Ze werden idd voor mensen van de catering aangezienquote:Op woensdag 1 december 2004 15:04 schreef bukgeit het volgende:
The Gathering/The Catering
...wordt steeds molligerquote:Op woensdag 1 december 2004 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anneke....
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 1 december 2004 15:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Curtis Stigers?
Nee, was Bachman-Turner Overdrive (BTO).quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef dolle_hond het volgende:
die heb ik pas ergens gezien
was dat nou barcley james harvest
ik weet t niet meer
alleen dat het niet bertus staigerpaip was
dank je, ik twijfelde wel tussen die tweequote:Op woensdag 1 december 2004 15:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, was Bachman-Turner Overdrive (BTO).
Dat heet 'zwanger'quote:Op woensdag 1 december 2004 15:13 schreef GLO het volgende:
...wordt steeds molliger
Dat kanquote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat heet 'zwanger'
En ik ben nog scheel ookquote:Op woensdag 1 december 2004 16:13 schreef Gambolputty het volgende:
Robbie Neville?
Die was toch zwart?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:14 schreef ranja het volgende:
Dan Reed?
Van Dan Reed Network dus. Get to you was een minihitje.
Oh, in dat geval: Ze hadden hun potje Magic nog niet uitgespeeld.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:04 schreef Berkery het volgende:![]()
Hint: Het heeft met de bandnaam te maken![]()
beetje bruinig geloof ikquote:Op woensdag 1 december 2004 16:19 schreef GLO het volgende:
Die was toch zwart?
yep. Bijna net zoveel als Richenel.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Robbie Neville had toch vooral heel veel haar?
Plaatje ziet er toch wel blankig uit, toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje bruinig geloof ikweet niet of dat zichtbaar is op een zwart/wit plaatje
quote:Robbie Neville had toch vooral heel veel haar?
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:34 schreef Doc het volgende:
Of toch Steve Miller?
Tja... had ik kunnen bedenkenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:00 schreef DaisyDuke het volgende:
2. monster magnet
6. 7zuma7
14 mondo generator
Allen goed. stonerrock.com heeft een heel brede definitie zodat zelfs Entombed er onder valt ...quote:Op woensdag 1 december 2004 17:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Met wat twijfelgevallen...
1. kyuss
2. monster magnet
3. queens of the stone age
4. fu manchu
5. hermano
6. 7zuma7
7. sloburn
8. karma to burn
9. masters of reality
10. brant bjork
11. blind dog
12. hellacopters?
13 entombed?
14 mondo generator
15. melvins?
het vroegere werk niet, maar wat ze later uitbrachten kan ik wel een beetje snappen.....quote:Op woensdag 1 december 2004 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Allen goed. stonerrock.com heeft een heel brede definitie zodat zelfs Entombed er onder valt ...
Ik zag zelfs Probot in dat lijstje staanquote:Op woensdag 1 december 2004 17:06 schreef Doc het volgende:
Allen goed. stonerrock.com heeft een heel brede definitie zodat zelfs Entombed er onder valt ...
Spacepioniers als Hawkwind staan er niet op. Daar is misschien ook een contractuele reden voor (heel verhaal, maar dat sla ik even overquote:Op woensdag 1 december 2004 16:52 schreef ranja het volgende:
Kunnen 70's bands ook stoner zijn of alleen 90's en 00's retro?
Tja, de band moet natuurlijk wel bekend zijn bij die site-makersquote:Op woensdag 1 december 2004 17:09 schreef Doc het volgende:
Goede startplek als je te weten wil komen of een band iets voor je is (alle MP3s staan daar ook legaal).
En mede ook door de dubbel rol van Nicke in Hellacopters en Entombedquote:Op woensdag 1 december 2004 17:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
het vroegere werk niet, maar wat ze later uitbrachten kan ik wel een beetje snappen.....
Stoner is een in de jaren 90 bedachte term. Dat betekent IMO automatisch dat al het voorgaande daar niet onder valt, ook al past het er stilistisch gezien wel onder.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Spacepioniers als Hawkwind staan er niet op. Daar is misschien ook een contractuele reden voor (heel verhaal, maar dat sla ik even over) , maar de focus is so wie so op de 90-00 retro.
Goede startplek als je te weten wil komen of een band iets voor je is (alle MP3s staan daar ook legaal).
Valt wel mee. Neem een bandje als Stone In Egypt uit Emmeloord die voor 10 man in kleine hokken spelen staan er ook gewoon tussen. Ze plaatsen vrij veel. Volgens mij kan je er al tussen staan als je een MP3tje stuurt, aangeeft dat het op een CD/LP staat die te koop is en ze vinden het er tussen passen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, de band moet natuurlijk wel bekend zijn bij die site-makersAls nederlandse band heb je dan toch een licht nadeel, bjvoorbeeld.
Op het 10e Roadburn festival (hét NLse stonerrockfestival) komen ze als het goed is optreden ...quote:Op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Stoner is een in de jaren 90 bedachte term. Dat betekent IMO automatisch dat al het voorgaande daar niet onder valt, ook al past het er stilistisch gezien wel onder.
Eh... waar heb je het nu over? Verkeerde quote misschien en bedoel je Orange Sunshine? Wereldband trouwens.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Op het 10e Roadburn festival (hét NLse stonerrockfestival) komen ze als het goed is optreden ...
Betekent dat dan dat ik met Lawn en Gluecifer fout zat, is de term daar niet breed genoeg voor?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:17 schreef Doc het volgende:
Valt wel mee.
J Perkin?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Krijg ik m'n puntje nog Doc??
Welke artiest was een tijd lang voiceover bij rtl-4?
Nope. In jouw quote zat weer een quote van mij over Hawkwind. Het is de bedoeling dat zij op het 10e Roadburn festival spelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Eh... waar heb je het nu over? Verkeerde quote misschien en bedoel je Orange Sunshine? Wereldband trouwens.
Berend Dubbe dan, lijkt mequote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef bukgeit het volgende:
Bauer was dat.
Graag de echte naam, hij deed z'n voiceover werk niet onder deze naam....quote:Op woensdag 1 december 2004 17:36 schreef bukgeit het volgende:
Bauer was dat.
Klopt, hij bracht muziek uit onder de naam Bauer... het Bauer project had echter niets met z'n voiceover werk te maken.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef GLO het volgende:
[..]
Berend Dubbe dan, lijkt me
Nee, Bauer is Berend en Sonja van Hamel.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:40 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Bauer.
Sorry laatste slowchat opmerking: die staan ook in de MP3 lijst, net als Orange Sunshine trouwens.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat ik met Lawn en Gluecifer fout zat, is de term daar niet breed genoeg voor?
en waarom Tool en A perfect circle niet? Hm ok Tool snap ik nog wel met die 3/8 en 9/16 maten enzo![]()
Met dank aan bukgeit...quote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klopt, hij bracht muziek uit onder de naam Bauer... het Bauer project had echter niets met z'n voiceover werk te maken.
punt voor GLO
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Met dank aan bukgeit...
Iemand anders mag de vraag overnemen, ik moet gaan koken.
Ik zie ze er niet bij staanquote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Doc het volgende:
Sorry laatste slowchat opmerking: die staan ook in de MP3 lijst, net als Orange Sunshine trouwens.
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:55 schreef bukgeit het volgende:
Sonic Youth - Daydream Nation
Ja. Billy Joel's 52nd Street. Pas in 1985 ging de CD-verkoop een beetje lopen, mede door dalende prijzen van met name de spelers en de promotie door Dire Straits.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:17 schreef de_man_in_beige het volgende:
1982?
nog 1. Drivers seat telt nietquote:Op woensdag 1 december 2004 19:33 schreef ranja het volgende:
Pebbles - Mercedes boy
Sniff 'n the tears - Drivers seat
Beach boys - Little honda
Prince - Little red corvette
Nathalie Cole - Pink cadillac
lol.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:36 schreef ranja het volgende:
Wat is er mis met Seat
limousine kan ik ook niet goedkeurenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Janis Joplin - Mercedes Benz
Marc Bolan - Mustang Ford
Dresden Dolls - Jeep Song
The Beach Boys - Little Honda
Patty Griffin - Long Black Limousine
hehe. een limousine is geen merk...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Waarom is een limousine fout dan? Stomme vraag zeg.
die komen wel binnen, op 22, maar dat is niet de hoogste.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik hoop dat het niet de Tokkies zijn ....
Laten we hopen van nietquote:Op woensdag 1 december 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Is er een nieuw nummer van Keane of Maroon 5?
1 2 3 4 5 | A AB ABC ABCD ABCDE |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | D I L L I N G E R B K L A L I P U N A W B I R D L A N D E H S L O O P E R S I E T S O O W E K U L F S S T H E R I O N N E Z E B R A E S X E Z A Y R E O N D Y R T E Z O M A K I N I K W A H A M O T O U |
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:06 schreef bartrid het volgende:
en dan te bedenken dat ik de Nederlandse hitparade helemaal niet volg
Wie speelde er een werknemer van een videotheek in de film `Spun'?
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Goede film
Ik geloof dat ik ooit al eens een vraag gesteld had welke muzikanten allemaal in de film Spun spelen
1 2 3 4 5 | A O R C D F E W R T S P I E N N K I O E R A G V S |
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
vorige week goedkoop bij play.com gekocht![]()
Ik kan me alleen debby harry herinneren trouwens....
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:23 schreef bukgeit het volgende:
Twee bands of artiesten die allebei beginnen met de P van Paardensprong.
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:44 schreef Mark het volgende:
bigshadow bedoelt waarschijnlijk dat je Yes niet in het diagram terug kunt vinden
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Billy Corgan speelde ook mee (als dokter)
En hoofdrol speler Jason Schwarzman is drummer bij Phanton Planet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:14 schreef Berkery het volgende:
Nog steeds niet.
Ze hadden hun grootste hit in 1965, in nederland haalden ze toen de top 10 van het top 40 jaaroverzicht.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
You've got your troubles, I've got my-hi-hine
GLO + 1
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef ranja het volgende:
Andre van Duin, hij bedankte Willy Alberti voor het nummer Juliana Bedankt toen die ophield als koningin.
Berkery +1quote:Op donderdag 2 december 2004 13:43 schreef Berkery het volgende:
Jesus and Mary Chain - Darklands
Met dank aan Zanderrr - het is "On the wall"
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | A............. .A...... ..A.. ...A.. ....A..... .....A.. ......A............. .......A..... ........A........................ .........A.... |
ach, die persoonlijke smaak altijd hequote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Darklands persoonlijk retebeter dan Psychocandy
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, die persoonlijke smaak altijd he
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | alfie bad religion crass dream syndicate nirvana orbital icebreaker styrofoam futureheads red house painters |
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:37 schreef ranja het volgende:
En een overeenkomst dat alle albumtitels uit 1 woord bestaan? of is dat te flauw...
allemaal niet eerderquote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle albumtitels zijn ook uitgekomen als single?
quote:
quote:ZOETERMEER (ANP) - Rapperis benoemd tot ambassadeur van Stichting Bomen Over Leven. Dat maakte de stichting donderdag bekend.
De rapper realiseert zich pas sinds kort dat het belangrijk is om je in te zetten voor een beter milieu. ,,Ik ben onlangs naar Tanzania geweest. Daar stond ik voor het eerst pas echt stil bij het feit hoe bijzonder onze natuur is. Het ging mij heel erg aan het hart dat wij mensen door onze slechte gewoontes de natuur aan het kapotmaken zijn.''
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alle andere afrikanen die ik ken, spelen een blaasinstrument..![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Youssou ken ik wel, die anderen zeggen me niks. Maar nu sta ik ook bekend als een door BOVAG erkende wereldmuziekhater...
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
...en dan is het TOCH vreemd dat remain in light 1 van mijn favo albums is...![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:59 schreef Zanderrr het volgende:
Snoop Dogg en nog twee homies, maar wie ook alweer... Warren G of zo?
Ik koop gewoon France Gall en Axelle Red uit de afdeling wereldmuziekquote:Op donderdag 2 december 2004 17:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee hoor. Wereldmuziek is immers geen herkenbare stijl of stroming. Er valt van alles en nog wat onder. Er is altijd wel een soort wereldmuziek waar je wél van houdt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik koop gewoon France Gall en Axelle Red uit de afdeling wereldmuziek
Preciesquote:
Het is niet echt een typische ranja-bandquote:Op donderdag 2 december 2004 19:05 schreef Zanderrr het volgende:
Geen idee hoe de 'ranjaband' op de foto heet, trouwens.
Blijkbaar is een zuid amerikaanse reggaeband die drums en gitaren gebruikt en in het engels zingt minder wereld muziek dan een britse band die harp en luit gebruiktquote:Op donderdag 2 december 2004 19:05 schreef Zanderrr het volgende:
Bij Boudisque in Utrecht staat alle Jamaicaanse reggae bijv. weer bij de pop ipv bij de 'wereldmuziek'.
quote:is essentially the project of Mary Timony.
formed in 1992 with Brian Dunton on bass and Shawn King Devlin and started releasing 7"s like 1993's The American Jean. 1994 saw the band release the Pirate Prude EP, an interesting but somewhat inaccessible exercise in mixing radical feminism with punk rock. The Dirt of Luck, released in 1995, was an improvement and embellishment of the sound laid forth in Pirate Prude: Heavy, sluggish guitars, spooky keyboards, and Timony's breathy alto laid over an understated rhythm section.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar is een zuid amerikaanse reggaeband die drums en gitaren gebruikt en in het engels zingt minder wereld muziek dan een britse band die harp en luit gebruiktZoiets zal wel een criterium zijn, soms.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:33 schreef ranja het volgende:is essentially the project of Mary Timony.
formed in 1992 with Brian Dunton on bass and Shawn King Devlin and started releasing 7"s like 1993's The American Jean. 1994 saw the band release the Pirate Prude EP, an interesting but somewhat inaccessible exercise in mixing radical feminism with punk rock. The Dirt of Luck, released in 1995, was an improvement and embellishment of the sound laid forth in Pirate Prude: Heavy, sluggish guitars, spooky keyboards, and Timony's breathy alto laid over an understated rhythm section...
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef Berkery het volgende:
Is het Helium?
Ken ik van Beavis & Butthead geloof ik![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's King missile, van het geweldige Detachable penis
Berkery +1quote:Op donderdag 2 december 2004 22:28 schreef Berkery het volgende:
Is het Helium?
Ken ik van Beavis & Butthead geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |