abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2004 @ 23:22:29 #51
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23788644
Wat zijn die kleintjes toch heeerlijk verwend en die gezichtje van spanning en blijdschap wat lief
pi_23788916
Heel erg leuk om al die blije kids te zien, en wat een ENORME bergen speelgoed
Leuk feest is het eigenlijk ook he.

Lara is echt helemaal weg van haar stofzuiger, alleen wordt iedereen kierewiet van het gezoem
Gisteravond heeft ze hem dus gekregen, en ze sleept hem de hele dag met haar mee. Wel ontzettend grappig, ik had niet gedacht dat ie zó in de smaak zou vallen!
Screw them.
We're going home.
pi_23789076
Hier nog een paar fotootjes van ons:

Lara 's morgens, haar mijter draagt ze consequent verkeerd om:

Wat een bult pakjes

Britt en Romée kijken ook maar even, misschien zit er wat leuks tussen:

Lara krijgt haar allereerste eerste pop

Voor Britt en Romée kan de avond niet meer kapot, ze hebben een Opmaakpop!!
Wij hebben dus (zaten aan de overkant) de hele avond tegen de achterkanten van die dozen gekeken. Zodra ze een ander pakje hadden uitgepakt nestelden ze zich weer op de bank om lekker tegen elkaar aan verliefd naar de opmaakpop te kijken

Screw them.
We're going home.
pi_23789773
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:44 schreef CarOnline het volgende:

Voor Britt en Romée kan de avond niet meer kapot, ze hebben een Opmaakpop!!
Wij hebben dus (zaten aan de overkant) de hele avond tegen de achterkanten van die dozen gekeken. Zodra ze een ander pakje hadden uitgepakt nestelden ze zich weer op de bank om lekker tegen elkaar aan verliefd naar de opmaakpop te kijken

[afbeelding]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 06:54:17 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23792706
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
Als ik dit zo zie, dan ben ik er dit jaar maar bekaaid van afgekomen. Het enige wat ik kreeg was wat geld een plafonére (sp?) voor boven m'n keuken . . .

* breaks down in uncontrollable sobbing *
Had je maar braver moeten zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 december 2004 @ 08:06:58 #56
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23792935
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
Als ik dit zo zie, dan ben ik er dit jaar maar bekaaid van afgekomen. Het enige wat ik kreeg was wat geld een plafonére (sp?) voor boven m'n keuken . . .

* breaks down in uncontrollable sobbing *
dan heb je het nog beter gehad dan ik

ik kreeg helemaal niets, alleen een chocoladelettertje

Ik ben vast een grote bengel
patat ftw :)
  maandag 6 december 2004 @ 08:10:27 #57
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23792953
hehe Britt en Romee en die opmaakpop... leuk!
al die kindertjes zijn schattig trouwens op die foto's...
patat ftw :)
pi_23793448
Een buurman van mij speelt ieder jaar voor Sint en ik had hem gevraagd even langs te komen voor een foto maar de Sint had het erg druk dit jaar met al die lieve kindjes en was Morgaine dus vergeten. Maar toch had de beste Sint cadeautjes achtergelaten voor haar waar we helaas geen foto's van hebben. We hebben het namelijk gefilmd. 'S middags kwamen haar overgrootouders even op visite want de Sint had daar ook een pakje afgegeven, een felgekleurde plastic auto waar je blokken in kan doen en die je voor kan trekken van het merk Smooby (?). Daar heeft ze zelf het papier van afgescheurd (lees: Morgaine hield het papier vast en papa trok er aan). 'S avond had de Sint ook nog eens een berg cadeau's liggen voor mama, papa, oma en opa en oom en tante (we doen aan lootjes trekken) en natuurlijk ook weer voor Morgaine. Haar buit: een compleet nieuwe garderobe in maat 74, lederen bobux sloffen, ee loopfiets van nijntje, en van Fisherprice een koektrommel met blokken, een muziekding voor in de box (activity centre volgens mij, in ieder geval geen mobile) en een bos sleutels met geluid. En ze heeft de eerste twee cadeau's meegekregen daarna was ze in slaap gevallen en pas na het uitpakken van alle cadeaus werd ze wakker.
  maandag 6 december 2004 @ 10:01:17 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23793883
Maria heeft veel leuke dingetjes gekregen! En ook.... een armbandje met haar naam !

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23794133
na de grootste schrik overleefd te hebben, voorzichtig bij de deur maar eens kijken. En ja hoor sint doet ookons huisje aan dit jaar. Met wel 2 zakken!

Voorzichtig werd het eerste pakje losgemaakt: OPTUTTERTJES!

Pakje twee werd met veel enthousiastme een stuk sneller opengemaakt: een lekkere dikke pyjama

De smaak zit er goed in en pakje 4 is zo open; een dekbedovertrek van jip & janneke!

pakje 5 volgt: een beker voor d'r tandenborstel en sokken (wederom jip & janneke)

En toen kwam:

Jayden heb een knisperboekje, een knuffie, ook een pyjama, stapelblokken en een 'rammelaar achtig iets' gekregen.
Kortom superverwend zijn ze.
  maandag 6 december 2004 @ 10:24:04 #61
103793 kozakken
Living the life
pi_23794212
Onze Sinterklaas hebben we met mijn ouders en zus & man gevierd bij mijn zus in Zaandam.
Daar gingen we met een auto volgeladen op weg. Opa en oma, papa en mama en Jonne gepropt in een auto waarin Jonne toch het meest comfortabel lag.

Pakjes gingen een beetje langs hem heen. Glimmend inpakpapier was de hit en gelukkig het hoofd op poten ook! (knisperboekje van tante was ook bijzonder snel nat van het proeven)

De cadeaus!!!

Jonne met mijn zus. Hmmm... hoe zit dat met al dat papier?? (de blokkenkar zat trouwens ook nog mooi in een kartonnen doos.

En toen liepen Sinterklaas en zwarte Piet opeens voorbij. FOTO!!!

Die baard he.. Mag ik daar eens aan trekken..?? (zie je Jonne denken)

Spelen in de proviorische box met nieuw gekregen buit!

Vestje gekregen van opa en oma. Past al heel goed. Mouwen een paar keer omslaan..

Alle buit!! Met bijzonder blije mama met de Mashimarotas voor 't sporten
Rupsje nooitgenoeg is een hit dit jaar, als ik alle foto's zo zie! Oh ja, dat ingepakte ding is een fietsstuurtje voor Jonne.
  maandag 6 december 2004 @ 10:30:46 #62
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23794323
Rupsje Nooitgenoeg is altijd een hit
pi_23794364
Gisteren gingen wij op bezoek bij mijn vader.. Bleek dat Sinterklaas daar ook gestopt was

lekker cadeautjes uitpakken lees:"lekker op de pakjes kluiven

My First TV

ik ben wel erg verwend hoor

Later gingen we naar mijn moeders kant van de familie.

Kijk eens: een chocladeletter

ik kan niet wachten om eraan te beginnen

Ze heeft nog veeeeeeeeel meer dingen gekregen, nl. badeendjes, 2 setjes kleding, mooie leren slofjes, een kerstsok , een pyama, een nachtlampje....
pi_23794502
Brit en Romee met die poppen Die foto laat ik niet aan bo zien

Wat een schattig pakje heeft Amber aan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 december 2004 @ 11:07:59 #65
13151 crew  Rewimo
pi_23794984
Amber, je hebt er een kleur van

Wat geweldig al die foto's!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23795142
Maria dat armbandje is zo lief had Djen vroeger ook
Amber kluiven is leuker dan uitpakken he?
Alicia en Jayden jullie zijn ook verwend. En Alicia wat zit je haar leuk!!!!
Jonne ook al van die leuke kadootjes
pi_23798777
Wat een heerlijk topic
Wat zijn alle kinderen verwend Sinterklaas was vrijdag bij de oppas van Dylan en daar heeft hij ook kadootjes gekregen. Een zachte bal van Nijntje, een sleutelbos met geluidjes en een leuk boekje met schuifjes waardoor de plaatjes bewegen. Gisteren bij mijn ouders heeft hij een grote kubus gehad, waar op elke zijde andere speeldingen zitten. We waren niet van plan om aan Sinterklaas te doen, maar onverwachtse kadootjes zijn altijd leuk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 15:22:00 #68
43556 miss_dynastie
pi_23800112
Wat een gezellige foto's
  FOK!fossiel maandag 6 december 2004 @ 22:13:29 #69
2628 Karin
pi_23808221
Wat een leuke foto's. Wat zijn alle kinderen schaamteloos verwend! Bo kijkt echt superblij naar haar Nijntje. Hahahaha en die meiden met hun opmaakpop, ik zie het helemaal voor me.

Hier de totaalscore van Bram dit jaar. Ook weer veel te veel, het was maar goed dat wij maar een paar kleine dingetjes gekocht hebben.

De badpret valt wel heel erg in de smaak.
  † In Memoriam † maandag 6 december 2004 @ 22:18:03 #70
81992 Githa
pi_23808305
Ik kan de foto's niet zien karin ik weet niet of dat aan mijn pc ligt ?
  FOK!fossiel maandag 6 december 2004 @ 22:20:46 #71
2628 Karin
pi_23808361
Nee ligt niet aan jou. Helaas is er weer teveel dataverkeer op mijn pagina geweest Morgen moeten ze het weer doen.
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:50:21 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23816783
Jeetje wat leuk allemaal zeg! En Bram wat hebben ze een subtiele foto van jou gemaakt in je bad Tobias kon er nog meer bij? Wat moet jij de komende jaren nog vragen zeg? Alicia wat een groot poppenhuis! Bo of Janneke wat hebben jullie van Cotoons gekregen? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar. En Marietje mooi hoor met je armbandje
pi_23817012
volgens mij is het de auto luchtbel
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 december 2004 @ 11:04:51 #74
13151 crew  Rewimo
pi_23817040
Wat een leuk badspeelgoed is dat, Bram!
pi_23817498
Luchtbel wat is catoons? Ze heeft wel een vormenauto van Smoby gehad als je die bedoeld?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:53:37 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23818979
Jessie dit zijn Cotoons

En ik dacht ergens helemaal achteraan op de foto's een doosje daarvan te zien? Maar ik denk dat het de auto is
pi_23822186
Ja dat klopt ze heeft die vormen auto gekregen Janneke)
En t grappige is. We komen net bij mijn oma vandaan. En daar krijgt ze dus een grote doos met erop Cotoons. Ik moest lachen en aan je denken Leuk joh blokken die je kan stapelen vormpjes in kan doen, een puzzel mee kan leggen. Heel leuk spul.
(leuker als die auto, die gammel is, schroefjes missen aan de onderkant en scherp is als je je handje erin wilt steken om de blokjes eruit te pakken)
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 december 2004 @ 21:34:07 #78
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23822405
Zo ik heb eindelijk een keuze kunnen maken

sinterklaas bij omaen opa

hier heb ik een mooie bob rugzak gekregen

mooie horloge heb ik aan he die heeft sinterklaas bij mijn andere oma en opa gebracht

en lekker spongebob douchegel ruikt ook lekker

en een gereedsscahps koffer kan ik papa helpen met klussen

en na het eten hoorde ik kloppen en toen durfde ik eerst niet naar de gang papa en mama gingen mee en toen stonden er ineens cadeautjes

ik vind het heel spannend

Wow een pongebob pyama en kyllian zei VET COOL

das echt leuk speelgoed

de buit maar er staat niet alles op

zo dit vind ik wel heel erg leuk

ik kan ook al heel goed poeteren
pi_23822475
Wat een geweldige bril !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_23822506
Zo wat is iedereen verwend zeg, ik zie ook allemaal cadeaus die Sint ook bij Chiara heeft achter gelaten, grappig is dat!

Hier ons avondje: Pakjesavond bij oma thuis
Chiara kijkt adembenemend naar het Sinterklaasjournaal, hier weet ze nog niet dat de pieten al in de straat zijn met cadeautjes voor Chiara, papa, mama en oma...

Na enorm veel kabaal staan er zakken vol cadeaus in de gang, waar komt dat nou vandaan?! En waarom liet Piet zich nou niet even zien?!

Oma en papa pakken de tassen uit en ik kijk ondertussen naar de enorme hoeveelheid cadeaus!

Niet alles is voor mij, dit pakje is voor oma.

Maar er is genoeg voor mij, tussen het uitpakken door speel ik lekker met mijn cadeautjes!

Dit is wel een van mijn favoriete cadeaus, ik kan met een hamer lekker hard op de ballen slaan, dat vind ik erg leuk!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 00:06:06 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_23824474
het blijft leuk om naar die gespannen smoeltjes te kijken he

Ik zie net op de site van school een paar fotootjes staan waar René op staat

Swingen met Piet

Deze is gewoon leuk
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:28:49 #82
13151 crew  Rewimo
pi_23826882
Kyllian en Chiara, jullie zijn ook lekker verwend

Leuke foto's Mous, die onderste is echt grappig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 08:42:29 #83
13151 crew  Rewimo
pi_23826971
Je brengt me op een idee, even gekeken naar de foto's van Christans school

De aankomst met links een halve Christan en een halve oma

Met zijn allen in de patio

Flatteuze foto van Sint

En op de foto's van de klas staat Christan helemaal niet
Waarschijnlijk ver uit de buurt van Sint gebleven. En geef 'm eens ongelijk

Edit: Toch gevonden. En hij zit zowat naast de Sint (helemaal links)

[ Bericht 14% gewijzigd door Rewimo op 08-12-2004 19:58:09 ]
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 09:32:04 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_23827453
doen het niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 10:43:18 #85
13151 crew  Rewimo
pi_23828345
Sjips, daarstraks wel. Zal ze vanavond wel even op onze eigen server smijten.
pi_23832600
He he...
Eindelijk staan de foto's op de goede plek...

Zaterdag, half acht was de afgesproken tijd dat iedereen bij opa en oma ruim aanwezig zou zijn.
Zodat we direkt de pakjes uit konden pakken en dat daarna Wilyan meteen op bed kon..
Een zekere oom en tante vonden het dus nodig om op het laatste moment te vermelden dat ze een half uur later kwamen.. (om half acht belden ze dat ze nét uit Lemmer wegreden!)
(Excuus: Ja we moesten nog uit Brabant komen, en het regende en het was zóóó mistig..) Ja, stelletje *^%@!!#$, dat werd al twee dagen in elk nieuws-, weer- en anwb-bericht gemeld.
Wat ze er niet bij vertellen is dat ze nog rustig in Lemmer -waar de ouders van de oom wonen- nog even lekker chinees hebben gegeten en gewoon te laat weg zijn gegaan.

Waardoor Wilyan dus niet alle pakjes kon uitpakken omdat hij van slaap compleet instorte...
De volgende dag moest Wilyan wéér op de oom en tante wachten om de overgebleven pakjes uit te pakken, omdat ze zo nodig moesten uitslapen...
En bedankt, van je familie moet je het hebben..

Stiekum al wat cadeautjes uitgepakt...
"Wa's dit nou?"

Oooooh een badeend!

Oom en tante dan toch ein-duh-luk aanwezig..
"Yeah, ik mag! Dan nu eerst dat grote pak open maken!"

"Ooooooooh, een hele grote vrachtauto!"

Een gedeelte van de buit

• Een WADER Baby-truck. (de gekleurde)
  • Een behoorlijk grote WADER-truck. (de geel-zwarte)
  • Het grote Rupsje Nooitgenoeg prentenboek van Eric Carle.
  • Het spinnetje wat het te druk had-boekje van Eric Carle.
  • Het boekje: Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.
  • Een kleine chocoladeletter W
  • Een DUPLO politie-auto-dingetje
  • Een houten puzzelplaat.
  • Een badeenden-douche-kop-sproeier
  • Een Mepal-Sesamstraat setje voor thuis(beker, bord en bestekje) (staat in de vaatwasser)

Wat voor bij Opa en Oma is: (en daar ook nog staat)
  • Badeendjes
  • Een Wader-boot
  • Een Mepal-Sesamstraat setje voor bij Opa en Oma (bordje en bestekje)

De badeenden-douche-kop-sproeier

[ Bericht 1% gewijzigd door Jonnetje op 08-12-2004 14:47:04 ]
  • W ~ H ~ T
      woensdag 8 december 2004 @ 19:52:41 #87
    37478 Luchtbel
    Memories in progress
    pi_23839216
    Wat is een 'De badeenden-douche-kop-sproeier' ?

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben Jonnetje
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 19:55:19 #88
    13151 crew  Rewimo
    pi_23839274
    Wilyan, wat ben je lekker verwend jochie
    pi_23839299
    Die douchekop is gaaf!!!!!!!! ik had hem ook gezien, maar weet niet meer waar
      † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:05:04 #90
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_23839543
    blokker
      woensdag 8 december 2004 @ 20:34:46 #91
    24361 Neva
    Mania lovin'
    pi_23839830
    die sint als je die snachts tegen komt schijt je ook 7 kleuren
      woensdag 8 december 2004 @ 20:35:47 #92
    73004 Oxymoron
    zoekt rust en ruimte
    pi_23839851
    Ik heb ook sinterklaas gevierd. Vroeger, toen ik jonger was, was het altijd een rampenplan. Maar nu gaat het al iets beter. Ik heb maar 3 foto's die ik hier wil laten zien. Er staat geen kind op maar omdat ik de laatste tijd vooral in OUD post doe ik het hier maar.

We deden het dobbelsteenspel:

Mijn lievelingsoom was er ook (ik zit rechts op de foto):

Na een halfuur was ik het zat (en moe) en ging ik met mijn ''buit'' spelen (een punnikpoppetje, want ik punnik heel graag vanalles in elkaar):
    Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
    OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2004 @ 22:35:02 #93
    13151 crew  Rewimo
    pi_23843211
    Leuk om foto's van jou te zien, Oxy (heb je kooktopic gevolgd ).
      donderdag 9 december 2004 @ 10:24:40 #94
    103793 kozakken
    Living the life
    pi_23849969
    Oxy, Leuke foto's hoor! (en heel leuk om jou in het eggie te zien.) Post je nog eens een keer in het crea-topic iets van je punnik creaties?
    enne....
    kyllian , ik wil ook zo'n pyama!
    Chiara, het Sinterklaasjournaal was echt leuk he
    René, grote meid
    Christan, je had wel een echte hulpsinterklaas op school hoor!
    Wilyan, alweer een rupsje nooitgenoeg!!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2004 @ 10:44:28 #95
    13151 crew  Rewimo
    pi_23850277
    Christan heeft die kralenset van Rupsje Nooitgenoeg. Hij is pas één keer over de vloer gegaan De ketting die hij gemaakt heeft wordt wel veel gedragen
      † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:08:25 #96
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_23850698
    volgens mij heeft kyllian dezelfde spongebobpyjama als luca (zeeman?)
    valt die bij hem ook zo groot?
      † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 11:10:11 #97
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_23850739
    oxy leuk je eens in het echt te zien! ik heb vroeger ook gepunnikt, maar ik vond het altijd zo langzaam gaan!
      donderdag 9 december 2004 @ 12:03:53 #98
    73004 Oxymoron
    zoekt rust en ruimte
    pi_23851768
    Lady-wrb: ik vind ook dat punniken erg langzaam gaat. Om een sjaal te maken heb je minstens 40 draden van 1.60 m nodig. Ik ben nu een nieuwe sjaal aan het maken en heb nog maar 3 draden.
    Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
    OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
      † In Memoriam † donderdag 9 december 2004 @ 12:48:47 #99
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_23852584
    nou als je dat ding op 5 december hebt gekregen en je hebt nu al 3 draden van 1.60 gaat het toch niet zo langzaam?
    pi_23852735
    tenzij hij er dag en nacht mee bezig is geweest lady-wrb.

ik was nog vergeten te zeggen hoe leuk ik al die verslagen en foto's vind. bijv. stoer hoor cas in dat restaurant en ik pieste zowat in m'n broek van 't lachen bij de opmaakpoppen van 'de olijke tweeling'.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')