Vind je jezelf nu ook niet een beetje sneu?quote:Topic gaat dicht vanwege trollende topictitel en een Ajacied mag een nieuwe openen.
Het is toch redelijk normaal dat een Ajacied het Ajac-topic opent...?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu ook niet een beetje sneu?
Hmmsz.. ik wist niet dat het een "niet-ajacied" was, maar goed.. ik stoor me niet zo veel aan zo'n titel... De echte supporters weten wel beterquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is toch redelijk normaal dat een Ajacied het Ajac-topic opent...?
neequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Is het al zeker dat die Rosenberg komt?
Ach ja... MM is een beetje geoberdeerd door hem geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Beetje voorbarige topic-titel dan.
ik heb het ff gemist... wat?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
zijn ze dronken bij studiosport of zo
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
zijn ze dronken bij studiosport of zo
Geen ome Leo dus.quote:Beenhakker geen kandidaat bij Ajax
AMSTERDAM - Zelf wilde hij wel, maar Ajax ziet in Leo Beenhakker niet de ideale kandidaat om Louis van Gaal op te volgen als technisch directeur van Ajax. De Amsterdammers maakten vrijdag op de aandeelhoudersvergadering bekend dat de nieuwe technische man een directiefunctie krijgt.
Volgens algemeen directeur Arie van Eijden hoeft Beenhakker, die in het verleden de functie al bekleedde, niet te rekenen op een telefoontje uit Amsterdam. "Ik heb Leo een aantal weken geleden al gezegd dat dat niet tot de mogelijkheden behoort", aldus Van Eijden op RTV Noord-Holland.
Vonk heeft inderdaad een beetje de capriolen die Lobont ook wel eens had. Iets eerder de bal wegtrappen zou af en toe geen kwaad kunnen.quote:Zenuwachtig door capriolen van Vonk
Tevredenheid over het resultaat, maar niet over het spel. Ronald Koeman had weinig tijd voor oogcontact met zijn broer aan de zijlijn, want hij moest zijn team constant bijsturen.
Eén van de spelers die het niet goed deed volgens Koeman is keeper Hans Vonk, maar de doelman zelf is zich van geen kwaad bewust. Onlangs beweerde Vonk dat keepen bij Ajax eigenlijk heel gemakkelijk was, maar gisteravond was daar weinig van te merken.
Het is nog afwachten of Vonk zijn aanvallende manier van keepen ook woensdag tegen Bayern in de praktijk zal brengen.
En dat kon je niet kwijt in het topic over hem en zijn record?quote:
Nee, want daar kwamen de Ajacieden niet meer omdat ze baalden van dat verbroken recordquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat kon je niet kwijt in het topic over hem en zijn record?
De cameraman flikkerde bijna op z'n bek geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:06 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat was er nou bij Studio Sport?
loek flikker toch een keer op loser. Mensen die zeggen dat ze feyenoorder zjin, maar meer aandacht schenken aan ons aller AFC Ajax moeten gewoon opzouten en lekker naar die breezer forumpjes gaan. Dat gehuil en getroll de hele tijd. Hou je dan op zn minst bij je eigen topicjequote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
[..]
Nee, want daar kwamen de Ajacieden niet meer omdat ze baalden van dat verbroken record
Niks mis met de reactie van Stuy, hij baalde heel erg zoals je zag, bloedfanatiek. En ja, natuurlijk flap je er dan even uit dat Gomes het nog niet in zijn eentje heeft gehaald.quote:Op zondag 5 december 2004 10:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niks kneus gewoon arrogant zoals het hoort![]()
![]()
Ja precies.. eigenlijk heeft Stuy nog gewoon het record. PSV heeft het record van Ajax gebroken, maar Gomes of Zoetebier niet het record van Stuyquote:Op zondag 5 december 2004 11:54 schreef Vince_ven het volgende:
[..]
Niks mis met de reactie van Stuy, hij baalde heel erg zoals je zag, bloedfanatiek. En ja, natuurlijk flap je er dan even uit dat Gomes het nog niet in zijn eentje heeft gehaald.
Ja zo kun je het ook bekijkenquote:Op zondag 5 december 2004 12:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja precies.. eigenlijk heeft Stuy nog gewoon het record. PSV heeft het record van Ajax gebroken, maar Gomes of Zoetebier niet het record van Stuy![]()
Toch zou ik het niet raar vinden wanneer Stekelenburg nog keept voor de winterstop.quote:Op zondag 5 december 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Vonk tot de winterstop op doel houden. Sowieso in die laatste paar duels niet veel meer wisselen, alleen Babel in de basis en verder zo houden. Even vastigheid, het gaat nu goed redelijk. Dan op trainingskamp weer bouwen en kneden.
Sneu voor die jongen. Moet ie nu nog maar zien of hij nog ergens een contract kan krijgen na 9 maanden niet gevoetbald te hebben. Maakte hij niet ooit een schitterend doelpunt met Ajax 2 in de Amstel Cup ?quote:5/12/2004 - Persoonlijk drama Robin Muller van Moppes
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: Almeernieuws
Net nu Robin Muller van Moppes zichzelf zo sterk ontwikkelt, bleef afgelopen donderdag in de laatste minuut van een trainingspartijtje zijn linkerbeen vast staan in het kunstgras, met als resultaat, afgescheurde kruisbanden van zijn knie. Het herstel kost een maand of acht. "Op zijn vroegst sta ik pas over tien maanden weer fit op het veld," vertelde een erg teleurgestelde Robin. Dit seizoen komt de talentvolle speler, die bij Ajax een contract heeft dat komende zomer afloopt, helaas niet meer in actie.
nou wat is dat ongelofelijk mooiquote:Op maandag 6 december 2004 09:38 schreef Dos37 het volgende:
Wat ik ook mooi vind is hoe Trabelsi zich weer ontwikkeld
Hahahaquote:Record leuk tijdverdrijf voor de fans
Guus Hiddink vond het slechts folklore en wilde er eigenlijk geen aandacht aan besteden. Winst was voor hem veel belangrijker. Voor de fans was het leuk tijdverdrijf. In de 63ste minuut in het duel tegen De Graafschap was het eredivisie record zonder tegentreffers zover. In het uitvak werd er afgeteld waarna Gomes beide vuisten naar de meegereisde aanhang balde. Tot zichtbare vreugde van doelman Gomes vierden de aanwezige supporters van PSV het record met vuurwerk en luid gezang. Na de muzikale ode voor Gomes en de rest van de ploeg scandeerden de fans eveneens de naam van Zoetebier. Omdat het record van Ajax afgepakt werd, was er ook nog 'Are you watching Amsterdam' te horen.
Tsja de spreekkoren van menig club zijn nu niet echt origineel te noemen.quote:Op maandag 6 december 2004 11:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Dat hoor je bijna iedere week
Hier hetzelfde... Als we in de zomerstop dan maar een flinke zak geld ovor hem mogen vangen..quote:Op maandag 6 december 2004 11:52 schreef JaWi het volgende:
Trabelsi speelt inderdaad wel goed, maar ik blijf een dubbel gevoel bij hem houden.
Ajax is voor hem waarschijnlijk zomaar een club. Hij is niet naar Europa gekomen met het idee dat hij bij Ajax aan de top zit. Nee hij wil bij de echt grote clubs spelen (en in het buitenland ziet men Ajax niet zo) en Ajax is slechts een schakeltje in zijn weg naar de top.quote:Op maandag 6 december 2004 19:49 schreef The_Hives het volgende:
En als je dan de club (en eigenlijk vooral de supporters) die mede-verantwoordelijk is voor jou succes zo behandeld, doe je dat niet omdat je zaakwaarnemer zegt: bij Arsenal verdien je een miljoen meer. Zijn tijd en miljoenen hadden evengoed wel gekomen.
Beetje jammer is wel dat het pas na dit seizoen zou gaan gebeurenquote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat dat Ajax Yakubu + een zak geld wil ruilen tegen Landzaat. Yakubu zou zelf al rond zijn met de club uit Alkmaar.
Ik denk dat het nog te vroeg is...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:00 schreef RayMania het volgende:
Waarom die fucking buitenlanders halen, straks hebben we weer een Argentijnse voorhoede.
Gewoon Babel erin gooien, iemand die al de hele jeugd met het Ajax systeem heeft doorlopen.
Jij hebt een zaakwaarnemer?quote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Is ook mijn zaakwaarnemer trouwens.
quote:6/12/2004 - Derksen: Charisteas bij Koeman nr 1 op wensenlijstje
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen zou de Griek Charisteas bij Ronald Koeman op de nummer een positie staan van de kandidatenlijst voor de spitspositie. Rosenberg van Malmo, die Koeman afgelopen week bekeek, zou tweede staan op het lijstje.
Derksen meldde verder ook het bericht dat de Armeeense spits Edgar Manucharyan momenteel op stage is in Amsterdam. Zie eerder bericht van Ajax Netwerk daarover
Ik denk dat hij wel bereid was minder te krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Hoop maar niet te veel op die Charisteas, Daggla
Ik betwijfel of Ajax zijn salaris kan/wil betalen.
Dat zou wel eerlijk zijn aangezien er nu meerdere spitsen in de eigen competitie zo goed spelen dat ie straks geen keuze heeft dan hen te selecteren. Overigens heeft der Otto het met een reden gedaan, ze houden hem voor de gek daar bij Werder.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie geen basisplaats veroverd bij Werder na die hattrick van vorige week? Het zou trouwens niet echt eerlijk zijn van Rehhagel om 'm uit het Griekse elftal te halen omdat hij niet speelt, want zo'n beetje de hele selectie van Griekenland op het EK stond reserve bij hun team
Tegenwoordig zo'n 6 miljoen per maandquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:42 schreef Suijk het volgende:
Wat mij betreft zeker welkom. Dat ie nog maar 24 was, wist ik niet. Hoeveel salaris kun je eisen als 24-jarige?
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie geen basisplaats veroverd bij Werder na die hattrick van vorige week? Het zou trouwens niet echt eerlijk zijn van Rehhagel om 'm uit het Griekse elftal te halen omdat hij niet speelt, want zo'n beetje de hele selectie van Griekenland op het EK stond reserve bij hun team
Da's balen voor Angelosquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.
En zelfs Tsiartas is deze kwalificatie nog geselecteerd, ondanks dat hij werkeloos was. (Nu Koln).
Alleen is Tsiartas geen spits. Althans, hij staat niet in de spits in het NT.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.
En zelfs Tsiartas is deze kwalificatie nog geselecteerd, ondanks dat hij werkeloos was. (Nu Koln).
Het ging meer om feit dat Rehhagel spelers selecteerde die niet eens speelden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen is Tsiartas geen spits. Althans, hij staat niet in de spits in het NT.
Ja, maar Tsiartas is zeg maar de van Hooijdonk van de Grieken. Zit er vooral vanwege z'n invloed op de rest en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het ging meer om feit dat Rehhagel spelers selecteerde die niet eens speelden.
Owjee, toevallig naar de samenvatting gekeken bij de NOS van Valencia - Werder?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
In niet Charisteas ligt het antwoord, maar VALDEZ kan de Messias van Ajax worden. Ik zeg, kopen die gozer
Maar Ronald en de jongens nietquote:Op woensdag 8 december 2004 00:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een heel heel heel slecht voorgevoel voor morgen.
![]()
Dat dachten ze voor Maccabi - Ajax en voor de afstraffing in München ook.quote:
Knock-outs, naar mijn mening.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar hoe werkt dat nu met de UEFA Cup opzet?
Stel, Ajax speelt gelijk tegen Bayern en Maccabi verliest tegen Juve.
Ajax gaat door in de UEFA Cup en alle wedstrijden in de huidige groepsfase zijn afgerond.
Worden er dan weer knock-out wedstrijden gespeeld zoals voorheen in vorige jaren en of gaan ze weer vrolijk verder met nog één ronde groepswedstrijden?
Denk 't nietquote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax in de winterstop Charisteas koopt, mag hij dan meedoen in het vervolg van de UEFA Cup?
Want hij heeft al Champions League gespeeld met Werder Bremen...
Weet iemand dat?
Tuurlijk, die bepaalt hoeveel ik per post krijg hier.quote:
Na de winsterstop mag het wel weer geloof ik..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax in de winterstop Charisteas koopt, mag hij dan meedoen in het vervolg van de UEFA Cup?
Want hij heeft al Champions League gespeeld met Werder Bremen...
Weet iemand dat?
Nee, gespeeld is gespeeld. Helaas.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Na de winsterstop mag het wel weer geloof ik..
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:20 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 gaat 27 januarie naar Ajax - Heerenveenheb er nou al zin aan
eindelijk een x een seizoenskaart word mij toch te gek als 1x in de 2 weken naar Amsterdam moet rijden maar dit is wel een x leuk
Ik denk om te voorkomen dat ploegen die het goed doen in de CL al in de winterstop worden leeggekocht.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:41 schreef twi het volgende:
Waar is die regel trouwens vandaan gekomen? Om spelers te ontmoedigen om van werkgever te wisselen ofzoiets?
btje late reactie maar ik zag je post nu pasquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt dus zo'n halve?
Voor welk vak?
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef VoreG het volgende:
Ok de Uefa Cup. Wel aardig.
Maar wat een spannende wedstrijd en bij vlagen erg goed voetbal!
Morgen ben ik weer redelijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo heb ik jou nooit over Uefacup gehoord toen PSV Uefacup speelde
quote:
Dnjepr eruit gooien is okequote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke, tis namelijk weldegelijk een mooi toernooi met leuke wedstrijden
Wel aardig. Niet bijzonder. Al is Ajax natuurlijk (nog) lang niet klaar voor CL.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef VoreG het volgende:
Ok de Uefa Cup. Wel aardig.
Maar wat een spannende wedstrijd en bij vlagen erg goed voetbal!
Dat zit er in, al is de kans groter dat ze komen nu we UEFA hebben ipv alleen maar de HCEquote:Op woensdag 8 december 2004 23:12 schreef twi het volgende:
UEFA
En Charisteas en Berbatov gaan dus op zeker niet komen in de winter. Werder en Bayer in de Champions League, enzo...
Ja idd ik zei net in het andere topic wissel die kearl hup daar lag diequote:Op donderdag 9 december 2004 03:25 schreef The_Hives het volgende:
godver wat was mitea slecht vanavond. Maar die goal maakt alles goed
* The_Hives veegt zweet van voorhoofd
Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:
Fuck die nieuwe spits. Laat Babel de rest van het seizoen maar staan.
Nee ik denk niet dat die te snel word gebracht. Zo word ie meteen in het diepe gegooid en kan die mooi wennen maar dat die nog te jong en onbevangen is klopt wel maar daar komt die vanzelf vanaf als die maar een paar doelpunten erin heeft liggen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.
Hij is sterk en heeft zeer veel potentie, hij heeft naar zijn kunnen en leeftijd goed gespeeld.
Hij moet alleen nog wat slimmer worden in zijn akties, dat schot over/naast was overhaast en wild geschoten en die buiteling in het strafschopgebied was ook niet slim. Ik ben bang dat hij te snel gebracht gaat worden en dat de verwachtingen nu een beetje te hoog worden. Dat is niet goed voor zo een jonge jongen!!!!!
Vond Babel best goed spelen, alleen hij moet nog leren om niet als een blinde stier op goal te rammen als hij een kans krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij is sterk en heeft zeer veel potentie, hij heeft naar zijn kunnen en leeftijd goed gespeeld.
Hij moet alleen nog wat slimmer worden in zijn akties, dat schot over/naast was overhaast en wild geschoten en die buiteling in het strafschopgebied was ook niet slim. Ik ben bang dat hij te snel gebracht gaat worden en dat de verwachtingen nu een beetje te hoog worden. Dat is niet goed voor zo een jonge jongen!!!!!
Voor!quote:Op donderdag 9 december 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:
Fuck die nieuwe spits. Laat Babel de rest van het seizoen maar staan.
Het zal wel niet gebeuren. Ik zie Koeman nog met Bob Peters aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:04 schreef Againzender het volgende:
Voor!
Laat hem maar lekker veel spelen, kan hij mooi ervaring opdoen.
Alleen wel grote kans dat hij last krijgt van blessures als hij gelijk fulltime gaat spelen.
Vooral die tackel op Ballackquote:Op donderdag 9 december 2004 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Sneijder was weer lekker goed gisteren
wie wel in dit 11tal?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij nog steeds niet omdat het geen leider is...
waar heeft hij dat gedaan dan? Kan ik het ook even lezenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:54 schreef twi het volgende:
om de volgende ochtend op zo'n manier naar buiten brengen dat je teleurgesteld bent.
Gisteren bij Studio Sport. De strekking was in Koeman termen:"Rafael heeft aangegeven dat 'ie liever niet in die positie wilde spelen. Nou, OK...dan moet je dat accepteren, als hij zich daar niet thuis voelt".quote:Op donderdag 9 december 2004 14:58 schreef The_Hives het volgende:
waar heeft hij dat gedaan dan? Kan ik het ook even lezen
quote:Koeman neemt Van der Vaart aanvoerdersband af
9/12/2004 14:14
Rafael van der Vaart heeft z'n aanvoerdersband af moeten staan aan Tomás Galásek. De maatregel volgt op de weigering van de middenvelder om in het Champions League-duel met Bayern München als linksbuiten te spelen. Ronald Koeman liet donderdag in een persbericht weten die opstelling 'teleurstellend' te vinden.
Van der Vaart liet na afloop van Ajax-Bayern München weten dat hij Koeman eerder die dag had verteld dat hij niet langer als linksbuiten wilde voetballen. De consequentie daarvan was dat de speler tegen Bayern moest beginnen op de bank.
'Ik wilde op mij eigen positie spelen omdat ik mij daar het lekkerst voel', verklaarde Van der Vaart na Ajax-Bayern. 'Dus als linkshalf of achter de spitsen. En niet als linksbuiten of als aanvaller. We hebben een goed gesprek gehad, en daarin heb ik aangegeven dat ik mij in de rol van linksbuiten niet prettig voel.'
Van der Vaart liet daarbij aantekenen dat de beslissing was genomen 'na een goed gesprek met de trainer'. Koeman zelf liet overigens evemin iets van enige boosheid of teleurstelling merken. Van der Vaart was voor hem als linkermiddenvelder of als man achter de spits nog steeds een belangrijke gegadigde voor de basis, maar, liet hij weten: 'Niet meer als hangende linksbuiten. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij dat niet meer wil.'
In een op dondermiddag uitgegeven persbericht laat de Ajax-coach echter weten de opstelling van zijn pupil 'teleurstellend' te vinden. De maatregel volgde prompt: Tomás Galásek neemt de aanvoerdersband van Rafael van der Vaart over.
vind ik dus ook. VD Vaart had gewoon linksbuiten gemoeten. Mitea haalde het niveau niet en Boukhari is ook armoede.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef twi het volgende:
Nogmaals, als een trainer van je eist dat je speelt, dan moet je gewoon het veld in, maar de manier waarop Koeman dit weer aanpakt spreekt boekdelen over 't gebrek aan grip op z'n selectie. Bah.
Youri Mulder verwoordde het gisteren best goed. Die zei dat een speler het gewoon niet fijn vindt om als stopmiddeltje gebruikt te worden. Ik bedoel, straks is er een probleem op rechts, dan zet je Rafael rechts op het midden. Dan is Rosales geblesseerd en schuif je 'm daar een linie naar voren. Ik vind het persoonlijk wel goed dat je je als speler op 1 of 2 posities richt, in plaats van op alle 11. We heten niet allemaal O'Brien.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:13 schreef The_Hives het volgende:
Ja okay, 1 of 2 posities. Maar hij wil achter de spitsen of linkshalf. Dan is het maar een kleine stap naar linksbuitenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Youri Mulder verwoordde het gisteren best goed. Die zei dat een speler het gewoon niet fijn vindt om als stopmiddeltje gebruikt te worden. Ik bedoel, straks is er een probleem op rechts, dan zet je Rafael rechts op het midden. Dan is Rosales geblesseerd en schuif je 'm daar een linie naar voren. Ik vind het persoonlijk wel goed dat je je als speler op 1 of 2 posities richt, in plaats van op alle 11. We heten niet allemaal O'Brien.
hij nooit een topcoach zal zijnquote:en het gedrag van Koeman vandaag dus weer toont aan dat .....
quote:Ajax praat met zaakwaarnemer Charisteas
Ajax lijkt een stap dichter bij het aantrekken van Angelos Charisteas. Donderdag zat algemeen-directeur Arie van Eijden om tafel met de zaakwaarnemer van de Griek, Klaas Gerster, voor een oriënterend gesprek.
Het onderhoud was puur informatief, maar uit die ontmoeting zou wel duidelijk zijn geworden dat Werder Bremen tevreden lijkt met Ajax' beoogde transfersom van vijf miljoen euro. De Amsterdamse club heeft overigens nog geen officiële aanbieding gedaan voor de 24-jarige spits.
Charisteas staat bovenaan Ajax' spitsenlijstje. Markus Rosenberg staat tweede. Ronald Koeman bekeek de Zweed vorige week en had inmiddels ook al een onderhoud met de zaakwaarnemer van Rosenberg, Martin Dahlin.
De kans bestaat dat Ajax zowel Charisteas als Rosenberg inlijft. De Zweed kan namelijk ook als 10 uit de voeten, en dat is welkom, zeker nu de relatie van Koeman met Rafael van der Vaart opnieuw in een dip verkeert.
Klopt, al is Anastasiou gehaald als stand-in en staat soms bij gebrek aan beter in de spits.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef twi het volgende:
Als hij gaat mislukken hoeft er van mij nooit meer een Griek een Ajax-shirt te dragen. Maar goed, drie maal is scheepsrecht.
Kan ie beter niet doen, straks raakt Sylvie nog in de stress. En dat is niet goed voor de babyquote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
Nu kan vd vaart weer uithuilen bij Sylvie![]()
Dat was een veel te korte pass van Sneijder, waardoor hij moest inhouden en ingehaald kon worden. En dat eerste schot was gewoon een goede poging, moeilijke hoek.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
*Jaloers*quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
nee idd hij moet gewoon niet zeuren en spelen. Misschien is wel niet zo'n talent en was dat ene jaar een toevals trefferquote:Op donderdag 9 december 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is een beetje een verwend mannetje. Hij heeft helemaal niks meer te eisen, aangezien zijn laatste goede wedstrijd alweer van jaren terug dateert. In een dusdanig belangrijk duel moet een aanvoerder gewoon accepteren dat hij in het teambelang moet spelen. Zidane staat bij Real op links, klaagt die wel eens? Deco staat ook vaak controlerend te spelen voor Barcelona, maar zeurt niet. Ronaldinho komt vanaf links bij Barça, doet dat gewoon, op de manier die Koeman voor Rafael voor ogen had. Wat doet Nedved allemaal wel niet voor de ploeg? Nee, geen medelijden met Rafael.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Nashje het volgende:
Goede zet richting Charisteas.
En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.
Waarom een trainer bepaalt waar je speelt jij zelf niet als je het er niet mee eens bent zeg je het hem en zeg je niet van dan wil ik helemaal niet voetballen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Nashje het volgende:
Goede zet richting Charisteas.
En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.
Dat was nog onder adriaanse of nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
nee Galasek wilde niet meer, nu dus weer wel blijkbaar.
Ja hij gaat echt niet naar een top ploeg ik gok een Charlton, Newcastle ofzoquote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef popolon het volgende:
Van derVaart is binnenkort weg, typisch gval van uitlokken van een transfer.
Er zal zeker genoeg belangstelling zijn maar niet van de echt grote clubs, lijkt me ook wel terecht op dit moment.
Wat een matige grapquote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
In het stadion hing een spandoekje: Raf ik ben zwanger groeten Syl.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Maar hoezo zegt aldostuta dingen over de baby van Sylvie? Weet ie meer?
quote:Kluiverts toekomst bij Newcastle niet zo zeker
9/12/2004 19:12
Kluiverts toekomst bij Newcastle is minder zeker dan deze zomer naar voren kwam. Hij moet een langer verblijf verdienen, als hij dat wil in ieder geval.
De komende drie jaar was Kluivert onder de pannen. Die conclusie kon worden getrokken bij zijn presentatie bij Newcastle United afgelopen zomer. Na de ontbinding van zijn contract bij Barcelona zette hij zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot 2007 op St. James' Park hield. Maar zijn toekomst als Magpie is minder zeker dan werd voorgesteld in juli.
Naar wat nu blijkt heeft de Nederlandse spits 'slechts' een contract voor een jaar, met een optie voor nog twee jaar. Aan het einde van het lopende seizoen kunnen beide partijen opteren voor een afscheid. 'We kunnen de situatie aan het einde van het seizoen bekijken, zo simpel staan de zaken ervoor', bevestigde manager Graeme Souness.
Twijfels over Kluiverts kwaliteiten heeft Soeness niet, maar over zijn mentaliteit wel. 'Mijn enige twijfel is zijn passie', zo meldde de Schotse manager bij zijn aantreden als opvolger van de ontslagen Bobby Robson. 'Patrick staat bij iedereen te boek als een speler van wereldklasse. Als Patrick iets wil, zal Patrick dat dan ook krijgen omdat hij zoveel klasse, atletisch vermogen en mogelijkheden heeft. '
Kluivert laat ook zien dat hij exceptionele acties kan maken, maar in de ogen van de aanhangers doet de Nederlander dat te weinig. Bovendien is er altijd de discussie over de rol van Newcastle-held Alan Shearer, die met de komst van Kluivert een concurrent erbij heeft gekregen.
Ja oke als het zo is gegaan dan is het wel overdreven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom een trainer bepaalt waar je speelt jij zelf niet als je het er niet mee eens bent zeg je het hem en zeg je niet van dan wil ik helemaal niet voetballen.
Van der vaar durft zijn mond de volgende dag helemaal niet open te trekkenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:
Koeman moet niet zo slap lullen. Eerst zeggen dat je een goed gesprek hebt gehad en de volgende dag is het opeens verkeerd en onprofessioneel.
Nee volgend mij was dat toen Chivu net weg wasquote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was nog onder adriaanse of niet
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat Rafael in de winterstop verkast.
Hoor ik daar Chivu?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van der vaar durft zijn mond de volgende helemaal niet open te trekken
[..]
Nee volgend mij was dat toen Chivu net weg was
Qatar?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Wie wil Rafael nu hebben?
Zou een mooie streek zijn als Raffie naar Eindhoven verhuistquote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Zo dom zal ook wel weer niet zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 20:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zou een mooie streek zijn als Raffie naar Eindhoven verhuistPSV was al van plan om met Robinho een '10' in huis te halen, dus waarom geen VdV
![]()
In Eindhoven gaat dat buikje er wel af, aangezien de spelers hesjes dragen met sensoren die de gedane arbeid registreren
Is dit een poging tot grappig zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Mitea staat tenminste op het scoreformuliertje.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:33 schreef S-Two het volgende:
of willen jullie Mitea of Boukhari in de basis?
Nou ik vind Galasek nog niet echt slechter gaan spelen eigenlijk vooral toen ie geblesseerd was kon je zien dat Ajax hem duidelijk misdequote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef pauperic het volgende:
daar gaan we weer met (de zeer overdreven) verheerlijking van AZ-spelers....
![]()
ik vraag me echt serieus af of Mathijssen beter is dan SQD. Ik denk eigenlijk van niet namelijk.
Kromkamp hoeven we echt niet want met De Jong en zeker ook Grygera hebben we al twee meer geschikte opvolgers voor Trabelsi in huis.
Landzaat mag wel komen in een ruil met Yakubu (+ evt. 2mln EUR extra (absoluut maximum) ). Hoewel ik er nog niet van overtuigd ben dat hij Ajax echt verder kan brengen....Maar gezien de neergaande ontwikkeling van Galasek wordt landzaat (of gewoon Nigel de Jong) op de positie van controllerende middenvelder een beter alternatief.
Na dit stukje neem ik je al helemaal niet meer serieusquote:Op donderdag 9 december 2004 23:59 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Niet dat die spelers voorlopig haalbaar zijn voor Ajax, want waarom zouden die naar een club willen die 1 keer per jaar een mooie wedstrijd aflevert. Ze zullen eerst AZ kampioen maken, en dan pas kijken of ze eventueel naar een mindere club als Ajax willen uit salarisoverwegingen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:54 schreef twi het volgende:
Doet me bijna verlangen naar een 0-4 nederlaag gisteren, al was het alleen maar om Koeman weg te krijgen
Het is eerder andersom, als jij kunt je niet voorstellen dat deze AZ-spelers momenteel geen enkele trek hebben in een tussentijdse Ajax-transfer aangezien ze een unieke kans hebben met AZ om het in de competitie en in de Uefa-Cup een stuk beter te doen dan het matig kwakkelende Ajax...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na dit stukje neem ik je al helemaal niet meer serieus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |