Kan ie beter niet doen, straks raakt Sylvie nog in de stress. En dat is niet goed voor de babyquote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
Nu kan vd vaart weer uithuilen bij Sylvie![]()
Dat was een veel te korte pass van Sneijder, waardoor hij moest inhouden en ingehaald kon worden. En dat eerste schot was gewoon een goede poging, moeilijke hoek.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Laten we Babel nu niet te veel ophemelen, hij moet duidelijk nog groeien.
Hij is sterk en heeft zeer veel potentie, hij heeft naar zijn kunnen en leeftijd goed gespeeld.
Hij moet alleen nog wat slimmer worden in zijn akties, dat schot over/naast was overhaast en wild geschoten en die buiteling in het strafschopgebied was ook niet slim. Ik ben bang dat hij te snel gebracht gaat worden en dat de verwachtingen nu een beetje te hoog worden. Dat is niet goed voor zo een jonge jongen!!!!!
*Jaloers*quote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
nee idd hij moet gewoon niet zeuren en spelen. Misschien is wel niet zo'n talent en was dat ene jaar een toevals trefferquote:Op donderdag 9 december 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is een beetje een verwend mannetje. Hij heeft helemaal niks meer te eisen, aangezien zijn laatste goede wedstrijd alweer van jaren terug dateert. In een dusdanig belangrijk duel moet een aanvoerder gewoon accepteren dat hij in het teambelang moet spelen. Zidane staat bij Real op links, klaagt die wel eens? Deco staat ook vaak controlerend te spelen voor Barcelona, maar zeurt niet. Ronaldinho komt vanaf links bij Barça, doet dat gewoon, op de manier die Koeman voor Rafael voor ogen had. Wat doet Nedved allemaal wel niet voor de ploeg? Nee, geen medelijden met Rafael.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Nashje het volgende:
Goede zet richting Charisteas.
En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.
Waarom een trainer bepaalt waar je speelt jij zelf niet als je het er niet mee eens bent zeg je het hem en zeg je niet van dan wil ik helemaal niet voetballen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef Nashje het volgende:
Goede zet richting Charisteas.
En ik ben het best wel eens met Vd Vaart.
Dat was nog onder adriaanse of nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
nee Galasek wilde niet meer, nu dus weer wel blijkbaar.
Ja hij gaat echt niet naar een top ploeg ik gok een Charlton, Newcastle ofzoquote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef popolon het volgende:
Van derVaart is binnenkort weg, typisch gval van uitlokken van een transfer.
Er zal zeker genoeg belangstelling zijn maar niet van de echt grote clubs, lijkt me ook wel terecht op dit moment.
Wat een matige grapquote:Op donderdag 9 december 2004 16:33 schreef pascalheister het volgende:
In het stadion hing een spandoekje: Raf ik ben zwanger groeten Syl.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Maar hoezo zegt aldostuta dingen over de baby van Sylvie? Weet ie meer?
quote:Kluiverts toekomst bij Newcastle niet zo zeker
9/12/2004 19:12
Kluiverts toekomst bij Newcastle is minder zeker dan deze zomer naar voren kwam. Hij moet een langer verblijf verdienen, als hij dat wil in ieder geval.
De komende drie jaar was Kluivert onder de pannen. Die conclusie kon worden getrokken bij zijn presentatie bij Newcastle United afgelopen zomer. Na de ontbinding van zijn contract bij Barcelona zette hij zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot 2007 op St. James' Park hield. Maar zijn toekomst als Magpie is minder zeker dan werd voorgesteld in juli.
Naar wat nu blijkt heeft de Nederlandse spits 'slechts' een contract voor een jaar, met een optie voor nog twee jaar. Aan het einde van het lopende seizoen kunnen beide partijen opteren voor een afscheid. 'We kunnen de situatie aan het einde van het seizoen bekijken, zo simpel staan de zaken ervoor', bevestigde manager Graeme Souness.
Twijfels over Kluiverts kwaliteiten heeft Soeness niet, maar over zijn mentaliteit wel. 'Mijn enige twijfel is zijn passie', zo meldde de Schotse manager bij zijn aantreden als opvolger van de ontslagen Bobby Robson. 'Patrick staat bij iedereen te boek als een speler van wereldklasse. Als Patrick iets wil, zal Patrick dat dan ook krijgen omdat hij zoveel klasse, atletisch vermogen en mogelijkheden heeft. '
Kluivert laat ook zien dat hij exceptionele acties kan maken, maar in de ogen van de aanhangers doet de Nederlander dat te weinig. Bovendien is er altijd de discussie over de rol van Newcastle-held Alan Shearer, die met de komst van Kluivert een concurrent erbij heeft gekregen.
Ja oke als het zo is gegaan dan is het wel overdreven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom een trainer bepaalt waar je speelt jij zelf niet als je het er niet mee eens bent zeg je het hem en zeg je niet van dan wil ik helemaal niet voetballen.
Van der vaar durft zijn mond de volgende dag helemaal niet open te trekkenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:
Koeman moet niet zo slap lullen. Eerst zeggen dat je een goed gesprek hebt gehad en de volgende dag is het opeens verkeerd en onprofessioneel.
Nee volgend mij was dat toen Chivu net weg wasquote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was nog onder adriaanse of niet
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat Rafael in de winterstop verkast.
Hoor ik daar Chivu?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van der vaar durft zijn mond de volgende helemaal niet open te trekken
[..]
Nee volgend mij was dat toen Chivu net weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |