Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezelligquote:
of je maakt zelf iets leuksquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezellig![]()
![]()
Mocht je ooit dat Ikea geval zat zijn (zoals nu misschien), stap dan eens bij een galerie binnen!! Echt kunst hoeft niet echt duur te zijn hoor. Maar daarnaast kan je vaak ook een werk huren voor ¤10,- per maand ofzo, en dan kan je zelfs nog iedere maand iets anders neerhangen als je wil!!!
Tis maar een suggestie![]()
Je hebt gelijk, vind hem meteen al niet zo leuk meerquote:Op donderdag 16 december 2004 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is jouw huis hoor, en verder vindt ik je inrichting erg gezellig![]()
![]()
Mocht je ooit dat Ikea geval zat zijn (zoals nu misschien), stap dan eens bij een galerie binnen!! Echt kunst hoeft niet echt duur te zijn hoor. Maar daarnaast kan je vaak ook een werk huren voor ¤10,- per maand ofzo, en dan kan je zelfs nog iedere maand iets anders neerhangen als je wil!!!
Tis maar een suggestie![]()
Mooi hoor!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vind hem meteen al niet zo leuk meer
Ik heb trouwens gisteravond een nieuwe bank gekocht en met de 3 uur service
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan zeker leuk zijn!!!quote:
Mooi!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De hoezen zijn afritsbaar en je kan ze dus wassen. Ook de onderkant trouwens, zit met klittenquote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
Ik vindt vrouwen in witte broeken altijd wel mooi staan, maar een witte bank is ook mooi zie ik nu!!
Zou alleen niks voor mij zijn denk ik. Ik presteer het wel om binnen een week er een onuitwisbare vlek in te maken![]()
Aha, dat is wel handig!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 11:52 schreef pos het volgende:
[..]
De hoezen zijn afritsbaar en je kan ze dus wassen. Ook de onderkant trouwens, zit met klitten
band vast.
@pos :quote:Op donderdag 16 december 2004 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Aha, dat is wel handig!!!
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand opgewassen is tegen grote ketchupvlekken enzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand is tegen grote ketchupvlekken enzo
En je handen ook??? Of is het verder niet schadelijk ofzo??quote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Pos, als je vlekken er niet meer uit krijgt. EGFA is het antwoord.
Je kan het niet overal krijgen, en is een ouderwets goedje, maar je bank wordt er weer spierwit van.![]()
Bijdehandje...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vraag me dan alleen nog af of er een wasmiddel bestand opgewassen is tegen grote ketchupvlekken enzo
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
En je handen ook??? Of is het verder niet schadelijk ofzo??
waar koop je dat dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Pos, als je vlekken er niet meer uit krijgt. EGFA is het antwoord.
Je kan het niet overal krijgen, en is een ouderwets goedje, maar je bank wordt er weer spierwit van.![]()
Supermarkt.quote:
Wat een mooie bank Pos, mag ik vragen wat ie kostte?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:42 schreef pos het volgende:
[..]
laten bezorgen, komt ie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was 1000,00 euro Kikiquote:Op donderdag 16 december 2004 16:16 schreef Kiki het volgende:
[..]
Wat een mooie bank Pos, mag ik vragen wat ie kostte?
Ik heb nu een creme kleurige stoffen bank, ook met afritsbare hoezen. Na zeven jaar zijn ze nog steeds mooi en hebben ze heel wat chocolade kinderhandjes doorstaan. Ik geef de hoezen altijd mee aan de stomerij. Misschien een tip voor jou.
Staat gezellig hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 18:24 schreef Que-Pasa het volgende:
Heeft ook een witte bank..(even snel foto zoeken).
tis ook een Ektorp, heb 'm al een keertje gewassen (2 katten en een hond)
gewoon in de wasmachien, met robijn, en op 30 a 40 gr.
nat gestreken, en totaal geen last van krimpen.
ik heb op het zitvlak een sprei (ja ook van de Ikea) liggen, zit nog eens extra zacht ook!
[afbeelding]
Heb hem vanmiddag getest wat slapen aan gaat en hij ligt idd heerlijkquote:Op donderdag 16 december 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
Kijk dat zijn de goeie banken. Als je daar in zit wil je er niet meer uit![]()
En zo een hoekbank is helemaal lekker kan je zo op in slaap vallen![]()
Sex op zo een bank is ook goed te doenquote:Op donderdag 16 december 2004 19:36 schreef pos het volgende:
[..]
Staat gezellig hoor![]()
Mooi dat het wassen dus geen probleem is en dat ie niet krimpt
[..]
Heb hem vanmiddag getest wat slapen aan gaat en hij ligt idd heerlijk
Dan moet je geen vlekken maken.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sex op zo een bank is ook goed te doen![]()
Ja, het is wel een besmettelijke kleur.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:44 schreef Aishwarya het volgende:
[..]
Dan moet je geen vlekken maken.![]()
Die stoel! Die roze tafel!quote:Op zondag 12 december 2004 19:22 schreef Moonah het volgende:
Een rondje door mijn woonkamer(tje).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik klaar ben met schilderen en verhuizen dan mogen jullie mijn foto's zienquote:
Én Ikea stoeltjes.quote:
Ja paarse skruvta (of zoiets) stoeltjes. Ik zoek al tijden naar zo'n stoel als jij hebtquote:Op zondag 19 december 2004 19:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Én Ikea stoeltjes.
Lekker veel kleur. Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |