Wel hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
Maar lijstjes van reeksen doet niemand meer?
Kijk, Arcee doet het met even getallenquote:
Jij snapt 't nog steeds niet, hè?quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Arcee doet nog wel IETS geoof ik, maar het merendeel van de statistieken is in handen van dolle_hond geloof ik
Heb me er nooit ECHT in verdiept, maar morgen ga ik het er ff met d_h over hebbenquote:
Ja hoor, stuur maar een mailtje.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb me er nooit ECHT in verdiept, maar morgen ga ik het er ff met d_h over hebben
Care to join?
Prima, komt in orde. Laten we zeggen, 2e helft van de ochtendquote:
@Arceequote:Op zaterdag 30 april 2005 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij snapt 't nog steeds niet, hè?
Ik maak lijstjes op basis van de posts die in de forums staan en d_h op basis van het verschil tussen postaantallen zoals ze in 't profiel staan. Dat is niet een kwestie van de een meer of de ander, maar gewoon een andere insteek en andere lijstjes.
En ik maak ze als er weer een tijd verstreken is. Je kunt niet elke dag miljoenen posts gaan downloaden en daarnaast veranderen deze lijstjes ook niet zo snel.
In lees de topics in en haal eruit wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
@Arcee
Om de overzichten te maken die jij maakt moet je van iedere post een aantal zaken weten omdat het anders niet kan. Maar betkeent dat ook dat je alle posts van het forum download ?
ik heb er tijdens de 22:22 tid ook aan gedacht om dat te gaan doen, omdat ik het voor die topics toch al deed, maar ja we hebben er niet veel omdat jij het toch al doet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
In lees de topics in en haal eruit wat ik nodig heb.
Arcee dat is niks voor jou, alles goed verder ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
In lees de topics in en haal eruit wat ik nodig heb.
tong, je komt hier ookquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee dat is niks voor jou, alles goed verder ?
Ben weer wegquote:
Maar die lijstjes van wie heeft er in welk sub forum het meest gepost in een bepaalde maand was ook altijd leuk om te zienquote:Op zaterdag 30 april 2005 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij snapt 't nog steeds niet, hè?
En ik maak ze als er weer een tijd verstreken is. Je kunt niet elke dag miljoenen posts gaan downloaden en daarnaast veranderen deze lijstjes ook niet zo snel.
Wie hebben de meeste posts op 1 dag gepost? (dag loopt van 0:00 uur tot 0:00 uur) (t/m 30 november 2004)quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:47 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben de meeste posts op 1 dag gepost? (dag loopt van 6:00 uur tot 6:00 uur)
Dat was 1 dag voor shmoopy zich registreerde, trouwens.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
VitamineD was wel een legendarische kloon.Die was 24 uur on line en al z'n bagger topics werden geduld omdat het zo leuk was.
En Tong en Fok waren nooit meer hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2005 19:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat was 1 dag voor shmoopy zich registreerde, trouwens.
Arcee..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef Arcee het volgende:
De associatiespelletjes, ze bestaan in diverse fora, zoals MUZ, LIT, FTR en C&H. Wie posten het vaakst in deze postopkriktopics?
quote:0293. 0275 2001-08-22 Ulgo
0294. 0275 2001-11-25 Knuffelbeertje
0295. 0275 2004-11-01 Pistol_Pete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |