Ik denk om te voorkomen dat ploegen die het goed doen in de CL al in de winterstop worden leeggekocht.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:41 schreef twi het volgende:
Waar is die regel trouwens vandaan gekomen? Om spelers te ontmoedigen om van werkgever te wisselen ofzoiets?

btje late reactie maar ik zag je post nu pasquote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt dus zo'n halve?
Voor welk vak?

quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef VoreG het volgende:
Ok de Uefa Cup. Wel aardig.
Maar wat een spannende wedstrijd en bij vlagen erg goed voetbal!

Morgen ben ik weer redelijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo heb ik jou nooit over Uefacup gehoord toen PSV Uefacup speelde

quote:

Dnjepr eruit gooien is okequote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke, tis namelijk weldegelijk een mooi toernooi met leuke wedstrijden

Wel aardig. Niet bijzonder. Al is Ajax natuurlijk (nog) lang niet klaar voor CL.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:37 schreef VoreG het volgende:
Ok de Uefa Cup. Wel aardig.
Maar wat een spannende wedstrijd en bij vlagen erg goed voetbal!

Dat zit er in, al is de kans groter dat ze komen nu we UEFA hebben ipv alleen maar de HCEquote:Op woensdag 8 december 2004 23:12 schreef twi het volgende:
UEFA
En Charisteas en Berbatov gaan dus op zeker niet komen in de winter. Werder en Bayer in de Champions League, enzo...

Ja idd ik zei net in het andere topic wissel die kearl hup daar lag diequote:Op donderdag 9 december 2004 03:25 schreef The_Hives het volgende:
godver wat was mitea slecht vanavond. Maar die goal maakt alles goed
* The_Hives veegt zweet van voorhoofd

Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:31 schreef zjroentje het volgende:
Fuck die nieuwe spits. Laat Babel de rest van het seizoen maar staan.

Nee ik denk niet dat die te snel word gebracht. Zo word ie meteen in het diepe gegooid en kan die mooi wennen maar dat die nog te jong en onbevangen is klopt wel maar daar komt die vanzelf vanaf als die maar een paar doelpunten erin heeft liggen.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.
Hij is sterk en heeft zeer veel potentie, hij heeft naar zijn kunnen en leeftijd goed gespeeld.
Hij moet alleen nog wat slimmer worden in zijn akties, dat schot over/naast was overhaast en wild geschoten en die buiteling in het strafschopgebied was ook niet slim. Ik ben bang dat hij te snel gebracht gaat worden en dat de verwachtingen nu een beetje te hoog worden. Dat is niet goed voor zo een jonge jongen!!!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |