Ajax is voor hem waarschijnlijk zomaar een club. Hij is niet naar Europa gekomen met het idee dat hij bij Ajax aan de top zit. Nee hij wil bij de echt grote clubs spelen (en in het buitenland ziet men Ajax niet zo) en Ajax is slechts een schakeltje in zijn weg naar de top.quote:Op maandag 6 december 2004 19:49 schreef The_Hives het volgende:
En als je dan de club (en eigenlijk vooral de supporters) die mede-verantwoordelijk is voor jou succes zo behandeld, doe je dat niet omdat je zaakwaarnemer zegt: bij Arsenal verdien je een miljoen meer. Zijn tijd en miljoenen hadden evengoed wel gekomen.
Beetje jammer is wel dat het pas na dit seizoen zou gaan gebeurenquote:Op maandag 6 december 2004 21:14 schreef S-Two het volgende:
Op Vi.nl staat dat Ajax Yakubu + een zak geld wil ruilen tegen Landzaat. Yakubu zou zelf al rond zijn met de club uit Alkmaar.
Ik denk dat het nog te vroeg is...quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:00 schreef RayMania het volgende:
Waarom die fucking buitenlanders halen, straks hebben we weer een Argentijnse voorhoede.
Gewoon Babel erin gooien, iemand die al de hele jeugd met het Ajax systeem heeft doorlopen.
Jij hebt een zaakwaarnemer?quote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Is ook mijn zaakwaarnemer trouwens.
quote:6/12/2004 - Derksen: Charisteas bij Koeman nr 1 op wensenlijstje
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens VI hoofdredacteur Johan Derksen zou de Griek Charisteas bij Ronald Koeman op de nummer een positie staan van de kandidatenlijst voor de spitspositie. Rosenberg van Malmo, die Koeman afgelopen week bekeek, zou tweede staan op het lijstje.
Derksen meldde verder ook het bericht dat de Armeeense spits Edgar Manucharyan momenteel op stage is in Amsterdam. Zie eerder bericht van Ajax Netwerk daarover
Ik denk dat hij wel bereid was minder te krijgen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:32 schreef Sloggi het volgende:
Hoop maar niet te veel op die Charisteas, Daggla
Ik betwijfel of Ajax zijn salaris kan/wil betalen.
Dat zou wel eerlijk zijn aangezien er nu meerdere spitsen in de eigen competitie zo goed spelen dat ie straks geen keuze heeft dan hen te selecteren. Overigens heeft der Otto het met een reden gedaan, ze houden hem voor de gek daar bij Werder.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie geen basisplaats veroverd bij Werder na die hattrick van vorige week? Het zou trouwens niet echt eerlijk zijn van Rehhagel om 'm uit het Griekse elftal te halen omdat hij niet speelt, want zo'n beetje de hele selectie van Griekenland op het EK stond reserve bij hun team
Tegenwoordig zo'n 6 miljoen per maandquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:42 schreef Suijk het volgende:
Wat mij betreft zeker welkom. Dat ie nog maar 24 was, wist ik niet. Hoeveel salaris kun je eisen als 24-jarige?
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie geen basisplaats veroverd bij Werder na die hattrick van vorige week? Het zou trouwens niet echt eerlijk zijn van Rehhagel om 'm uit het Griekse elftal te halen omdat hij niet speelt, want zo'n beetje de hele selectie van Griekenland op het EK stond reserve bij hun team
Da's balen voor Angelosquote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.
En zelfs Tsiartas is deze kwalificatie nog geselecteerd, ondanks dat hij werkeloos was. (Nu Koln).
Alleen is Tsiartas geen spits. Althans, hij staat niet in de spits in het NT.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic - Klose heeft de grote voorkeur van Schaaf.
En zelfs Tsiartas is deze kwalificatie nog geselecteerd, ondanks dat hij werkeloos was. (Nu Koln).
Het ging meer om feit dat Rehhagel spelers selecteerde die niet eens speelden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen is Tsiartas geen spits. Althans, hij staat niet in de spits in het NT.
Ja, maar Tsiartas is zeg maar de van Hooijdonk van de Grieken. Zit er vooral vanwege z'n invloed op de rest en zo.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het ging meer om feit dat Rehhagel spelers selecteerde die niet eens speelden.
Owjee, toevallig naar de samenvatting gekeken bij de NOS van Valencia - Werder?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
In niet Charisteas ligt het antwoord, maar VALDEZ kan de Messias van Ajax worden. Ik zeg, kopen die gozer
Maar Ronald en de jongens nietquote:Op woensdag 8 december 2004 00:44 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een heel heel heel slecht voorgevoel voor morgen.
![]()
Dat dachten ze voor Maccabi - Ajax en voor de afstraffing in München ook.quote:
Knock-outs, naar mijn mening.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar hoe werkt dat nu met de UEFA Cup opzet?
Stel, Ajax speelt gelijk tegen Bayern en Maccabi verliest tegen Juve.
Ajax gaat door in de UEFA Cup en alle wedstrijden in de huidige groepsfase zijn afgerond.
Worden er dan weer knock-out wedstrijden gespeeld zoals voorheen in vorige jaren en of gaan ze weer vrolijk verder met nog één ronde groepswedstrijden?
Denk 't nietquote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax in de winterstop Charisteas koopt, mag hij dan meedoen in het vervolg van de UEFA Cup?
Want hij heeft al Champions League gespeeld met Werder Bremen...
Weet iemand dat?
Tuurlijk, die bepaalt hoeveel ik per post krijg hier.quote:
Na de winsterstop mag het wel weer geloof ik..quote:Op woensdag 8 december 2004 14:16 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax in de winterstop Charisteas koopt, mag hij dan meedoen in het vervolg van de UEFA Cup?
Want hij heeft al Champions League gespeeld met Werder Bremen...
Weet iemand dat?
Nee, gespeeld is gespeeld. Helaas.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Na de winsterstop mag het wel weer geloof ik..
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:20 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 gaat 27 januarie naar Ajax - Heerenveenheb er nou al zin aan
eindelijk een x een seizoenskaart word mij toch te gek als 1x in de 2 weken naar Amsterdam moet rijden maar dit is wel een x leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |