ik ga hierom dus maar een Collector's Edition kopen, heb nooit half-life 1 gespeeld en ik vind dat ik dat wel verplicht ben om te doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenDie kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:46 schreef BladieBladieblabla het volgende:
Damn, ik zit vast.
Het in nog in de water/waterscooter level, waarbij je achterna gezeten wordt door de helikopter.
Aan de ene kant van het kanaal zit in een sluis die dicht is en aan de andere kant wordt de weg geblokkeerd door 2 wrakken van boten.
Teruggaan is ook geen optie, want dan kom ik gewoon in het vorige level.
Iemand enig idee hoe ik hier uit kom?
Daar ja...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Een schande dat je moet betalen voor enkel wat water- en lichteffect upgrades...Vooral als je het hele pakket bekijkt dat je erbij krijgt naast HL:Source en ineens beseft dat je de rest allemaal al bezit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus de retail halflife 2, maar ik wil halflife 1 source ook hebbenDie kan je dus niet los kopen.. lekker makkelijk.
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb alleen geen boot..is ook nergens te vinden daar.quote:quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:00 schreef SiGNe het volgende:
Ik kom hier niet verder: http://signe.d2g.com/hl2.jpg
Volgens mij moet die vrouw de sluis openen maar dat doet ze niet.
Volgens mij moet je eerst even een kamertje mee inlopen en word er dan een geweer op je boot gezet waarna de sluis weer open gaat.
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vindenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:06 schreef rickus het volgende:
Is dat die helikopter die ook bommen gooit?
Je kan als het goed is daar ergens aan een kraantje draaien zodat die sluis opengaat, gewoon ff goed zoeken!
Nope, het water komt maar tot m'n knieen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:46 schreef Markster het volgende:
misshcien onder water?
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vinden.
Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...
Dit moet toch wel iemand bekend voorkomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hélemaal niksquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:55 schreef static het volgende:
Soms kun je obstakels (boomstammen, hekwerk, etc.) als helling gebruiken; zie je zo iets dergelijks in de buurt? Ben daar al lang voorbij maar kan het me niet herinneren.
Volgens mij was daar nog een derde steeg waar je doorheen kon en je dan uit je airboat moest, om dan flink wat gozers te slopen en nog een choppertje te wrecken. Dan hendel/knopje omzetten, sluis open, klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:01 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Hélemaal niks
Alleen bij het ingaan van die steeg een klein bergje zand, maar daarmee kom ik nog niet eens uit het water...
Goh, toen ik die airboat voor m'n neus kreeg en dat wijfie zei dat ik er in mocht springen wilde ik toch echt liever dat hele pokke eind zwemmen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:19 schreef Flying het volgende:
Lol ik vind het best stom eigenlijk.
Ik kwam vast te zitten met mijn boot toen ik het speelde, toen vroeg ik aan een vriend hoe die erdoor was gekomen en die zei gezwommen (door het nucleair afval).
Dus als jullie vragen hoe het moet, je MOET met je boot gaan en de god cheat NIET gebruiken zodat je makkelijk door dat afval kan.
Ben overal nog een paar keer langsgevaren, maar kan nog steeds nergens een laddertje of iets dergelijks vinden...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
bij die sluis zit ergens een laddertje omhoog...dan kan je ergens een hendel overhalen
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:45 schreef BladieBladieblabla het volgende:
[..]
Ik ben het hele traject nu 2 keer doorgevaren en 2 keer doorgelopen, maar kan nergens een kraantje vinden.
Hier screenshots van allebei de doodlopende routes...
Dit moet toch wel iemand bekend voorkomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Welk level?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:24 schreef Da_Koen het volgende:
Ik ben nu bij onderwater gelopen ruimte en het water staat er onder stroom. Hoe moet ik hier doorheen komen??
Kun je instellen, kost namelijk nogal wat rekenkracht...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?
Wat dacht je van je gravity gun?quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:24 schreef static het volgende:
Hoe zet ik die buggy op het strand weer op zijn wielen?
Oeps. Ik gebruikte alleen butten 2 met dat ding tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat dacht je van je gravity gun?
Dit probleem had ik ook. Ik had namelijk 256mb ram...quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:12 schreef Disorder het volgende:
Mijn stotterproblemen zijn nog steeds niet opgelost. Ik kan nu dus gewoon niet meer verder
Shotgun does the trickquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:03 schreef Djaser het volgende:
Die nieuwe zombie type, die als zwartpiet over daken springt is behoorlijk irritant.
als het goed is springt die gast er gewoon vanaf, praat wat, hoort later tegen de deur links achter in het kamertje bzzz geluiden, pakt een loden pijp, zoemende beesten komen inde kamer, hij mept ze dood en laat je verderquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:51 schreef Creature het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik hier verder moet komen?
[afbeelding]
http://www.naoneo.com/hl2/quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef Pumatje het volgende:
heb een probleem
hij zegt A.I disabled in het spel en de personages doen geen FUCK meer, staan stil
helicopters, bad guyservaring iemand ? )
Een illegale versie en niet kunnen lezen. Meestal dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:18 schreef Pumatje het volgende:
weet je waar het mee te maken heeft Mzraki ? Ben ik wel benieuwd naar
Je kunt als optie instellen wat het water reflecteert. Niks, een beetje, of alles geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hoezo reflecteren de muren enzo wel in het water, maar die 2 bootjes niet?
ja ... Ai_disable 0quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef Pumatje het volgende:
heb een probleem
hij zegt A.I disabled in het spel en de personages doen geen FUCK meer, staan stil
helicopters, bad guyservaring iemand ? )
En dat wordt dus WEL gratisquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef Flying het volgende:
Jullie hebben het waarschijnlijk niet gelezen maar het enige verschil tussen HL1 en HL1: Source is de physics engine. Verder zijn er amper verschillen op grafisch vlak.
Mede daarom is er een modding team bezig met HL1 volledig te hermaken maar dan volledig op de Source engine, met goede graphics en al de zooi.
De mod zal Black Mesa: Source heten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik poep op AZ Alkmaar.
1) Terug Vind Post, dan komt het topic in je active topics te staanquote:Op zaterdag 27 november 2004 08:01 schreef Enyalius het volgende:
ff een vraag tussendoor omdat ik nog redelijk nieuw op Fok ben...
1. wat betekend TVP?
2. waarom worden er steeds nieuwe topics gemaakt over hetzelfde onderwerp? deel 1, 2, 3 waat is daar de bedoeling van?
Ik heb 512 mb ram voor de rest zit ik ook goed. Doom 3 en Far Cry liepen als een trein. HL2 is gewoon niet te spelen op deze manier.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:45 schreef Creature het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook. Ik had namelijk 256mb ram...
Vandaag heb ik er 512mb bij gezet en hij draait als een trein.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:38 schreef Nood-kloon het volgende:
Tip en probleem op het "Zombieplein" in Ravenholm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Options -> Video?quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:09 schreef Foksuk het volgende:
Weet iemand toevallig al waar ik mijn resolutie terug kan zetten?
Ik kan nog steeds niet verder namelijk.
Iemand? Ik moet eik ook niks hebben van steam ezo. En online spelen hoef ik ook niet, maar als ik hem koop en die steam moet op mn pc blijven staan om singleplayer te spelen dan gaat het wmb overquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:44 schreef static het volgende:
Kan ik overigens dat Steam deinstalleren zonder dat het spel het niet meer doet? Wat een rommel zeg.
Kijk, en daar zit dus het probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Options -> Video?
Daar ben je dan blijkbaar een uitzondering in.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:40 schreef basalphenaar het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen Steam? Ik vind Steam echt een heel goed systeem, het loopt bij mij nooit vast en het gaat lekker snel allemaal.
Dat is idd een ander verhaal, aangezien ze zo behoorlijk wat tussenmensen (distributie en winkel) uitschakelen kunnen de games veel goedkoper worden.quote:Vooral het kopen van games via internet vind ik iets dat veel potentie heeft. Dit mogen meer developers/uitgevers van mij gaan doen.
Nee, je kunt het overal instaleren, maar zorg dat je op alle pc's steam hebt, en je kunt ze niet tegelijk spelen. Het draait al lang niet meer om die dvd, het gaat erom of je een accoutn van steam kunt openen op een pc, waarin je hl2 hebt 'gekocht'. Dan kun je op die pc hl2 spelen, zolang die steam account ingelogd blijft.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:00 schreef Alcatraz het volgende:
Wanneer ik HL2 aanschaf, betekent dat dat ik het ivm. met de serialcodes, beveiliging etc. slechts op 1 pc kan spelen? Want we hebben hier 3 pc's in huis.
Dat heb ik dus ook! Ik was daar eerst, toen kwam die kerel naar me toe en liet mij verder, daarna had ik em opgeslagen, want ik moest weg. Een tijdje later laadde ik em weer, alleen kwam ik toen niet na dat doorlaten, maar ervoor weer, wat opzich vreemd is. Maar nu zegt die kerel niks meer tegen me! Toen ging een een hoofdstuk terug, zegt daar ook niemand meer wat tegen mij!quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:51 schreef Creature het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik hier verder moet komen?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat kreeg ik dus pas door na 5 minuten rond te hebben gelopen
Die zagen ownen! Perfecte wapens in combinatie met die gravity gun
The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:28 schreef Drakul het volgende:
Gisteren die Gravity Gun te pakken gekregen!
Zit nu in die zombietownInderdaad, perfect voor in nauwe gangetjes met véél vijandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat kreeg ik dus pas door na 5 minuten rond te hebben gelopen
Die zagen ownen! Perfecte wapens in combinatie met die gravity gun![]()
.
Ik heb ooit zo'n snelle zombie zwarte piet daken lopende gast in de lucht doormidden geschoten met zo'n zaagblad.
Kwam van de overkant, sprong, ik schiet, ploft zo z'n bovenlijfje voor m'n voeten neer.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
idd, echt overal zitten van die kleine dingetjes. Zo ook ergens een krantenartikel: "Earth surrenders"quote:
Jep, even in console: Ai_disable 0 typen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:51 schreef Markster het volgende:
Ik heb wel eens dat alle personages stil staan, wanneer ik een game quicksaved game load. Iemand nog meer last van
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jep, even in console: Ai_disable 0 typen.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]Shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best eens zijn dat ik die als projectielen heb gebruikt.
Ik poep op AZ Alkmaar.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:29 schreef Slarioux het volgende:
Tussen die buizen achter je zit ergens een hendel. Daarmee kan je via de andere kamer er onderdoor.
Tis wel ff zoeken, via de buizen klimmen enzo. Echt op zo'n onlogische Valve plek.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:32 schreef WebForce het volgende:
[..]
Thx
Tja ze moeten toch wat doen om de speelduur een beetje op te rekken he. Veel intelligenter dan hendeltje omzetten, deurtje opendoen en verder lopen is het allemaal niet. Doet me een beetje aan Doom 1 denken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tis wel ff zoeken, via de buizen klimmen enzo. Echt op zo'n onlogische Valve plek.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]Yep. Dat was het, en nu weet ik ook waar die "neurospringers" waren. De eerste keer zag ik ze wel, de tweede keer niet. Affijn daar ben ik doorheen maar nu lijkt het of ik in een kringetje zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay, wat nu?
Edit:
Het is net voorbij het punt waar Drakul hierboven z'n screenshots van maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
kutkutkutkut, kan iemand me ff snel een tip geven?
krijg deze errors tijdens de install en dan stopt ie ermee:
Ik heb die melding al eens gezien in een van de HL topics, maar joost mag weten welke?!
Terug naar de winkel???? (sluit om 5 uur)![]()
Nou lekker, tis 5 uur, de winkel is dicht en google staat vol met errormeldingen tijdens de install van HL2.![]()
![]()
Xerxes, heb je bij installatie CS: Source uitgezet? Ik las ergens dat je installatiefout krijgt dan.Where facts are few, experts are many.![]()
Ja en ik las ook dat dat volgens valve alleen een issue was bij de cd versie (US dus)quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef Atreidez het volgende:
Xerxes, heb je bij installatie CS: Source uitgezet? Ik las ergens dat je installatiefout krijgt dan.
Ik heb een dvd![]()
hmmz, hij is nu tot "updating steam", ben benieuwd
=edit=
Jezus, dat duurt wel lang, dat decrypting halflife files
[ Bericht 61% gewijzigd door -Xerxes- op 27-11-2004 17:20:41 ]![]()
Bij mij heeft ie moeilijk gedaan de 1e 2 keer van het opstarten. Daarna geen problemen meer gehad. Had toch een soort van update nodig waarschijnlijk. (Ik heb hem via Steam gekocht, dat wel)Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew![]()
Het duurt inderdaad erg lang maar dat is eenmalig. Schrik ook niet van de opstarttijd van het spel. Dat is veel langer dan HL1. Maar dan heb je ook fantastische graphics.
Maarre.. iemand een oplossing voor mijn probleem?Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Het is meestal gewoon heel makkelijk te checken hoor, gewoon alle kanten waar je opkan bekijken en waar nog enemy's rondwandelen moet je naartoe..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:01 schreef Nood-kloon het volgende:
Het duurt inderdaad erg lang maar dat is eenmalig. Schrik ook niet van de opstarttijd van het spel. Dat is veel langer dan HL1. Maar dan heb je ook fantastische graphics.
Maarre.. iemand een oplossing voor mijn probleem?![]()
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het duurt idd lang; en ik vind dat ie tijdens het spel ook vaak moet bijladen als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?![]()
Maar dat maakt niet uit![]()
Ik ga weer verder spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:44 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Yep. Dat was het, en nu weet ik ook waar die "neurospringers" waren. De eerste keer zag ik ze wel, de tweede keer niet. Affijn daar ben ik doorheen maar nu lijkt het of ik in een kringetje zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay, wat nu?
Edit:
Het is net voorbij het punt waar Drakul hierboven z'n screenshots van maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleempje met Counter Strike: Source.
Zodra ik op Servers klik, komt er "getting server list" of iets dergelijks in beeld en loopt het systeem vast
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt![]()
Ik heb gehoord dat als je steam eraf flikkert het spel 30% sneller loopt. Klopt dat?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef static het volgende:
Ik heb gehoord dat als je steam eraf flikkert het spel 30% sneller loopt. Klopt dat?![]()
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:24 schreef Markster het volgende:
ik heb het hele steam niet volgens mij ?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ff getestquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.
steam uitloggen en afsluiten, dan HL2 opstarten resulteert in t opnieuw inloggen van steam en daarna de gewone cyclus![]()
hoezo, t strand houdt op?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
en welke helling bedoel je?![]()
Nope. Heeft het downloaden van een game toch nog voordelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
[..]
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.
Ik speel het spel alleen nooit, want het is veel te eng voor mij![]()
![]()
Dat is het grote minpunt van het hele spel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?![]()
![]()
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoezo, t strand houdt op?
en welke helling bedoel je?
Die helling is links de bergen op, daar staat een talud waar je met de shift toets ingedrukt overheen moet, vlak voor de tunnel waar hij gaat loaden.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
dat hele strand is een kwestie van huisje naar huisje rijden, langs al die "thumpers", zover ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.
Die helling is links de bergen op, daar staat een talud waar je met de shift toets ingedrukt overheen moet, vlak voor de tunnel waar hij gaat loaden.![]()
tvp
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Jezus wat dom. Die deur ging eerder niet open, vandaar dat ik het even niet meer wist. Later zag ik dat de deurkruk wel echt was en ging die dus open. Goed. Ik ben weer los.Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Ik heb het gisteren gekocht en wel vet spel hoor.Je bent helaas wel een uur bezig met installeren, registreren etc. Ik heb er nog weinig op aan te merken, alhoewel ik zonet via een vage error weer ineens in windows belandde.
![]()
Zo, ik ben weer wakker en ga weer verder spelen.
Ben nog niet zo heel ver, heb gister maar 2 uurtjes ofzo kunnen spelen.
Zit nu in dat stuk waar ik door de riolering zegmaar richting het lab moet nadat het "beam me up, scotty" gebeuren niet helemaal jofel ging![]()
![]()
Ik weet niet of het al gemeld is maar er is nu al een eerste mod uit:
Half-Life 2 Bullet Time Mod v1
This small Half-Life 2 script makes the game go "bullet-time" when pressing "b" button and while in bullet-time the physics and ragdolls fly a lot further than in normal mode. Due to no physics on bullets except crossbow, grenades, rpg and bugbait, the other weapons' bullets won't slow down.
download
En er schijnt ook multiplayer mod te zijn nu:
Deathmatch Multiplayer v1.1a ModHome
This Half-Life 2 mod contains Deathmatch with an essence of Co-op gameplay in HL2
To install this mod, you have to copy the hl2mp directory in "X: / Steam / SteamApps / you@mail.com / half-life 2 /". Then copy the shortcut (HL2 Multiplayer.lnk) to your desktop and change the steam directory. Don't forget to put "-game hl2dm" in the HL2 game properties (by right clicking HL2 in Steam and clicking "properties, launch options).
download![]()
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe![]()
ik heb een rond zitten kijken op internet, omdat zo verschrikkelijk veel van die preview films niet in het spel voorkwamen. sterker nog, ik heb een screenshot gevonden (http://www.hl2central.net/screenshots/HalfLife2_13.jpeg) die op elke site 13, city 13 of iets dergelijks heet. een flink aantal andere films/screenshots kan ik hierin terugvinden, en vanwege het gigantische aantal screenshots en films die zich NIET in city 17 of half-life 2 afspelen, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat er ook een city 13 is gemaakt! is valve misschien stiekum dezelfde tijd bezig aan een modje, of een vervolg? iemand die er meer van weet?![]()
als je die helling op rijd dan zie je een kapotte brug voor je toch? Dan moet je met boost (shift) er overheen springen, dan kom je stukje verder op bij een huisje met vriendschappelijke soldaten waarmee je tegen een vliegend schip moet vechten. Of ben je daar al voorbij?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
=edit= las nu pas dat je er al overheen bent, nou door die tunnel heen rijden en dan beetje links aanhouden, door de schuttingen heen rijden die je tegen komt enz. Er staan op plekken een soort van die heipalen, als je die volgt kom je er vanzelfPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?![]()
waar een wil is, is een weg
Heb het spel trouwens al uitgespeelt, zo nu en dan werd ik wel misselijk van het spel zeg.
zit r wel vet uit
[ Bericht 7% gewijzigd door Energie op 28-11-2004 16:11:07 ]Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!Niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
zit nu in chapter 11...begin alles een beetje saaitjes te vinden eigenlijk...RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]![]()
ravenholm en mine chapter
gaat datnog lang door, het is leuk voor 10 min maar damn
ik zit pas net in de mijnen, please tell me dat ik snel gewoon "leuke" tegenkom[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt![]()
HL2 dit weekend uitgespeeld.
Allemachtig wat een game. Het einde is ook. Weieeeerd. (spoiler?
).
Heb zelden zo'n game-ervaring gehad. Vanaf het moment dat je meet met de verzetsstrijders is het 1 grote rolercoaster ride tot het eind. Prachtig.![]()
DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is zo freaking goed gedaan. Ze hebben echt een perfecte sfeer neergezet, zoals je die ook bij de oudere Star Wars delen zag.
Ik heb wel een spoiler trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2004 19:53:08 ]![]()
Ravenholm en de mijn is idd wat minder. Daarna gaat het allemaal beter. Vond dat persoonlijk ook de 2 minst leuke hoofdstukken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:19 schreef Pumatje het volgende:
ravenholm en mine chapter
gaat datnog lang door, het is leuk voor 10 min maar damn
ik zit pas net in de mijnen, please tell me dat ik snel gewoon "leuke" tegenkom![]()
die zien er zeker mooi uitquote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.quote:Op zondag 28 november 2004 18:53 schreef Markster het volgende:
misselijk van het spel
Spel zelf (Hl2) is trouwens ook maar matig.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Bij mij ziet dat er dus soms zo uit:quote:Op zondag 28 november 2004 16:06 schreef Energie het volgende:
[..]
![]()
waar een wil is, is een weg
Heb het spel trouwens al uitgespeelt, zo nu en dan werd ik wel misselijk van het spel zeg.
zit r wel vet uit
[afbeelding]
als ik dan op f5 (screenshot) douw komt het vaak wel weer goed. Die aliens uit deel 1 'the freeman is our leader' zien er altijd vervormd uit helaas..![]()
Wat is volgens jou dan een goed spel?quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.
Spel zelf (Hl2) is trouwens ook maar matig.![]()
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
http://inmyeyes.t35.com de nieuwste snelstgroeiende HL community!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.
HL2 roeleert trouwens!!!You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.![]()
ik vraag me iets af mbt mijn systeem:
amd 1.4 ghz procesor
512 mb ram
Geforce 4 TI4200 64 mb
gaat het daarmee lukken? om halflife 2 te spelen:
want dan ga ik m orgineel kopenik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=448804&c=55
'Gamers worden ziek van spelen Half-Life 2'
Uitgegeven: 29 november 2004 09:35
Laatst gewijzigd: 29 november 2004 09:37
AMSTERDAM - Veel gamers klagen op het officiele forum van het populaire spel Half-Life 2 over duizeligheid en misselijkheid na het spelen van de game. Sommige gebruikers op het forum zeggen dat het komt omdat het spel zo realistisch is: "je hoofd denkt dat je beweegt, maar je lichaam staat gewoon stil."
Op het forum staan tips van gebruikers om de misselijkheid tegen te gaan. Zo wordt er voorgesteld om de frame-rate van het spel aan te passen of gewoon verder van het beeldscherm te gaan zitten.
De gamers hebben last van zogenaamde 'motion sickness', een verzamelnaam van een aantal bewegingsziektes zoals luchtziekte en zeeziekte. Deze ziekte wordt veroorzaakt omdat wat het lichaam voelt niet overeenkomt met wat je ogen zien.
Half-Life 2 (voor de pc) is de langverwachte opvolger van het eerste deel, dat zes jaar geleden werd geintroduceerd. De 3D Shooter werd een van de best verkochte spellen aller tijden. In Half-Life speel je een wetenschapper (Gordon Freeman) die de strijd aangaat met buitenaardse wezens.Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)![]()
Call of Dutyquote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een goed spel?
Rainbow six 3
Spelen die gewoon goed zijn uitgewerkt, Hl2 dus niet.
Want jij kan mij niet vertellen dat je het verhaal in Hl2 snapt zonder ook Hl1 te kennen.Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Lees de OP eensquote:Op maandag 29 november 2004 13:25 schreef wouswous het volgende:
ik vraag me iets af mbt mijn systeem:
amd 1.4 ghz procesor
512 mb ram
Geforce 4 TI4200 64 mb
gaat het daarmee lukken? om halflife 2 te spelen:
want dan ga ik m orgineel kopenJa dus, net, dat wel, maar het draaitquote:Minimaal
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 grafische kaart
Windows 2000/XP/ME/98
4.6 GB vrije ruimte![]()
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef Energie het volgende:
[..]
Call of Duty
Rainbow six 3
Spelen die gewoon goed zijn uitgewerkt, Hl2 dus niet.
Want jij kan mij niet vertellen dat je het verhaal in Hl2 snapt zonder ook Hl1 te kennen.
Ik vind het juist goed dat je eik eerst deel 1 moet kijken/spelen. Het is niet voor niks een deel2/opvolger![]()
![]()
ja heb ik ook wel gelezen,quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eens
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draait
maar als ik alles op minimaal moet gaan draaien, en het dan nog met horten en stoten draait:
dan wacht ik wel tot ik een nieuw systeem gekocht heb
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op mediumquote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eens
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draaitNow, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
owkee dankjewelquote:Op maandag 29 november 2004 13:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op medium
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
Heb hem net rondgespeelt![]()
Ik vond het een fantastisch spel maar dat is wel logisch als je normaal alleen ut goty speelt
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Ik zit nog steeds vast bij die lift.
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?![]()
Voeg me even toe op msn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2quote:Op maandag 29 november 2004 13:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?
Ik vind het juist goed dat je eik eerst deel 1 moet kijken/spelen. Het is niet voor niks een deel2/opvolgerOoiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
Dat vind ik eigenlijk juist een goed punt, want voor de insiders zijn er aanwijzingen genoeg voor het plotverloop maar niet alles is duidelijk. Daarom is bijvoorbeeld een serie als de x-files zo populair (geweest). Juist omdat het niet altijd cristal clear is! Ik hoop dat ze met de add-on meer antwoorden verschaffen, met name rond de personage van the G-man...gisteren uitgespeeld..wat een spel.quote:Op maandag 29 november 2004 14:17 schreef Energie het volgende:
[..]
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2
Ik ga het nog een keer spelen, en nog een keer...enzAntec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...![]()
je bent m vergeten te kopenquote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?![]()
iemand die iets meer wil lezen over het plot moet hier maar eens kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je ziek wordt he, is dat dan niet veel erger bij Quake3 en UT, want die gaan velen malen sneller, dit spel is relatief sloom.![]()
Misschien juist daarom?Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Dat zou goed kunnen..quote:Op maandag 29 november 2004 14:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bent m vergeten te kopen![]()
![]()
ff saven van te voren, en blijven reloaden totdat ze wel meelooptquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen..
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb wel een spoiler trouwens:Nee, Barney heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan iemand me vertellen wie hij nou precies in deel 1 was want ik heb nooit kunnen ontdekken welke security guard hij nou precies was.![]()
In deel 1 heette ze allemaal Barney
Blue Shift ging pas meer in het concept
The night hides a world, but unveils a universe![]()
hij was de guard die aan het bureau zat bij binnekomst en je mee naar binnen hielp vanaf het karretje, je kon hem pesten door op het alarm knoppie te drukken
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt![]()
Ja maar de Barney in Blue shift heeft Gordon nooit persoonlijk gesproken.quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef Drakul het volgende:
In deel 1 heette ze allemaal Barney
Blue Shift ging pas meer in het conceptAh bedanktquote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef Pumatje het volgende:
hij was de guard die aan het bureau zat bij binnekomst en je mee naar binnen hielp vanaf het karretje, je kon hem pesten door op het alarm knoppie te drukken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!Ik heb em ook uitgespeeld! Erg verslavend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal vond ik overigens niet zo heel sterk, over het algemeen was het allemaal vrij voorspelbaar. Toch was het allemaal mooi uitgevoerd. Wat me wel tegenviel was dat er maar één manier is om het spel te spelen. En niet zoals in DeusEx dat je in je handelen het spelverloop bepaalt. Jammer was ook dat in het hele spel Gordon Freeman nooit iets zei in dialogen.
Over je vragen in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgespeeld!
Ik moet zeggen dat ik op sommige moment nogal verveeld raakte en soms zelfs gefrustreerd (stotterbug, herhalende elementen). Maar het einde maakte veel goed. Erg filmisch. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het einde leuk vindt, maar ik ben er tevreden mee. Wat mij betreft een 9.![]()
Ik heb wel een savegame voor je aan het begin van het laatste hoofdstuk.quote:Op maandag 29 november 2004 20:06 schreef Markster het volgende:
heeft iemand die hem uitgespeeld heeft misschien een save-game voor me?![]()
Ik zit vast.
Ben bij dat gedeelte met die grote brug waar je over de 'balken' van het ene stuk naar het andere moet gaan, dan bij de laatste is een kamertje met zo'n krachtveld; dat heb ik uitgezet door met de gravity gun de 'stekker' eruit te trekken, ben weer helemaal opgeloaden, heb een knop ingedrukt (wat doet dat ding) en zo'n helicopter die me beschiet. Wat nu? Weer helemaal terug ofzo?
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretjequote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef static het volgende:
Ik zit vast.
Ben bij dat gedeelte met die grote brug waar je over de 'balken' van het ene stuk naar het andere moet gaan, dan bij de laatste is een kamertje met zo'n krachtveld; dat heb ik uitgezet door met de gravity gun de 'stekker' eruit te trekken, ben weer helemaal opgeloaden, heb een knop ingedrukt (wat doet dat ding) en zo'n helicopter die me beschiet. Wat nu? Weer helemaal terug ofzo?
![]()
![]()
![]()
Mag ook, dan kan ik elk hoofdtstuk kiezen om te beginnen toch ?quote:Op maandag 29 november 2004 20:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb wel een savegame voor je aan het begin van het laatste hoofdstuk.
Als je wilt kan je hem naar me mailen, staat in mijn profiel onder msn![]()
![]()
Geen dank. En veel plezier er mee.quote:Op maandag 29 november 2004 21:59 schreef Markster het volgende:
thx voor de savegame![]()
Thanks, gelukt.quote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Bob_Ross het volgende:
[..]
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretje![]()
Gelukkig had ik al die ammo dus heb dat rotding meteen de lucht uitgeknald.
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap danquote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef static het volgende:
[..]
Thanks, gelukt.
Gelukkig had ik al die ammo dus heb dat rotding meteen de lucht uitgeknald.![]()
relax spel
na dat gekloot met steam.
wel jammer dat het geheel wel snel uit is te spelen. en dat alles maar op 1 manier kan, het is echt een pad dat je MOET volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 23:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
op normal ben je vier raketgevallen nodig, terwijl je er max drie kan dragen, toch knap dan
Bij die vuurtoren later in het spel had ik er maar twee nodig.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
speel je op easy ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Bij die vuurtoren later in het spel had ik er maar twee nodig.![]()
Ja, hehe.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
speel je op easy ofzo?
Ik begin echt niet meteen met het moeilijkste.
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig, ik ben dus niet gek... Ik had dat namelijk ook:quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+![]()
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:17 schreef Pompiedom het volgende:
Damn nu 4 keer geprobeerd wat moet je nou doen in (waarschijnlijk) het laatste level dat meneer de baas bijna weggeteleporterd word? Die klepjes zitten wel los maar je kan er vrij weinig nuttigs mee.![]()
doed? spoiler tags?quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:39 schreef DWARQ het volgende:
[..]
Die klepjes zijn iets van een bescherming van de 'core', gewoon doorheen knallen (dus eerst die klepjes ook wegschieten) en je bent klaar !![]()
Hier nog wat meer informatie over de G-Man: http://www.steampowered.c(...)p?s=&threadid=182302
Het viel me op dat ik soms een mannetje zag staan maar die er dan later niet meer stond! Niet bij nagedacht en ik was gewoon verder gegaan. Maar op de screenshots zie je duidelijk dat het de G-man is. Best vet.![]()
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
(of koop een legale editie...)![]()
Had ik al gedaan, maar ook dat werkte niet..quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0
(of koop een legale editie...)
misschin dat ai_step of ai_resume nog helpt, even proberen.![]()
Nee, dat moet ie toch in zijn config.cfg doen? Bij mij wel iig.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:26 schreef SolidArt het volgende:
[..]
pas autoexec.cfg aan, en zet daarin ai_disabled 0
(of koop een legale editie...)![]()
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:01 schreef Alcatraz het volgende:
Hier nog wat meer informatie over de G-Man: http://www.steampowered.c(...)p?s=&threadid=182302
Het viel me op dat ik soms een mannetje zag staan maar die er dan later niet meer stond! Niet bij nagedacht en ik was gewoon verder gegaan. Maar op de screenshots zie je duidelijk dat het de G-man is. Best vet.![]()
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb hem nog best vaak gemist zie ik. Het valt wel op dat hij later in het spel nauwelijks meer voor komt..
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
Oh dat zou kunnen ik ben nog niet zo ver maar op de link staan er van na level 7 nog maar drie screenshots.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moet je beter opletten, ik heb hem terwijl ik met de rebellen aan de gang was nog eens op TV gezien..
![]()
Ik zit bijna aan het eind en het spel stottert nu toch. Niet normaal. Ik schiet die zombies en combines allemaal in slowmotion af. Zal wanneer ik weer verder ga spelen de settings wat lager zetten, want voor de rest heeft het overal goed gedaan.![]()
Ik zwengel hem ook weer eens aan. Gister geen tijd gehad om te spelen
Ben nog steeds niet zo heel ver. Heb eik nog niet zo heel lang die anti-gravity gun
Zit nu in een stuk met heel veel zombies en heel weinig kogels en ergens een hendel (boven in een huisje) die ik om kan halen en dan schuift een soort van kraam zegmaar naar voren.
Die blijft hangen boven de grond en er hangt verder niks aan. Geen idee wat ik er mee moet.
Al 10 keer helemaal rond gelopen in dat stuk maar ik kom geen hout verder.
Iemand die toevallig weet welk stuk ik bedoel? Het is een brede kraan met 2 lange dunne stukken die een stuk naar onder steken.
Anyway, weer proberen![]()
![]()
Hmmm... gisteren gestopt met spelen, ga vandaag verder..zien mn tegenstanders me totaal niet...suggesties?Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train![]()
ze zien je wel, ze zijn alleen niet slim genoeg om er iets aan te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:52 schreef Robhimself het volgende:
Hmmm... gisteren gestopt met spelen, ga vandaag verder..zien mn tegenstanders me totaal niet...suggesties?
Tip 1. Koop het spel.
Tip 2. type in de console: ai_disable 0.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
moet je hier ff rondlezen, je kunt links van dat kantoortje ergens op het dak klimmen via wat kratten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:30 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zwengel hem ook weer eens aan. Gister geen tijd gehad om te spelen
Ben nog steeds niet zo heel ver. Heb eik nog niet zo heel lang die anti-gravity gun
Zit nu in een stuk met heel veel zombies en heel weinig kogels en ergens een hendel (boven in een huisje) die ik om kan halen en dan schuift een soort van kraam zegmaar naar voren.
Die blijft hangen boven de grond en er hangt verder niks aan. Geen idee wat ik er mee moet.
Al 10 keer helemaal rond gelopen in dat stuk maar ik kom geen hout verder.
Iemand die toevallig weet welk stuk ik bedoel? Het is een brede kraan met 2 lange dunne stukken die een stuk naar onder steken.
Anyway, weer proberen![]()
koop het spel!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:52 schreef Robhimself het volgende:
Hmmm... gisteren gestopt met spelen, ga vandaag verder..zien mn tegenstanders me totaal niet...suggesties?![]()
Ik had het al gevonden jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef Mazora het volgende:
[..]
moet je hier ff rondlezen, je kunt links van dat kantoortje ergens op het dak klimmen via wat kratten.
Ben net door de mines heen (dat was wel erg kort?!![]()
Nog geen 5 minuten?
Anyway, kom net buiten bij die treinen waar van die gasten met groene (hoe verzin je hetlasersights zitten.
![]()
iig zn geld dubbel en dwars waard als je het mij vraagt (ookal vind ik 60 euro voor een spel waar nog geeneens een boekje bij zit () ronduit belachelijk)
![]()
![]()
Nogal een afknappert na:'but I fear I might deliver you to a darker place'.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:54 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden ja
Ben net door de mines heen (dat was wel erg kort?!![]()
Nog geen 5 minuten?![]()
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nogal een afknappert na:'but I fear I might deliver you to a darker place'.
Gelukkig stonden her en der de nodige explosieve vaten
Maargoed, stukje onderwater zwemmen, helikopter-karretje aanzetten en naar boven lopen.
Klaar is kees
Anyway, ik heb het idee dat ik nog niet zover ben, klopt dat? Niet dat ik al over de helft zit ofzo?![]()
![]()
Je zit helaas al zowat op de helft.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.
Maargoed, stukje onderwater zwemmen, helikopter-karretje aanzetten en naar boven lopen.
Klaar is kees
Anyway, ik heb het idee dat ik nog niet zover ben, klopt dat? Niet dat ik al over de helft zit ofzo?![]()
Ik heb toch een goed half uur in die mijnen rondgelopen. Maar idd niet zo moeilijk/dark als ik had verwacht. Diegene die van honkbal-met-crowbar houden kunnen hun geluk op daarzo. Crabbies doodslaanquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ghehe, idd ja. Enige "kutstuk" was als je naar beneden lazert en een stuk of 50 van die kruipbeesten op je afkomen.
Klaar is kees
Anyway, ik heb het idee dat ik nog niet zover ben, klopt dat? Niet dat ik al over de helft zit ofzo?.
Maar ik heb de neiging bijvoorbeeld om alle hoekjes af te speuren en dan te gaan puzzelen hoe ik het beste/leukst de vijanden dood kan maken. Maarja, dan heb je ook wat.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
net na ravenholm, nee man....quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zit helaas al zowat op de helft.
tenzij je door de rest van t spel heen "racet"![]()
Ik bedoelde qua hoofstukken. Dan zit je wel op ongeveer de helft.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
net na ravenholm, nee man....
tenzij je door de rest van t spel heen "racet"![]()
word er niet goed van. heb HL2 met Steam eraf geflikkerd en de illegale versie weer trug op mijn pc. nu loopt ie weer sneller en beter
geweldig spel is het alleen jammer van die irritante, gedwongen, internet verbinding.Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.![]()
Hoe maak ik die turrets onklaar?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
primary fire met gravity helpt veelal, of een granaatje...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:24 schreef static het volgende:
Hoe maak ik die turrets onklaar?![]()
Alle andere developpers gaan natuurlijk nu hun eigen systeem ontwikkelen, straks staat heel je pc vol met dit soort baggerquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Enyalius het volgende:
word er niet goed van. heb HL2 met Steam eraf geflikkerd en de illegale versie weer trug op mijn pc. nu loopt ie weer sneller en beter
geweldig spel is het alleen jammer van die irritante, gedwongen, internet verbinding.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Volgens mij heb ik er pas een paar gehad hoor (ik houd het niet echt bij)quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua hoofstukken. Dan zit je wel op ongeveer de helft.
Het begin, totdat je getransporteerd word en dat gaat fout, met dat bootgeval achtig ding, en in dat dorpje ravenholm ofzoiets en dan de mines.
Hoeveel hoofdstukken zijn er ongeveer?![]()
![]()
Waarom zou je steam online moeten hebben om HL2 te spelen?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
ik heb het spel voor 50 euro gekochtquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef -Xerxes- het volgende:
iig zn geld dubbel en dwars waard als je het mij vraagt (ookal vind ik 60 euro voor een spel waar nog geeneens een boekje bij zit () ronduit belachelijk)
![]()
![]()
Ik kan nou HL2 niet spelen dus ik neem aan dat het aan Steam ligt. Wanneer je niet online bent kun je geloof ik HL2 niet spelen, toch? Ik heb het nooit getest eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Waarom zou je steam online moeten hebben om HL2 te spelen?![]()
Hm, ik meende toch dat ze gezegd hebben dat je maar een keer online hoefde te komen om HL2 te spelen, kijk eens naar de optie steam-offline werken ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2004 08:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik kan nou HL2 niet spelen dus ik neem aan dat het aan Steam ligt. Wanneer je niet online bent kun je geloof ik HL2 niet spelen, toch? Ik heb het nooit getest eigenlijk.
EDIT: Offline modus ofzo bedoel ik, het is IE niet.
"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
ik had steam elke keer uitgezet, maar elke keer dat je HL2 opstart start eerst Steam op en logged je in op het Steam Network. als je geverifieerd bent start HL2 pas op. het spel was traag en haperde en had ontzettend veel en lange laadtijden.
nu ik de illegale versie speel zijn de laadtijden er nauwelijks meer en alles loopt weer toppie
trouwens ik ben toch niet van plan online te spelen met CS:Source dus kan mij het niet echt boeien. is wel jammer van het weggegooid geld. het spel is het waard, maar die troep dat je ingelogd moet zijn op Valve om te kunnen spelen en waardoor heel het spel trager word is gewoon baggerHuman beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
Half-Life 2 - Deathmatch
Valve has released the latest patch today that contains an official HL2 Deathmatch Mod and the Full Source SDK. Those of you who have been waiting for this moment will be pleased to know all you have to do is restart steam and start Modding!
Included in this update:
Half-Life 2: Deathmatch
- New multiplayer game featuring physics simulation system
Half-Life 2/Source SDK
- Includes game code needed to create Half-Life 2/Source MODs
- New Half-Life 2 sample character model
- Ability to edit Half-Life 2 maps
- Maya model exporter
- 3d Studio Max model exporter source code
- Sample MOD with vehicles
Source Updates
- HTTP and non-HTTP map auto downloading functionality
- Enhanced dedicated server logging capabilities
- Various tweaks and fixes
Also An Half-Life 2: Deathmatch Map Making Contest has been announced. The winning entry will receive a cash prize of $5,000. Two runner up entries will receive a cash prize of $3,000. Visit steampowered.com for more information.![]()
![]()
Nou, ik heb net die Deathmatch gedownload... en nuw erkt mijn half life 2 + cs: source niet meer !!!
Ik klik op de de koppling...dan komt er 'prepearing to plays hl2 / cs:s , en dan verdwijnt die en dan gebeurt er niks meer!
BEDANKT VALVE!!!!
Ze deden t altijd prima!!! en heb de legale versie! BoutValve!!!!![]()
Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou, ik heb net die Deathmatch gedownload... en nuw erkt mijn half life 2 + cs: source niet meer !!!
Ik klik op de de koppling...dan komt er 'prepearing to plays hl2 / cs:s , en dan verdwijnt die en dan gebeurt er niks meer!
BEDANKT VALVE!!!!
Ze deden t altijd prima!!! en heb de legale versie! BoutValve!!!!
~Leonard Cohen![]()
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.![]()
Dus ik ben niet de enige?
Iedereen die die patch/mod heeft gedownload kan geen hl2 + cs:s meer spelen??
tjeej...slechte zaak valve...![]()
Bijna iedereen, dat wordt tenminste vermeld op het Gamespot forum en op het Planet Halflife forum.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dus ik ben niet de enige?
Iedereen die die patch/mod heeft gedownload kan geen hl2 + cs:s meer spelen??
tjeej...slechte zaak valve...![]()
Waarom is iedereen meteen zo kwaad als er iets fout gaat. Ik weet zeker dat Valve al deze problemen gaat oplossen. Heb toch eens geduld, wat Valve met Steam heeft gepresteerd is echt geweldig en natuurlijk zitten er kinderziektes in! Ik wil jou wel eens een soortgelijk programma als Steam zien maken dat wel op miljoenen computers over de hele wereld in een keer werkt!
Heb geduld, het komt allemaal goed, stuur liever een beleefde mail naar Valve met je pc configuratie en je Steam accountname. Dan zullen zij bij de volgende patch waarschijnlijk die fout hebben opgelost. Verwacht wel niet dat dat morgen al zo zal zijn!![]()
Hehehe KUT VALVE!!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.![]()
moet toch eens leren lezen
EDIT; Maar toch, ze doen het lekker wel, dat is meet support dan ik van de meeste spellenmakers krijg. En een surprise is het zeker.
~Leonard Cohen![]()
Ik blijf gewoon bij dat ik t ronduit SLECHT vind.
normaal zou ik dat niet vinden maar valve loopt maar te kloten met dat steam, i-net verbinding nodig voor HL2 en je kan alleen HL2 spelen via Steam.
Verder heb je voor 50 euro het spel..zonder boekje of wat dan ook erin.
Daar komt bij dat die patch dus niet goed blijkt te zijn.
Persoonlijke mening: Valve sux![]()
Valve sux, ok.
Boekjes die je niet leest, een keer wat problemen met een spel en het platform wat daarvoor gebruikt wordt en het is over.
Kennelijk doet het spel er niet meer toe en enige innovatie en stimulatie voor de community van de makers doet er kennelijk niet meer toe.
Jammer toch."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
bij mij werkt 't prima....
best aardig hoor, dat deathmatch, maar ik blij cs leuker vinden
overigens is iemand doodgooien met een kast of verwarming wel lachen!
maar jammer dat je gelijk na spawn dood geschoten kan worden...pick a job you like and you never work a day in your life![]()
Nee dus.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:10 schreef Disorder het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten, kijken of dat het probleem oplost.![]()
mijn spec overigens :
p4 3.0 / 1gb ram / x700 pro 128mb videopick a job you like and you never work a day in your life![]()
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats allquote:Op woensdag 1 december 2004 10:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Valve sux, ok.
Boekjes die je niet leest, een keer wat problemen met een spel en het platform wat daarvoor gebruikt wordt en het is over.
Kennelijk doet het spel er niet meer toe en enige innovatie en stimulatie voor de community van de makers doet er kennelijk niet meer toe.
Jammer toch.![]()
![]()
Da's wel weer waar. Maar ach, het zal wel goed komen, hl1 was ook niet gelijk perfect, ds ik geef ze wat krediet.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats all
~Leonard Cohen![]()
Ik weet het niet zeker meer, maar ik denk dat je net over de helft bent.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?![]()
![]()
Klik op new game en tel de levels die je niet kan kiezen.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?![]()
Laatste is trouwens aftiteling meen ik."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Ik ff blij dat ik geen multiplayer van hl2 WIL spelen, en dus ook van die patches afblijf. Ik hou het wel op het broodnodige, nu hl2 is uitgespeeld alleen nog maar css.![]()
HL2 doet het weer, maar hij update niet. Ik kan dus geen deathmatch spelen. In het menu staan alleen de gebruikelijke opties, en dus geen nieuwe multiplayer knop.![]()
Kijk eens bovenaan de paginaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!![]()
![]()
![]()
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!![]()
![]()
![]()
Net steam geupdate, de mod gedownload en gaan met die banaan.
Khad totaal geen problemen, cs:s, hl:2 doen het nog gewoon en hl2:dm kan ik ook gewoon spelen.
Jammer alleen dat de servers allemaal retevol zitten momenteel
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|![]()
Daar komt hij zelf mee, na de update komt er een icoontje bij genaamd Half Life 2: Deathmatchquote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Disorder het volgende:
Hoe update je steam nou?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|![]()
De 4 posts of zo die ik terug las gingen er net niet overquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?![]()
Maar de deathmatch is in ieder geval erg stoer. Net lekker zitten overgooien met spul. Enige wat ik me nu afvraag is of je een tegenstander raakt of geneest als je hem een health pack voor z'n kop smijt.![]()
![]()
Deathmatch is leuk, maar wat hebben ze met de netcode gedaan? Er is zoveel lag dat het haast onspeelbaar is.![]()
BREAKING NEWS op Steam News www.steampowered.com
Update: If you were having trouble launching games, please exit and restart Steam.![]()
Hehe gaaf, eens kijken of ik thuis een "free Lamarr" spray kan maken.
~Leonard Cohen![]()
hmm hl2 dm moet ik straks ook maar ff gaan proberen.
moet ik nou iets downloaden of doet die steam het vanzelf?Life is a waste of time. Time is a waste of life.
Zouist die DM gedownload en ik heb nergens problemen mee.
Het werkt perfect![]()
En vooral met de gravity gun is het genieten blazen, de rommel vliegt om je heen![]()
![]()
Of je vraagt dat elfje dat elke avond voor je raam zweeft of ze de tovenaar van Oz wil halen die met zijn toverstokje alles goedmaakt......quote:Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef Freel het volgende:
Waarom is iedereen meteen zo kwaad als er iets fout gaat. Ik weet zeker dat Valve al deze problemen gaat oplossen. Heb toch eens geduld, wat Valve met Steam heeft gepresteerd is echt geweldig en natuurlijk zitten er kinderziektes in! Ik wil jou wel eens een soortgelijk programma als Steam zien maken dat wel op miljoenen computers over de hele wereld in een keer werkt!
Heb geduld, het komt allemaal goed, stuur liever een beleefde mail naar Valve met je pc configuratie en je Steam accountname. Dan zullen zij bij de volgende patch waarschijnlijk die fout hebben opgelost. Verwacht wel niet dat dat morgen al zo zal zijn!
Ik vraag me af in wat voor wereld je leeft. Punt is dat mensen geld hebben uitgegeven voor een spel, dat ze nu niet kunnen gebruiken, doordat een 'reparatie' van Valve het allemaal erger heeft gemaakt. Afgezien van het feit of je vindt dat Steam moet kunnen ja of nee, Steam is gewoon niet uitgebreid getest en had nooit gebruikt mogen worden. Het is een inferieur product, dat ervoor zorgt dat je niet kunt spelen met het spel waaraan je je zuurverdiende geld hebt uitgegeven.
Bovendien wat heb je voor garanties als Vivendi/Valve/Steam op de fles gaan en er geen Steam servers meer zijn. Werkt je spel niet meer...
Nee, geen goed idee. Mijn idee om het illegale circuit de kop in te drukken is veel goedkoper worden met die spellen. Ontwikkelaars kunnen beter proberen om zelf de distributie in de hand te nemen. Hoeven die uitgevers niet het leeuwedeel op te strijken, wat nu wel gebeurt.
Als ik een spel kan downloaden voor 15 Euro, dan ben ik sneller bereid om het te kopen dan wanneer het zoals nu 50 Euro kost. En reclame dan??? Een goed spel bereikt op internet zijn eigen publiek wel. Daarom vind ik bijvoorbeeld die hele reclamecampagne voor Sims2 zo overbodig. Zonder die reclame hadden ze net zoveel verkocht, want het gonsde al tijden op het internet. Had het spel misschien iets goedkoper gekund en hadden ze wellicht nog meer verkocht.
Kortom Steam is een kutprodukt, want het legt de legale gebruikers beperkingen op terwijl de illegale versies allang verkrijgbaar zijn en zonder Steam werken. Dus wat is het netto-resultaat? Minder tevreden legale gebruikers dus minder potentiële kopers voor een neiuw spel, terwijl de illegale markt totaal niet heeft geleden.Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil.![]()
Net ff deathmatch gespeeld, is echt leuk!!
Alleen die lag
Staat er achter de server 49..en join je..heb je opeens over de 500 lag, bij elkse server, zal wel door de drukte komen misschien?![]()
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Ruis het volgende:
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...In het hele spel is niet veel boeiende AI te bespeuren hoor, laat staan bij je teamleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Eindbaasquote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef L-X het volgende:
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?
dat doet me denken een de snes-tijdperk.
Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijk
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )![]()
Ik weet niet wie ik moet bedanken voor de tip Maarum THANX![]()
Ik speel nu HL2 voor de 2e keer en heb inmiddels _alle_ video opties op maximaal staan ennum ...
-GEIL-![]()
![]()
dus bij deze: bedankt![]()
"Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+![]()
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef kippiej het volgende:
[..]
Eindbaas
dat doet me denken een de snes-tijdperk.
Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijkIt takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
das toch niet zo lastig.. vond het makkelijkst onderdeelquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef L-X het volgende:
[..]
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop trouwens binnenkort ook op een mod, waar je in autos kunt rijden etc Soort van battlefield achtig lijkt me echt relax![]()
![]()
zometeen bij RTL4 nieuws 'games worden steeds realistischer, om ziek van te worden' en toen zag je Half Life 2 op de achtergrond.![]()
Deathmatch: Source Is tof mannen
Een week zonder Bier is een week zonder plezier.
http://www.biersletjes.nl![]()
het voordeel van steam is wel dat meteen nieuwe updates/ patches en mods geinstalleerd kunnen worden die valve uitbrengt. Heb er zelf tot nu toe nog helemaal ook geen problemen mee gehad.![]()
![]()
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.
Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?![]()
![]()
Het gaat om de bewegingen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.
Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?![]()
Hahahah cool heel stuk HL2 op RTL idd
Ik zal het dan maar even uitleggen:
Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
je evenwichtsorgaan heeft een valse koppeling met je lichaam, als je teveel op alleen het spel let dan raken je hersenen overstuur...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gaat om de bewegingen ofzo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef Markster het volgende:
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo? [afbeelding]
Voordeel van jong zijn..
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
Heb ik hem eindelijk gekocht, kom ik er net achter dat mijn DVD-speler kapot is(waarschijnlijk al een tijd want die gebruik ik nooit)
Iemand tips?"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Je krijgt een foutmelding bij het installeren? Dat is een bekend probleem, je moet CS:S erbij installeren anders werkt het niet.![]()
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer
Ik weet het niet hoor, maar misschien is een nieuwe DVD-speler kopen een idee?.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.
Voordeel van jong zijn. [afbeelding].
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
Aha, jij bent zo'n antiekeling.
Nouja, jou hersenen denken dus: "Wat de faaaaaaaaaaack, daaamn, neeeee!"
en die kappen er dan dus gewoon mee, niets misselijk of wat dan ook. Gewoon boem, licht uit en gamen maar..
.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit![]()
HL2 deathmatch is echt een hoop bugs aan elkaar geplakt met lag. Wat een brok ellende, hoe kunnen ze dat zo releasen!?![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
Pisser, je komt net kijken, ik draai al mee vanaf de Spectrum ZX81![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zal het dan maar even uitleggen:
Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.
Je hoeft het me niet uit te leggen; ik snap wel de gedachtengang erachter.
Alleen NIET dat je daar misselijk van word. Ik heb nergens last van
Ben nu trouwens al een heel stuk met die buggy rond aan het crossen.
Stuk waar je over die brug moest om die energyfield uit te schakelen was erg gaaf
Heb nu net die accu's geplaats en ben door de tunnel gereden, recht tegen die vuurtoren op.
En toen viel ik in het water en was ik af.
Ik ga maar eens slapen ofzo, weer om 7 uur op dalijk![]()
![]()
Ik zit weer eens vast.
Ben in dat Nova gebeuren in het gedeelte waar de muren op je af komen (die scene uit Star Wars zeg maar). Wat ik ook doe ik ben altijd de lul daar.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Thanks.
Ow, dan ben je denk ik net een stukje verder dan mij. Ofja, stukje, geen idee eik, want toen ik in die buggy stapte zei Alyx via die zwart/wit tv: see you in nova nogwat, en ik scheur toch echt al een tijdje met die jeep rond.
Gaafste tot nu toe vond ik btw die hijskraan waarmee je je buggy moest verplaatsen.
Heb daar lekker een half uurtje met die zeecontainers staan te spelen en gooien!![]()
Echt een van de gaafste dingen die ik gezien heb ooit in een spel. imo dan uiteraard.
Mooi man, beetje heen en weer zwiepen en HOPS, zo'n container de zee in flikkeren!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: