abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 11:32:16 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_23795380
Hier staat een kerstmuis op het raam

gezellig rewimo ik ben benieuwd wanneer wij weer eens met zn 4-en op een doordeweekse dag samen eten

ik klaag niet hoor, tis alleen enorm wennen zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23795426
Ik vind het knap dat jullie het zolang volhouden, ik zou dat niet kunnen. Vond 2jaar heen en weren genoeg voorlopigin de toekomst gaat Rick toch wel weer wat vaker in Amsterdam slapen, als het hier beter gaat
Ik vond met Rick idd die extra dagen ook altijd erg fijn. Nu is hij door mijn lichamelijke toestand bijna altijd hier en dan wen je toch wel snel aan dingen. Woensdag slaapt hij weer een nachtje in Amsterdam dus dan vinden we elkaar donderdag weer heel erg lief
pi_23796405
Mag ik ff me gal hier spuwen

Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doen Het ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Neeeeeee, want anders heb ik niks meer te doen straks
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit

Wat een geweldige samenwerking hier

Gatver
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 6 december 2004 @ 12:36:12 #79
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23796751
quote:
Op maandag 6 december 2004 09:59 schreef Spindizzy het volgende:
Eén feestdag down, two to go Vandaag begint het meest walgelijke gedeelte van het jaar En Taak heeft hetzelfde als dat Snoop van het weekend had, misselijk en hoofdpijn enzo.

* Spindizzy gaat een spelletje BG II opstarten en heel veel monsters afslachten. Murder Death Kill!

Kerst
Hack and slash your way to fortune woo-hooo
  maandag 6 december 2004 @ 12:37:18 #80
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23796771
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:

Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doen Het ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit

Gatver
he bah beaker niet echt collegiaal dus
  maandag 6 december 2004 @ 12:38:48 #81
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23796808
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:36 schreef Neva het volgende:

[..]

Hack and slash your way to fortune woo-hooo

Beaker: ga je toch lekker de hele dag zitten internetten. Laat die muts lekker der eigen zaakjes opknappen dan Er zijn ergere dingen dan niet werken
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 6 december 2004 @ 12:39:12 #82
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23796818
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Martineke het volgende:
wij hebben ook geen (grote) boom hoor, die neppert bij de bijenkorf vind ik wel prachtig om te zien, maar halen in deze toestand doek toch nie verder heb ik ook nog es 2 katten die ballen machtig interessant vinden en zijn t nie de ballen, dan zijn t wel de takjes van zon neppert

ik zet me mini fiber boompje wel weer

ben blij dude van woningbouw is net geweest, en als het goed is komt vandaag de tegelzetter al om die tegels te vervangen e.d. tis ong 4 m2 wat vervangen moet worden (is 1 wand) ik zei al "kan niet gelijk heel die wand, die ene m2 extra" rondom de wastafel is nog goed en de rest is bagger doe dan dat stukje ook t kan zijn dat de zetter het er mee aftikt en dan doet ie niet moeilijk om dat ook te vervangen fijn! t moet trouwens met gang, hij wil het niet op zn geweten hebben dat ik onder de douche sta en het glazuur eraf knapt, levensgevaarlijk naar t schijnt, fijn zo'n dude
wauw lekker snel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 12:52:56 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23797105
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:29 schreef Zabb het volgende:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, dan is het natuurlijk extra leuk om elkaar even te zien! Zijn jullie in de toekomst wel van plan om bij elkaar te gaan wonen? Ik hoop niet dat ik nu te persoonlijk ga?
Dat zit wel ergens vaag in de planning. Maar of dat concreet wordt, laat staan wanneer, is de vraag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 12:55:28 #84
13151 crew  Rewimo
pi_23797166
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:

Gatver
Geen werk hebben en wel op je werk moeten zitten is niet leuk. Gebeurt mij ook geregeld helaas.

Mous, zal zeker wel wennen zijn als je juist altijd gewend was om samen te zijn. Maakt Peet van die lange dagen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23797415
*zwaait*
Hallo, dit is een binnenvalpost! Ik ga niet bijlezen... geen zin in. Wel zin om bij te kletsen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 13:08:18 #86
13151 crew  Rewimo
pi_23797428
Hee Kleintje Hoe is het met je huisje?
pi_23797463
Rewimo... wil je please niet vloeken????
Ik wil er geen woord meer over horen!

Zal het kort toelichten: ik blij, ik vrijdag allemaal spullen regelen. Zaterdagochtend check ik mijn mail... het gaat niet door. Als huurder heb ik teveel rechten en ze kunnen het huis dan niet zomaar verkopen, ik heb rechten om daar te blijven wonen. Dus... ze hebben er vanaf gezien!
  maandag 6 december 2004 @ 13:10:27 #88
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23797478
EDIT: 'vloek' weggehaalt
  maandag 6 december 2004 @ 13:11:55 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23797515
Gatverdamme wat een rotstreek. Konden die sukkels dat niet van te voren bedenken
pi_23797558
Weet je spindizzy... ik was er gewoon ziek van. Maar 1 voordeel... heb zo'n fijn gesprek met vriendje gehad... het gaat weer stukken beter. We zullen het wel zien. Ik ben op mijn gemak op zoek naar wat anders... hebben geen haast. Hij weet helemaal niet of ie nog wel wil dat ik uit huis ga...
pi_23797567
ahneeee kleintje. waardeloos zeg!

succes met verder zoeken, en misschien geeft dit op zich al voldoende ruimte. maar ik hoop toch voor je dat je iets leuks vindt voor jezelf.
  maandag 6 december 2004 @ 13:15:35 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23797592
Nou, dat is dan wel weer oke
pi_23797610
Bix... het gaat bij mij gewoon nooit eens normaal.
Maar goed, denk maar dat iedereen dat krijgt wat ie aankan.
Ik word er weer sterker van.
Nog ff en dan ben ik de sterkste vrouw van de wereld

GENOEG EROVER! Nu leuke dingen!

Hoe was jullie Sinterklaas?
pi_23797653
Kleintje that sucks!

Ik ga dus maar fok!ken vandaag

Martineke, die tegels
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23797668
jij vloekt nu ook in spindizzy's ogen vrees ik.

maar zie voor mijn sinterklaas het sinterklaas-topic.
pi_23797717
Ja... ik vloek nu. Maar weet je... doet me ff niets!

hahaha... ik check net mijn e-mail van hotmail en ik zie gewoon een berichtje van een hele oude ex van toen ik nog op de mavo zat. Die was me tegengekomen op schoolbank.nl en was benieuwd hoe het met me was!
pi_23797725
Sinterklaas was leuk

as vrijdag hebben we weer kijkers voor ons huis! Hopelijk kopen ze het ook
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 13:30:00 #98
13151 crew  Rewimo
pi_23797905
Kleintje Wat een rotstreek!

Ik hoop voor je dat het uiteindelijk helemaal niet meer nodig is
pi_23797930

Ik heb net foto's gekeken in Sniterkaas topic
Heerlijk...

Verder nog leuke nieuwe roddels die ik heb gemist???
pi_23798008
Halloooooooooooo...........

Ik ben er ook weer eens..

Ik heb net een mailtje verstuurd naar de ouders (en grootouders) van het vriendinnetje van Wilyan omdat ik ze telefonisch niet kan bereiken.

Het enige wat ik tot nu toe weet is dat ze een kop kokendheet water/thee van het aanrecht over zich heen heeft getrokken, en dat ze op de brandwonden-afdeling in Grunn'n ligt.
Ze is verbrand vanuit/af haar nekje naar beneden tot zo ongeveer haar tepeltjes. Het schijnt dat ze zo dusdanig licht verbrand is (1e - 2e graads) dat ze er verder niks aan overhoud, behalve dan dat ze een kleur verschil in haar huidje zal hebben..

Ik hoop dat ze me snel terug bellen of mailen..
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')