quote:Op zondag 5 december 2004 12:12 schreef snoopy het volgende:
Het speeltuinbankje 172 ( OUD slowchat)
Ik zei hiervoor dus iets over lieve theemutsen enzo! Omdat Phluphy verliefd schijnt te zijn op de theemuts van Moussy die bij nader inzien een kat bleek. De theemuts dus, niet Moussy.
quote:Op zondag 5 december 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn weer thuisIk vroeg Christan me even te helpen opruimen, want opa en oma komen straks. Ja hoor zegt hij. Nu ligt er 3 kilo lego op de vloer
Bette Midlerquote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
E.T., ik heb dat met het liedje 'the rose' van ikweetnietmeerwie
Volgens mij blijft het altijd moeilijk
Dat was em ja, thanxquote:
Ik ook... het is vandaag alweer zes jaar geleden dat mijn beste vriend zelfmoord pleegde, ik heb hier een kaarsje branden en straks zet ik 'Friends' van Close II you even aan werd op zijn begrafenis gespeeld... de tijd gaat zo snel, soms lijkt het nog maar zo kort geleden..........quote:Deze werd op de crematie van mn opa gedraaid, maar Ik heb het ondertussen wel met meer liedjes....
Dacht het wel, weet alleen niet waar die zit (en of het een Aldi is, haal die twee vaak door elkaar). Alkmaar heeft er zo in zo wel ééntje . . .quote:Op zondag 5 december 2004 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand of er in Beverwijk een Lidl is, en zo ja, waar?
ja vind ik echt zonde, maar goed het geeft ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt martineke. het loopt hier regelmatig door elkaar.
Nee die wil juist niet. En de Lidl staat niet in het telefoonboek.quote:Op zondag 5 december 2004 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
probeer eens of dit lukt:
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.s.s.index
Kan me zoiets voorstellen . . .quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
We zijn weer thuis. Het gaat wat beter met Noca. Maar eerlijk waar, ik ben volledig van de kaart geweest. Dit was niet leuk meer. Die jongen is echt zo ziek geweest. En ik kon het er even niet meer bij hebben, raakte volledig de weg kwijt, kon geen contact meer met hem maken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, hij is weer van bed enzo. Vanmiddag nog Sniklaas gevierd. Was erg leuk, we zijn flink verwend, vooral met gezellige dingen voor in huis. We moeten allebei nog flink rusten want ook bij mij heeft het erin gehakt. Echt ik ben heus wel iets gewend, maar dit was echt heeel eng!!!
Ik heb het hele jaar door lichtjes en kaarsjes aanquote:Op maandag 6 december 2004 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier komt ook een nepboom, met als grootste attractie de chocoladekerstkransjesIk vind het wel gezellig, lekker lichtjes en kaarsjes aan. Christan heeft al een (vrij lelijke) kameel en een olifant gekregen voor in de kerstboom van oma.
Hack and slash your way to fortune woo-hoooquote:Op maandag 6 december 2004 09:59 schreef Spindizzy het volgende:
Eén feestdag down,two
to
go
![]()
![]()
Vandaag begint het meest walgelijke gedeelte van het jaar
En Taak heeft hetzelfde als dat Snoop van het weekend had, misselijk en hoofdpijn enzo.
* Spindizzy gaat een spelletje BG II opstarten en heel veel monsters afslachten. Murder Death Kill!Kerst
he bah beakerquote:Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:Mag ik ff me gal hier spuwen
Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doenHet ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Neeeeeee, want anders heb ik niks meer te doen straks![]()
![]()
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit
Wat een geweldige samenwerking hier![]()
Gatver
quote:Op maandag 6 december 2004 12:36 schreef Neva het volgende:
[..]
Hack and slash your way to fortune woo-hooo
wauw lekker snelquote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Martineke het volgende:
wij hebben ook geen (grote) boom hoor, die neppert bij de bijenkorf vind ik wel prachtig om te zien, maar halen in deze toestand doek toch nieverder heb ik ook nog es 2 katten die ballen machtig interessant vinden
en zijn t nie de ballen, dan zijn t wel de takjes van zon neppert
![]()
ik zet me mini fiber boompje wel weer
ben blijdude van woningbouw is net geweest, en als het goed is komt vandaag de tegelzetter al om die tegels te vervangen e.d. tis ong 4 m2 wat vervangen moet worden (is 1 wand) ik zei al "kan niet gelijk heel die wand, die ene m2 extra" rondom de wastafel is nog goed en de rest is bagger
doe dan dat stukje ook
t kan zijn dat de zetter het er mee aftikt en dan doet ie niet moeilijk om dat ook te vervangen
fijn! t moet trouwens met gang, hij wil het niet op zn geweten hebben dat ik onder de douche sta en het glazuur eraf knapt, levensgevaarlijk naar t schijnt, fijn zo'n dude
Dat zit wel ergens vaag in de planning. Maar of dat concreet wordt, laat staan wanneer, is de vraagquote:Op maandag 6 december 2004 11:29 schreef Zabb het volgende:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, dan is het natuurlijk extra leuk om elkaar even te zien! Zijn jullie in de toekomst wel van plan om bij elkaar te gaan wonen? Ik hoop niet dat ik nu te persoonlijk ga?![]()
Geen werk hebben en wel op je werk moeten zitten is niet leuk. Gebeurt mij ook geregeld helaas.quote:Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:Mag ik ff me gal hier spuwen
Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doenHet ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Neeeeeee, want anders heb ik niks meer te doen straks![]()
![]()
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit
Wat een geweldige samenwerking hier![]()
Gatver
quote:Op maandag 6 december 2004 13:54 schreef Jonnetje het volgende:
Het ergste is ook nog de reactie van de moeder toen ze hoorde dat het meisje twee weken in het ziekenhuis moest blijven...:
"Sjit, dan kunnen we Sinterklaas bij mijn zus in Wormerveer ook wel vergeten.."
Ik weet dat je op zulke momenten rare dingen kunt zeggen, maar dat hele Sinterklaas had mij gestolen kunnen worden..
is volgens mij normaal hoor, dat je aan demeest obenullige dingen gaat denken. Of ik ben net zo idioot als die moederquote:Op maandag 6 december 2004 13:54 schreef Jonnetje het volgende:
Het ergste is ook nog de reactie van de moeder toen ze hoorde dat het meisje twee weken in het ziekenhuis moest blijven...:
"Sjit, dan kunnen we Sinterklaas bij mijn zus in Wormerveer ook wel vergeten.."
Ik weet dat je op zulke momenten rare dingen kunt zeggen, maar dat hele Sinterklaas had mij gestolen kunnen worden..
Champagne!quote:Op maandag 6 december 2004 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, zo'n type BE
Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart![]()
![]()
en JIJ trakteert
![]()
Weet ik wel hoor...quote:Op maandag 6 december 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Jonnetje, ik denk dat het gewoon een houding, een reactie is... komt misschien wat vreemd over op jou en dat snap ik ook hoor, maar het kan gewoon echt, ik heb toen papa ziek was ook wat dingen gedaan waarvan mensen denken: dat je daar aan denkt op zo'n moment![]()
. En het ophalen van opa en oma? Tja, misschien om er even uit te zijn, om hun verhaal te doen, je weet het niet....... hoop dat je gauw wat meer hoort!
Echt wel! Deze verzin je niet eens!quote:
Ik vond het al zo gek worden hier. Begon met op en neer deinen op m'n stoel maar nu snap ik het wel . . .quote:Op maandag 6 december 2004 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom hier heel even hyperen hoor!
Mijn baas is ontslagen!Althans, het officiele verhaal is dat hij ontslag genomen heeft, maar hij kon kiezen, dat, of ontslagen worden!
Pfffff, de opluchting!![]()
Wat drink jij dan op oudejaarsavond ?? Cola of zo ??quote:Op maandag 6 december 2004 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Champagne!
En ik lust het niet eens!
Maar ik zou nu in staat zijn een hele fles leeg te drinken!![]()
Dat vind ik knapquote:Op maandag 6 december 2004 17:00 schreef beefcake het volgende:
Ik krijg altijd mailtjes over penis enlargement![]()
Kolere zeg . . .quote:Op maandag 6 december 2004 17:05 schreef Neva het volgende:ik heb het gevoel voor jan L*L naar het zkh te zijn geweest.. alleen maar teleurstelling en anderhalf uur wachten
![]()
![]()
Laten ontslaan heeft niet veel zin in zijn geval. Hij heeft een tijdelijk contract van 3 jaar, waarin keurig netjes staat dat hij ontslagen kan worden met een 'opzegtermijn' van 3 maanden. We hoeven dus geen ontslagvergunning of wat ook voor hem aan te vragen. Dit was genoeg...quote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef moussy het volgende:
Ik had me mooi laten onstlaan, en dan nog aanvechten
Ik heb net 2 blokker-nipo-bonnen uitgegeven aan prul en kerstlichtjes voor de kinderen![]()
Krabbelt weer wat bij, is nog verschrikkelijk moe maar eet weer iets, dus dat scheelt!quote:
Ik kwam er net achter dat hier alle brievenbussen op het dorp vkapot zijn geknald en niemand kan me tot nu toe vertellen wanneerquote:Op maandag 6 december 2004 19:00 schreef clauwheee het volgende:
Wouw LadyS!!
Ow ja enne, had ik een hele grote (dus dure!!!) bestelling gedaan voor spulletjes van mijn sieraden, donderdag heeft ze het al verstuurd en normaal heb ik het dan de volgende dag. Ik kom hier zondagavond weer, geen bestelling ontvangen. Ik ben dus bang dat het of door de tpg is verneukt of er hier in het gebouw iemand met mijn pakje aan de haal is gegaan. Kon er ook nog wel bij, was toch maar 54 euro
Wat een afschuwelijke mafkeesquote:Op maandag 6 december 2004 18:56 schreef Rottdog het volgende:
Mijn ex-baas had ook altijd zo'n mooi zinnetje
"ik ben de koetsier en jullie zijn mijn paarden"
Als je naar de dokter moest altijd zelfde standaart antwoord "of moet je naar de gyn om je eierstokken te laten checken"![]()
Begint dat gesodemieter nu al? Ik neem tenminste aan dat het vuurwerk was?quote:Op maandag 6 december 2004 19:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat hier alle brievenbussen op het dorp vkapot zijn geknald en niemand kan me tot nu toe vertellen wanneerIk heb vrijdag belangrijke post in de bus geflikkerd
het het accoord gekregen zodra ik dat kreeg moest ik naar afdeling opname en zou ik de afspraak te horen krijgen oftewle datum.. eigenlijk een bevestiging of het de 21e werd of iets na de feestdagen.. kom ik daar dus aan.. ja we kunnen niks doen.. datum hoor je een weke van te voren.. kan nog wel eens januari worden .. alsof ik potdomme nog nie lang genoeg loop te vergaan van de pijnquote:Op maandag 6 december 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
ClauwheeeJe had zeker al betaald ook?
Neva, wat hebben ze gezegd dan in het ziekenhuis? Jij ook een
Mous, dat is balen zegHopen maar dat jouw post al weg was.
LadyS, die is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
quote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef phluphy het volgende:
Syrena hou je ons wel op de HOOGTEover die date?
Hier blazen ze gewoon al een auto op met een lawinepijlquote:Op maandag 6 december 2004 20:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Begint dat gesodemieter nu al? Ik neem tenminste aan dat het vuurwerk was?
Goedkope Etos-mascara beste uit Kassa-test.quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef Kleintje het volgende:
Wat is tegenwoordig goede mascara?
Ik weet eigenlijk ook niet meer precies hoe het werkt eigenlijk, weet nog wel dat ik 2 jaar geleden vreselijk heb gelachen. Ik was natuurlijk formaat kamerolifant en we moesten regelmatig 2 stoelen opschuiven enzo, moest die hele tafel weer opzij geschoven worden want ik kon er niet langsquote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier blazen ze gewoon al een auto op met een lawinepijl
Hé, ik hoorde vanmorgen ook al iemand over dat kadootjesdobbelen, hoe werkt dat Karin?
Gave stoel LadySNijntje
![]()
Hey dat spel hebben wij afgelopen zaterdag gespeeld. Wij hebben alleen niet van stoel gewisseld, maar wel kado''tjes geruild en afgepakt enzo!quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef Karin het volgende:
Wij gaan met Kerst het dobbelspel spelen (je weet wel, allemaal kadootjes en dan dobbelen en dan moet je kadootjes doorgeven en stoelen verwisselen enz enz enz).
Wij hebben dat zo gespeeld met de dobbelstenen:quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
Hé, ik hoorde vanmorgen ook al iemand over dat kadootjesdobbelen, hoe werkt dat Karin?
quote:Op maandag 6 december 2004 21:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goedkope Etos-mascara beste uit Kassa-test.
quote:Op maandag 6 december 2004 21:49 schreef snoopy het volgende:Het is heel melig. Er zitten dingen bij die iedereen wil hebben dus die worden steeds afgepakt.. En er zitten afschuwelijke dingen bij die iedereen kwijt wil.
die foto heeft wel een lange 15 minutenquote:Op maandag 6 december 2004 23:38 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
[afbeelding]
verder in [OUD] Het grote Sinterklaasavondje-verslag-topic!!
Tis allang al begonnen. PTT is vorige week al begonnen met de nodige maatregelen, was nog over het nieuws. Het wordt is steeds gekker hier in Holland . . .quote:Op maandag 6 december 2004 20:04 schreef snoopy het volgende:
Begint dat gesodemieter nu al? Ik neem tenminste aan dat het vuurwerk was?
quote:Op maandag 6 december 2004 22:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Kwam net terug van mijn werk( met een koortskop ws keelontsteking ofzo, maar dat is bijzaak) Hangt mijn schoonmoeder aan de telefoon met Five( lijkwit, schrikogen) kreeg gelijk de telefoon in mijn handen met de mededeling dat het Five was(dacht gelijk:"Oh gelukkig hij is niet dood") Je voelt hem al aan auto mega in de prak, Five heeft gelukkig niets. Één of andere gek( reed veel te hard) is schuin achterop geklapt waardoor Five zijn weg al rondtollende vervolgde er zijn 7 auto`s bij betrokken. Ik ben me op zijn hollands gezegd echt de pleuris geschrokken, mèn ga een wijntje inschenken
![]()
Picserver loopt een beetje te kloten, ben blij dat ik een eigen plekje heb waar ik die foto's ken dumpen . . .quote:Op dinsdag 7 december 2004 01:06 schreef moussy het volgende:
die foto heeft wel een lange 15 minuten![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:07 schreef Kleintje het volgende:
BE, die kleintjes hebben toch nog veel soepelere spieren, die hebben toch niet zo snel last van spierpijn of zit ik er nu helemaal naast?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Five is de man van Loena
![]()
Ik gok dat die niet meer zo klein is
Ik zeg even niks!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Five is de man van Loena
![]()
Ik gok dat die niet meer zo klein is
je schilderij met sneeuw?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef kozakken het volgende:
-jaloersmodus aan- oh, wil ik ook!! -jaloermodus uit-
Je knutselt errug leuk mous!
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
merry christmas?
Ik vind dat ik het recht heb als FEEst-mod dat jij mij verteld hoe je dat toch doet allemaal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
ik moet nog ff verder klooien, hij moet mooier
dit is de schuld van een fokkerdie heeft mij psp 9 met allerlei toeters en bellen gegeven
En vergeet niet Peregrin Took.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:35 schreef Neva het volgende:
[..]neej :p
van merry en pippin van lotr.. volledige naam meriadoc brandybuck![]()
wij gaan hem zaterdag kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:46 schreef dutchie het volgende:
[..]
En vergeet niet Peregrin Took.
"Fool of a Took!"
* dutchie is ook een enorme LOTR-fan.![]()
Lees momenteel de "Nagelaten vertellingen" van Tolkien, waarin hij nog dieper op de Midden-aarde mythologie ingaat.![]()
En ik wacht met smart op de EE van ROTK.
ik weinig geduld?quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
FOK past zich aan aan jouquote:
ehm... ga jij deze morgen ook aan mij geven???quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
ik moet nog ff verder klooien, hij moet mooier
dit is de schuld van een fokkerdie heeft mij psp 9 met allerlei toeters en bellen gegeven
http://www.jasc.com/products/?quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ehm... ga jij deze morgen ook aan mij geven???
Kozakken, ik heb eigenlijk nog niet gelezen of je al reactie hebt gehad maaruh in het het topic special feestdagen Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5 maken ze hem zo voor je gewoon even erbij vermelden wat je wensen zijn ...erg leukquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef kozakken het volgende:
-jaloersmodus aan- oh, wil ik ook!! -jaloermodus uit-
Je knutselt errug leuk mous!
Ik zei toch dat het verslavend wasquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Maar euhm, ik ben weer over mn grofvuil drempel gegaan![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het verslavend was
ja écht hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 00:05 schreef danosa het volgende:
Je meent het!
Daar hebben we koninginnedag toch voor?
ja maar wie?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:12 schreef danosa het volgende:
Jemig wat zonde zeg! En het is niet kapot??? Dan moet je het er echt uithalen. Daar kan je een ander weer plezier mee doen.
quote:
I try not to . . .quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:27 schreef Xanthe het volgende:
Vraag TC maar hoe deze buurvrouw waar het om gaat eruit ziet....
Dan snap je ook nog eens hoe ongeil het is om haar te horen kreunen en sta je er versteld van hoeveel sex ze had op een dag...![]()
Ik ben dus ook stik jaloers op d'r, denk Syrena ook wel wanneer ze Xanthe's krotje bouwval huisje zietquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Mijn god wat vreselijk lijkt me dat Xanthe! Heerlijk dat je nu lekker rustig woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |