probeer het hier is: http://photobucket.com/quote:Op maandag 10 januari 2005 15:40 schreef Radjwantie het volgende:
How, ik krijg die foto's niet online.
Of http://www.imageshack.us/quote:Op maandag 10 januari 2005 15:49 schreef pos het volgende:
[..]
probeer het hier is: http://photobucket.com/
hihi, lijkt wel een beetje op mijn slaapkamer!! (die nu bijna klaar isquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:40 schreef Radjwantie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, Pos!
Die ladder staat wel leuk, verder ziet het er nog een beetje ehhh, kaal uit...quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:40 schreef Radjwantie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, Pos!
Jaloersmakend Libris.... en het kost waarschijnlijk ook nog geen fuck..quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:33 schreef Libris het volgende:
-knip-
Dankje, clauwheee! Ja, ik zal wel regelmatig foto's posten. Het laminaat ligt er nu in en de toog is ook bijna af.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:41 schreef clauwheee het volgende:
Radjwantie, leuke kleur! Geef je ons nu regelmatig updates?
Huizen zijn hier duurder dan in Nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jaloersmakend Libris.... en het kost waarschijnlijk ook nog geen fuck...
Dat is in Amsterdam wel anders....
Dank je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:45 schreef ivetje het volgende:
Tot nu toe vind ik de woonkamer etc. van Oblivion het mooistIk hou wel van die stijl...beetje engels vind ik het. Ik wil later ook wel zoiets, met van die lampen met wit/zwart gestreepte kapjes enzo. Ben ik helemaal weg van
Maar dat zal nog wel een tijdje duren...woon nu nog bij mijn ouders dus helaas geen foto's van mijn kamer. Is ook erg klein en staat vol met...IKEA!!
Jaja, blijft toch DE winkel voor de wat minder rijke mensen onder ons denk ik. Ze hebben er gewoon prachtspul enzo
Een kenner!quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Miro tapijt?
Dan zal je de echte originele Benner boven de eettafel ook wel herkend hebben?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kunstenaars herken ik wel, golfer.
Wel grappig, hoor.
Stiekum ook wel wat ikea hoor...quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, Libris... Die heeft het dan weer wel voor mekaar.
Bij mij blijft er dan behoorlijk veel overquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er van al die inrichtingen overblijft als je die verdomde IKEA wegdenkt.
Ik heb nog nooit een voet in de Ikea gezetquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me toch af wat er van al die inrichtingen overblijft als je die verdomde IKEA wegdenkt.
Ja dat weten we nu wel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voet in de Ikea gezet![]()
Met de meest recente foto's kom ik nog niet verder dan dit:quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu wel.
Foto's van je huisje zijn misschien beter op zijn plaats
Dat is wederzijds, ik zou jou ook niet dood in m'n huis willen vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden, AR.
En zo hoort het ook. (. )
Heej die onderste is inderdaad nieuw. Zie ik daar het zelfgemaakte muurtje? Leuk joh met dat doorkijkje. En de kleuren zijn echt tof. Ja dat zeg ik met alleen wit op de muren en plafond.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met de meest recente foto's kom ik nog niet verder dan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat moet een mooi oud karakteristiek huis zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 10:39 schreef Sugar het volgende:
Onze woonkamer!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |