Beowulfquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:27 schreef wc-eend het volgende:
Ligt me in
dat doet ie nog steeds eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:39 schreef AntiHero het volgende:
Tssss, Liga rankte veel sneller
uhm ze danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:15 schreef AntiHero het volgende:
Ze. Wat is 'r nieuwe account dan?
Omdat ze dat nodig vonden lijkt me...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:04 schreef Fuxl het volgende:
[noob]
Waarom is het oude topic gesloten?kutmods
[/noob]
Gekke Njordquote:Op woensdag 24 november 2004 12:10 schreef Njord het volgende:
[..]
Omdat ze dat nodig vonden lijkt me...
quote:Omerta 3
Zie de thread in het forum van Omerta. Verwacht in Jan/Feb 2005!
Ja, gewoon Guubje nog een aantal keer (het liefst zo vaak mogelijk) msg'en. Dan weet hij dat je het echt graag wiltquote:Op woensdag 24 november 2004 12:25 schreef wc-eend het volgende:
Hehe, Tjah nog niks gehoord
:'Dquote:Op woensdag 24 november 2004 12:44 schreef Njord het volgende:
[..]
Ja, gewoon Guubje nog een aantal keer (het liefst zo vaak mogelijk) msg'en. Dan weet hij dat je het echt graag wilt![]()
Zou je denken?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:36 schreef wc-eend het volgende:
heheben bezig
volgens mij wordt hij helemaal gek van me
Nah, Guubje is gek op ingame msg's. Dus sturen die handel.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:36 schreef wc-eend het volgende:
heheben bezig
volgens mij wordt hij helemaal gek van me
volgens mij heb ik net een detective langs zien komen met het schuim op z`n bekquote:Op woensdag 24 november 2004 13:57 schreef wc-eend het volgende:
Ach.. heb er nu sinds gisteraaf 20 verstuurd.. ff wachten hoor..
Ik zie het wel komenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:59 schreef jantine het volgende:
[..]
volgens mij heb ik net een detective langs zien komen met het schuim op z`n bek
Jantine...er zit nog wat wit's op je mondhoeken....quote:jantine
als je ooit de allusers lijst opvraagt en je ruikt ineens een schroeilucht dan is dat Heimwulf die van empty suit naar Bruglione aan het straaljageren is.
nog nooit iemand zo hard zien gaan als Beowulf
Momenteel ligt dat ergens in de 80 volgens mij.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:34 schreef Fuxl het volgende:
Misschien een beetje een nooberige vraag, maar iemand enig idee hoeveel points je moet hebben om in de top-1000 te komen?
Dafan, doe is liefquote:Op woensdag 24 november 2004 21:47 schreef DaFan het volgende:
Njord
N00b
Hmm kennelijk niemand nodig dan. 1 troost, Guubje was er wel erg blij meequote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef wc-eend het volgende:ik geef het op.. dan maar niet bij de fok familie
heb er 20 verstuurd maarja..
dank jequote:Op dinsdag 23 november 2004 21:39 schreef AntiHero het volgende:
Tssss, Liga rankte veel sneller
Welke familie is de fok familiequote:Op woensdag 24 november 2004 23:26 schreef wc-eend het volgende:
Ja ik wil wel bij de fok familie, maar als niemand reageert op 1 van de 20.. tjah dan houdt het op heh..
Volgens mij zitten er vrij weinig tot geen fokkers in phoenix..quote:Op donderdag 25 november 2004 13:13 schreef wc-eend het volgende:
Phoenix kreeg ik te horen..
IK WEL!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:25 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er vrij weinig tot geen fokkers in phoenix..
Ik ben al weer bijna Chiefquote:Op donderdag 25 november 2004 17:29 schreef jorryt het volgende:
waarom heet dit forum nog Omerta deel 42, en niet Vaffanculo&Friends deel 1
wie speelt er nog omerta :s
Death day has just begon.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:21 schreef Wendigo het volgende:
RIP Gabez
You have witnessed Chino kill Gabez. To auction this witness statement use the following id: *****
wat van jou is...is van mij..en wat van mij is...daar koop ik heel veel schoenen voor !quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:49 schreef jantine het volgende:
1.You killed Gabez. He had $2,308,154 in his pocket which is now yours!
PSYCHOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:40 schreef Gabez het volgende:
OMFG
alweer dood pffffffffffffffff
Najah ranken maar weer
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef Gabez het volgende:
OMFG ik leef weer _o_
profiel chinoquote:SORRY PEOPLE THAT F*CKING GOD HAVE HACKED MY BARAFRANCA AND EMAIL
SO HE HAVE SHOOTED AT SOME PEOPLE
SORRY
but now i've got my msn and email back
quote:but now i've got my msn and email back
thanks to:
Termelator, Makaku, Aniki, Realbostown, Duartefam, Nethawkje, Appeltje, Johnq ,Frosk and the other persons who i am forgotten
Je moet het jezelf gemakkelijk maken en dan hoor je er vanzelf wel bij :xquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ok, ik weet nu dat ik in deze topc niet thuis hoor bye bye![]()
nahquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:18 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Je moet het jezelf gemakkelijk maken en dan hoor je er vanzelf wel bij :x
Start date 01-11-2004 21:24:07quote:Op donderdag 25 november 2004 07:02 schreef Doracfas het volgende:
Ik rank nog altijd het snelste!
Start date 01-11-2004 21:33:08
Rank Pickpocket
Honour points 2
quote:Op zondag 28 november 2004 12:39 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Start date 01-11-2004 21:24:07
Rank Empty-suit
Tsja het leven gaat door, heb geen zin meer in ranken, nu druk bezig met school en vriendin.
In deel 3 doe ik wel weer mee.
niet dat jij mij kent maarja :pquote:Op maandag 29 november 2004 07:03 schreef DaFan het volgende:
Damn DJKoster gemist op IRC
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef Scortare het volgende:
Heb ik me toch ook maar is aangemeld
Scortare, you psycho....quote:Op woensdag 1 december 2004 00:14 schreef Scortare het volgende:
OMFG gekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkke Gabez
En ik met 6 punten op #2quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:20 schreef DaFan het volgende:
Lekker AntiHero
Eerste keer top1000?
En dan te bedenken dat ik met 203 punten op #35 stond :')
Nee ik stond met m'n oude account ergens in de 400quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:20 schreef DaFan het volgende:
Lekker AntiHero
Eerste keer top1000?
En dan te bedenken dat ik met 203 punten op #35 stond :')
Wat is je rank?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef AntiHero het volgende:
Position:
W00h00
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Spellbound het volgende:
Position:
Dat is vast niet iets om trots op te zijn als 47% chief...
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:02 schreef Spellbound het volgende:
Gast, ik ben niet meer dood!!
Jeej nu weet ik wie je bent
btwquote:Op zaterdag 4 december 2004 12:02 schreef Spellbound het volgende:
Gast, ik ben niet meer dood!!
1st First Lady: 12-09 @ 09:34:15quote:Jeej nu weet ik wie je bent
congratz (waarom geen marangello btw?)quote:
tyquote:Op maandag 6 december 2004 06:07 schreef jantine het volgende:
[..]
congratz (waarom geen marangello btw?)
Nog zo'n mod waaar je niks aan heb...quote:Op woensdag 8 december 2004 01:23 schreef DaFan het volgende:
LaurensR
Daar ga je weer Ronaltrinhnoquote:Dygino died from the wounds you have inflicted. He's swimming with the fishes now.
Your enemy tried to strike back, but failed completely.
Reizen : elke keer 1%quote:Op donderdag 9 december 2004 14:40 schreef LostFormat het volgende:
Ben nog niet zo lang begonnen. Vandaar m'n suffe vraag: hoe kun je je health terugkrijgen?
True, Truequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:30 schreef DaFan het volgende:
Jij bent niet goed snik.
Maar wel liev [afbeelding]
Maargoed dat we ook onze eigen server hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:15 schreef Fuxl het volgende:
Pfft ze waren effe echt hard klotend bezig..
Jezelf quoten is coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Maargoed dat we ook onze eigen server hebben
Gline gehad van die ''powerabuse geile irc opjes''quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Scortare het volgende:
idd, powerabuse geile irc opjes ..
Whahaquote:Op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef Buccola het volgende:
[..]
Gline gehad van die ''powerabuse geile irc opjes''![]()
Chanserv was down..dus joinde allemaal crew channels....eerst tegen me praten...ik praat terug....chanserv was up kwam dat powerabuse achtige weer naar boven....Gline met reden:
Niet illegaal joinen van crew channels![]()
En we vielen met zijn allen, daar gaat al je moeite. Gedood terwijl je aan het werk bent, hoe jammer is dat. Iig, het was leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef AntiHero het volgende:
Together we stand, united we fall. Fatoslocos [afbeelding]
Ja dat is balen inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En we vielen met zijn allen, daar gaat al je moeite. Gedood terwijl je aan het werk bent, hoe jammer is dat. Iig, het was leuk
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef Scortare het volgende:
Heb ik me toch ook maar is aangemeld
Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waaromquote:
Hmm ik hoorde het net van Cardozo, Stekke heeft aan lucchese verteld dat we ze aan wilde gaan vallen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef Scortare het volgende:
[..]
Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waarom![]()
RIP Fatoslocos, en Bigshadow, ik spreek je op IRC
De dure (10.000 +) kun je het beste verkopen. Goedkope kan je bewaren om kogels van te maken zodra je familie een crusher heeft gehuurd.quote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef VIP het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik eventueel met alle auto's kan? Heb er een zooi met schade, maar ook enkele dure zonder schade. Op Obay zetten?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef _GdR_ het volgende:
joehoe
al nieuws over 3.0 ?
heb zin om te klikken.![]()
Dus je kan binnenkort beginnen met klikken enzoquote:Poster: Brando (Crew) Time: 19-12-04 22:04:17
Coming soon.... very soon.... just as soon as the Developers have ironed out the last glitches... we will be launching a 100% Dutch/Flemish language sister game to Omerta.
News/Fora/Admin/Times/All other content in Dutch/Flemish
www.barafranca.nl - HEY IT DOESN'T WORK!?!!?
That's right... I said we are NEARLY ready.
As soon as we ARE ready it WILL work... for now you must be patient.
Or as they say: Nog ff Geduld
Mijn klikken is op een uiterst grove wijze van me ontnomenquote:Op maandag 20 december 2004 00:38 schreef Scortare het volgende:
* Stretto meldtquote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef Buccola het volgende:
[..]
Nog zo'n mod waaar je niks aan heb...![]()
dafanquote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef DaFan het volgende:
Gdr
Duurt nog wel tot april volgend jaar (minstens).
Dus log in IRC en maak een nieuw account aan
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijvenquote:Op maandag 20 december 2004 20:56 schreef Fuxl het volgende:
Wel slecht, 2 versies naast elkaar. Moet iedereen gaan bepalen welke van de 2 (of allebei) je gaat spelen. Al denk (hoop) ik dat de 'oldbies' wel .com blijven spelen..
de echte klikkert ken niet zonder .comquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijven![]()
En daarnaast is het Nederlands geen maffia taal......quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:19 schreef Scortare het volgende:
[..]
de echte klikkert ken niet zonder .com![]()
Heh, jammer ik was net lekker bezig. 8 kills in 3 dagen. Pp met een killskill van 8%quote:I'm sorry mate, but you are dead
Your killer left you this message:
Sorry mate, hitlisted
Your worst nightmarequote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef Buccola het volgende:
[..]
en met wie hebben we het genoegen?![]()
Lees eens de FAQ en er gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Blinker het volgende:
Ben sinds vandaag ook begonnen maar vind het echt een leuk spel.
Lijkt heel erg op mobstar maar dit is gratis.
Heeft iemand misschien nog tips voor me om booze e.d. te verkopen via NYC?
http://boozelist.vze.com/quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Blinker het volgende:
Ik dacht meer aan een booze / narcotic run wijsneus
Meneer DaFan vraagt ook weer om een dupe check.quote:
Ik heb niet eens een accountquote:Op donderdag 23 december 2004 01:31 schreef Stretto het volgende:
[..]
Meneer DaFan vraagt ook weer om een dupe check.
U vraagt, wij draaien!![]()
die demeo heeft er in Corleone al 4quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:20 schreef AntiHero het volgende:
Hehe, #chillmansion negers hebben al 2 property's![]()
Die gek ownt corleonequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
die demeo heeft er in Corleone al 4
oh jij was compass, ik dacht moriantiquote:Op maandag 27 december 2004 10:57 schreef DaFan het volgende:
Ik ben ook alweer dood...
Leuk zo'n BF
Owja ik stond op #18 toen ik doodging, #6 was hoogste.
Oke duidelijker: de nieuwe services van IRC zuigen en het crusherbeleid van mijn fam zuigt..quote:Op woensdag 29 december 2004 00:33 schreef DaFan het volgende:
ROELAND IRC ZUIGT NIET. EN JE FAMILIE OOK NIET
Wat denk je wel niet
http://members.lycos.nl/newircsucks/comment.phpquote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Oke duidelijker: de nieuwe services van IRC zuigen en het crusherbeleid van mijn fam zuigt..
Gepost.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/newircsucks/comment.php
Misschien interessant?![]()
Ik zag het in forum/bar.........geopend door Agressina teh pwn
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Rafello, medicci heeft het op ons gemund
geveegdquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Vette oorlog op .com nu. Medicci krijgt ze geveegd
das dan weer leuk he.quote:Lately we receive a lot of tickets regarding so called Offensive Messages with the request to put the sender on the Pillory.
Many of those tickets contain messages like: Give me your f*cking money you assh*le or I will smack your f*cking head.
Although it's not the nicest way to say what you want we don't consider this to be enough to put someone on the Pillory.
Offensive messages are messages with a real discriminating content or wishing you all kinds of deseases etc.
Sending in a ticket when somebody yells at you is just a cheap way to get rid of your enemy and we won't fall for that.
Be a real mobster in those cases. Kill him, ask somebody else to kill him or put him on the hitlist. Don't be a whiner.
We will start punishing those who send in tickets to get rid of their opponents easely.
Gabez rustig aan hé, je bent dronkenquote:Op zondag 2 januari 2005 03:12 schreef Gabez het volgende:
OMFG VAMPZ IS GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Nee jij was gratis toch ?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:20 schreef Doracfas het volgende:
Ik ben je bitch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |