quote:Op zondag 5 december 2004 12:12 schreef snoopy het volgende:
Het speeltuinbankje 172 ( OUD slowchat)
Ik zei hiervoor dus iets over lieve theemutsen enzo! Omdat Phluphy verliefd schijnt te zijn op de theemuts van Moussy die bij nader inzien een kat bleek. De theemuts dus, niet Moussy.
quote:Op zondag 5 december 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn weer thuisIk vroeg Christan me even te helpen opruimen, want opa en oma komen straks. Ja hoor zegt hij. Nu ligt er 3 kilo lego op de vloer
Bette Midlerquote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
E.T., ik heb dat met het liedje 'the rose' van ikweetnietmeerwie
Volgens mij blijft het altijd moeilijk
Dat was em ja, thanxquote:
Ik ook... het is vandaag alweer zes jaar geleden dat mijn beste vriend zelfmoord pleegde, ik heb hier een kaarsje branden en straks zet ik 'Friends' van Close II you even aan werd op zijn begrafenis gespeeld... de tijd gaat zo snel, soms lijkt het nog maar zo kort geleden..........quote:Deze werd op de crematie van mn opa gedraaid, maar Ik heb het ondertussen wel met meer liedjes....
Dacht het wel, weet alleen niet waar die zit (en of het een Aldi is, haal die twee vaak door elkaar). Alkmaar heeft er zo in zo wel ééntje . . .quote:Op zondag 5 december 2004 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand of er in Beverwijk een Lidl is, en zo ja, waar?
ja vind ik echt zonde, maar goed het geeft ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt martineke. het loopt hier regelmatig door elkaar.
Nee die wil juist niet. En de Lidl staat niet in het telefoonboek.quote:Op zondag 5 december 2004 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
probeer eens of dit lukt:
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.s.s.index
Kan me zoiets voorstellen . . .quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
We zijn weer thuis. Het gaat wat beter met Noca. Maar eerlijk waar, ik ben volledig van de kaart geweest. Dit was niet leuk meer. Die jongen is echt zo ziek geweest. En ik kon het er even niet meer bij hebben, raakte volledig de weg kwijt, kon geen contact meer met hem maken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, hij is weer van bed enzo. Vanmiddag nog Sniklaas gevierd. Was erg leuk, we zijn flink verwend, vooral met gezellige dingen voor in huis. We moeten allebei nog flink rusten want ook bij mij heeft het erin gehakt. Echt ik ben heus wel iets gewend, maar dit was echt heeel eng!!!
Ik heb het hele jaar door lichtjes en kaarsjes aanquote:Op maandag 6 december 2004 10:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier komt ook een nepboom, met als grootste attractie de chocoladekerstkransjesIk vind het wel gezellig, lekker lichtjes en kaarsjes aan. Christan heeft al een (vrij lelijke) kameel en een olifant gekregen voor in de kerstboom van oma.
Hack and slash your way to fortune woo-hoooquote:Op maandag 6 december 2004 09:59 schreef Spindizzy het volgende:
Eén feestdag down,two
to
go
![]()
![]()
Vandaag begint het meest walgelijke gedeelte van het jaar
En Taak heeft hetzelfde als dat Snoop van het weekend had, misselijk en hoofdpijn enzo.
* Spindizzy gaat een spelletje BG II opstarten en heel veel monsters afslachten. Murder Death Kill!Kerst
he bah beakerquote:Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:Mag ik ff me gal hier spuwen
Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doenHet ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Neeeeeee, want anders heb ik niks meer te doen straks![]()
![]()
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit
Wat een geweldige samenwerking hier![]()
Gatver
quote:Op maandag 6 december 2004 12:36 schreef Neva het volgende:
[..]
Hack and slash your way to fortune woo-hooo
wauw lekker snelquote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Martineke het volgende:
wij hebben ook geen (grote) boom hoor, die neppert bij de bijenkorf vind ik wel prachtig om te zien, maar halen in deze toestand doek toch nieverder heb ik ook nog es 2 katten die ballen machtig interessant vinden
en zijn t nie de ballen, dan zijn t wel de takjes van zon neppert
![]()
ik zet me mini fiber boompje wel weer
ben blijdude van woningbouw is net geweest, en als het goed is komt vandaag de tegelzetter al om die tegels te vervangen e.d. tis ong 4 m2 wat vervangen moet worden (is 1 wand) ik zei al "kan niet gelijk heel die wand, die ene m2 extra" rondom de wastafel is nog goed en de rest is bagger
doe dan dat stukje ook
t kan zijn dat de zetter het er mee aftikt en dan doet ie niet moeilijk om dat ook te vervangen
fijn! t moet trouwens met gang, hij wil het niet op zn geweten hebben dat ik onder de douche sta en het glazuur eraf knapt, levensgevaarlijk naar t schijnt, fijn zo'n dude
Dat zit wel ergens vaag in de planning. Maar of dat concreet wordt, laat staan wanneer, is de vraagquote:Op maandag 6 december 2004 11:29 schreef Zabb het volgende:
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, dan is het natuurlijk extra leuk om elkaar even te zien! Zijn jullie in de toekomst wel van plan om bij elkaar te gaan wonen? Ik hoop niet dat ik nu te persoonlijk ga?![]()
Geen werk hebben en wel op je werk moeten zitten is niet leuk. Gebeurt mij ook geregeld helaas.quote:Op maandag 6 december 2004 12:20 schreef Beaker het volgende:Mag ik ff me gal hier spuwen
Het is op mijn werk zo rustig dat ik heel de morgen al geen ruk te doenHet ziet er niet naar uit dat het vandaag of de komende weken nog druk gaat worden!
Bij mijn collega ligt het bureau vol met stapels werk, dus ik vraag kan ik wat van je overnemen?
Neeeeeee, want anders heb ik niks meer te doen straks![]()
![]()
Ik heb pojandorie heel de morgen zooi van andere collega's opgeruimd en dan krijg je dit
Wat een geweldige samenwerking hier![]()
Gatver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |