quote:Op maandag 6 december 2004 20:44 schreef phluphy het volgende:
Syrena hou je ons wel op de HOOGTEover die date?
Hier blazen ze gewoon al een auto op met een lawinepijlquote:Op maandag 6 december 2004 20:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Begint dat gesodemieter nu al? Ik neem tenminste aan dat het vuurwerk was?
Goedkope Etos-mascara beste uit Kassa-test.quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef Kleintje het volgende:
Wat is tegenwoordig goede mascara?
Ik weet eigenlijk ook niet meer precies hoe het werkt eigenlijk, weet nog wel dat ik 2 jaar geleden vreselijk heb gelachen. Ik was natuurlijk formaat kamerolifant en we moesten regelmatig 2 stoelen opschuiven enzo, moest die hele tafel weer opzij geschoven worden want ik kon er niet langsquote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier blazen ze gewoon al een auto op met een lawinepijl
Hé, ik hoorde vanmorgen ook al iemand over dat kadootjesdobbelen, hoe werkt dat Karin?
Gave stoel LadySNijntje
![]()
Hey dat spel hebben wij afgelopen zaterdag gespeeld. Wij hebben alleen niet van stoel gewisseld, maar wel kado''tjes geruild en afgepakt enzo!quote:Op maandag 6 december 2004 21:26 schreef Karin het volgende:
Wij gaan met Kerst het dobbelspel spelen (je weet wel, allemaal kadootjes en dan dobbelen en dan moet je kadootjes doorgeven en stoelen verwisselen enz enz enz).
Wij hebben dat zo gespeeld met de dobbelstenen:quote:Op maandag 6 december 2004 21:35 schreef easy-going het volgende:
Hé, ik hoorde vanmorgen ook al iemand over dat kadootjesdobbelen, hoe werkt dat Karin?
quote:Op maandag 6 december 2004 21:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goedkope Etos-mascara beste uit Kassa-test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |