ik ga hierom dus maar een Collector's Edition kopen, heb nooit half-life 1 gespeeld en ik vind dat ik dat wel verplicht ben om te doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:46 schreef BladieBladieblabla het volgende:
Damn, ik zit vastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het in nog in de water/waterscooter level, waarbij je achterna gezeten wordt door de helikopter.
Aan de ene kant van het kanaal zit in een sluis die dicht is en aan de andere kant wordt de weg geblokkeerd door 2 wrakken van boten.
Teruggaan is ook geen optie, want dan kom ik gewoon in het vorige level.
Iemand enig idee hoe ik hier uit kom?
Daar ja...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Een schande dat je moet betalen voor enkel wat water- en lichteffect upgrades...Vooral als je het hele pakket bekijkt dat je erbij krijgt naast HL:Source en ineens beseft dat je de rest allemaal al bezit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik heb alleen geen boot..is ook nergens te vinden daar.quote:quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:00 schreef SiGNe het volgende:
Ik kom hier niet verder: http://signe.d2g.com/hl2.jpg
Volgens mij moet die vrouw de sluis openen maar dat doet ze niet.
Volgens mij moet je eerst even een kamertje mee inlopen en word er dan een geweer op je boot gezet waarna de sluis weer open gaat.
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Nope, het water komt maar tot m'n knieen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:46 schreef Markster het volgende:
misshcien onder water?
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...
Dit moet toch wel iemand bekend voorkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hélemaal niksquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:55 schreef static het volgende:
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.
Volgens mij was daar nog een derde steeg waar je doorheen kon en je dan uit je airboat moest, om dan flink wat gozers te slopen en nog een choppertje te wrecken. Dan hendel/knopje omzetten, sluis open, klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Hélemaal niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen bij het ingaan van die steeg een klein bergje zand, maar daarmee kom ik nog niet eens uit het water...
Goh, toen ik die airboat voor m'n neus kreeg en dat wijfie zei dat ik er in mocht springen wilde ik toch echt liever dat hele pokke eind zwemmen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Flying het volgende:
Lol ik vind het best stom eigenlijk.
Ik kwam vast te zitten met mijn boot toen ik het speelde, toen vroeg ik aan een vriend hoe die erdoor was gekomen en die zei gezwommen (door het nucleair afval).
Dus als jullie vragen hoe het moet, je MOET met je boot gaan en de god cheat NIET gebruiken zodat je makkelijk door dat afval kan.
Ben overal nog een paar keer langsgevaren, maar kan nog steeds nergens een laddertje of iets dergelijks vinden...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
bij die sluis zit ergens een laddertje omhoog...dan kan je ergens een hendel overhalen
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...
Dit moet toch wel iemand bekend voorkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welk level?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef Da_Koen het volgende:
Ik ben nu bij onderwater gelopen ruimte en het water staat er onder stroom. Hoe moet ik hier doorheen komen??
Kun je instellen, kost namelijk nogal wat rekenkracht...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat dacht je van je gravity gun?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:24 schreef static het volgende:
Hoe zet ik die buggy op het strand weer op zijn wielen?
Oeps. Ik gebruikte alleen butten 2 met dat ding tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat dacht je van je gravity gun?
Dit probleem had ik ook. Ik had namelijk 256mb ram...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef Disorder het volgende:
Mijn stotterproblemen zijn nog steeds niet opgelost. Ik kan nu dus gewoon niet meer verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shotgun does the trickquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:03 schreef Djaser het volgende:
Die nieuwe zombie type, die als zwartpiet over daken springt is behoorlijk irritant.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als het goed is springt die gast er gewoon vanaf, praat wat, hoort later tegen de deur links achter in het kamertje bzzz geluiden, pakt een loden pijp, zoemende beesten komen inde kamer, hij mept ze dood en laat je verderquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:51 schreef Creature het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik hier verder moet komen?
[afbeelding]
http://www.naoneo.com/hl2/quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef Pumatje het volgende:
heb een probleem
hij zegt A.I disabled in het spel en de personages doen geen FUCK meer, staan stil
helicopters, bad guysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ervaring iemand ? )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een illegale versie en niet kunnen lezen. Meestal dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:18 schreef Pumatje het volgende:
weet je waar het mee te maken heeft Mzraki ? Ben ik wel benieuwd naar
Je kunt als optie instellen wat het water reflecteert. Niks, een beetje, of alles geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja ... Ai_disable 0quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef Pumatje het volgende:
heb een probleem
hij zegt A.I disabled in het spel en de personages doen geen FUCK meer, staan stil
helicopters, bad guysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ervaring iemand ? )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat wordt dus WEL gratisquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef Flying het volgende:
Jullie hebben het waarschijnlijk niet gelezen maar het enige verschil tussen HL1 en HL1: Source is de physics engine. Verder zijn er amper verschillen op grafisch vlak.
Mede daarom is er een modding team bezig met HL1 volledig te hermaken maar dan volledig op de Source engine, met goede graphics en al de zooi.
De mod zal Black Mesa: Source heten ofzo.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) Terug Vind Post, dan komt het topic in je active topics te staanquote:Op zaterdag 27 november 2004 08:01 schreef Enyalius het volgende:
ff een vraag tussendoor omdat ik nog redelijk nieuw op Fok ben...
1. wat betekend TVP?
2. waarom worden er steeds nieuwe topics gemaakt over hetzelfde onderwerp? deel 1, 2, 3 waat is daar de bedoeling van?
Ik heb 512 mb ram voor de rest zit ik ook goed. Doom 3 en Far Cry liepen als een trein. HL2 is gewoon niet te spelen op deze manier.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:45 schreef Creature het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook. Ik had namelijk 256mb ram...
Vandaag heb ik er 512mb bij gezet en hij draait als een trein.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:38 schreef Nood-kloon het volgende:
Tip en probleem op het "Zombieplein" in Ravenholm.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Options -> Video?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:09 schreef Foksuk het volgende:
Weet iemand toevallig al waar ik mijn resolutie terug kan zetten?
Ik kan nog steeds niet verder namelijk.
Iemand? Ik moet eik ook niks hebben van steam ezo. En online spelen hoef ik ook niet, maar als ik hem koop en die steam moet op mn pc blijven staan om singleplayer te spelen dan gaat het wmb overquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:44 schreef static het volgende:
Kan ik overigens dat Steam deinstalleren zonder dat het spel het niet meer doet? Wat een rommel zeg.
Kijk, en daar zit dus het probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Options -> Video?
Daar ben je dan blijkbaar een uitzondering in.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:40 schreef basalphenaar het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen Steam? Ik vind Steam echt een heel goed systeem, het loopt bij mij nooit vast en het gaat lekker snel allemaal.
Dat is idd een ander verhaal, aangezien ze zo behoorlijk wat tussenmensen (distributie en winkel) uitschakelen kunnen de games veel goedkoper worden.quote:Vooral het kopen van games via internet vind ik iets dat veel potentie heeft. Dit mogen meer developers/uitgevers van mij gaan doen.
Nee, je kunt het overal instaleren, maar zorg dat je op alle pc's steam hebt, en je kunt ze niet tegelijk spelen. Het draait al lang niet meer om die dvd, het gaat erom of je een accoutn van steam kunt openen op een pc, waarin je hl2 hebt 'gekocht'. Dan kun je op die pc hl2 spelen, zolang die steam account ingelogd blijft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:00 schreef Alcatraz het volgende:
Wanneer ik HL2 aanschaf, betekent dat dat ik het ivm. met de serialcodes, beveiliging etc. slechts op 1 pc kan spelen? Want we hebben hier 3 pc's in huis.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik dus ook! Ik was daar eerst, toen kwam die kerel naar me toe en liet mij verder, daarna had ik em opgeslagen, want ik moest weg. Een tijdje later laadde ik em weer, alleen kwam ik toen niet na dat doorlaten, maar ervoor weer, wat opzich vreemd is. Maar nu zegt die kerel niks meer tegen me! Toen ging een een hoofdstuk terug, zegt daar ook niemand meer wat tegen mij!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:51 schreef Creature het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik hier verder moet komen?
[afbeelding]
Dat kreeg ik dus pas door na 5 minuten rond te hebben gelopenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, perfect voor in nauwe gangetjes met véél vijandenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef Drakul het volgende:
Gisteren die Gravity Gun te pakken gekregen!
Zit nu in die zombietownDat kreeg ik dus pas door na 5 minuten rond te hebben gelopenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zagen ownen! Perfecte wapens in combinatie met die gravity gunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, echt overal zitten van die kleine dingetjes. Zo ook ergens een krantenartikel: "Earth surrenders"quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:41 schreef Slarioux het volgende:
Check die tekeningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, even in console: Ai_disable 0 typen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:51 schreef Markster het volgende:
Ik heb wel eens dat alle personages stil staan, wanneer ik een game quicksaved game load. Iemand nog meer last vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jep, even in console: Ai_disable 0 typen.
Shit...quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:29 schreef Slarioux het volgende:
Tussen die buizen achter je zit ergens een hendel. Daarmee kan je via de andere kamer er onderdoor.
Tis wel ff zoeken, via de buizen klimmen enzo. Echt op zo'n onlogische Valve plek.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:32 schreef WebForce het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja ze moeten toch wat doen om de speelduur een beetje op te rekken he. Veel intelligenter dan hendeltje omzetten, deurtje opendoen en verder lopen is het allemaal niet. Doet me een beetje aan Doom 1 denken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tis wel ff zoeken, via de buizen klimmen enzo. Echt op zo'n onlogische Valve plek.
Yep. Dat was het, en nu weet ik ook waar die "neurospringers" waren. De eerste keer zag ik ze wel, de tweede keer niet. Affijn daar ben ik doorheen maar nu lijkt het of ik in een kringetje zit.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okay, wat nu?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ik las ook dat dat volgens valve alleen een issue was bij de cd versie (US dus)quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Xerxes, heb je bij installatie CS: Source uitgezet? Ik las ergens dat je installatiefout krijgt dan.
Het is meestal gewoon heel makkelijk te checken hoor, gewoon alle kanten waar je opkan bekijken en waar nog enemy's rondwandelen moet je naartoe..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:01 schreef Nood-kloon het volgende:
Het duurt inderdaad erg lang maar dat is eenmalig. Schrik ook niet van de opstarttijd van het spel. Dat is veel langer dan HL1. Maar dan heb je ook fantastische graphics.
Maarre.. iemand een oplossing voor mijn probleem?
Het duurt idd lang; en ik vind dat ie tijdens het spel ook vaak moet bijladen als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:44 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Yep. Dat was het, en nu weet ik ook waar die "neurospringers" waren. De eerste keer zag ik ze wel, de tweede keer niet. Affijn daar ben ik doorheen maar nu lijkt het of ik in een kringetje zit.okay, wat nu?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Het is net voorbij het punt waar Drakul hierboven z'n screenshots van maakte.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef static het volgende:
Ik heb gehoord dat als je steam eraf flikkert het spel 30% sneller loopt. Klopt dat?
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:24 schreef Markster het volgende:
ik heb het hele steam niet volgens mij ?
ff getestquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo, t strand houdt op?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
Nope. Heeft het downloaden van een game toch nog voordelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
[..]
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.
Dat is het grote minpunt van het hele spel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoezo, t strand houdt op?
en welke helling bedoel je?
dat hele strand is een kwestie van huisje naar huisje rijden, langs al die "thumpers", zover ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.
Die helling is links de bergen op, daar staat een talud waar je met de shift toets ingedrukt overheen moet, vlak voor de tunnel waar hij gaat loaden.
als je die helling op rijd dan zie je een kapotte brug voor je toch? Dan moet je met boost (shift) er overheen springen, dan kom je stukje verder op bij een huisje met vriendschappelijke soldaten waarmee je tegen een vliegend schip moet vechten. Of ben je daar al voorbij?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?
Niet mee eens.quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is zo freaking goed gedaan. Ze hebben echt een perfecte sfeer neergezet, zoals je die ook bij de oudere Star Wars delen zag.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ravenholm en de mijn is idd wat minder. Daarna gaat het allemaal beter. Vond dat persoonlijk ook de 2 minst leuke hoofdstukken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:19 schreef Pumatje het volgende:
ravenholm en mine chapter
gaat datnog lang door, het is leuk voor 10 min maar damnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit pas net in de mijnen, please tell me dat ik snel gewoon "leuke" tegenkom
die zien er zeker mooi uitquote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/
quote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.quote:Op zondag 28 november 2004 18:53 schreef Markster het volgende:
misselijk van het spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij ziet dat er dus soms zo uit:quote:Op zondag 28 november 2004 16:06 schreef Energie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waar een wil is, is een wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het spel trouwens al uitgespeelt, zo nu en dan werd ik wel misselijk van het spel zeg.
zit r wel vet uit
[afbeelding]
Wat is volgens jou dan een goed spel?quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.
Spel zelf (Hl2) is trouwens ook maar matig.
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek.
http://inmyeyes.t35.com de nieuwste snelstgroeiende HL community!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.
Call of Dutyquote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een goed spel?
Lees de OP eensquote:Op maandag 29 november 2004 13:25 schreef wouswous het volgende:
ik vraag me iets af mbt mijn systeem:
amd 1.4 ghz procesor
512 mb ram
Geforce 4 TI4200 64 mb
gaat het daarmee lukken? om halflife 2 te spelen:
want dan ga ik m orgineel kopen
Ja dus, net, dat wel, maar het draaitquote:Minimaal
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 grafische kaart
Windows 2000/XP/ME/98
4.6 GB vrije ruimte
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef Energie het volgende:
[..]
Call of Duty
Rainbow six 3
Spelen die gewoon goed zijn uitgewerkt, Hl2 dus niet.
Want jij kan mij niet vertellen dat je het verhaal in Hl2 snapt zonder ook Hl1 te kennen.
ja heb ik ook wel gelezen,quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draait
Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op mediumquote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draait
owkee dankjewelquote:Op maandag 29 november 2004 13:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op medium
Voeg me even toe op msn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij die lift.
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2quote:Op maandag 29 november 2004 13:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?
Ik vind het juist goed dat je eik eerst deel 1 moet kijken/spelen. Het is niet voor niks een deel2/opvolgerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vind ik eigenlijk juist een goed punt, want voor de insiders zijn er aanwijzingen genoeg voor het plotverloop maar niet alles is duidelijk. Daarom is bijvoorbeeld een serie als de x-files zo populair (geweest). Juist omdat het niet altijd cristal clear is! Ik hoop dat ze met de add-on meer antwoorden verschaffen, met name rond de personage van the G-man...gisteren uitgespeeld..wat een spel.quote:Op maandag 29 november 2004 14:17 schreef Energie het volgende:
[..]
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2
je bent m vergeten te kopenquote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
Dat zou goed kunnen..quote:Op maandag 29 november 2004 14:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bent m vergeten te kopen
ff saven van te voren, en blijven reloaden totdat ze wel meelooptquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, Barney heerst.quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb wel een spoiler trouwens:.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar de Barney in Blue shift heeft Gordon nooit persoonlijk gesproken.quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef Drakul het volgende:
In deel 1 heette ze allemaal Barneyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blue Shift ging pas meer in het conceptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah bedanktquote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef Pumatje het volgende:
hij was de guard die aan het bureau zat bij binnekomst en je mee naar binnen hielp vanaf het karretje, je kon hem pesten door op het alarm knoppie te drukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb em ook uitgespeeld! Erg verslavend.quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een savegame voor je aan het begin van het laatste hoofdstuk.quote:Op maandag 29 november 2004 20:06 schreef Markster het volgende:
heeft iemand die hem uitgespeeld heeft misschien een save-game voor me?
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretjequote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef static het volgende:
Ik zit vast.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben bij dat gedeelte met die grote brug waar je over de 'balken' van het ene stuk naar het andere moet gaan, dan bij de laatste is een kamertje met zo'n krachtveld; dat heb ik uitgezet door met de gravity gun de 'stekker' eruit te trekken, ben weer helemaal opgeloaden, heb een knop ingedrukt (wat doet dat dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en zo'n helicopter die me beschiet. Wat nu? Weer helemaal terug ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ook, dan kan ik elk hoofdtstuk kiezen om te beginnen toch ?quote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb wel een savegame voor je aan het begin van het laatste hoofdstuk.
Geen dank. En veel plezier er mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:59 schreef Markster het volgende:
thx voor de savegameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thanks, gelukt.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Bob_Ross het volgende:
[..]
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap danquote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef static het volgende:
[..]
Thanks, gelukt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig had ik al die ammo dus heb dat rotding meteen de lucht uitgeknald.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap dan
speel je op easy ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef static het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij die vuurtoren later in het spel had ik er maar twee nodig.
Ja, hehe.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
speel je op easy ofzo?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.
Gelukkig, ik ben dus niet gek... Ik had dat namelijk ook:quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
doed? spoiler tags?quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:39 schreef DWARQ het volgende:
[..]
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Had ik al gedaan, maar ook dat werkte niet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(of koop een legale editie...)
Nee, dat moet ie toch in zijn config.cfg doen? Bij mij wel iig.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(of koop een legale editie...)
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:01 schreef Alcatraz het volgende:
Hier nog wat meer informatie over de G-Man: http://www.steampowered.c(...)p?s=&threadid=182302
Het viel me op dat ik soms een mannetje zag staan maar die er dan later niet meer stond! Niet bij nagedacht en ik was gewoon verder gegaan. Maar op de screenshots zie je duidelijk dat het de G-man is. Best vet.
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt.
Oh dat zou kunnen ik ben nog niet zo ver maar op de link staan er van na level 7 nog maar drie screenshots.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze zien je wel, ze zijn alleen niet slim genoeg om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:52 schreef Robhimself het volgende:
Hmmm... gisteren gestopt met spelen, ga vandaag verder..zien mn tegenstanders me totaal niet...suggesties?
moet je hier ff rondlezen, je kunt links van dat kantoortje ergens op het dak klimmen via wat kratten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:30 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zwengel hem ook weer eens aan. Gister geen tijd gehad om te spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben nog steeds niet zo heel ver. Heb eik nog niet zo heel lang die anti-gravity gunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit nu in een stuk met heel veel zombies en heel weinig kogels en ergens een hendel (boven in een huisje) die ik om kan halen en dan schuift een soort van kraam zegmaar naar voren.
Die blijft hangen boven de grond en er hangt verder niks aan. Geen idee wat ik er mee moet.
Al 10 keer helemaal rond gelopen in dat stuk maar ik kom geen hout verder.
Iemand die toevallig weet welk stuk ik bedoel? Het is een brede kraan met 2 lange dunne stukken die een stuk naar onder steken.
Anyway, weer proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
koop het spel!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:52 schreef Robhimself het volgende:
Hmmm... gisteren gestopt met spelen, ga vandaag verder..zien mn tegenstanders me totaal niet...suggesties?
Ik had het al gevonden jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef Mazora het volgende:
[..]
moet je hier ff rondlezen, je kunt links van dat kantoortje ergens op het dak klimmen via wat kratten.
Nogal een afknappert na:'but I fear I might deliver you to a darker place'.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben net door de mines heen (dat was wel erg kort?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog geen 5 minuten?
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nogal een afknappert na:'but I fear I might deliver you to a darker place'.
Je zit helaas al zowat op de helft.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.
Gelukkig stonden her en der de nodige explosieve vatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maargoed, stukje onderwater zwemmen, helikopter-karretje aanzetten en naar boven lopen.
Klaar is keesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anyway, ik heb het idee dat ik nog niet zover ben, klopt dat? Niet dat ik al over de helft zit ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb toch een goed half uur in die mijnen rondgelopen. Maar idd niet zo moeilijk/dark als ik had verwacht. Diegene die van honkbal-met-crowbar houden kunnen hun geluk op daarzo. Crabbies doodslaanquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.
Gelukkig stonden her en der de nodige explosieve vatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maargoed, stukje onderwater zwemmen, helikopter-karretje aanzetten en naar boven lopen.
Klaar is keesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anyway, ik heb het idee dat ik nog niet zover ben, klopt dat? Niet dat ik al over de helft zit ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
net na ravenholm, nee man....quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zit helaas al zowat op de helft.
Ik bedoelde qua hoofstukken. Dan zit je wel op ongeveer de helft.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
net na ravenholm, nee man....
tenzij je door de rest van t spel heen "racet"
primary fire met gravity helpt veelal, of een granaatje...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:24 schreef static het volgende:
Hoe maak ik die turrets onklaar?
Alle andere developpers gaan natuurlijk nu hun eigen systeem ontwikkelen, straks staat heel je pc vol met dit soort baggerquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Enyalius het volgende:
word er niet goed van. heb HL2 met Steam eraf geflikkerd en de illegale versie weer trug op mijn pc. nu loopt ie weer sneller en beterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geweldig spel is het alleen jammer van die irritante, gedwongen, internet verbinding.
Volgens mij heb ik er pas een paar gehad hoor (ik houd het niet echt bij)quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua hoofstukken. Dan zit je wel op ongeveer de helft.
ik heb het spel voor 50 euro gekochtquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef -Xerxes- het volgende:
iig zn geld dubbel en dwars waard als je het mij vraagt (ookal vind ik 60 euro voor een spel waar nog geeneens een boekje bij zit (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ronduit belachelijk)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan nou HL2 niet spelen dus ik neem aan dat het aan Steam ligt. Wanneer je niet online bent kun je geloof ik HL2 niet spelen, toch? Ik heb het nooit getest eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Waarom zou je steam online moeten hebben om HL2 te spelen?
Hm, ik meende toch dat ze gezegd hebben dat je maar een keer online hoefde te komen om HL2 te spelen, kijk eens naar de optie steam-offline werken ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2004 08:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik kan nou HL2 niet spelen dus ik neem aan dat het aan Steam ligt. Wanneer je niet online bent kun je geloof ik HL2 niet spelen, toch? Ik heb het nooit getest eigenlijk.
Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou, ik heb net die Deathmatch gedownload... en nuw erkt mijn half life 2 + cs: source niet meer !!!
Ik klik op de de koppling...dan komt er 'prepearing to plays hl2 / cs:s , en dan verdwijnt die en dan gebeurt er niks meer!
BEDANKT VALVE!!!!
Ze deden t altijd prima!!! en heb de legale versie! BoutValve!!!!
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna iedereen, dat wordt tenminste vermeld op het Gamespot forum en op het Planet Halflife forum.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dus ik ben niet de enige?
Iedereen die die patch/mod heeft gedownload kan geen hl2 + cs:s meer spelen??
tjeej...slechte zaak valve...
Hehehe KUT VALVE!!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.
Nee dus.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:10 schreef Disorder het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten, kijken of dat het probleem oplost.
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats allquote:Op woensdag 1 december 2004 10:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Valve sux, ok.
Boekjes die je niet leest, een keer wat problemen met een spel en het platform wat daarvoor gebruikt wordt en het is over.
Kennelijk doet het spel er niet meer toe en enige innovatie en stimulatie voor de community van de makers doet er kennelijk niet meer toe.
Jammer toch.
Da's wel weer waar. Maar ach, het zal wel goed komen, hl1 was ook niet gelijk perfect, ds ik geef ze wat krediet.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats allom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet het niet zeker meer, maar ik denk dat je net over de helft bent.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klik op new game en tel de levels die je niet kan kiezen.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk eens bovenaan de paginaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar komt hij zelf mee, na de update komt er een icoontje bij genaamd Half Life 2: Deathmatchquote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Disorder het volgende:
Hoe update je steam nou?
De 4 posts of zo die ik terug las gingen er net niet overquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of je vraagt dat elfje dat elke avond voor je raam zweeft of ze de tovenaar van Oz wil halen die met zijn toverstokje alles goedmaakt......quote:Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef Freel het volgende:
Waarom is iedereen meteen zo kwaad als er iets fout gaat. Ik weet zeker dat Valve al deze problemen gaat oplossen. Heb toch eens geduld, wat Valve met Steam heeft gepresteerd is echt geweldig en natuurlijk zitten er kinderziektes in! Ik wil jou wel eens een soortgelijk programma als Steam zien maken dat wel op miljoenen computers over de hele wereld in een keer werkt!
Heb geduld, het komt allemaal goed, stuur liever een beleefde mail naar Valve met je pc configuratie en je Steam accountname. Dan zullen zij bij de volgende patch waarschijnlijk die fout hebben opgelost. Verwacht wel niet dat dat morgen al zo zal zijn!
In het hele spel is niet veel boeiende AI te bespeuren hoor, laat staan bij je teamleden.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Ruis het volgende:
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbaasquote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef L-X het volgende:
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef kippiej het volgende:
[..]
Eindbaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat doet me denken een de snes-tijdperk.
Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das toch niet zo lastig.. vond het makkelijkst onderdeelquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef L-X het volgende:
[..]
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?
Het gaat om de bewegingen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.
Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je evenwichtsorgaan heeft een valse koppeling met je lichaam, als je teveel op alleen het spel let dan raken je hersenen overstuur...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gaat om de bewegingen ofzo.
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef Markster het volgende:
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo? [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.
Voordeel van jong zijn. [afbeelding].
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zal het dan maar even uitleggen:
Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop