quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef Elin het volgende:
helemaal gelijk! Ik ben vrouw en woon alleen met mijn zoontje
Welke rommelquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Elin het volgende:
en let niet op de rommel
Hij bestaat allemaal uit grotere puntjes als je hem van dichtbij bekijktquote:Op woensdag 1 december 2004 15:35 schreef Elin het volgende:
hee leuk die poster in de computerkamer, dat wil ik ook gaan doen! heb alleen nog geen plaatje..
He, wj hebben exact dezelfde stoelen.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:30 schreef Mukie het volgende:
Woonkamer + eethoek
[afbeelding]
[afbeelding]
Studie - kleedkamer - computerkamer - rommelrok
[afbeelding]
Klein deel maar...
Fijn gezelligquote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
Gang en zicht op gameroom
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
He, wj hebben exact dezelfde stoelen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
Je bent bij de Ikea geweest!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Het is een beetje een troep, en zo in het volle licht is het ook niet zo sfeervol, maar toch.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Getver wat wil ik graag een nieuwe vloer
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:59 schreef SEMTEX het volgende:
Huiskamer
[afbeelding]
Gameroom
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken
[afbeelding]
Mijn hoekje
[afbeelding]
De kamer rond
[afbeelding]
En elke zondag komen de kleinkinderen op bezoek?quote:Op zondag 5 december 2004 19:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Mijn woonkamer
[afbeelding]
Ook de woonkamer, kijkend richting werkkamer.
[afbeelding]
Dit is wel duidelijk.
[afbeelding]
Ik heb geen kinderen, laat staan kleinkinderen...quote:Op zondag 5 december 2004 20:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En elke zondag komen de kleinkinderen op bezoek?.
Thanks , waar mijn pc staat was een slaapkamer.quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:18 schreef SEMTEX het volgende:
Tha_flash: mooie lichtinval heb je. Door al die ramen krijg je veel licht in je kamer binnen, 't ziet er tof uit.
Tomek:
Moet dat dan?quote:Op zondag 5 december 2004 23:59 schreef Moonah het volgende:
Alleen zitten weinig creatieve/originele/persoonlijke interieurs tussen.
Hm niet zo heel veel, dat witte tafeltje en computerbureau en lampje achter de pc, verder niet geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
Je bent bij de Ikea geweest!!!!
Rommel?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:22 schreef Elin het volgende:
Hier alvast foto's van mijn huisje, ze zijn niet zo goed gelukt maar het geeft wel een beelden let niet op de rommel
ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Ik heb trouwens net een panoramafoto gemaakt door een aantal foto's aan elkaar te plakken. Just wanted to share that with you
http://www.crapforum.nl/modpic/Mariska/pano2.jpg
Hmmm, loopt dat huis recht of een beetje met een hoek?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Ik heb trouwens net een panoramafoto gemaakt door een aantal foto's aan elkaar te plakken. Just wanted to share that with you
Vet, dat wil ik hier ook nog eens een keer doen. Beneden in de hal oid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
ik moet ook maar eens aan de gang, heb een prachtige paarse muur die ik met jullie wil delen.
Psst, SEMTEX.., niet meteen opkijken, maar er zit een man op je bank...quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
Een rondje door mijn woonkamer(tje).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan? Ik vind hem heel mooi!quote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!
* releaze is verliefd op jouw huisquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:45 schreef Tha_Flash het volgende:
de eethoek met "puin" :
[afbeelding]
de zithoek :
[afbeelding]
in de verte de computerhoek :
[afbeelding]
Thanksquote:Op zondag 12 december 2004 21:25 schreef releaze het volgende:
[..]
* releaze is verliefd op jouw huis
Ik word er bijna verlegen vanquote:Op zondag 12 december 2004 21:29 schreef releaze het volgende:
[..]
die kleurtjes, de inrichting, de ramen...... *drool*
echt heel erg mooi vind ik het
* pos heeft hem ookquote:Op zondag 12 december 2004 20:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hee, dat grote doek met die bloem heb ik ook!
Ik zal morgen eens kijken voor een foto...
ikeaquote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Aishwarya het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ik vind hem heel mooi!
Die blauwe stoelquote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow! Dit huis is echt prachtig ingericht!! Ik vind deze de mooiste tot nu toe.quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje duister vandaag, maar dat komt door het weer...
die boekenplanken heb ik ook! (ik zie dat jij ze voor dvd's gebruikt enzo)quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
ParanoidEv, ik zie Type O Negative stickers op je pjoeter!! \m/
Beetje donker, maargoed.
[afbeelding]
Vet & Hip!quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja klopt, we waren toch gratisquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:59 schreef Morgil het volgende:
ParanoidEv, ik zie Type O Negative stickers op je pjoeter!! \m/
Strak en toch uitnodigend.quote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heten KIRP en zijn te krijgen bij IKEA voor ¤ 7,50 per stukquote:Op maandag 13 december 2004 16:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heyy morgil, even een klein vraagje he... die 'planken' waar je je dvd;s op hebt staan.... waar zijn die ergens te koop. ik zoek al een tijdje iets om mn dvd's weg te werken (zijn er nog al wat) en vind die van jou wel nice!
[afbeelding]
Vanwaar het huilende gezichtje???quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.
Maar wel een eerder plaatje van de paarse muur:
[afbeelding]![]()
Wauw, mooie kleur paars! Zoiets wil ik ook welquote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.
[afbeelding]![]()
die huilie stond op de verkeerde plekquote:Op maandag 13 december 2004 22:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vanwaar het huilende gezichtje???
Die badkamerquote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
Kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi strak ingerichtquote:Op maandag 13 december 2004 13:15 schreef Davidboaz het volgende:
(...)
je hebt vast nooit koppijn?quote:Op maandag 13 december 2004 21:56 schreef Sanne het volgende:
Geen tijd om nieuwe foto's te maken; het is een beetje een troepje.![]()
[afbeelding]
Die kast van je oma is dat een echte antieke kast?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Oblivion het volgende:
Leuk topic, en heb oudere foto's.....Nu is alles met Kerst.![]()
Woonkamer:
[afbeelding]
Alleen nu een andere kast, het dressoir ingeruild voor de kast van oma...![]()
[afbeelding]
Hoekje naar boven.
[afbeelding]
Stukje Slaapkamer.
[afbeelding]
Andere hoek.
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Lekker zooitje daar...![]()
Wat loopt dat dak raar?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:13 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Slaapkamertje aan 't thuisfront.
Aha ik dacht dat je daar nog woondequote:Op woensdag 15 december 2004 00:26 schreef Speth het volgende:
Het probleem zit hem vooral in de schuine daken, die lopen veelal door tot aan de vloer, daarom is het lastig om meubels tegen de wand te zetten (je houdt erachter ruimte over). Bovendien gebruik ik hem nu niet meer zo vaak (alleen in het weekeinde en vakanties als ik thuis ben), dus is het de moeite denk ik niet, ik hou 'm liever zoals ik het me herinner
Dank je pos, en jullie ook!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:53 schreef pos het volgende:
Wat een gezellige woonkamer Oblivion
kloptquote:Op woensdag 15 december 2004 09:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je pos, en jullie ook!
Zie ik daar je man zitten?![]()
Van de mijne kan ik je helaas niet zoveel vertellen, alleen dat ie inderdaad echt antiek is.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die kast van je oma is dat een echte antieke kast?
Kan jij ook de complete bovenkant er af tillen en dan de zijschermen en achterscherm er uit trekken net als de deuren zonder enige schroef los te draaien?
ik heb een soort gelijk model kast waar het wel bij kan. De mijne is een echte engelse linnenkast. Min of meer het grote broertje van jouw kast![]()
effe foto zoeken
edit
niet een 1 op 1 copie maar het is redelijk het zelfde alleen de mijne is een stuk groter![]()
[afbeelding]
In Laren.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar heb je dat dekbedovertrek gekocht???![]()
Ja, nu weet ik wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 december 2004 09:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In Laren.
Bij zo'n grote winkel die allemaal kleine winkeltjes heeft.
Nee, niet echt...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wat je bedoelt![]()
![]()
Heb je ook een naam? Ik woon nl. in Limburg.
Ik heb geen idee hoe hoog die van mij is. Ik schat 2.5 meter of zo. Gelukkig ken ik wel het verhaal van de kast.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Van de mijne kan ik je helaas niet zoveel vertellen, alleen dat ie inderdaad echt antiek is.
Een linnenkast.
Alles kan los...![]()
Raar gezicht is dat trouwens.
Maar euh dit is geen klein kastje.....Mijn hele servies zit erin, en dan ook nog mijn hele voorraad uit de keuken...En nog staat ie niet vol...![]()
Hij is ruim 1.80 hoog en 1.60 breed.
Danke, nu weet ik in ieder geval al dat het burberry ruit is. Dat wist ik nl. nog nietquote:Op woensdag 15 december 2004 10:25 schreef Oblivion het volgende:
http://www.larenseshoppingmall.nl/smederij.html
In dat pand zitten meerdere winkeltjes, alleen kan ik ze niet uit die link halen.
Wel heb ik het dekbed bij een grote beddezaak ook gezien.
En als jij zegt dat je graag een dekbek zou willen kopen met een soort van burberry ruit, kunnen ze dat voor je bestellen. Schrik alleen niet van de prijs...![]()
Ow, gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Inderdaad! Maar nu kan ik het nog niet echt inrichten, kijk maar:
[afbeelding]
Het is niet de originele, want die zijn helemaal niet te betalen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, nu weet ik in ieder geval al dat het burberry ruit is. Dat wist ik nl. nog niet
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hoog die van mij is. Ik schat 2.5 meter of zo. Gelukkig ken ik wel het verhaal van de kast.
Het is een orginele engelse linnenkast die uit Engeland komt ( DUH) Waar hij gestaan heeft weten we niet. Wel weten we dat m,n oma hem in de tijd van de oorlog in nederland gekregen heeft. Hoe is nooit bekend geworden. We hebben de kast laten opknappen en direct laten schatten op leeftijd. Gezien de bouw van de kast zal deze meer dan 250 jaar oud zijn. Er zit niet 1 schroef of spijker in om de kast bij elkaar te houden. Echt geweldig is dat.
Ook heb ik een grote tafel in m,n kamer staan dat ooit in een monniken klooster heeft gestaan. Deze is naar schatting een jaar op 150 a 200 oud.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.![]()
Ook hier geen spijkers of schroeven.
Leuk, een monnikentafel, die heeft mijn moeder ook in haar huis staan, achter de bank.
Ook zo'n oude.
De tafel die je ziet op de foto van de huiskamer, is ook meer dan 100 jaar oud. Geen schroef en/of spijker te vinden.
Hmmm, lijkt wel of we van antiek houden...![]()
lol...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tafel is iets langer dan 2 meter![]()
Helaas klopt de kleur niet op deze foto door de slechte digicam
Maar het mooie is dat deze tafel in het klooster een paar keer is gerepareerd en dat doen ze dan zo.
[afbeelding]
Gewoon stukje uit halen en dat er in leggen. Het mooie is dat ze niet een gat in de tafel zagen. Aan de onderkand is NIKS te zien van deze reparatie. Op deze foto kan je de kleur ook goed zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |