| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | A............. .A...... ..A.. ...A.. ....A..... .....A.. ......A............. .......A..... ........A........................ .........A.... |
ach, die persoonlijke smaak altijd hequote:Op donderdag 2 december 2004 14:54 schreef Gambolputty het volgende:
Ik vind Darklands persoonlijk retebeter dan Psychocandy
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, die persoonlijke smaak altijd he
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | alfie bad religion crass dream syndicate nirvana orbital icebreaker styrofoam futureheads red house painters |
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:37 schreef ranja het volgende:
En een overeenkomst dat alle albumtitels uit 1 woord bestaan? of is dat te flauw...
allemaal niet eerderquote:Op donderdag 2 december 2004 15:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle albumtitels zijn ook uitgekomen als single?
quote:
quote:ZOETERMEER (ANP) - Rapperis benoemd tot ambassadeur van Stichting Bomen Over Leven. Dat maakte de stichting donderdag bekend.
De rapper realiseert zich pas sinds kort dat het belangrijk is om je in te zetten voor een beter milieu. ,,Ik ben onlangs naar Tanzania geweest. Daar stond ik voor het eerst pas echt stil bij het feit hoe bijzonder onze natuur is. Het ging mij heel erg aan het hart dat wij mensen door onze slechte gewoontes de natuur aan het kapotmaken zijn.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |