Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis). Ook veel van de Ikea. En om AR voor zijn schenen te schoppen. Ook wat kunst van Ikea. Maar sinds kort ook mijn eigen kunstwerkje. Dat zal ik vanavond even plaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis).
Bah. Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.
[afbeelding]
Naar IKEA dus, wanneer ga jij?quote:
En het bed komt van de Wehkamp en de gordijnen van de Kwantum.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef laulita het volgende:
mooi stippendekbed van de hema...die heb ik ooook, haha
Mijn kast is nu al vol. De cd annex dvdkast wordt nu ook gebruikt voor mijn boeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.
Zal vanavond even foto's maken en posten. Zijn foto's ook kunst eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar je eigen kunstwerkje...
Dank uquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:15 schreef Oblivion het volgende:
Met IKEA is niks mis!![]()
Leuke kamers, dames!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |