la cuesta ) Maar toen ie met Niedzielan naar NEC kwam, dacht ik al van: hoe kan dit. Niedzielan kende ik niet, maar ik hoorde dat PSV en Deportivo interesse hadden dus zou 't vast een klasbak zijn. Maar Barreto, dat is gewoon een superspeler in de toekomst. Kijk maar naar wat ie presteert met prut om zich heen. Bij Paraguay speelt ie heel constant en dat is echt geen voetbalnatie als België, Georgië of Panama. De gozer heeft een traptechniek die beter is dan die van Yildirim en hij wordt in eigen land niet voor niets de Beckham van Zuid-Amerika genoemd. Is tactisch ook erg sterk en heeft een prima pass; Waar speelde Van Bommel op z'n 20e?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23799703
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Licht toe
Ik geef 'm wel gelijk hoor, Landzaat is een echte Ajacied. Daar moet Hiddink het ook niet gaan proberen, haal Barreto en na 1 jaar PSV is ie beter dan Landzaat, doordat ie een kwaliteitsinjectie van tactisch inzicht en handigheidjes krijgt, dankzij het samen spelen met spelers als Cocu, Van Bommel (mits Barreto in de winterstop komt), Ooijer en Vogel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 15:08:08 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23799856
Barreto is in iedergeval niet te halen in de winterstop, NEC laat hem nooit gaan. en Landzaat is onbetaalbaar, daar zal op zn minst 10 miljoen euro voor betaald moeten worden en waarschijnlijk meer.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23799918
15 miljoen had Scheringa het gister al over rubber
pi_23800005
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Barreto is in iedergeval niet te halen in de winterstop, NEC laat hem nooit gaan. en Landzaat is onbetaalbaar, daar zal op zn minst 10 miljoen euro voor betaald moeten worden en waarschijnlijk meer.
Waarom zou NEC 'm niet laten gaan? Verontrustend trouwens: Knoeiman wil hem (en Roque Santa Cruz, maar dat terzijde) ook kopen in de winterstop.
  maandag 6 december 2004 @ 15:17:05 #65
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800034
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
Als PSV in de winterstop genoeg betaald valt Barreto echt wel te halen maar dat is waarschijnlijk ook niet nodig aangezien Mark pas aan het einde van het seizoen vertrekt.

Ik hoop echt dat Baretto aangekocht wordt, met goede spelers om zich heen is Edgar volgens mij echt een verademing.
  maandag 6 december 2004 @ 15:20:19 #66
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800075
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou NEC 'm niet laten gaan? Verontrustend trouwens: Knoeiman wil hem (en Roque Santa Cruz, maar dat terzijde) ook kopen in de winterstop.
Bron?
Lijkt me namelijk heel sterk dat koeman en Landzaat en Barreto wil kopen.
Zit hij namelijk met veel te veel middenvelders, hij heeft nog pienaars, de jong, galasek, sneijder, van der vaart, obodai.
pi_23800088
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als PSV in de winterstop genoeg betaald valt Barreto echt wel te halen maar dat is waarschijnlijk ook niet nodig aangezien Mark pas aan het einde van het seizoen vertrekt.

Ik hoop echt dat Baretto aangekocht wordt, met goede spelers om zich heen is Edgar volgens mij echt een verademing.
We moeten hem in de winterstop al halen, dan kan ie gelijk (net als Hofs) ingezet worden in de Champions League Met Eddie Johnson (schijnt al vrij concreet te zijn) er bij als goedkope, doch zeer getalenteerde spits kunnen we dan wel eens héél ver gaan komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 15:25:58 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23800186
Barreto is trouwens ook een speler die een elftal op sleeptouw neemt, die gast speelt echt met passie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23800197
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bron?
Lijkt me namelijk heel sterk dat koeman en Landzaat en Barreto wil kopen.
Zit hij namelijk met veel te veel middenvelders, hij heeft nog pienaars, de jong, galasek, sneijder, van der vaart, obodai.
PSV netwerk. Knoeiman schijnt via Sören Lerby contact proberen te regelen met Barreto en Santa Cruz. Maar ik hoop dat PSV Barreto binnenhaalt, hij is in potentie veel beter dan Landzaat.
  maandag 6 december 2004 @ 15:37:33 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23800434
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

PSV netwerk. Knoeiman schijnt via Sören Lerby contact proberen te regelen met Barreto en Santa Cruz. Maar ik hoop dat PSV Barreto binnenhaalt, hij is in potentie veel beter dan Landzaat.
Forum zeker?
Ik acht het zeer onwaarrschijnlijk dat ajax Barreto probeert aan te trekken maar zou natuurlijk altijd kunnen als landzaat geen haalbare kaart blijkt.
Santa Cruz zou een verstandige aankoop zijn van ajax, beetje een type Sladan alleen wat minder technisch begaafd.

Behartigd Sören trouwens de zaken van beide heren?
pi_23800537
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Forum zeker?
Ik acht het zeer onwaarrschijnlijk dat ajax Barreto probeert aan te trekken maar zou natuurlijk altijd kunnen als landzaat geen haalbare kaart blijkt.
Santa Cruz zou een verstandige aankoop zijn van ajax, beetje een type Sladan alleen wat minder technisch begaafd.

Behartigd Sören trouwens de zaken van beide heren?
forum inderdaad, ik geloof dat Lerby inderdaad de zaakwaarnemer voor beiden is
pi_23801377
krijg je ook na zo'n wedstrijd van de Graafschap, zaten zaterdag een paar smerige trappen etc.. tussen toch jammer dat een ploeg als de Graafschap dit nodig heeft
  maandag 6 december 2004 @ 17:36:04 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_23802414
Dan zal ik Baretto een nader bekijken Heeft hjij dit seizoen een blessure gehad of iets dergelijks? Hij is me namelijk nog niet zo opgevallen, muv de wedstrijd tegen feyenoord.
pi_23802474
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:36 schreef Spideyman het volgende:
Dan zal ik Baretto een nader bekijken Heeft hjij dit seizoen een blessure gehad of iets dergelijks? Hij is me namelijk nog niet zo opgevallen, muv de wedstrijd tegen feyenoord.
Mooi doelpunt ergens in het begin gemaakt, daarna 3 wedstrijden gekregen voor het natrappen tegen Pienaar
pi_23802749
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mooi doelpunt ergens in het begin gemaakt, daarna 3 wedstrijden gekregen voor het natrappen tegen Pienaar
ah kijk die mag wel naar PSV

Barreto maakte gister tegen Feyenoord een mooie poeier in de kruising
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')