quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef Elin het volgende:
helemaal gelijk! Ik ben vrouw en woon alleen met mijn zoontje
Welke rommelquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Elin het volgende:
en let niet op de rommel
Hij bestaat allemaal uit grotere puntjes als je hem van dichtbij bekijktquote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef Elin het volgende:
hee leuk die poster in de computerkamer, dat wil ik ook gaan doen! heb alleen nog geen plaatje..
He, wj hebben exact dezelfde stoelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Mukie het volgende:
Woonkamer + eethoek
[afbeelding]
[afbeelding]
Studie - kleedkamer - computerkamer - rommelrok
[afbeelding]
Klein deel maar...
Fijn gezelligquote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
Gang en zicht op gameroom
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
He, wj hebben exact dezelfde stoelen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
Je bent bij de Ikea geweest!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Het is een beetje een troep, en zo in het volle licht is het ook niet zo sfeervol, maar toch.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Getver wat wil ik graag een nieuwe vloer
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
En elke zondag komen de kleinkinderen op bezoek?quote:Op zondag 5 december 2004 19:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn woonkamer
[afbeelding]
Ook de woonkamer, kijkend richting werkkamer.
[afbeelding]
Dit is wel duidelijk.
[afbeelding]
Ik heb geen kinderen, laat staan kleinkinderen...quote:Op zondag 5 december 2004 20:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En elke zondag komen de kleinkinderen op bezoek?.
Thanks , waar mijn pc staat was een slaapkamer.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef SEMTEX het volgende:
Tha_flash: mooie lichtinval heb je. Door al die ramen krijg je veel licht in je kamer binnen, 't ziet er tof uit.
Tomek:
Moet dat dan?quote:Op zondag 5 december 2004 23:59 schreef Moonah het volgende:
Alleen zitten weinig creatieve/originele/persoonlijke interieurs tussen.
Hm niet zo heel veel, dat witte tafeltje en computerbureau en lampje achter de pc, verder niet geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Je bent bij de Ikea geweest!!!!
Rommel?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Elin het volgende:
Hier alvast foto's van mijn huisje, ze zijn niet zo goed gelukt maar het geeft wel een beelden let niet op de rommel
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Ik heb trouwens net een panoramafoto gemaakt door een aantal foto's aan elkaar te plakken. Just wanted to share that with you
http://www.crapforum.nl/modpic/Mariska/pano2.jpg
Hmmm, loopt dat huis recht of een beetje met een hoek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Ik heb trouwens net een panoramafoto gemaakt door een aantal foto's aan elkaar te plakken. Just wanted to share that with you
Vet, dat wil ik hier ook nog eens een keer doen. Beneden in de hal oid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
ik moet ook maar eens aan de gang, heb een prachtige paarse muur die ik met jullie wil delen.
Psst, SEMTEX.., niet meteen opkijken, maar er zit een man op je bank...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
Een rondje door mijn woonkamer(tje).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan? Ik vind hem heel mooi!quote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!
* releaze is verliefd op jouw huisquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:45 schreef Tha_Flash het volgende:
de eethoek met "puin" :
[afbeelding]
de zithoek :
[afbeelding]
in de verte de computerhoek :
[afbeelding]
Thanksquote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef releaze het volgende:
[..]
* releaze is verliefd op jouw huis
Ik word er bijna verlegen vanquote:Op zondag 12 december 2004 21:29 schreef releaze het volgende:
[..]
die kleurtjes, de inrichting, de ramen...... *drool*
echt heel erg mooi vind ik het
* pos heeft hem ookquote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!
Ik zal morgen eens kijken voor een foto...
ikeaquote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Aishwarya het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ik vind hem heel mooi!
Die blauwe stoelquote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow! Dit huis is echt prachtig ingericht!! Ik vind deze de mooiste tot nu toe.quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje duister vandaag, maar dat komt door het weer...
die boekenplanken heb ik ook! (ik zie dat jij ze voor dvd's gebruikt enzo)quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
ParanoidEv, ik zie Type O Negative stickers op je pjoeter!! \m/
Beetje donker, maargoed.
[afbeelding]
Vet & Hip!quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja klopt, we waren toch gratisquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
ParanoidEv, ik zie Type O Negative stickers op je pjoeter!! \m/
Strak en toch uitnodigend.quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heten KIRP en zijn te krijgen bij IKEA voor ¤ 7,50 per stukquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heyy morgil, even een klein vraagje he... die 'planken' waar je je dvd;s op hebt staan.... waar zijn die ergens te koop. ik zoek al een tijdje iets om mn dvd's weg te werken (zijn er nog al wat) en vind die van jou wel nice!
[afbeelding]
Vanwaar het huilende gezichtje???quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.
Maar wel een eerder plaatje van de paarse muur:
[afbeelding]![]()
Wauw, mooie kleur paars! Zoiets wil ik ook welquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.
[afbeelding]![]()
die huilie stond op de verkeerde plekquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vanwaar het huilende gezichtje???
Die badkamerquote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi strak ingerichtquote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
(...)
je hebt vast nooit koppijn?quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.![]()
[afbeelding]
Die kast van je oma is dat een echte antieke kast?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Oblivion het volgende:
Leuk topic, en heb oudere foto's.....Nu is alles met Kerst.![]()
Woonkamer:
[afbeelding]
Alleen nu een andere kast, het dressoir ingeruild voor de kast van oma...![]()
[afbeelding]
Hoekje naar boven.
[afbeelding]
Stukje Slaapkamer.
[afbeelding]
Andere hoek.
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Lekker zooitje daar...![]()
Wat loopt dat dak raar?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Slaapkamertje aan 't thuisfront.
Aha ik dacht dat je daar nog woondequote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef Speth het volgende:
Het probleem zit hem vooral in de schuine daken, die lopen veelal door tot aan de vloer, daarom is het lastig om meubels tegen de wand te zetten (je houdt erachter ruimte over). Bovendien gebruik ik hem nu niet meer zo vaak (alleen in het weekeinde en vakanties als ik thuis ben), dus is het de moeite denk ik niet, ik hou 'm liever zoals ik het me herinner
Dank je pos, en jullie ook!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:53 schreef pos het volgende:
Wat een gezellige woonkamer Oblivion
kloptquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je pos, en jullie ook!
Zie ik daar je man zitten?![]()
Van de mijne kan ik je helaas niet zoveel vertellen, alleen dat ie inderdaad echt antiek is.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kast van je oma is dat een echte antieke kast?
Kan jij ook de complete bovenkant er af tillen en dan de zijschermen en achterscherm er uit trekken net als de deuren zonder enige schroef los te draaien?
ik heb een soort gelijk model kast waar het wel bij kan. De mijne is een echte engelse linnenkast. Min of meer het grote broertje van jouw kast![]()
effe foto zoeken
edit
niet een 1 op 1 copie maar het is redelijk het zelfde alleen de mijne is een stuk groter![]()
[afbeelding]
In Laren.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar heb je dat dekbedovertrek gekocht???![]()
Ja, nu weet ik wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In Laren.
Bij zo'n grote winkel die allemaal kleine winkeltjes heeft.
Nee, niet echt...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wat je bedoelt![]()
![]()
Heb je ook een naam? Ik woon nl. in Limburg.
Ik heb geen idee hoe hoog die van mij is. Ik schat 2.5 meter of zo. Gelukkig ken ik wel het verhaal van de kast.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van de mijne kan ik je helaas niet zoveel vertellen, alleen dat ie inderdaad echt antiek is.
Een linnenkast.
Alles kan los...![]()
Raar gezicht is dat trouwens.
Maar euh dit is geen klein kastje.....Mijn hele servies zit erin, en dan ook nog mijn hele voorraad uit de keuken...En nog staat ie niet vol...![]()
Hij is ruim 1.80 hoog en 1.60 breed.
Danke, nu weet ik in ieder geval al dat het burberry ruit is. Dat wist ik nl. nog nietquote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef Oblivion het volgende:
http://www.larenseshoppingmall.nl/smederij.html
In dat pand zitten meerdere winkeltjes, alleen kan ik ze niet uit die link halen.
Wel heb ik het dekbed bij een grote beddezaak ook gezien.
En als jij zegt dat je graag een dekbek zou willen kopen met een soort van burberry ruit, kunnen ze dat voor je bestellen. Schrik alleen niet van de prijs...![]()
Ow, gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Inderdaad! Maar nu kan ik het nog niet echt inrichten, kijk maar:
[afbeelding]
Het is niet de originele, want die zijn helemaal niet te betalen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, nu weet ik in ieder geval al dat het burberry ruit is. Dat wist ik nl. nog niet
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hoog die van mij is. Ik schat 2.5 meter of zo. Gelukkig ken ik wel het verhaal van de kast.
Het is een orginele engelse linnenkast die uit Engeland komt ( DUH) Waar hij gestaan heeft weten we niet. Wel weten we dat m,n oma hem in de tijd van de oorlog in nederland gekregen heeft. Hoe is nooit bekend geworden. We hebben de kast laten opknappen en direct laten schatten op leeftijd. Gezien de bouw van de kast zal deze meer dan 250 jaar oud zijn. Er zit niet 1 schroef of spijker in om de kast bij elkaar te houden. Echt geweldig is dat.
Ook heb ik een grote tafel in m,n kamer staan dat ooit in een monniken klooster heeft gestaan. Deze is naar schatting een jaar op 150 a 200 oud.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.![]()
Ook hier geen spijkers of schroeven.
Leuk, een monnikentafel, die heeft mijn moeder ook in haar huis staan, achter de bank.
Ook zo'n oude.
De tafel die je ziet op de foto van de huiskamer, is ook meer dan 100 jaar oud. Geen schroef en/of spijker te vinden.
Hmmm, lijkt wel of we van antiek houden...![]()
lol...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tafel is iets langer dan 2 meter![]()
Helaas klopt de kleur niet op deze foto door de slechte digicam
Maar het mooie is dat deze tafel in het klooster een paar keer is gerepareerd en dat doen ze dan zo.
[afbeelding]
Gewoon stukje uit halen en dat er in leggen. Het mooie is dat ze niet een gat in de tafel zagen. Aan de onderkand is NIKS te zien van deze reparatie. Op deze foto kan je de kleur ook goed zien![]()
Ik dacht eerst dat het 2 platen op elkaar waren. Want de onderkant is onbewerkt zit vol scheuren en ziet er niet uit. Heel ruw ook. Maar het is echt 1 complete plank. Maar ik heb ook GEEN idee hoe ze dit gedaan hebben. Dit is wat ze noemen monniken werk denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol...
dan vraag je je toch af, hoe ze dat in hemelsnaam hebben gefixt
Ik wou dat maar door de vingers zien in het kader van de kerst en vrede op aarde enzo...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, pos, heb jij daar nou zo'n IKEA-doek hangen?
Ja maar dat doek, dat kan echt niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wou dat maar door de vingers zien in het kader van de kerst en vrede op aarde enzo...
Maar nee hoor, Do2 gaat zich er weer mee bemoeien![]()
Psst, pos, schilderij kopen?? Ik heb nog wel wat staan
Haha, nou, nu kun je dus ziet wie dat koopt. Mensen die decoratie aan de muur willen en denken geen geld voor kunst te hebben. Of geen behoefte eraan...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja maar dat doek, dat kan echt niet.
Verder een prima huisje hoor...niets mis mee.
Ik zal je vertellen, ik liep afgelopen weekend met mijn broer door de IKEA ( de jongen is ook ( wéér )bezig met verhuizen ) en wij liepen plots tegen die dingen aan...Nou, AR, je kon ons bijna wegdragen, hoor...Hevige buikkrampen van het lachen...
En we hebben ons werkelijk waar afgevraagd wie zoiets in vredesnaam in huis zou willen...
Ja, die dingen schijnen erg gewild te zijn. Ik heb op marktplaats.nl wel eens een oproepje gezien dat iemand persé zo'n ding wou hebben maar nergens kon vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moonah heeft er ook al eentje hangen!
.
Is dat ook wederzijds?? Of zou je wel eens een zwerver willen vinden op je bank??quote:Een zwerver zou er nog niet gevonden willen worden....
Ja, ik dacht er zelf ook nog heel even aan om er eentje te kopen...quote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, die dingen schijnen erg gewild te zijn. Ik heb op marktplaats.nl wel eens een oproepje gezien dat iemand persé zo'n ding wou hebben maar nergens kon vinden.
Ik heb die persoon toen gemailt als suggestie dat er kunstenaars zijn die ook bloem-dingen schilderen, maar dan met emotie erin.... nooit reactie op gehad trouwens
[..]
quote:Is dat ook wederzijds?? Of zou je wel eens een zwerver willen vinden op je bank??[/sub]
Goede plek voor computer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Oblivion het volgende:
Leuk topic, en heb oudere foto's.....Nu is alles met Kerst.![]()
Woonkamer:
[afbeelding]
Alleen nu een andere kast, het dressoir ingeruild voor de kast van oma...![]()
[afbeelding]
Hoekje naar boven.
[afbeelding]
Stukje Slaapkamer.
[afbeelding]
Andere hoek.
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Lekker zooitje daar...![]()
Nou, waar blijven ze dan???quote:Op woensdag 15 december 2004 16:37 schreef Mattt het volgende:
Leuk topic, ik zal vanavond eens wat foto's posten.
Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezelligquote:
of je maakt zelf iets leuksquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezellig![]()
![]()
Mocht je ooit dat Ikea geval zat zijn (zoals nu misschien), stap dan eens bij een galerie binnen!! Echt kunst hoeft niet echt duur te zijn hoor. Maar daarnaast kan je vaak ook een werk huren voor ¤10,- per maand ofzo, en dan kan je zelfs nog iedere maand iets anders neerhangen als je wil!!!
Tis maar een suggestie![]()
Je hebt gelijk, vind hem meteen al niet zo leuk meerquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezellig![]()
![]()
Mocht je ooit dat Ikea geval zat zijn (zoals nu misschien), stap dan eens bij een galerie binnen!! Echt kunst hoeft niet echt duur te zijn hoor. Maar daarnaast kan je vaak ook een werk huren voor ¤10,- per maand ofzo, en dan kan je zelfs nog iedere maand iets anders neerhangen als je wil!!!
Tis maar een suggestie![]()
Mooi hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vind hem meteen al niet zo leuk meer
Ik heb trouwens gisteravond een nieuwe bank gekocht en met de 3 uur service
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan zeker leuk zijn!!!quote:
Mooi!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De hoezen zijn afritsbaar en je kan ze dus wassen. Ook de onderkant trouwens, zit met klittenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
Ik vindt vrouwen in witte broeken altijd wel mooi staan, maar een witte bank is ook mooi zie ik nu!!
Zou alleen niks voor mij zijn denk ik. Ik presteer het wel om binnen een week er een onuitwisbare vlek in te maken![]()
Aha, dat is wel handig!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:52 schreef pos het volgende:
[..]
De hoezen zijn afritsbaar en je kan ze dus wassen. Ook de onderkant trouwens, zit met klitten
band vast.
@pos :quote:Op donderdag 16 december 2004 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Aha, dat is wel handig!!!
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand opgewassen is tegen grote ketchupvlekken enzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand is tegen grote ketchupvlekken enzo
En je handen ook??? Of is het verder niet schadelijk ofzo??quote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Pos, als je vlekken er niet meer uit krijgt. EGFA is het antwoord.
Je kan het niet overal krijgen, en is een ouderwets goedje, maar je bank wordt er weer spierwit van.![]()
Bijdehandje...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand opgewassen is tegen grote ketchupvlekken enzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
En je handen ook??? Of is het verder niet schadelijk ofzo??
waar koop je dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Pos, als je vlekken er niet meer uit krijgt. EGFA is het antwoord.
Je kan het niet overal krijgen, en is een ouderwets goedje, maar je bank wordt er weer spierwit van.![]()
Supermarkt.quote:
Wat een mooie bank Pos, mag ik vragen wat ie kostte?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was 1000,00 euro Kikiquote:Op donderdag 16 december 2004 16:16 schreef Kiki het volgende:
[..]
Wat een mooie bank Pos, mag ik vragen wat ie kostte?
Ik heb nu een creme kleurige stoffen bank, ook met afritsbare hoezen. Na zeven jaar zijn ze nog steeds mooi en hebben ze heel wat chocolade kinderhandjes doorstaan. Ik geef de hoezen altijd mee aan de stomerij. Misschien een tip voor jou.
Staat gezellig hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 18:24 schreef Que-Pasa het volgende:
Heeft ook een witte bank..(even snel foto zoeken).
tis ook een Ektorp, heb 'm al een keertje gewassen (2 katten en een hond)
gewoon in de wasmachien, met robijn, en op 30 a 40 gr.
nat gestreken, en totaal geen last van krimpen.
ik heb op het zitvlak een sprei (ja ook van de Ikea) liggen, zit nog eens extra zacht ook!
[afbeelding]
Heb hem vanmiddag getest wat slapen aan gaat en hij ligt idd heerlijkquote:Op donderdag 16 december 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Kijk dat zijn de goeie banken. Als je daar in zit wil je er niet meer uit![]()
En zo een hoekbank is helemaal lekker kan je zo op in slaap vallen![]()
Sex op zo een bank is ook goed te doenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef pos het volgende:
[..]
Staat gezellig hoor![]()
Mooi dat het wassen dus geen probleem is en dat ie niet krimpt
[..]
Heb hem vanmiddag getest wat slapen aan gaat en hij ligt idd heerlijk
Dan moet je geen vlekken maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sex op zo een bank is ook goed te doen![]()
Ja, het is wel een besmettelijke kleur.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:44 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Dan moet je geen vlekken maken.![]()
Die stoel! Die roze tafel!quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik klaar ben met schilderen en verhuizen dan mogen jullie mijn foto's zienquote:
Én Ikea stoeltjes.quote:
Ja paarse skruvta (of zoiets) stoeltjes. Ik zoek al tijden naar zo'n stoel als jij hebtquote:Op zondag 19 december 2004 19:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Én Ikea stoeltjes.
Lekker veel kleur. Leuk!
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis). Ook veel van de Ikea. En om AR voor zijn schenen te schoppen. Ook wat kunst van Ikea. Maar sinds kort ook mijn eigen kunstwerkje. Dat zal ik vanavond even plaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis).
Bah. Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.
[afbeelding]
Naar IKEA dus, wanneer ga jij?quote:
En het bed komt van de Wehkamp en de gordijnen van de Kwantum.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef laulita het volgende:
mooi stippendekbed van de hema...die heb ik ooook, haha
Mijn kast is nu al vol. De cd annex dvdkast wordt nu ook gebruikt voor mijn boeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.
Zal vanavond even foto's maken en posten. Zijn foto's ook kunst eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar je eigen kunstwerkje...
Dank uquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:15 schreef Oblivion het volgende:
Met IKEA is niks mis!![]()
Leuke kamers, dames!!![]()
Foto's kunnen kunst zijn...quote:Zijn foto's ook kunst eigenlijk?
Ok dan is het niet misschien echt kunst, maar wel iets wat je niet bij de Ikea kan kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Foto's kunnen kunst zijn...
Evenals toetsenborden, spaghettislierten, kauwgomballen en scheermesjes kunst kunnen zijn...
Welja, schop mij ff voor de schenen?!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis). Ook veel van de Ikea. En om AR voor zijn schenen te schoppen. Ook wat kunst van Ikea. Maar sinds kort ook mijn eigen kunstwerkje. Dat zal ik vanavond even plaatsen.
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
De hele zin "kunst van Ikea" klopt al niet, dat is gewoon decoratie, geen kunst
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.quote:En in mijn huis komt geen ikea troep, tenzij het helemaal versleten is, dan koop ik het wel...,
bij de kringloopwinkel
Jaaaaaaaaaaaaaaa die heb ik ook ! En zelf inelkaar gezetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fraaiheid is ook niet het doel van kunst, maar is wel precies het doel van decoratie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.
Ik wordt trouwens fysiek onpasselijk van Ikea-spul..,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.
Ja ik moet natuurlijk gewoon kunst van jou aan mijn muur hangen ipv decoratie van de Ikea?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welja, schop mij ff voor de schenen?!!
Waar heb ik het aan verdient..
De hele zin "kunst van Ikea" klopt al niet, dat is gewoon decoratie, geen kunst
En in mijn huis komt geen ikea troep, tenzij het helemaal versleten is, dan koop ik het wel...,
bij de kringloopwinkel
Wat nou eindelijk? Heb je mijn uitpuilende boekenkast over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.
Is een mooi kruisje als je het haakje erbij zet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:13 schreef MTVGN het volgende:
Door de voordeur binnengekomen zie je
wat op Image000 te zien is: links een
Decoratie...Het woord alleen al.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.
[..]
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.
Die kat heeft daar toch geen trap voor nodig!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een belangrijk aspect van "schoonheid" is dan ook exclusiviteit, hoewel Warhol met dit idee aan de haal is gegaan. Inwisselbaarheid verstomt het verlangen. Als je je identiteit ontleent aan je interieur, dan moet je je heel rot voelen in een appartement vol met Ikea-spullen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:22 schreef Axioma het volgende:
Op zich zitten er in de ikea natuurlijk mensen die originele concepten maken. Maar door het enorme aantal exemplaren, bijvoorbeeld van "de bloem" die hier al te zien was, komt de vraag in geding of het nog wel als kunst is aan te merken.
Ik mag hopen van niet...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Sabrina1981, die lijst voor 5 foto's, komt die ook van Ikea?
Ja die komt van de Ikea.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Sabrina1981, die lijst voor 5 foto's, komt die ook van Ikea?
Ja AR vind je me nog wel lief? Ik doe echt dingen he waar je van je stoel valtquote:Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet...
Ben bijna klaar in m'n huisje/kamer!! Deze week verhuizen. Ik heb in de woonkamer 2 groene muren, 1 paarse, en 1 muur + plafond in vanille-geel
En in de slaapkamer steenrood plafon, muur en de helft van 1 muur, en de rest is...uhmm, een soort van lichte abrikooskleur ofzo...
Als ik klaar ben met inrichten dan zal ik eens wat foto's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer het hier is: http://photobucket.com/quote:Op maandag 10 januari 2005 15:40 schreef Radjwantie het volgende:
How, ik krijg die foto's niet online.
Of http://www.imageshack.us/quote:Op maandag 10 januari 2005 15:49 schreef pos het volgende:
[..]
probeer het hier is: http://photobucket.com/
hihi, lijkt wel een beetje op mijn slaapkamer!! (die nu bijna klaar isquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:40 schreef Radjwantie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, Pos!
Die ladder staat wel leuk, verder ziet het er nog een beetje ehhh, kaal uit...quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:40 schreef Radjwantie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, Pos!
Jaloersmakend Libris.... en het kost waarschijnlijk ook nog geen fuck..quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:33 schreef Libris het volgende:
-knip-
Dankje, clauwheee! Ja, ik zal wel regelmatig foto's posten. Het laminaat ligt er nu in en de toog is ook bijna af.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:41 schreef clauwheee het volgende:
Radjwantie, leuke kleur! Geef je ons nu regelmatig updates?
Huizen zijn hier duurder dan in Nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jaloersmakend Libris.... en het kost waarschijnlijk ook nog geen fuck...
Dat is in Amsterdam wel anders....
Dank je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef ivetje het volgende:
Tot nu toe vind ik de woonkamer etc. van Oblivion het mooistIk hou wel van die stijl...beetje engels vind ik het. Ik wil later ook wel zoiets, met van die lampen met wit/zwart gestreepte kapjes enzo. Ben ik helemaal weg van
Maar dat zal nog wel een tijdje duren...woon nu nog bij mijn ouders dus helaas geen foto's van mijn kamer. Is ook erg klein en staat vol met...IKEA!!
Jaja, blijft toch DE winkel voor de wat minder rijke mensen onder ons denk ik. Ze hebben er gewoon prachtspul enzo
Een kenner!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Miro tapijt?
Dan zal je de echte originele Benner boven de eettafel ook wel herkend hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunstenaars herken ik wel, golfer.
Wel grappig, hoor.
Stiekum ook wel wat ikea hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, Libris... Die heeft het dan weer wel voor mekaar.
Bij mij blijft er dan behoorlijk veel overquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er van al die inrichtingen overblijft als je die verdomde IKEA wegdenkt.
Ik heb nog nooit een voet in de Ikea gezetquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er van al die inrichtingen overblijft als je die verdomde IKEA wegdenkt.
Ja dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voet in de Ikea gezet![]()
Met de meest recente foto's kom ik nog niet verder dan dit:quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Foto's van je huisje zijn misschien beter op zijn plaats
Dat is wederzijds, ik zou jou ook niet dood in m'n huis willen vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden, AR.
En zo hoort het ook. (. )
Heej die onderste is inderdaad nieuw. Zie ik daar het zelfgemaakte muurtje? Leuk joh met dat doorkijkje. En de kleuren zijn echt tof. Ja dat zeg ik met alleen wit op de muren en plafond.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met de meest recente foto's kom ik nog niet verder dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat moet een mooi oud karakteristiek huis zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 10:39 schreef Sugar het volgende:
Onze woonkamer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tvp als topic vol isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:27 schreef Enchanter het volgende:
Mijn huisje wordt op dit moment gerenoveerd , als het klaar is , maak ik wel ff wat fotootjes
verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |