abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 15:30:45 #141
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_23855858
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:21 schreef twi het volgende:

[..]

Youri Mulder verwoordde het gisteren best goed. Die zei dat een speler het gewoon niet fijn vindt om als stopmiddeltje gebruikt te worden. Ik bedoel, straks is er een probleem op rechts, dan zet je Rafael rechts op het midden. Dan is Rosales geblesseerd en schuif je 'm daar een linie naar voren. Ik vind het persoonlijk wel goed dat je je als speler op 1 of 2 posities richt, in plaats van op alle 11. We heten niet allemaal O'Brien.
Ja okay, 1 of 2 posities. Maar hij wil achter de spitsen of linkshalf. Dan is het maar een kleine stap naar linksbuiten . Kijk als hij dat in de competitie niet wilt, kan ik het nog begrijpen. Zeker omdat het normaal gesproken in de meeste wedstrijden geen probleem hoeft te zijn. Maar voor deze belangrijke wedstrijd had de (ex)aanvoerder nog 1 keer een andere rol moeten accepteren. Timing is niet het sterkste punt bij deze Ajacieden.
quote:
en het gedrag van Koeman vandaag dus weer toont aan dat .....
hij nooit een topcoach zal zijn
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_23856028
Ik ben het opzich ook wel met van der Vaart eens. Maar hij is wel aanvoerder. En laat dat nu juist degene moeten zijn die het team aanvoerd, op sleetouw neemt en het team motiveert. En dat doe je niet door te zeggen liever niet te spelen en dan maar op de bank te gaan zitten. Dan laat je het als aanvoerder afweten.
pi_23856279
Een voetballer wil toch altijd spelenj
En al helemaal Europees..
Als ik Koeman was had ik hem niet eens laten invallen, Maarja Koeman is volgens mij sowieso te soft
pi_23856443
vd vaart als aanvoerder was een keuze die ik zowieso nog nooit heb begrepen..
pi_23856521
quote:
Ajax praat met zaakwaarnemer Charisteas

Ajax lijkt een stap dichter bij het aantrekken van Angelos Charisteas. Donderdag zat algemeen-directeur Arie van Eijden om tafel met de zaakwaarnemer van de Griek, Klaas Gerster, voor een oriënterend gesprek.

Het onderhoud was puur informatief, maar uit die ontmoeting zou wel duidelijk zijn geworden dat Werder Bremen tevreden lijkt met Ajax' beoogde transfersom van vijf miljoen euro. De Amsterdamse club heeft overigens nog geen officiële aanbieding gedaan voor de 24-jarige spits.

Charisteas staat bovenaan Ajax' spitsenlijstje. Markus Rosenberg staat tweede. Ronald Koeman bekeek de Zweed vorige week en had inmiddels ook al een onderhoud met de zaakwaarnemer van Rosenberg, Martin Dahlin.

De kans bestaat dat Ajax zowel Charisteas als Rosenberg inlijft. De Zweed kan namelijk ook als 10 uit de voeten, en dat is welkom, zeker nu de relatie van Koeman met Rafael van der Vaart opnieuw in een dip verkeert.
.
-
pi_23856616
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Als hij gaat mislukken weten we je te vinden
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 9 december 2004 @ 16:17:35 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23856746
Als hij gaat mislukken hoeft er van mij nooit meer een Griek een Ajax-shirt te dragen. Maar goed, drie maal is scheepsrecht.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:20:33 #148
82589 S-Two
barba macacu
pi_23856819
Ik ben wel tevreden over de wedstrijd van gister. Persoonlijk vond ik Galasek en de Jong heel goed als controlerende middenvelders spelen. Ook Maxwell en Trabelsi waren goed op dreef als opkomende backs. Daar kwam heel wat meer van af dan van de buitenspelers. Mitea was echt drama, en Rosales speelde ook matig.

En over Babel, het is in potentie echt een hele goede voetballer, alleen denk dat we beter ook gewoon Charisteas of een andere spits erbij kunnen halen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23857036
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef twi het volgende:
Als hij gaat mislukken hoeft er van mij nooit meer een Griek een Ajax-shirt te dragen. Maar goed, drie maal is scheepsrecht.
Klopt, al is Anastasiou gehaald als stand-in en staat soms bij gebrek aan beter in de spits.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23857125
Nu kan vd vaart weer uithuilen bij Sylvie
pi_23857407
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
Kan ie beter niet doen, straks raakt Sylvie nog in de stress. En dat is niet goed voor de baby
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23858730
quote:
Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.
Hij is sterk en heeft zeer veel potentie, hij heeft naar zijn kunnen en leeftijd goed gespeeld.
Hij moet alleen nog wat slimmer worden in zijn akties, dat schot over/naast was overhaast en wild geschoten en die buiteling in het strafschopgebied was ook niet slim. Ik ben bang dat hij te snel gebracht gaat worden en dat de verwachtingen nu een beetje te hoog worden. Dat is niet goed voor zo een jonge jongen!!!!!
Dat was een veel te korte pass van Sneijder, waardoor hij moest inhouden en ingehaald kon worden. En dat eerste schot was gewoon een goede poging, moeilijke hoek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23858747
Ik snap van der Vaart en ik snap Koeman.

Prima dat vd Vaart niet meer linksbuiten wil spelen en vastigheid wil. Daarentegen vind ik ook dat hij wel in het teambelang moet denken en Ajax met vd Vaart is hoe dan ook sterker. Het ontnemen van de aanvoerdersband geeft ook de positie van vd Vaart aan. Hij zal nu niet meer als eerste op het papiertje gezet worden als aanvoerder en misschien krijgt Sneijder dan weer zijn kans.
pi_23858792
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
*Jaloers*
pi_23858816
Van der Vaart is een beetje een verwend mannetje. Hij heeft helemaal niks meer te eisen, aangezien zijn laatste goede wedstrijd alweer van jaren terug dateert. In een dusdanig belangrijk duel moet een aanvoerder gewoon accepteren dat hij in het teambelang moet spelen. Zidane staat bij Real op links, klaagt die wel eens? Deco staat ook vaak controlerend te spelen voor Barcelona, maar zeurt niet. Ronaldinho komt vanaf links bij Barça, doet dat gewoon, op de manier die Koeman voor Rafael voor ogen had. Wat doet Nedved allemaal wel niet voor de ploeg? Nee, geen medelijden met Rafael.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 december 2004 @ 17:45:41 #156
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23858892
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is een beetje een verwend mannetje. Hij heeft helemaal niks meer te eisen, aangezien zijn laatste goede wedstrijd alweer van jaren terug dateert. In een dusdanig belangrijk duel moet een aanvoerder gewoon accepteren dat hij in het teambelang moet spelen. Zidane staat bij Real op links, klaagt die wel eens? Deco staat ook vaak controlerend te spelen voor Barcelona, maar zeurt niet. Ronaldinho komt vanaf links bij Barça, doet dat gewoon, op de manier die Koeman voor Rafael voor ogen had. Wat doet Nedved allemaal wel niet voor de ploeg? Nee, geen medelijden met Rafael.
nee idd hij moet gewoon niet zeuren en spelen. Misschien is wel niet zo'n talent en was dat ene jaar een toevals treffer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23859093
Nou, hij had een paar goede seizoenen, maar vorig seizoen was gewoon slecht en nu is het nog niet gek veel beter.
www.thuisuiteten.nl
pi_23859681
ik vind dat hij dit seizoen wel weer wat beter is gaan spelen, alleen nog niet op het niveau van zijn eerste jaren.
pi_23859924
Goede zet richting Charisteas.

En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.
pi_23860020
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Nashje het volgende:
Goede zet richting Charisteas.

En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.

hij verdient zakken geld, beetje te groot ego voor zo'n matige voetballer.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')