quote:
Op maandag 6 december 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:Jonnetje, ik denk dat het gewoon een houding, een reactie is... komt misschien wat vreemd over op jou
en dat snap ik ook hoor, maar het kan gewoon echt, ik heb toen papa ziek was ook wat dingen gedaan waarvan mensen denken: dat je
daar aan denkt op zo'n moment
![]()
. En het ophalen van opa en oma? Tja, misschien om er even uit te zijn, om hun verhaal te doen, je weet het niet....... hoop dat je gauw wat meer hoort!
Weet ik wel hoor...
Zo ben ik de week na het overlijden van moeder ook gewoon weer volledig aan het werk gegaan.. Dat vond ook iedereen raar, terwijl ik zoiets had van: "ik kan wel thuis in een leeg huis gaan zitten, maar wat schiet ik dáár nou mee op?"
Maar we kennen ze gewoon al langer dan vandaag en ze zijn gewoon een beetje vreemd.
Wij zijn niet de enige die dit vinden, zo dus ook meerdere vrienden en zelfs familie..Ze zijn dik twee jaar onze overburen en vrienden geweest, we komen bij elkaar op de verjaardagen, waren samen zwanger en we gingen later samen naar baby-zwemmen. Als wij naar zwemmen gingen carpoolden Michiel en de buurman, want beidden werken in dezelfde stad.
Ik heb mijn beste vriendin aan de buurman zijn broertje gekoppeld
(die via de verjaardagen en feestdagen ook onze vriend werd) en die zijn nu alweer een half jaar gelukkig getrouwd
De desbetreffende grootouders kennen we ook goed, en zo word het dus allemaal maar een ingewikkeld en complex verhaal...
Moraal van het verhaal: Ze zeggen en doen soms geen rare dingen... Ze
zijn gewoon een beetje vreemd..