deze week vrijquote:Op maandag 22 november 2004 10:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We spelen deze week weer Europees zeker?
quote:Op maandag 22 november 2004 23:38 schreef AirRaid het volgende:
Zuipschuiten Vooruit - AC FOK! United 0-2
quote:Op maandag 22 november 2004 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij zat er in de rust rum in onze thee .... we presteerden na rust veel minder....
vandaag is me het niet gelukt om het verslag klaar te maken, morgen (woensdag, eigenlik is het nu al woensdag maar effe niet gaan mierenneuken) heb ik vrij en dan komt het verslag er wel aan.quote:Op maandag 22 november 2004 23:38 schreef AirRaid het volgende:
wedstrijdverslag volgt morgen
* Dylan Dog is blij met zijn 10e competitiegoal, de tweede met links!quote:Op woensdag 24 november 2004 00:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vandaag is me het niet gelukt om het verslag klaar te maken, morgen (woensdag, eigenlik is het nu al woensdag maar effe niet gaan mierenneuken) heb ik vrij en dan komt het verslag er wel aan.
weer lekker gedroomd vannacht?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
* AirRaid is blij met zijn 10e competitiegoal, de tweede met links!
da's nog onwaarschijnlijker dan dat ik hier zou lezen dat MM gescoord heeft met een vrije trapquote:Op woensdag 24 november 2004 09:08 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is blij met zijn 10e competitiegoal, de tweede met links!
Was het de elfde al dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 09:37 schreef AirRaid het volgende:
[..]
weer lekker gedroomd vannacht?
En toch blijf ik ze gewoon nemen, blaag!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's nog onwaarschijnlijker dan dat ik hier zou lezen dat MM gescoord heeft met een vrije trap
moet jij zo het verslag maar ff lezen, hebben ze trouwens die ene bal al terug van een wedstrijd of 4 geleden ??quote:Op woensdag 24 november 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
En toch blijf ik ze gewoon nemen, blaag!
die zweeft nog steeds ergens in space rondquote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet jij zo het verslag maar ff lezen, hebben ze trouwens die ene bal al terug van een wedstrijd of 4 geleden ??
Die jij wel ff lekker in het bovenhoekkie zou leggen
koningskoppeltje weerquote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef AirRaid het volgende:
3: 0-1 Tong80 (DylanDog)
30: 0-2 DylanDog (Tong80)
Dat zeker, maar wij mogen er achterin ook zijnquote:Op woensdag 24 november 2004 16:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
koningskoppeltje weer![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef AirRaid het volgende:
FrankyMcG – SCH (45: Eilanden) - The_BoezelaaR - Da Sandman
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:13 schreef AirRaid het volgende:
FrankyMcG is voor 1 wedstrijd geschorst na zijn 6e gele kaart.
Als je eens wat meer je benen laat spreken ipv je mond.....quote:Op woensdag 24 november 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Die wissel ben ik niet zo blij mee.
ik wist niet dat ranja ergens in het 1e staatquote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef AirRaid het volgende:
Zuipschuiten Vooruit
Water
Porto – Melk – Wiskey – Bier
Cola – Sinas – Sake *(78: Cassis)– Thee – Jenever
Sangria (58: Ranja)
Ranja is het grootste tallent van Zuipschuitenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik wist niet dat ranja ergens in het 1e staat
Dank jequote:Op donderdag 25 november 2004 00:15 schreef AirRaid het volgende:
Ranja is het grootste tallent van Zuipschuiten
Ja, echte nummers 10 lopen niet al te veel he... Jij bent mijn werkpaard in het veld.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je eens wat meer je benen laat spreken ipv je mond.....
Die Cola van de tegenpartij vroeg mij tijdens de wedstrijd: "wie is die v Gaal bij jullie ?"
Idd. We lijken wel een stel succes-supportersquote:Op donderdag 25 november 2004 17:41 schreef Cruoninga het volgende:
Gaat het nou nog steeds goed??Een team wat altijd alles wint vind ik zo'n afknapper...
ik weet mijn plaats ook wel..mij hoor je niet mekkeren !!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, echte nummers 10 lopen niet al te veel he... Jij bent mijn werkpaard in het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |