abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23689387
HL2 doet het weer, maar hij update niet. Ik kan dus geen deathmatch spelen. In het menu staan alleen de gebruikelijke opties, en dus geen nieuwe multiplayer knop.
pi_23689428
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!
Kijk eens bovenaan de pagina
pi_23689451
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:54 schreef kipknots het volgende:
De verassing die Valve voor deze week heeft aangekondigt is een deathmatch mode!
Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?
pi_23689623
Net steam geupdate, de mod gedownload en gaan met die banaan .

Khad totaal geen problemen, cs:s, hl:2 doen het nog gewoon en hl2:dm kan ik ook gewoon spelen.
Jammer alleen dat de servers allemaal retevol zitten momenteel
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_23689700
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Disorder het volgende:
Hoe update je steam nou?
Daar komt hij zelf mee, na de update komt er een icoontje bij genaamd Half Life 2: Deathmatch
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 1 december 2004 @ 11:22:25 #257
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23689813
dus als ik nu HL2:DM download, is de kans aanwezig dat niets meer werkt?
pi_23690313
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:03 schreef RetepV het volgende:

[..]

Eh ja: duh? Waar gingen de laatste 10 posts nou over?
De 4 posts of zo die ik terug las gingen er net niet over
Maar de deathmatch is in ieder geval erg stoer. Net lekker zitten overgooien met spul. Enige wat ik me nu afvraag is of je een tegenstander raakt of geneest als je hem een health pack voor z'n kop smijt.
pi_23690514
Deathmatch is leuk, maar wat hebben ze met de netcode gedaan? Er is zoveel lag dat het haast onspeelbaar is.
pi_23690752
BREAKING NEWS op Steam News www.steampowered.com

Update: If you were having trouble launching games, please exit and restart Steam.
pi_23690782
Ja we hebben een hl 2 deatmach!
pi_23691261
  woensdag 1 december 2004 @ 12:35:24 #263
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23691374
verdomme, net ff gespeeld maar de lag is echt te erg
pi_23691408
Hehe gaaf, eens kijken of ik thuis een "free Lamarr" spray kan maken.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 1 december 2004 @ 12:46:17 #265
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_23691604
hmm hl2 dm moet ik straks ook maar ff gaan proberen.
moet ik nou iets downloaden of doet die steam het vanzelf?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_23692169
Zouist die DM gedownload en ik heb nergens problemen mee.
Het werkt perfect
En vooral met de gravity gun is het genieten blazen, de rommel vliegt om je heen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 1 december 2004 @ 13:41:57 #267
71022 velde046
General Failure
pi_23692845
quote:
Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef Freel het volgende:
Waarom is iedereen meteen zo kwaad als er iets fout gaat. Ik weet zeker dat Valve al deze problemen gaat oplossen. Heb toch eens geduld, wat Valve met Steam heeft gepresteerd is echt geweldig en natuurlijk zitten er kinderziektes in! Ik wil jou wel eens een soortgelijk programma als Steam zien maken dat wel op miljoenen computers over de hele wereld in een keer werkt!

Heb geduld, het komt allemaal goed, stuur liever een beleefde mail naar Valve met je pc configuratie en je Steam accountname. Dan zullen zij bij de volgende patch waarschijnlijk die fout hebben opgelost. Verwacht wel niet dat dat morgen al zo zal zijn!
Of je vraagt dat elfje dat elke avond voor je raam zweeft of ze de tovenaar van Oz wil halen die met zijn toverstokje alles goedmaakt......
Ik vraag me af in wat voor wereld je leeft. Punt is dat mensen geld hebben uitgegeven voor een spel, dat ze nu niet kunnen gebruiken, doordat een 'reparatie' van Valve het allemaal erger heeft gemaakt. Afgezien van het feit of je vindt dat Steam moet kunnen ja of nee, Steam is gewoon niet uitgebreid getest en had nooit gebruikt mogen worden. Het is een inferieur product, dat ervoor zorgt dat je niet kunt spelen met het spel waaraan je je zuurverdiende geld hebt uitgegeven.
Bovendien wat heb je voor garanties als Vivendi/Valve/Steam op de fles gaan en er geen Steam servers meer zijn. Werkt je spel niet meer...

Nee, geen goed idee. Mijn idee om het illegale circuit de kop in te drukken is veel goedkoper worden met die spellen. Ontwikkelaars kunnen beter proberen om zelf de distributie in de hand te nemen. Hoeven die uitgevers niet het leeuwedeel op te strijken, wat nu wel gebeurt.
Als ik een spel kan downloaden voor 15 Euro, dan ben ik sneller bereid om het te kopen dan wanneer het zoals nu 50 Euro kost. En reclame dan??? Een goed spel bereikt op internet zijn eigen publiek wel. Daarom vind ik bijvoorbeeld die hele reclamecampagne voor Sims2 zo overbodig. Zonder die reclame hadden ze net zoveel verkocht, want het gonsde al tijden op het internet. Had het spel misschien iets goedkoper gekund en hadden ze wellicht nog meer verkocht.

Kortom Steam is een kutprodukt, want het legt de legale gebruikers beperkingen op terwijl de illegale versies allang verkrijgbaar zijn en zonder Steam werken. Dus wat is het netto-resultaat? Minder tevreden legale gebruikers dus minder potentiële kopers voor een neiuw spel, terwijl de illegale markt totaal niet heeft geleden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil.
pi_23693239
Net ff deathmatch gespeeld, is echt leuk!!
Alleen die lag
Staat er achter de server 49..en join je..heb je opeens over de 500 lag, bij elkse server, zal wel door de drukte komen misschien?
  woensdag 1 december 2004 @ 16:23:30 #269
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23696314
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 december 2004 @ 16:47:16 #270
904 L-X
The Lover X
pi_23696884
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  woensdag 1 december 2004 @ 16:51:07 #271
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23696997
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:23 schreef Ruis het volgende:
wanneer brengen ze een patch uit die je teamleden iets van AI geeft...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het hele spel is niet veel boeiende AI te bespeuren hoor, laat staan bij je teamleden.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_23697065
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:47 schreef L-X het volgende:
Weet iemand hoe ik die eindbaas afmaak?
Eindbaas

dat doet me denken een de snes-tijdperk.

Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijk
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_23697101
Ik weet niet wie ik moet bedanken voor de tip Maarum THANX

Ik speel nu HL2 voor de 2e keer en heb inmiddels _alle_ video opties op maximaal staan ennum ...

-GEIL-

dus bij deze: bedankt
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  woensdag 1 december 2004 @ 17:23:58 #274
904 L-X
The Lover X
pi_23697798
quote:
Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef kippiej het volgende:

[..]

Eindbaas

dat doet me denken een de snes-tijdperk.

Gewoon luisteren wat die slet tegen je zegt. das toch niet zo moeilijk
Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_23697948
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:23 schreef L-X het volgende:

[..]

Ja eindbaas anders verklap ik teveel. Ben zelf nog uit het NES tijdperk. Iedereen verteld me dat het vrij makkelijk is maar haal het elke keer niet. Iemand nog een idee?
das toch niet zo lastig.. vond het makkelijkst onderdeel
SPOILER
pi_23698929
die DM loopt stukker beter dan HL2 geen stotterend geluid meer
pi_23698941
Ik hoop trouwens binnenkort ook op een mod, waar je in autos kunt rijden etc Soort van battlefield achtig lijkt me echt relax
pi_23699326
Omg, echt waar?
pi_23700417
zometeen bij RTL4 nieuws 'games worden steeds realistischer, om ziek van te worden' en toen zag je Half Life 2 op de achtergrond.
pi_23700451
Deathmatch: Source Is tof mannen
Een week zonder Bier is een week zonder plezier.
http://www.biersletjes.nl
pi_23700761
het voordeel van steam is wel dat meteen nieuwe updates/ patches en mods geinstalleerd kunnen worden die valve uitbrengt. Heb er zelf tot nu toe nog helemaal ook geen problemen mee gehad.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23700880
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.

Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?
pi_23700925
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Waarom worden heel veel mensen misselijk van HL2?
Ik bedoel dan zouden diezelfde mensen dat toch ook moeten hebben bij Far Cry of Doom3 ofzo, ik noem maar wat.

Die zijn dacht ik zo toch wel redelijk vergelijkbaar met hoe echt alles er uit ziet niet?
Het gaat om de bewegingen ofzo.
  woensdag 1 december 2004 @ 19:56:29 #284
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23700996
Hahahah cool heel stuk HL2 op RTL idd

Ik zal het dan maar even uitleggen:

Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
  woensdag 1 december 2004 @ 20:15:31 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_23701502
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:54 schreef Markster het volgende:

[..]

Het gaat om de bewegingen ofzo.
je evenwichtsorgaan heeft een valse koppeling met je lichaam, als je teveel op alleen het spel let dan raken je hersenen overstuur...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_23701659
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo?
pi_23701752
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:21 schreef Markster het volgende:
ah, en waarom heeft niet iedereen dat?
Gewoon geluk hebben ofzo? [afbeelding]
Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.

Voordeel van jong zijn. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 1 december 2004 @ 20:36:20 #288
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23702001
Heb ik hem eindelijk gekocht, kom ik er net achter dat mijn DVD-speler kapot is(waarschijnlijk al een tijd want die gebruik ik nooit)
Iemand tips?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23702256
Je krijgt een foutmelding bij het installeren? Dat is een bekend probleem, je moet CS:S erbij installeren anders werkt het niet.
  woensdag 1 december 2004 @ 21:22:00 #290
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23702547
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23702681
quote:
Op woensdag 1 december 2004 21:22 schreef HomerJ het volgende:
Nee, het ligt geheel aan mijn DVD-speler, die leest niks meer

Ik weet het niet hoor, maar misschien is een nieuwe DVD-speler kopen een idee?

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23702758
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, next-gen gamers. Wij zijn in staat de zaak te relativeren en ons lichaam duidelijk te maken dat we een game aan het spelen zijn.

Voordeel van jong zijn. [afbeelding].

Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor
pi_23702848
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]

Aha, jij bent zo'n antiekeling .
Nouja, jou hersenen denken dus: "Wat de faaaaaaaaaaack, daaamn, neeeee!"

en die kappen er dan dus gewoon mee, niets misselijk of wat dan ook. Gewoon boem, licht uit en gamen maar. .

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23703074
HL2 deathmatch is echt een hoop bugs aan elkaar geplakt met lag. Wat een brok ellende, hoe kunnen ze dat zo releasen!?
pi_23703255

mooie bikini
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23705379
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:01 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik zit anders al vanaf de MSX spelletjes te spelen hoor [afbeelding]

Pisser, je komt net kijken, ik draai al mee vanaf de Spectrum ZX81
pi_23705415
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:56 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zal het dan maar even uitleggen:

Als je loopt krijg je 2x gegevens door, van je evenwichtsorgaan en van je ogen. Dat match met elkaar. Als je gamed, dan zit je stil. Maar je ogen denken dat je WEL beweegt dan krijg je dus een conflict tussen je ogen en je evenwichtsorgaan, daar word je misselijk van.

Je hoeft het me niet uit te leggen; ik snap wel de gedachtengang erachter.
Alleen NIET dat je daar misselijk van word. Ik heb nergens last van

Ben nu trouwens al een heel stuk met die buggy rond aan het crossen.
Stuk waar je over die brug moest om die energyfield uit te schakelen was erg gaaf

Heb nu net die accu's geplaats en ben door de tunnel gereden, recht tegen die vuurtoren op.
En toen viel ik in het water en was ik af.

Ik ga maar eens slapen ofzo, weer om 7 uur op dalijk
  donderdag 2 december 2004 @ 01:09:57 #298
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23705518
Ik zit weer eens vast.

Ben in dat Nova gebeuren in het gedeelte waar de muren op je af komen (die scene uit Star Wars zeg maar). Wat ik ook doe ik ben altijd de lul daar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 2 december 2004 @ 01:11:55 #299
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_23705541
SPOILER
  donderdag 2 december 2004 @ 01:12:34 #300
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23705553
Thanks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')