Haha, ja alle kasten/tafels hebben een andere kleur. Komt doordat ik veel heb gekregen wat niet bij elkaar pastte. Het mooiste lijkt me om alles in het zwart te doen, of juist beuken kleur. Maar ik weet niet of dat bij het bankstel past. Zat er namelijk ook over na te denken om een zwarte bank te kopen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:26 schreef Klonk het volgende:
wat ik als eerste zou doen zou wat eenheid in de kastjes en tafels proberen te krijgen, is nu een beetje allegaartje, de banken zijn nog mooi.
mischien een mooi computerkastje waar je alle zooi in kwijt kunt.
mmm dat heb ik dus ook precies...het staat leuk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:31 schreef Debs het volgende:
Een rode muur is wel supermooi, heb ik ookMaar voor in de huiskamer zal ik dan wel donkerrood nemen! Wat ook mooi is, is donkerpaars...
zwart bij zwart lijkt mij heel erg somber.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Haha, ja alle kasten/tafels hebben een andere kleur. Komt doordat ik veel heb gekregen wat niet bij elkaar pastte. Het mooiste lijkt me om alles in het zwart te doen, of juist beuken kleur. Maar ik weet niet of dat bij het bankstel past. Zat er namelijk ook over na te denken om een zwarte bank te kopen.
Dat van die computerkast is een goed idee.
Ik ga even een kijkje nemen op de site.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef wenneke1 het volgende:
Heb je btw geen mogelijkheid om de kast te verven in een lichtere kleur. Ik vind de bank nml erg leuk qua kleur. Zou zonde zijn om die weg te doen.
bordeaux is toch niet agressief?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:56 schreef Vaakje het volgende:
Ik zou écht nooit rode muren nemen. Het is ook mijn lievelingskleur hoor, maar het wekt agressie op en als ik iets wil dan is het rust in mn huis. Ik heb in mn woonkamer lichtgeel. Gewoon latex met een tubetje gele kleusrtof erdoorheen. Heel licht, maar wel mooi.. Vind witte muren veel te neutraal en snel fel worden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |