abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24315305
Ok het zit zo.

Na het zien van de beelden van de ramp in Azie dachten wij bij een online game: Wat zouden wij kunnen doen om geld op te halen ten behoeve van giro 555?

Een groot aantal spelers heeft al interesse getoond en we hebben zelf het idee dat we een mooi bedrag kunnen ophalen aangezien we zo'n 125 000 spelers hebben. Waarvan 70% uit Nederland komt.

Alleen weten we nog niet wat we kunnen doen....simpelste manier is om een nieuwsbericht te posten,banner op de site te plaatsen en het rekening nummer te geven en te vragen om te doneren.
Maar we zijn op zoek naar manieren om zoveel mogelijk geld op te halen. Bijv. door een bedrijf te benaderen dat bereid is om onze opbrengst te verdubbelen of iets dergelijks.
Maar we willen graag meerdere opties openhouden om actie te voeren.

Dus hierbij wil ik een beroep doen op jullie..........weten jullie nog goede manieren om geld in te zamelen?

(vlooienmarkten,kledinginzamelingsacties zijn niet haalbaar......we moeten het hebben van het internet )
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:04:58 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_24315396
Voor 5 euro aanbieden om bij mensen de stoep te vegen morgen, vuurwerk rapen. Meeste mensen hebben zo'n kater dat ze niet eens weten wat links of rechts is.

Grootschaliger is om bij rijke mensen massaal geld weg te sluizen van de bankrekening. Maar dat is illegaal en mag jammer genoeg niet.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:07:11 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24315442
Na overleg weer open, met een licht gewijzigde TT.

[ Bericht 77% gewijzigd door BE op 31-12-2004 11:30:58 ]
pi_24320664
Stretto
Doe gewoon alle donaties die je deze maand ontvangt doneren aan Giro555 ipv naar de servers. Het is nu toch snel genoeg

Dan beloof ik dat ik ook een smsje stuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')