Het gaat om de bewegingen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.
Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?
je evenwichtsorgaan heeft een valse koppeling met je lichaam, als je teveel op alleen het spel let dan raken je hersenen overstuur...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gaat om de bewegingen ofzo.
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef Markster het volgende:
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo? [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.
Voordeel van jong zijn. [afbeelding].
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zal het dan maar even uitleggen:
Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |