quote:Op zondag 5 december 2004 12:12 schreef snoopy het volgende:
Het speeltuinbankje 172 ( OUD slowchat)
Ik zei hiervoor dus iets over lieve theemutsen enzo! Omdat Phluphy verliefd schijnt te zijn op de theemuts van Moussy die bij nader inzien een kat bleek. De theemuts dus, niet Moussy.
quote:Op zondag 5 december 2004 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn weer thuisIk vroeg Christan me even te helpen opruimen, want opa en oma komen straks. Ja hoor zegt hij. Nu ligt er 3 kilo lego op de vloer
Bette Midlerquote:Op zondag 5 december 2004 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
E.T., ik heb dat met het liedje 'the rose' van ikweetnietmeerwie
Volgens mij blijft het altijd moeilijk
Dat was em ja, thanxquote:
Ik ook... het is vandaag alweer zes jaar geleden dat mijn beste vriend zelfmoord pleegde, ik heb hier een kaarsje branden en straks zet ik 'Friends' van Close II you even aan werd op zijn begrafenis gespeeld... de tijd gaat zo snel, soms lijkt het nog maar zo kort geleden..........quote:Deze werd op de crematie van mn opa gedraaid, maar Ik heb het ondertussen wel met meer liedjes....
Dacht het wel, weet alleen niet waar die zit (en of het een Aldi is, haal die twee vaak door elkaar). Alkmaar heeft er zo in zo wel ééntje . . .quote:Op zondag 5 december 2004 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand of er in Beverwijk een Lidl is, en zo ja, waar?
ja vind ik echt zonde, maar goed het geeft ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik begrijp wat je bedoelt martineke. het loopt hier regelmatig door elkaar.
Nee die wil juist niet. En de Lidl staat niet in het telefoonboek.quote:Op zondag 5 december 2004 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
probeer eens of dit lukt:
http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.s.s.index
Kan me zoiets voorstellen . . .quote:Op zondag 5 december 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
We zijn weer thuis. Het gaat wat beter met Noca. Maar eerlijk waar, ik ben volledig van de kaart geweest. Dit was niet leuk meer. Die jongen is echt zo ziek geweest. En ik kon het er even niet meer bij hebben, raakte volledig de weg kwijt, kon geen contact meer met hem maken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter, hij is weer van bed enzo. Vanmiddag nog Sniklaas gevierd. Was erg leuk, we zijn flink verwend, vooral met gezellige dingen voor in huis. We moeten allebei nog flink rusten want ook bij mij heeft het erin gehakt. Echt ik ben heus wel iets gewend, maar dit was echt heeel eng!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |