je schilderij met sneeuw?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef kozakken het volgende:
-jaloersmodus aan- oh, wil ik ook!! -jaloermodus uit-
Je knutselt errug leuk mous!

quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
merry christmas?

Ik vind dat ik het recht heb als FEEst-mod dat jij mij verteld hoe je dat toch doet allemaal.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
ik moet nog ff verder klooien, hij moet mooier
dit is de schuld van een fokkerdie heeft mij psp 9 met allerlei toeters en bellen gegeven

En vergeet niet Peregrin Took.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:35 schreef Neva het volgende:
[..]neej :p
van merry en pippin van lotr.. volledige naam meriadoc brandybuck![]()

wij gaan hem zaterdag kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 15:46 schreef dutchie het volgende:
[..]
En vergeet niet Peregrin Took.
"Fool of a Took!"
* dutchie is ook een enorme LOTR-fan.![]()
Lees momenteel de "Nagelaten vertellingen" van Tolkien, waarin hij nog dieper op de Midden-aarde mythologie ingaat.![]()
En ik wacht met smart op de EE van ROTK.

ik weinig geduld?quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.

FOK past zich aan aan jouquote:

ehm... ga jij deze morgen ook aan mij geven???quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
ik moet nog ff verder klooien, hij moet mooier
dit is de schuld van een fokkerdie heeft mij psp 9 met allerlei toeters en bellen gegeven

http://www.jasc.com/products/?quote:Op dinsdag 7 december 2004 18:32 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ehm... ga jij deze morgen ook aan mij geven???

Rewimo

Rewimo

Kozakken, ik heb eigenlijk nog niet gelezen of je al reactie hebt gehad maaruh in het het topic special feestdagen Kerst- Oud & Nieuwicoontjes, klaar terwijl u wacht Deel 5 maken ze hem zo voor je gewoon even erbij vermelden wat je wensen zijn ...erg leukquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:40 schreef kozakken het volgende:
-jaloersmodus aan- oh, wil ik ook!! -jaloermodus uit-
Je knutselt errug leuk mous!

Ik zei toch dat het verslavend wasquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Maar euhm, ik ben weer over mn grofvuil drempel gegaan![]()

quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:54 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het verslavend was

ja écht hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 00:05 schreef danosa het volgende:
Je meent het!
Daar hebben we koninginnedag toch voor?

ja maar wie?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:12 schreef danosa het volgende:
Jemig wat zonde zeg! En het is niet kapot??? Dan moet je het er echt uithalen. Daar kan je een ander weer plezier mee doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |