Het is niet de originele, want die zijn helemaal niet te betalen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, nu weet ik in ieder geval al dat het burberry ruit is. Dat wist ik nl. nog niet
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hoog die van mij is. Ik schat 2.5 meter of zo. Gelukkig ken ik wel het verhaal van de kast.
Het is een orginele engelse linnenkast die uit Engeland komt ( DUH) Waar hij gestaan heeft weten we niet. Wel weten we dat m,n oma hem in de tijd van de oorlog in nederland gekregen heeft. Hoe is nooit bekend geworden. We hebben de kast laten opknappen en direct laten schatten op leeftijd. Gezien de bouw van de kast zal deze meer dan 250 jaar oud zijn. Er zit niet 1 schroef of spijker in om de kast bij elkaar te houden. Echt geweldig is dat.
Ook heb ik een grote tafel in m,n kamer staan dat ooit in een monniken klooster heeft gestaan. Deze is naar schatting een jaar op 150 a 200 oud.
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn oma 'm heeft gekocht voor mijn tante als huwelijkskado.![]()
Ook hier geen spijkers of schroeven.
Leuk, een monnikentafel, die heeft mijn moeder ook in haar huis staan, achter de bank.
Ook zo'n oude.
De tafel die je ziet op de foto van de huiskamer, is ook meer dan 100 jaar oud. Geen schroef en/of spijker te vinden.
Hmmm, lijkt wel of we van antiek houden...![]()
lol...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
De tafel is iets langer dan 2 meter![]()
Helaas klopt de kleur niet op deze foto door de slechte digicam
Maar het mooie is dat deze tafel in het klooster een paar keer is gerepareerd en dat doen ze dan zo.
[afbeelding]
Gewoon stukje uit halen en dat er in leggen. Het mooie is dat ze niet een gat in de tafel zagen. Aan de onderkand is NIKS te zien van deze reparatie. Op deze foto kan je de kleur ook goed zien![]()
Ik dacht eerst dat het 2 platen op elkaar waren. Want de onderkant is onbewerkt zit vol scheuren en ziet er niet uit. Heel ruw ook. Maar het is echt 1 complete plank. Maar ik heb ook GEEN idee hoe ze dit gedaan hebben. Dit is wat ze noemen monniken werk denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
lol...
dan vraag je je toch af, hoe ze dat in hemelsnaam hebben gefixt
Ik wou dat maar door de vingers zien in het kader van de kerst en vrede op aarde enzo...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, pos, heb jij daar nou zo'n IKEA-doek hangen?
Ja maar dat doek, dat kan echt niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik wou dat maar door de vingers zien in het kader van de kerst en vrede op aarde enzo...
Maar nee hoor, Do2 gaat zich er weer mee bemoeien![]()
Psst, pos, schilderij kopen?? Ik heb nog wel wat staan
Haha, nou, nu kun je dus ziet wie dat koopt. Mensen die decoratie aan de muur willen en denken geen geld voor kunst te hebben. Of geen behoefte eraan...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja maar dat doek, dat kan echt niet.
Verder een prima huisje hoor...niets mis mee.
Ik zal je vertellen, ik liep afgelopen weekend met mijn broer door de IKEA ( de jongen is ook ( wéér )bezig met verhuizen ) en wij liepen plots tegen die dingen aan...Nou, AR, je kon ons bijna wegdragen, hoor...Hevige buikkrampen van het lachen...
En we hebben ons werkelijk waar afgevraagd wie zoiets in vredesnaam in huis zou willen...
Ja, die dingen schijnen erg gewild te zijn. Ik heb op marktplaats.nl wel eens een oproepje gezien dat iemand persé zo'n ding wou hebben maar nergens kon vinden.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moonah heeft er ook al eentje hangen!
.
Is dat ook wederzijds?? Of zou je wel eens een zwerver willen vinden op je bank??quote:Een zwerver zou er nog niet gevonden willen worden....
Ja, ik dacht er zelf ook nog heel even aan om er eentje te kopen...quote:Op woensdag 15 december 2004 16:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, die dingen schijnen erg gewild te zijn. Ik heb op marktplaats.nl wel eens een oproepje gezien dat iemand persé zo'n ding wou hebben maar nergens kon vinden.
Ik heb die persoon toen gemailt als suggestie dat er kunstenaars zijn die ook bloem-dingen schilderen, maar dan met emotie erin.... nooit reactie op gehad trouwens
[..]
quote:Is dat ook wederzijds?? Of zou je wel eens een zwerver willen vinden op je bank??[/sub]
Goede plek voor computer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:47 schreef Oblivion het volgende:
Leuk topic, en heb oudere foto's.....Nu is alles met Kerst.![]()
Woonkamer:
[afbeelding]
Alleen nu een andere kast, het dressoir ingeruild voor de kast van oma...![]()
[afbeelding]
Hoekje naar boven.
[afbeelding]
Stukje Slaapkamer.
[afbeelding]
Andere hoek.
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Keuken:
[afbeelding]
Lekker zooitje daar...![]()
Nou, waar blijven ze dan???quote:Op woensdag 15 december 2004 16:37 schreef Mattt het volgende:
Leuk topic, ik zal vanavond eens wat foto's posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |