tyquote:Op maandag 6 december 2004 06:07 schreef jantine het volgende:
[..]
congratz (waarom geen marangello btw?)
Nog zo'n mod waaar je niks aan heb...quote:Op woensdag 8 december 2004 01:23 schreef DaFan het volgende:
LaurensR
Daar ga je weer Ronaltrinhnoquote:Dygino died from the wounds you have inflicted. He's swimming with the fishes now.
Your enemy tried to strike back, but failed completely.
Reizen : elke keer 1%quote:Op donderdag 9 december 2004 14:40 schreef LostFormat het volgende:
Ben nog niet zo lang begonnen. Vandaar m'n suffe vraag: hoe kun je je health terugkrijgen?
True, Truequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:30 schreef DaFan het volgende:
Jij bent niet goed snik.
Maar wel liev [afbeelding]
Maargoed dat we ook onze eigen server hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:15 schreef Fuxl het volgende:
Pfft ze waren effe echt hard klotend bezig..
Jezelf quoten is coolquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Maargoed dat we ook onze eigen server hebben
Gline gehad van die ''powerabuse geile irc opjes''quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:00 schreef Scortare het volgende:
idd, powerabuse geile irc opjes ..
Whahaquote:Op donderdag 16 december 2004 19:47 schreef Buccola het volgende:
[..]
Gline gehad van die ''powerabuse geile irc opjes''![]()
Chanserv was down..dus joinde allemaal crew channels....eerst tegen me praten...ik praat terug....chanserv was up kwam dat powerabuse achtige weer naar boven....Gline met reden:
Niet illegaal joinen van crew channels![]()
En we vielen met zijn allen, daar gaat al je moeite. Gedood terwijl je aan het werk bent, hoe jammer is dat. Iig, het was leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:12 schreef AntiHero het volgende:
Together we stand, united we fall. Fatoslocos [afbeelding]
Ja dat is balen inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:25 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En we vielen met zijn allen, daar gaat al je moeite. Gedood terwijl je aan het werk bent, hoe jammer is dat. Iig, het was leuk
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:51 schreef Scortare het volgende:
Heb ik me toch ook maar is aangemeld
Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waaromquote:
Hmm ik hoorde het net van Cardozo, Stekke heeft aan lucchese verteld dat we ze aan wilde gaan vallen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:29 schreef Scortare het volgende:
[..]
Oeh bikkel, kom maar terug als je weet waarom![]()
RIP Fatoslocos, en Bigshadow, ik spreek je op IRC
De dure (10.000 +) kun je het beste verkopen. Goedkope kan je bewaren om kogels van te maken zodra je familie een crusher heeft gehuurd.quote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef VIP het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik eventueel met alle auto's kan? Heb er een zooi met schade, maar ook enkele dure zonder schade. Op Obay zetten?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef _GdR_ het volgende:
joehoe
al nieuws over 3.0 ?
heb zin om te klikken.![]()
Dus je kan binnenkort beginnen met klikken enzoquote:Poster: Brando (Crew) Time: 19-12-04 22:04:17
Coming soon.... very soon.... just as soon as the Developers have ironed out the last glitches... we will be launching a 100% Dutch/Flemish language sister game to Omerta.
News/Fora/Admin/Times/All other content in Dutch/Flemish
www.barafranca.nl - HEY IT DOESN'T WORK!?!!?
That's right... I said we are NEARLY ready.
As soon as we ARE ready it WILL work... for now you must be patient.
Or as they say: Nog ff Geduld
Mijn klikken is op een uiterst grove wijze van me ontnomenquote:Op maandag 20 december 2004 00:38 schreef Scortare het volgende:
* Stretto meldtquote:Op woensdag 8 december 2004 15:06 schreef Buccola het volgende:
[..]
Nog zo'n mod waaar je niks aan heb...![]()
dafanquote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef DaFan het volgende:
Gdr
Duurt nog wel tot april volgend jaar (minstens).
Dus log in IRC en maak een nieuw account aan
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijvenquote:Op maandag 20 december 2004 20:56 schreef Fuxl het volgende:
Wel slecht, 2 versies naast elkaar. Moet iedereen gaan bepalen welke van de 2 (of allebei) je gaat spelen. Al denk (hoop) ik dat de 'oldbies' wel .com blijven spelen..
de echte klikkert ken niet zonder .comquote:Op maandag 20 december 2004 20:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de die-hards @ .com blijven![]()
En daarnaast is het Nederlands geen maffia taal......quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:19 schreef Scortare het volgende:
[..]
de echte klikkert ken niet zonder .com![]()
Heh, jammer ik was net lekker bezig. 8 kills in 3 dagen. Pp met een killskill van 8%quote:I'm sorry mate, but you are dead
Your killer left you this message:
Sorry mate, hitlisted
Your worst nightmarequote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef Buccola het volgende:
[..]
en met wie hebben we het genoegen?![]()
Lees eens de FAQ en er gaat een wereld voor je openquote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Blinker het volgende:
Ben sinds vandaag ook begonnen maar vind het echt een leuk spel.
Lijkt heel erg op mobstar maar dit is gratis.
Heeft iemand misschien nog tips voor me om booze e.d. te verkopen via NYC?
http://boozelist.vze.com/quote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef Blinker het volgende:
Ik dacht meer aan een booze / narcotic run wijsneus
Meneer DaFan vraagt ook weer om een dupe check.quote:
Ik heb niet eens een accountquote:Op donderdag 23 december 2004 01:31 schreef Stretto het volgende:
[..]
Meneer DaFan vraagt ook weer om een dupe check.
U vraagt, wij draaien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |