Snel + goed!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:35 schreef bukgeit het volgende:
Van een Fairport Convention-LP volgens mij.. Liege And Lief of zoiets?
idemquote:Op woensdag 24 november 2004 12:45 schreef Bimmel het volgende:
TvP
die heb ik geluisterd op de luisterpaal, vond het voor 1 keer best aardig maar zeker niet leuk genoeg om het album te kopen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Nouvelle Vague?
Aardig ging me nog te ver eigelijk, gewoon niksquote:Op woensdag 24 november 2004 13:08 schreef ranja het volgende:
[..]
die heb ik geluisterd op de luisterpaal, vond het voor 1 keer best aardig maar zeker niet leuk genoeg om het album te kopen.
Ik heb het gekocht.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Aardig ging me nog te ver eigelijk, gewoon niks
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Aardig ging me nog te ver eigelijk, gewoon niks
Sucker!!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht.
J-Lo?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie zette(n) als eerste het woord 'Motherfucker' op plaat?
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
MC5
goh wat origineel zeg.....quote:Op woensdag 24 november 2004 13:41 schreef bukgeit het volgende:
Just Can't Get Enough
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef ranja het volgende:
Pisa/Verona/Henk & Harry
Als ik maar niet meer op m'n poef hoef
Koud he
Tiet veur n pafke
Popie Jopie
De gewone man
Dan zit je dus al verkeerdquote:Op woensdag 24 november 2004 14:38 schreef bukgeit het volgende:
Verder dan 'Hollands' ben ik nog niet.
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:46 schreef Berkery het volgende:
Mmm, dat dacht ik dus ook, met IBIB = "Ik Blijf In Bed" oid.
Er staan 3 hitsingles op.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:51 schreef bukgeit het volgende:
Wat is de hitsingle?
Arcadequote:Op woensdag 24 november 2004 15:10 schreef GLO het volgende:
Welk label?
Ik ga je toch gewoon het punt geven aangezien het hun titelloze debuut isquote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef thaleia het volgende:
Ik heb, rekening houdend met ranja's muzikale voorkeuren, een idee van 2 van de hitsingles, maar heb werkelijk geen idee wat de titel van het album is.
Ik gok effe op Nena - die groBten Hits
Had sowieso toch geen nieuwe vraag kunnen stellen want moet rapportvergaderen, dus iemand anders mag de titel inkoppen en mij hartelijk danken
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef ranja het volgende:
10.Ich Bleib' Im Bett
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:02 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
lekker duidelijk
hij lijkt ietswat op die pink floyd cover met al die lichtbolletjes
wat hij zegt...quote:Op woensdag 24 november 2004 16:15 schreef bukgeit het volgende:
Arling (r) & Cameron (l)
Richard Quest +1quote:Op woensdag 24 november 2004 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ruth Jacott?
behoorlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 16:38 schreef Bimmel het volgende:![]()
Damn, da's streng...
Ik ben naar R&Pquote:Op woensdag 24 november 2004 16:42 schreef RichardQuest het volgende:
Get over it, ik ben gewoon de beste![]()
.
ghehequote:Op woensdag 24 november 2004 16:10 schreef Bimmel het volgende:
[afbeelding]
lichtbolletjes ja....
zoek de 12.984.994 verschillen
Ik weet niet wie luise is. Maar dit is ze in ieder geval niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
luise
* Bimmel krijgt klapperlat bij de gedachte aan K3quote:Op woensdag 24 november 2004 16:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Omdat ze op die donkere van K3 lijkt?
ik bedoelde louise:quote:Op woensdag 24 november 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet niet wie luise is. Maar dit is ze in ieder geval niet.
Ze heeft een album opgenomen met covers van onder andere REM, Coldplay, John Lennon en Tears For Fearsquote:Op woensdag 24 november 2004 16:46 schreef timbob het volgende:
mogen we een hintje?
Yup, dat is nou Alex Parks.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, is dat nou Alex Parks?
Hallo...quote:Op woensdag 24 november 2004 16:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bedoelde louise:
[afbeelding]
de winnares van fame academy vorig jaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, is dat nou Alex Parks?
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:58 schreef RichardQuest het volgende:
Rotkop heeft ze, die Louise.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
de winnares van fame academy vorig jaar.
Had 'm wat moeilijker ingeschat, inderdaad vanwege de metamorfose die ze hebben ondergaan.....quote:Op woensdag 24 november 2004 17:11 schreef bukgeit het volgende:
The Notwist
Sack Blabbath +1quote:Op woensdag 24 november 2004 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Black Sabbath-vragen zijn altijd voor mij.....staat die regel nog niet in de openingspost?
De laatste vraag was van jou, toen was het punt voor mijquote:Op woensdag 24 november 2004 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Black Sabbath-vragen zijn altijd voor mij.....staat die regel nog niet in de openingspost?
OK:quote:Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Ben even boodschappen doen, iemand anders mag verder!
Correctie: Black Sabbath-vragen zijn altijd van of voor mijquote:Op woensdag 24 november 2004 17:58 schreef Mark het volgende:
[..]
De laatste vraag was van jou, toen was het punt voor mij
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef bartrid het volgende:
bob marley??
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:58 schreef GLO het volgende:
Jaha, die kennen we, maar wie is het ook alweer? Richard... Richard Pryor?
quote:Op woensdag 24 november 2004 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
George Duke
timbob +1quote:Op woensdag 24 november 2004 19:48 schreef timbob het volgende:
ik krijg rickenbacker ingefluisterdt hier
Naam en album graagquote:and I are on a train to Cardiff in rainy Wales. Pitchfork has sent me to review "
" not the James Cagney flick, but, the dark new album by
, the man sitting slumped next to me in a worn grey hooded sweatshirt, hood up.
", are you sick of the labels 'electronica' and 'trip-hop'?"
"Yearh."
"'Cause I was thinking: I think we should come up with a new genre for you. I'm the man to do it for you, babe. Your new album is like hardcore jazz. More Coltrane and Soul Train than the Prodigy and Chemical Brothers. Plus, you hired a band to play on it. And it's all deep, deep bass and clubbed drums with your muted growl on top... it's very percussive. It's thick and heavy... and harsh. But groovy. Hardcore jazz... How about 'Hazzcore?' or maybe 'Hazz-hop.'"
"Sounds fookin' stupid."
Ik dacht eigenlijk aanquote:Op woensdag 24 november 2004 20:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Blowback was veelste "vrolijk" voor die omschrijving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (kweenie of ik nog een keer mag gokken? en of het uberhaupt goed is), maar toen die uitkwam bestond Pitchfork toch nog niet?
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aanje mag zovaak gokken als je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (kweenie of ik nog een keer mag gokken? en of het uberhaupt goed is), maar toen die uitkwam bestond Pitchfork toch nog niet?
en het is ook goed.
het staat op internet van dat pitchfork, en internet heeft altijd gelijk
le_knightclub_soda + 1
Angels With Dirty Faces dus
http://www.pitchforkmedia(...)th-dirty-faces.shtml
Dat gaat snel, ik had nog wel de bijnaam 'Fatlip' tussen Derrick Stewart's naam weggehaald!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Enige hiphop kwartet uit die tijd waar ik op kan komen is The Pharcyde?
pyl+1quote:Op woensdag 24 november 2004 21:29 schreef pyl het volgende:
Sonny and Cher?
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht aan Middle of the Road
perciesquote:Op woensdag 24 november 2004 21:54 schreef pyl het volgende:
Maar goed, ik begrijp het wel, 'tis die blondine, hè?
Helemaal goed, Jimmy!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:04 schreef Jimmy het volgende:
Peter, Paul & Mary?
Doe ik weer een poosje mee, donder ik uit de top 20.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:05 schreef belsen het volgende:
De nieuwe stand!
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:41 schreef Jimmy het volgende:
Ah voetbal. Vandaar. Nepmuzieknerds!
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef ranja het volgende:
Bad brains?
Ach ja, eerste gedachte posten hequote:Op woensdag 24 november 2004 22:48 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ander genre
Yaa!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef Zanderrr het volgende:
Boo-ya Tribe?
* Berkery kijkt geen voetbal
Wie isquote:Maybe you’ve never heard of, but you’ve heard his bass playing: in the Motown classics of Marvin Gaye, Smokey Robinson, the Supremes, and all the other tunes whose thumping bass could be clearly heard coming over a million car radios, carrying the groove, holding down the backbone of the beat and defining a way of playing the bass.
He took up bass in high school in Detroit and got jazz gigs that would lead to his hiring by Berry Gordy of Motown Records to go on the package tours of Motown Artists. In 1964 Motown tapped his talent by making him their studio bassist of choice; he and the other Motown session aces would also do their own after-work gigs under various names like Igor and the Funk Brothers.
altijd leuk als enige nederlander in een pub vol arsenal fansquote:Op woensdag 24 november 2004 22:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]PSV
bukgeit +1quote:Op donderdag 25 november 2004 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Linton Kwesi Johnson?
Je had niks gezegd over Thequote:Op donderdag 25 november 2004 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Ik ben er nog niet uit, en dat heeft alles te maken met 'The'.
En of je niet toevallig Wheatus bedoelt als je Weatus zegtquote:Op donderdag 25 november 2004 00:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Je had niks gezegd over The
Volgens mij is het meer van belang of Celine Dion teltvolgens mij wint Glo gewoon
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En of je niet toevallig Wheatus bedoelt als je Weatus zegt![]()
Helemaal waar, maar daar kun je ook zelf rekening mee houden: Beef is beter dan Beatlesquote:Op donderdag 25 november 2004 00:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Je had niks gezegd over The
Volgens mij is het meer van belang of Celine Dion teltvolgens mij wint Glo gewoon
Op de eerste 3 albums was Nena gewoon een 5 mans (nou ja 4 man en 1 vrouw) band hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 00:45 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Evenals Nena.
Ik tel 16 bij mezelf, zonder The en zonder Weatusquote:Op donderdag 25 november 2004 00:45 schreef bukgeit het volgende:
ranja 17
Joepiequote:Op donderdag 25 november 2004 00:45 schreef bukgeit het volgende:
GLO +1
Dat is sneu voor je, want stuk voor stuk juweeltjes.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:54 schreef bukgeit het volgende:
Zegt me helemaal niets GLO.
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:56 schreef Zanderrr het volgende:
Popquiz A Gogo-excuus: "Het is een beetje van voor mijn tijd, denk ik".
Binnenkort in laatst gekochte LP/CD/muziek-DVD.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat is sneu voor je, want stuk voor stuk juweeltjes.
Dat denk je goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:58 schreef ranja het volgende:
bij Wap shoo wap denk ik natuurlijk meteen aan Ivy green maar de rest van de titels zegt me niks
Doe je niet gauw nog ff een vraag?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:03 schreef ranja het volgende:
en nu ben ik slapen
That's the spirit.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:05 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Binnenkort in laatst gekochte LP/CD/muziek-DVD.
Boudewijn de Groot is inderdaad 60, maar hij werd geboren op 20 mei.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:19 schreef GLO het volgende:
Nee wacht, ik denk Boudewijn de Groot. Die werd in november 1994 immers 50, toen die tribute-cd voor hem gemaakt werd.
Hmm... Jaap Fischer is evenoud als Bennie Jolink.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:30 schreef GLO het volgende:
Jaap Fischer/Visser?
P.S. Bo is absoluut zeker 60, maar -ik heb het ff opgezocht- al sinds 20 mei.
Maar helaas: in al je enthousiasme ben je voorbijgestreefd door bigshadow.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:48 schreef GLO het volgende:
Waaaah! Ik weet het al / weer: de nachtburgemeester van Rotturdam! The one & only Jules Deelder. Stom stom stom, vandaag is zijn verjaardagsfeest!
En ja, ik heb ook een van die obscure singletjes (van Schlagergezelschap De Hyacinth, daar zat ook Peter Snoey in) én twee van zijn nieuwe ouwe jazz-mix-cd's.
Ja. Vanmiddag hadden we iets soortgelijks, maar dat was toch net even anders. Leuk dat je meedoet trouwens, ik vroeg me al af wanneer je eens zou beginnen.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:51 schreef GLO het volgende:![]()
Hij noemde niet eens z'n voornaam.
Dat had ik ook allemaal getikt eerst hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 01:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar helaas: in al je enthousiasme ben je voorbijgestreefd door bigshadow.
Bigshadow +1
quote:Op donderdag 25 november 2004 01:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat had ik ook allemaal getikt eerst hoor![]()
Jens is meer Deens toch?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:26 schreef bukgeit het volgende:
Zweeds zo te zien, maar nog geen idee.
Mwah, Jens Lekman is ook een Zweed en die andere namen lijken eerder Zweeds dan Deens.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Jens is meer Deens toch?
Anyway, trusten
Ik ben er vandoor, morgen check ik je overpeinzing welquote:Op donderdag 25 november 2004 02:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Verrek, die hoes ken ik.
'k Heb twee cd's van die band...quote:Op donderdag 25 november 2004 02:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben er vandoor, morgen check ik je overpeinzing wel
Ook goodnight 2 all
Volgens mij met een L, ten tijde van het eerste album had de band een h minderquote:Op donderdag 25 november 2004 02:43 schreef GLO het volgende:
Begint met een D...
Dacht ik.
Knars
Ik heb even gekeken, maar alle singles en ep's zijn zo'n beetje van de 80's. Ik heb alleen hun 1e album, en dan nog op cd ook. Is de rest vergelijkbaar? Ik weet wel dat ik Real slow burn een stuk minder vind.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:06 schreef GLO het volgende:
Dat denk je goed.
De resterende vragen schenk ik je. Met de antwoorden erbij: The Turning Point was de odd one out, want een splitsingle met Tröckener Kecks.
En volgende keer allemaal op de platenbeurs speuren naar deze briljantjes!
Ik ontken allesquote:Op donderdag 25 november 2004 08:27 schreef dolle_hond het volgende:
trouwens:
ranja als voetbaltalent
ik gok het laatstequote:Op donderdag 25 november 2004 12:02 schreef Bimmel het volgende:
Zijn ze Amerikaans, Engels, Oost Tjetjeens?
yeah sorry, Amerikanen, 3 albumsquote:Op donderdag 25 november 2004 12:02 schreef Bimmel het volgende:
Biggie, you in da house?
Die bonusvraag kan ook wel een hintje gebruiken...
Zijn ze Amerikaans, Engels, Oost Tjetjeens?
Idem ditoquote:Op donderdag 25 november 2004 12:20 schreef bartrid het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord.
ik ook niet, maar ik dacht deze word vast wel geradenquote:Op donderdag 25 november 2004 12:27 schreef belsen het volgende:
Dat zijn The Black Keys, downloadbaar op de Epitaph site.
Ben er niet stuk van eigenlijk...
Dan heb je toch volgens mij ook de verkeerde voor je.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:37 schreef bartrid het volgende:
hij werd met de dood bedreigd.
Dan ben je best wel vroeg (dit is pas pagina 11)...quote:Op donderdag 25 november 2004 12:51 schreef Bimmel het volgende:
Heeft iemand de volgende Topic al geopend?
Zo niet, zal ik dan maar even?
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Met nog 18 posts te gaan is dat rijkelijk vroeg, Bimmel!
quote:was the creation of UK entrepreneur
, and remained independent until its purchase by EMI Music in 1993. The label has a long history of pioneering recordings, dating back to Mike Oldfield's Tubular Bells, but in recent years has become known as the home of the Spice Girls, Janet Jackson, George Michael and the Smashing Pumpkins.
Uiteraard. Was eigenlijk ook een beetje te makkelijk voor de triviabuffs hier, denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:11 schreef bigshadow het volgende:
virgin?
Oke, volgende pogingquote:Op donderdag 25 november 2004 13:12 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Uiteraard. Was eigenlijk ook een beetje te makkelijk voor de triviabuffs hier, denk ik.
bigshadow +1
dat is me dan volledig ontgaanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:18 schreef Zanderrr het volgende:
Die was hier laatst ook al eens gevraagd, toch? Het was Jim op de premiere van "Snow Fever" (what's in a name, heheh..)
Neuh, je hebt gewoon mazzel, dit komt vaker voor. Maar vooruit Ik wil 10 idols die in de top40 hebben gestaanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:22 schreef Zanderrr het volgende:
Mjah, kun je misschien anders een nieuwe vraag stellen? Dan komt dit punt wmb te vervallen, zo is er weinig eer aan te behalen.![]()
Indrukwekkende lijst, ik kan alleen nergens vinden of joel/bas ook individueel in de top40 hebben gestaanquote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef belsen het volgende:Bas Joel Hind Boris Dewi Jamai Jim Bakkum Kurt Nilsen Gareth Gates Marieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |