Kijk eens bovenaan de paginaquote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!![]()
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!![]()
Daar komt hij zelf mee, na de update komt er een icoontje bij genaamd Half Life 2: Deathmatchquote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Disorder het volgende:
Hoe update je steam nou?
De 4 posts of zo die ik terug las gingen er net niet overquote:Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?
Of je vraagt dat elfje dat elke avond voor je raam zweeft of ze de tovenaar van Oz wil halen die met zijn toverstokje alles goedmaakt......quote:Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef Freel het volgende:
Waarom is iedereen meteen zo kwaad als er iets fout gaat. Ik weet zeker dat Valve al deze problemen gaat oplossen. Heb toch eens geduld, wat Valve met Steam heeft gepresteerd is echt geweldig en natuurlijk zitten er kinderziektes in! Ik wil jou wel eens een soortgelijk programma als Steam zien maken dat wel op miljoenen computers over de hele wereld in een keer werkt!
Heb geduld, het komt allemaal goed, stuur liever een beleefde mail naar Valve met je pc configuratie en je Steam accountname. Dan zullen zij bij de volgende patch waarschijnlijk die fout hebben opgelost. Verwacht wel niet dat dat morgen al zo zal zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Ruis het volgende:
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...In het hele spel is niet veel boeiende AI te bespeuren hoor, laat staan bij je teamleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Eindbaasquote:Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef L-X het volgende:
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef kippiej het volgende:
[..]
Eindbaas
dat doet me denken een de snes-tijdperk.
Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijk
das toch niet zo lastig.. vond het makkelijkst onderdeelquote:Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef L-X het volgende:
[..]
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de bewegingen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.
Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?
je evenwichtsorgaan heeft een valse koppeling met je lichaam, als je teveel op alleen het spel let dan raken je hersenen overstuur...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Het gaat om de bewegingen ofzo.
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef Markster het volgende:
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo? [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.
Voordeel van jong zijn. [afbeelding].
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zal het dan maar even uitleggen:
Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |