Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis). Ook veel van de Ikea. En om AR voor zijn schenen te schoppen. Ook wat kunst van Ikea. Maar sinds kort ook mijn eigen kunstwerkje. Dat zal ik vanavond even plaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, worden jullie allemaal door IKEA gesponsord, of zo?
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis).
Bah. Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeg, geen kwaad woord over de Ikea! Ze hebben er ook hele handige trappetjes.
[afbeelding]
Naar IKEA dus, wanneer ga jij?quote:
En het bed komt van de Wehkamp en de gordijnen van de Kwantum.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef laulita het volgende:
mooi stippendekbed van de hema...die heb ik ooook, haha
Mijn kast is nu al vol. De cd annex dvdkast wordt nu ook gebruikt voor mijn boeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.
Zal vanavond even foto's maken en posten. Zijn foto's ook kunst eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar je eigen kunstwerkje...
Dank uquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:15 schreef Oblivion het volgende:
Met IKEA is niks mis!![]()
Leuke kamers, dames!!![]()
Foto's kunnen kunst zijn...quote:Zijn foto's ook kunst eigenlijk?
Ok dan is het niet misschien echt kunst, maar wel iets wat je niet bij de Ikea kan kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Foto's kunnen kunst zijn...
Evenals toetsenborden, spaghettislierten, kauwgomballen en scheermesjes kunst kunnen zijn...
Welja, schop mij ff voor de schenen?!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Om Do2 even een plezier te blijven doen. Ook wat fotootjes van mijn kamer (woon nog thuis). Ook veel van de Ikea. En om AR voor zijn schenen te schoppen. Ook wat kunst van Ikea. Maar sinds kort ook mijn eigen kunstwerkje. Dat zal ik vanavond even plaatsen.
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
De hele zin "kunst van Ikea" klopt al niet, dat is gewoon decoratie, geen kunst
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.quote:En in mijn huis komt geen ikea troep, tenzij het helemaal versleten is, dan koop ik het wel...,
bij de kringloopwinkel
Jaaaaaaaaaaaaaaa die heb ik ook ! En zelf inelkaar gezetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fraaiheid is ook niet het doel van kunst, maar is wel precies het doel van decoratie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.
Ik wordt trouwens fysiek onpasselijk van Ikea-spul..,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.
Ja ik moet natuurlijk gewoon kunst van jou aan mijn muur hangen ipv decoratie van de Ikea?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Welja, schop mij ff voor de schenen?!!
Waar heb ik het aan verdient..
De hele zin "kunst van Ikea" klopt al niet, dat is gewoon decoratie, geen kunst
En in mijn huis komt geen ikea troep, tenzij het helemaal versleten is, dan koop ik het wel...,
bij de kringloopwinkel
Wat nou eindelijk? Heb je mijn uitpuilende boekenkast over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie boeken! Eindelijk. Er is niets leukers dan bij een ander de titels in de kast te bekijken en een karakterreconstructie uit te voeren.
Is een mooi kruisje als je het haakje erbij zet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:13 schreef MTVGN het volgende:
Door de voordeur binnengekomen zie je
wat op Image000 te zien is: links een
Decoratie...Het woord alleen al.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb bij de Ikea fraaiere decoratie zien hangen dan bij de kunstuitleen.
[..]
Kringloopwinkeltroep komt er bij mij niet in. Ik word fysiek onpasselijk in kringloopwinkels. Het zal mijn misantropische inslag zijn.
Die kat heeft daar toch geen trap voor nodig!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een belangrijk aspect van "schoonheid" is dan ook exclusiviteit, hoewel Warhol met dit idee aan de haal is gegaan. Inwisselbaarheid verstomt het verlangen. Als je je identiteit ontleent aan je interieur, dan moet je je heel rot voelen in een appartement vol met Ikea-spullen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:22 schreef Axioma het volgende:
Op zich zitten er in de ikea natuurlijk mensen die originele concepten maken. Maar door het enorme aantal exemplaren, bijvoorbeeld van "de bloem" die hier al te zien was, komt de vraag in geding of het nog wel als kunst is aan te merken.
Ik mag hopen van niet...quote:Op maandag 10 januari 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Sabrina1981, die lijst voor 5 foto's, komt die ook van Ikea?
Ja die komt van de Ikea.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:58 schreef miss_sly het volgende:
Sabrina1981, die lijst voor 5 foto's, komt die ook van Ikea?
Ja AR vind je me nog wel lief? Ik doe echt dingen he waar je van je stoel valtquote:Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet...
Ben bijna klaar in m'n huisje/kamer!! Deze week verhuizen. Ik heb in de woonkamer 2 groene muren, 1 paarse, en 1 muur + plafond in vanille-geel
En in de slaapkamer steenrood plafon, muur en de helft van 1 muur, en de rest is...uhmm, een soort van lichte abrikooskleur ofzo...
Als ik klaar ben met inrichten dan zal ik eens wat foto's plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |